Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνταγές αναγνωστών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνταγές αναγνωστών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τσουρέκια της Κατερίνας από την Αρτάκη

Τσουρέκια της Κατερίνας από την Αρτάκη


Υπέροχα τσουρέκια από την Αρτάκη με Πολίτικη καταγωγή!!!
Καλή σας μέρα!!! Για σήμερα εγώ θα καθίσω στον πάγκο των αναπληρωματικών... σύμφωνα με την ορολογία κάποιων αθλημάτων (μη ξεγελαστείτε δεν τα πάω καλά ούτε με το ποδόσφαιρο, ούτε με το μπάσκετ, ούτε και με άλλα... απλά γνωρίζω τη φράση!!! -:))).
Φέτος, έχω αποκτήσει κάποια μικρά "σκαλωματάκια" ως food blogger χωρίς να γνωρίζω κι εγώ το γιατί!!! -:)))
Πρώτα πρώτα μετατρέπω όποια συνταγή μπορώ σε νηστίσιμη!!!!! Είμαι σίγουρη ότι τώρα αναρωτιέστε αν κάνω σκληρή νηστεία και γι αυτό το κάνω ...κάτι που θα ήταν απολύτως φυσιολογικό. Το θέμα είναι ότι δεν είμαι και πολύ της νηστείας με τη αυστηρά θρησκευτική έννοια, αλλά τελικά μετατρέποντας τόσα φαγητά σε νηστίσιμα και μη έχοντας και ιδιαίτερη αγάπη στο κρέας μάλλον με βλέπω ...χορτοφάγο στο μέλλον!!!!!! -:)))
Το δεύτερο είναι τα τσουρέκια!!!!!!!! Ναι, κι αφού έφτιαξα νηστίσιμα, τώρα ξεκινώ τις δοκιμές σε διάφορες συνταγές γνωστών σεφ και μη!!! Τη στιγμή που σας μιλώ το σπίτι έχει πλημμυρίσει από το  άρωμα των αγαπημένων μου μπαχαρικών. Μαχλέπι, κακουλέ, μαστίχα, ξύσμα πορτοκαλιού... μοσχοβολούν και με ταξιδεύουν αλλού... μακριά από την καθημερινότητα!!!!
Τσουρέκια λοιπόν και μάλιστα με διάφορες συνταγές... ό,τι συνταγή θέλετε να δοκιμάσετε ...εδώ είμαι εγώ... μη διστάζετε!!! χαχαχαχα 
Η σημερινή συνταγή για πασχαλινά, πεντανόστιμα τσουρέκια έρχεται από την Αρτάκη και είναι της γλυκιάς και χρυσοχέρας μπλογκοφίλης Κατερίνας του πολύ όμορφου http://skepiloges.blogspot.gr.
Η συνταγή είναι από τα τσουρέκια που φτιάχνει η μανούλα της, που την ευχαριστώ κι εκείνη πολύ για τη συνταγή που μας δίνει, διαβεβαιώνοντάς μας ότι είναι πολύ αρωματικά και αφράτα.
Μπορείτε να τα θαυμάσετε στη φωτογραφία που μας έστειλε!!!
Γεια στα χέρια σας Κατερίνα μου, καλοφάγωτα και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!! -:)))
Πάμε να τη διαβάσουμε;;; Σε λίγες μέρες, εξάλλου, όλα ή τα περισσότερα θα μοσχοβολούν πασχαλιάτικα αρώματα!!!
ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΤΑΚΗ
YΛΙΚΑ
3 Κιλά αλεύρι ρομπέν κίτρινο
1 κιλό ζάχαρη, αφαιρούμε ένα κρασοπότηρο
2 φλιτζανάκια του καφέ γάλα 
1 βιτάμ κλασικό πλάκα
2 βούτυρα λούρπακ ανάλατο
160 γρ. μαγιά
2 φακελάκια μαχλέπι κοπανισμένο
1 κουταλάκι μαστίχα χίου κοπανισμένη
 3 κουταλάκια ξύσμα πορτοκάλι
18 αυγά
1 πρέζα αλάτι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Λιώνουμε την μαγιά σε 1 φλιτζανάκι νερό αφού πρώτα το έχουμε ζεστάνει (προσοχή όχι καυτό , χλιαρό για να μην χαλάσει η μαγιά) και ρίχνουμε όσο αλεύρι πάρει ώστε να κάνουμε μια ζύμη.  
Την αφήνουμε την ζύμη σκεπασμένη 1 ώρα περίπου να φουσκώσει.
Σε μια κατσαρόλα λιώνουμε το βιτάμ με το βούτυρο, μετά ρίχνουμε το γάλα και αφού  «χτυπήσουμε» τα αυγά τα ρίχνουμε και αυτά σιγά σιγά.
Συνεχίζουμε ρίχνοντας την ζάχαρη και παράλληλα ανακατεύουμε να λιώσει. 
Στο τέλος ρίχνουμε μέσα στην κατσαρόλα το μαχλέπι, την μαστίχα, το ξύσμα και το αλάτι.
Σε μια μεγάλη λεκάνη βάζουμε το αλεύρι και ανοίγουμε μια λακούβα, βάζουμε την ζύμη της μαγιάς και ρίχνουμε και τα υπόλοιπα υλικά από την κατσαρόλα μας. 
Τραβάμε λίγο – λίγο αλεύρι και ενώνουμε τα υλικά αλλά προσέχουμε να μην ζυμώνουμε όπως το ψωμί.
Ζυμώνουμε φέρνοντας γύρω – γύρω την λεκάνη και με ανοιχτές παλάμες από κάτω προς τα επάνω. Αν δούμε ότι είναι πολύ  μαλακή η ζύμη μας ρίχνουμε λίγο αλεύρι ακόμη. 
Όταν τελειώσουμε με το ζύμωμα αφήνουμε τη ζύμη στην λεκάνη και την σκεπάζουμε με κουβέρτες  αφήνοντας την σε ένα δωμάτιο κλειστό μέχρι να φουσκώσει τουλάχιστον στο διπλάσιο.
Ανάλογα με το πόσο κρύο έχει στο δωμάτιο, μπορεί να χρειαστεί από 2.5 ώρες μέχρι 4 ώρες να μείνει σκεπασμένη η λεκάνη με την ζύμη.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 150 βαθμούς Κελσίου στον αέρα.
Όταν είναι έτοιμη η ζύμη μας, αλείφουμε με βιτάμ τα χέρια μας και πλάθουμε τα σχέδια. 
Τα βάζουμε σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί και τα αφήνουμε ακόμη ¾ της ώρας  ώστε να «ανέβουν» κι άλλο.
Όταν είναι έτοιμα τα αλείφουμε με αυγό και τα στολίζουμε με αμύγδαλα.
Ψήνουμε για 30΄περίπου.
Καλή επιτυχία!!!!
Read more »
Tante Kiki
36 ΣΧΟΛΙΑ
Το προφιτερόλ  της  μπλογκοφίλης  Ρένας

Το προφιτερόλ της μπλογκοφίλης Ρένας


Από τότε που ξεκίνησα αυτό το blog, είχα δηλώσει ότι ευχαρίστως θα δημοσιεύσω τη συνταγή που κάποιο μέλος θα θέλει να παρουσιάσει με δικές του φωτογραφίες και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην συνταγή και την εκτέλεσή της. 
Πριν μερικές ημέρες, λοιπόν, είχα τη χαρά να φτιάξει, να φωτογραφίσει και να μου στείλει με e-mail  η καλή μπλογκοφίλη Ρένα Χριστοδούλου τη σπεσιαλιτέ της... ένα ωραιότατο προφιτερόλ!!
Σήμερα αυτό το προφιτερόλ της Ρένας εγκαινιάζει την καινούργια θεματική ενότητα με τίτλο "Οι δικές σας συνταγές χωρίς παρέμβαση"... εγώ απλώς... δακτυλογραφώ και ανεβάζω τις φωτογραφίες, χωρίς να αλλάξω τίποτε
Στη συγκεκριμένη στήλη, δεν θα υπάρχει ΠΟΤΕ δικό μου σχόλιο γιατί το θεωρώ αγένεια και γιατί θα ήθελα να διαγράφεται στη συνταγή, η προσωπικότητα του κάθε δημιουργού. 
Θεωρώ δεδομένο ότι όταν κάποιο μέλος του Tante Kiki στέλνει κάποια συνταγή, την έχει πιο πριν δοκιμάσει και ελέγξει ως προς την επιτυχία της κάτι που είναι πολύ σημαντικό. 
Επίσης θα ήθελα να ζητήσω από τις φίλες που στέλνουν συνταγές να δίνουν ακριβείς αναλογίες για όλα τα υλικά (ειδικά εάν πρόκειται για γλυκές δημιουργίες μιας και όλοι όσοι ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο θέμα, γνωρίζουμε ότι η ακρίβεια της ποσότητας των υλικών συμβάλλει στην επιτυχία του γλυκού) αλλά και να φωτογραφίζουν τα υλικά (όπως ακριβώς έκανε η Ρένα).
Και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ την φίλη Ρένα για τη συνταγή και τις φωτογραφίες που μας έστειλε! Να, λοιπόν, η συνταγή της...
ΥΛΙΚΑ για 22 ατομικά ή ένα μεγάλο προφιτερόλ
600 γρ. ζάχαρη
100 γρ. αλεύρι
50 γρ. κακάο
2 βανίλιες
3 αβγά
1 lt γάλα 
1 ποτήρι νερό
1 κουβερτούρα ΠΑΥΛΙΔΗΣ (125 γρ.)
1 φακελάκι σαντιγύ GARNI ΓΙΩΤΗΣ
1 πακέτο μπισκότα ΜΙΡΑΝΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για το γαρνίρισμα του γλυκού
Παίρνουμε 200 ml (1 φλ.τσ.) από το κρύο γάλα, προσθέτουμε το περιεχόμενο του φακέλου Garni και χτυπάμε τη σαντιγύ για 5 λεπτά περίπου (μέχρι να "σφίξει"). 
Αφήνουμε τη σαντιγύ στο ψυγείο, για να γαρνίρουμε τα προφιτερόλ.
Για την κρέμα
Σε μια κατσαρόλα βαθιά και με φαρδύ πάτο ρίχνουμε τη ζάχαρη, το αλεύρι, το κακάο και τις βανίλιες.
Τα ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε τα αβγά στο μείγμα αυτό. 
Ανακατεύουμε με το σύρμα έως ότου γίνει μια πολύ πηχτή κρέμα.
Σε άλλη κατσαρόλα, ζεσταίνουμε το υπόλοιπο γάλα με το νερό και την κουβερτούρα σε σιγανή φωτιά, ανακατεύοντας συχνά έτσι ώστε να λιώσει αλλά να μην καεί. 
Μόλις η κουβερτούρα λιώσει, αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και σιγά σιγά, ανακατεύοντας πάντα με το σύρμα ρίχνουμε τη σοκολάτα στο μείγμα της άλλης κατσαρόλας με τα αβγά.
Ανακατεύουμε με υπομονή μέχρι να διαλυθούν όλοι οι σβώλοι της κρέμας και βάζουμε την κατσαρόλα και πάλι σε μέτρια φωτιά.
Συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι η κρέμα να πήξει ελαφρώς (να γίνει μια νερουλή κρέμα γιατί εάν την αφήσουμε να "σφίξει" πολύ, όταν κρυώσει θα γίνει "σαν πέτρα).
Σύνθεση του γλυκού
Μοιράζουμε την κρέμα στα μπολάκια (συνήθως χρειάζεται μισή κουτάλα στο κάθε ένα).
Βάζουμε από πάνω ένα μπισκότο και μισό ακόμη (ενάμισι μπισκότο σε κάθε μπολάκι). 
Βάζουμε και πάλι κρέμα.
Αφήνουμε να κρυώσουν για λίγο και μόλις η κρέμα στερεοποιηθεί, βάζουμε σε κορνέ τη σαντιγύ και στολίζουμε τα προφιτερόλ.
Τα βάζουμε στο ψυγείο για 5-6 ώρες τουλάχιστον πριν τα σερβίρουμε.
 
Καλή επιτυχία!!
Read more »
Tante Kiki
6 ΣΧΟΛΙΑ
No