Τα δώρα της νονάς...


Αύριο είναι Μεγάλη Παρασκευή και για μένα, ημέρα αφιερωμένη στην επίσκεψη στις βαφτισιμιές μου για να τους δώσω τα δώρα τους. Όμορφη συνήθεια και πολύ πιο όμορφη γιατί τη συνεχίζω όπως τη βρήκα κι εγώ από τη νονά μου, που κάθε Μεγάλη Παρασκευή μου έφερνε τα πασχαλινά δώρα μου... και θυμάμαι ακόμα με πόση λαχτάρα την περίμενα. Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ!!!!
Αύριο, λοιπόν, κι εγώ θα τους πάω τα δώρα που τόσο περιμένουν, τη λαμπάδα τους, που είναι φτιαγμένη κατόπιν δικής τους παραγγελίας (όπως και οι τούρτες τους κάθε χρόνο), όπως ακριβώς τις φαντάζονται και τις ονειρεύονται. Μου αρέσει να ασχολούμαι με τις επιθυμίες των ανιψιών μου και των βαφτισιμιών μου και όχι μόνον. Για να πω την αλήθεια, χαίρομαι, ίσως και περισσότερο από αυτές, όταν βλέπω τα ματάκια τους να λάμπουν και να κοιτάζουν έκθαμβες αυτό ακριβώς που μου ζήτησαν ή την έκπληξη που τους έχω και τόσο την περίμεναν... είναι το καλύτερο δώρο για μένα.
Δείτε τί τους έχω ετοιμάσει και βέβαια με τη βοήθεια (για το στόλισμα και το πακετάρισμα της λατρεμένης μου Ιωάννας...)
Τις λαμπάδες τους με τα κουκλάκια που θέλουν...
Τα πασχαλινά mini muffins και τα μπισκότα σαμπλέ που λατρεύουν...
Τα καθιερωμένα αβγά και τσουρέκια μαζί με τα παιχνίδια και τα βιβλία τους...
Και για τους μεγάλους, νηστίσιμα μπισκότα κανέλας, τρουφάκια και σαλιάρια Κοζάνης...
Καλό Πάσχα και του χρόνου, να είμαστε όλοι καλά!!!
Tante Kiki
2 Comments
No