Αρακάς με αγκινάρες, διαχρονική νηστίσιμη γεύση...


Ο αρακάς και οι αγκινάρες ήταν, είναι και θα είναι πάντα μια από τις αγαπημένες μου γεύσεις (εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι ήταν και το πρώτο φαγητό που έμαθα να μαγειρεύω). 
Είναι ένα πιάτο γνωστό αλλά καθόλου ευκαταφρόνητο και είμαι ικανή να το τρώω ακόμα και μια εβδομάδα συνέχεια, χωρίς να διαμαρτυρηθώ ή να βαρυγκομήσω.
Είναι υπέροχη γεύση και για την εποχή αυτή ένα από τα καταλληλότερα πιάτα για τη Σαρακοστή.
Επίσης, είναι ένα από τα πιάτα που δεν "ζητούν" κατά την ταπεινή μου άποψη ιδιαίτερα αρωματικά και μπαχαρικά γιατί κρύβουν μέσα τους όλη τη γεύση!
ΥΛΙΚΑ
  • 500 γρ αρακάς
  • 500 γρ αγκινάρες 
  • 2 κρεμμύδια ξερά ψιλοκομμένα
  • 4 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
  • 1/2 ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο
  • 1 καρότο κομμένο σε ροδέλες
  • 1 κ.γλ. ζάχαρη
  • 2 φλ. του καφέ ελαιόλαδο
  • Αλάτι και Πιπέρι φρεσκοτριμμένο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
  1. Κατ' αρχήν, είτε χρησιμοποιήσουμε αρακά και αγκινάρες φρέσκα είτε χρησιμοποιήσουμε κατεψυγμένα η τελική γεύση είναι ίδια (ή σχεδόν) αλλά εγώ, προτιμώ να χρησιμοποιώ τα κατεψυγμένα για πιο γρήγορη ετοιμασία του φαγητού, μια και τα φρέσκα θέλουν καθάρισμα πρώτα.
  2. Βάζουμε το ελαιόλαδο σε κατσαρόλα και σωτάρουμε τα κρεμμύδια, το καρότο, τα κρεμμυδάκια, τον αρακά και τις αγκινάρες. 
  3. Τα σβήνουμε με 2 ποτήρια νερό και προσθέτουμε τον άνιθο, τη ζάχαρη και το αλατοπίπερο.
  4. Αφήνουμε να σιγοβράσουν μέχρι να μαλακώσουν ο αρακάς και οι αγκινάρες.
  5. Εάν το νερό κοντεύει να τελειώσει και δεν έχουν μαλακώσει ακόμα τα λαχανικά μας, προσθέτουμε κι άλλο, σιγά σιγά.
  6. Μόλις είναι έτοιμα (τα δοκιμάζουμε), αφήνουμε το  νερό να τελειώσει και να μείνει το αγαπημένο αυτό φαγάκι με το ζουμάκι του.
  7. Είναι έτοιμο!!!! Σερβίρετέ το χλιαρό με συνοδεία φρυγανισμένου ζεστού ψωμιού.
  8. Δεν είναι εκπληκτικό πώς ένα τόσο νόστιμο φαγάκι, μια πραγματική γευστική απόλαυση, είναι τόσο εύκολο κι απλό. Τελικά, στα απλά πράγματα βρίσκεται η ευτυχία!!!!! 
Και για όσους δεν νηστεύουν ή απλά θέλουν κάτι συνοδευτικό ... συνδυάστε το πιάτο αυτό με πικάντικο τηγανιτό λουκάνικο.
Καλή όρεξη και καλή σας ημέρα!!!
Tante Kiki
14 Comments

14 σχόλια:

  1. τα μεγάλα πνεύματα ....κλπ κλπ., σήμερα ήταν να αναρτήσω και εγώ το ίδιο φαγάκι αλλά τελικά έβαλα τους γίγαντες !!!!! είχαμε την ίδια ιδέα!!!

    γεια στα χεράκια σου !!!

    καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαχρονική και αξεπέραστη γεύση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένο φαγάκι! Να το έτρωγαν και οι υπόλοιποι καλά θα ήταν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παραλίγο θα είχαμε το ίδιο φαγάκι σήμερα, το είχε μαγειρέψει η Μαρία μας!
    Επειδή κι εγώ το αγαπώ πολύ αυτό το φαγάκι όμως, θα ... διπλοσερβιριστώ!
    Φιλιά Κικίτσα, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλασικό και πεντανόστιμο!Μπράβο,Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χμμ...δε σκέφτηκα ποτέ να τα βάλω μαζί στην ίδια κατσαρόλα! Θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένο φαγητό όλης της οικογένειας , λατρεύω τις αγκινάρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στείλε και σε μένα λίγο! Δεν τρώει κανείς άλλος τις αγκινάρες και μου λείπουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Maria μου,'ΕΛΕΝΑ μου γλυκιά, μην αγχώνεστε και να συμβεί αυτό δεν έγινε τίποτε γιατί αυτά είναι κλασσικά πιάτα!!! Εξ άλλου, έτσι είναι τα μεγάλα πνεύματα!!!
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!!

    Λίλα, Σοφία Ζ, Λένια είναι πράγματι αξεπέραστη γεύση και διαχρονική. Φιλιά και καλό βράδυ!!!

    Anastazzzia κάντο και δεν θα μετανιώσεις, κάνουν πολύ καλή παρέα!!! :))

    manousina μου, κι εγώωωωωωω, και τις αγκινάρες και τον αρακά!!!!!! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μμμ! Τι νόστιμο που φαίνεται! πολλά συγχαρητήρια στην καλή μαγείρισσα!καλό βράδυ :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νάσαι καλά iliolousti μου,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλό βράδυ! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τις αγκινάρες δεν τις τρώω, αρακά όμως θα πάρω ευχαρίστως μια και είναι το αγαπημένο μου λαδερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No