Τσουρέκια για δώρα...


Ουυφφφ!!! Μόλις τελείωσα... σήμερα ξεθεώθηκα από το πρωί! Δεν πρόλαβα ούτε  στο blog να μπω, μόλις τώρα κατάφερα να τα ξεκαθαρίσω όλα και θέλοντας λίγο να χαλαρώσω είπα να κάνω την πρώτη ανάρτηση.
Εκτός όλων των άλλων, είχα να ετοιμάσω και δύο τσουρέκια για μια συνάδελφο της αδερφής μου που ήθελε να τα κάνει δώρο...
Προς το παρόν, λοιπόν, κι επειδή με καλεί και πάλι το καθήκον, θα σας δείξω τα δύο τσουρεκάκια μου. 
Η συνταγή είναι του Στ. Παρλιάρου  από το τελευταίο τεύχος του περιοδικού "Γλυκές ιστορίες", και μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ αλλά εγώ την άλλαξα λίγο. 
Οι αλλαγές που έκανα ήταν : 
1- έβαλα και μια ξηρή μαγιά επιπλέον της νωπής μαγιάς που έχει.
2- έβαλα 130 γραμμάρια κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά και 60 γρ. χυμό πορτοκαλιού (αντί 190 γρ. φρέσκο γάλα πλήρες που έχει η κανονική συνταγή, τα 40 γρ. για τη μαγιά τα έβαλα κανονικά).
3- 180 γρ. ζάχαρη (αντί 120 γρ.) γιατί μου έπεφτε λίγο άγλυκο.
4- πρόσθεσα 1/2 κ.γλ. κακουλέ εκτός από το μαχλέπι και τη μαστίχα που έχει.
Προτίμησα αυτή και όχι την δική μου που, ήδη, σας έδωσα, γιατί έβαλα όλα τα υλικά στο μίξερ, όπως αναφέρεται και στη διαδικασία που θα βρείτε στη συνταγή, και μέχρι να πω "τρία" η ζύμη ήταν έτοιμη για το πρώτο φούσκωμα!
Μετά την έβαλα στο φούρνο, στους 35-40 βαθμούς, και σε δύο ωρίτσες είχε γίνει "τεράστια"... έπλασα τα δύο τσουρεκάκια που ήθελα σε κουλούρες και σε μία ακόμη ώρα μέσα στο φούρνο, στους ίδιους βαθμούς... τα τσουρεκάκια ήταν έτοιμα για ψήσιμο. Σε όλο αυτό, προσθέστε και 30 λεπτά, το ψήσιμο...et voilà... έγιναν τέλεια!!! Τσουρέκια "ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε" τα ονόμασα, χαχαχα!!!! Θα τα φτιάχνω όποτε βιάζομαι!!!!
Βέβαια, εγώ τα στόλισα με ζαχαρόπαστα, μια και ήταν για δώρο αλλά το αποτέλεσμα με αποζημίωσε!
Αυτά για τα τσουρεκάκια... η αλήθεια είναι ότι έλεγα να ανεβάσω ακόμα μία συνταγή αλλά... νομίζω ότι δεν αντέχω... οπότε θα τα πούμε αύριο. Καληνύχτα σε όλους και ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια για τις δύο μικρές chef της οικογένειας...που σαν κλασσική "χαζοθεία" μου δίνουν αφάνταστη χαρά. -:))
Tante Kiki
9 Comments
No