Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ροφήματα - Ποτά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ροφήματα - Ποτά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Ένας διαφορετικός καπουτσίνο... ο χειμωνιάτικος καπουτσίνο

Ένας διαφορετικός καπουτσίνο... ο χειμωνιάτικος καπουτσίνο


Καλή σας μέρα!! Μια μέρα τόσο μουντή, βροχερή, χειμωνιάτικη που όμως μου αρέσει γιατί μου θυμίζει ότι λίγες (σχετικά) μέρες έμειναν για τα Χριστούγεννα! 
Καθώς γράφω αυτές τις γραμμές, σηκώνω το κεφάλι κι ατενίζω έξω από το παράθυρο. Χίλιες αποχρώσεις του κίτρινου, του πορτοκαλί και του πράσινου με μερικά φύλλα να εγκαταλείπουν τα δέντρα μ' αυτό το κρύο, υγρό αλλά σιγανό αεράκι που φυσάει. Ξημερώματα... ναι, αυτό μοιάζει νάναι,,, κι όχι περασμένες 9.30! Σκοτεινός ουρανός, σιγανή βροχή αλλά καθόλου ευκαταφρόνητη και το μόνο που θα ήθελα παραπάνω είναι να ανάψω το τζάκι και να πιω τον σοκολατένιο καφέ που βλέπετε στις  φωτογραφίες!!! 
Ένας καπουτσίνο αλλιώτικος, αμαρτωλός, παχύρρευστος, σοκολατένιος και ό,τι πρέπει για την εποχή. Όχι δεν μπορώ να με φανταστώ να πίνω τον συγκεκριμένο καφέ σ΄ένα τραπεζάκι μπροστά στη θάλασσα! Μπορώ να με φανταστώ να τον απολαμβάνω με το κουταλάκι παγωμένο και παχύρρευστο αλλά όχι να τον πίνω ζεστό! 
Πάντως, πέρα από τις δύο μορφές του, ανάλογα με την εποχή, είναι ένας καπουτσίνο που από την πρώτη γουλιά σε αιχμαλωτίζει με τη γεύση και το άρωμά του τόσο που δεν θέλεις να αφήσεις το φλιτζάνι από τα χέρια σου! 
Ζεστός, ελαφρώς παχύρρευστος ή κρύος λίγο πιο πηχτός, τόσο ώστε να χρειάζεσαι κουταλάκι για να τον απολαύσεις είναι θεϊκός και άκρως εθιστικός!
Δοκιμάστε τον... απογευματάκι Σαββατοκύριακου και όχι μόνον! Μην τον δοκιμάσετε πρωί εκτός κι αν είστε σε χειμωνιάτικες διακοπές αλλά απολαύστε τον και μεσοβδόμαδα όταν έχετε πεσμένη διάθεση! Πιο απογειωτικό καφέ δεν έχετε πιει!!!  Η σοκολάτα, το αλκοόλ και ο καφές κάνουν ένα μοναδικό πακέτο... γιορτινό θα τολμούσα να πω!  Πάμε όμως να δούμε πώς θα τον φτιάξουμε;;;
ΥΛΙΚΑ για 2-3 μερίδες
250 ml κρέμα γάλακτος
125 γρ. κουβερτούρα 
60 ml δυνατό εσπρέσσο
4 κ.σ. κονιάκ
3 κ.σ. ζάχαρη
80 ml γάλα χτυπημένο σε αφρόγαλα
Κακάο ή κανέλα για το γαρνίρισμα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος, τον εσπρέσο, το κονιάκ και τη ζάχαρη.
Ρίχνουμε την κουβερτούρα σε κομμάτια, την αφήνουμε να λιώσει για 5 λεπτά.
Ανακατεύουμε καλά μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Βάζουμε σε φλιτζάνια και αφήνουμε μέχρι να κρυώσει πριν το καταναλώσουμε.
Εάν θέλουμε, μπορούμε να βάλουμε τον "καπουτσίνο" στο ψυγείο για 4-5 ώρες ή ακόμα και για μια ολόκληρη νύχτα και τότε...μετατρέπεται σε μια παχύρρευστη κρέμα καπουτσίνο που ξεσηκώνει όλες τις αισθήσεις αλλά και τις ορμόνες μαζί που στήνουν χορό!
Βάζουμε σε μικρό ποτήρι ή φλιτζάνι το γάλα και το χτυπάμε για 4-5 λεπτά ώστε να γίνει αφρόγαλα.
Προσθέτουμε 1 κουταλιά αφρόγαλα σε κάθε φλιτζάνι και πασπαλίζουμε με λίγο κακάο ή κανέλα.
Read more »
Tante Kiki
17 ΣΧΟΛΙΑ
Ιδέες για τη διακόσμηση του Χριστουγεννιάτικου και Πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού

Ιδέες για τη διακόσμηση του Χριστουγεννιάτικου και Πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού


Καλημέρα σας! Θα ήθελα να ξεκινήσω το σημερινό μου ποστ, ευχόμενη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στη μανούλα μου, στην Ιωάννα-Αναστασία μας και σε όλες τις Αναστασίες που γιόρταζαν εχθές! Να είναι καλά, με υγεία και χαρά να υποδεχθούν τον καινούριο χρόνο και να είναι πολύ καλύτερος από τον φετινό που φεύγει! 
Κυριακή σήμερα, το κρύο τσουχτερό αλλά το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι καλά εγκατεστημένο παντού ή σχεδόν παντού. Όσο για μένα, είμαι πάλι αλλού... ξαναέγινα παιδί, χαζεύοντας τις Χριστουγεννιάτικες εικόνες όπου κι αν είναι αυτές... σε περιοδικά, στο διαδίκτυο, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που, αν και χειρότερα από κάθε άλλη χρονιά, θαρρείς και προσπαθεί να αντισταθεί στη μιζέρια, στα εμπορικά κέντρα γύρω από την πόλη μας. Για να είμαι ειλικρινής δεν μου κοστίζει που δεν ψωνίζω ιδιαίτερα πράγματα όπως άλλοτε, μου αρκεί που βλέπω τα λαμπιόνια και τις μπάλες στα δέντρα, τους Άγιους Βασίληδες, τα Χριστουγεννιάτικα τρενάκια. Όταν βλέπω όλα αυτά η καρδιά μου γεμίζει αγάπη, χαρά (και αν κάποιος αναρωτιέται γιατί... έτσι, χωρίς ιδιαίτερο λόγο) και ελπίδα! Εξ άλλου, αυτό δεν είναι τα Χριστούγεννα;;; Χαρά και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο!!! 
Μέσα σ' αυτό το πνεύμα, της Χριστουγεννιάτικης αισιοδοξίας αλλά και της γιορτής της μαμάκας μου και της ανιψούλας μου... ελάτε να σας κεράσω μια ζεστή σοκολατοπραλίνα κι αν θέλετε να τη φτιάξετε κι εσείς... διαβάστε τη συνταγή... Μπορείτε να κάνετε την αμαρτία μεγαλύτερη σερβίροντας τη σοκολάτα με σαντιγύ. Εγώ, πάντως το απέφυγα... -:)))
ΥΛΙΚΑ για 1 φλιτζάνι
1 φλιτζάνι γάλα
2 κ.σ. Nutella
1 κ.σ. κονιάκ
Σαντιγύ (προαιρετική για σερβίρισμα)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ζεσταίνουμε το γάλα για 3 λεπτά ή μέχρι να δούμε μικρές φούσκες στην άκρη του.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τη Nutella.
Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει και προσθέτουμε το κονιάκ.
Σερβίρουμε με σαντιγύ ή απλά με ένα μπισκότο (προσπαθώντας να γλιτώσουμε και καμιά θερμίδα!!!).
Μαζί με τη σοκολάτα και το μπισκότο-αστέρι σας κερνάω κι ένα cupcake  μικρούλι, επηρεασμένο κι αυτό από το ...κλίμα των ημερών.
Και τώρα με το φλιτζάνι αχνιστής σοκολάτας και τα "συνοδευτικά" της, δίπλα στον υπολογιστή σας ...απολαύστε μαζί μου και μερικές εικόνες από πανέμορφα στολισμένα τραπέζια με καθόλου ή ελάχιστα χρήματα. Ας πάρουμε ιδέες για να ετοιμάσουμε κι εμείς ένα ζεστό, όμορφο οικογενειακό τραπέζι έτσι ώστε να ξεχάσουμε όλα όσα μας προβληματίζουν. -:)))
.


http://www.homedit.com/ideas-for-decorating-the-christmas-table/






http://www.digsdigs.com/50-great-easy-christmas-centerpiece-ideas/
http://decoholic.org/2012/12/09/65-adorable-christmas-table-decorations/



http://www.marthastewart.com/274684/christmas-table-settings#end
Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα! Δεν σας εύχομαι από τώρα... καλά Χριστούγεννα γιατί ...θα τα πούμε και αύριο!
Read more »
Tante Kiki
49 ΣΧΟΛΙΑ
Milkshakes για καλοκαιρινά πρωινά

Milkshakes για καλοκαιρινά πρωινά


Καλημέρα και καλή εβδομάδα... Σήμερα, θα ξεκινήσω λίγο διαφορετικά την εβδομάδα!!!  Τί εννοώ;;;  
Θα σας πω αμέσως... κάθε Δευτέρα μου αρέσει να βάζω μια γλυκιά συνταγή... έτσι για να ξεκινάμε γλυκά την εβδομάδα μας. Σήμερα θα σας δώσω μια συνταγή γλυκιά, δροσιστική και υγιεινή... ιδανική για καλοκαιρινά πρωινά, για τα παιδιά αλλά και για μας τα "μεγάλα παιδιά" που, αν και Ιούλιος (κατακαλόκαιρο) συνεχίζουμε να ...βιαζόμαστε να πάμε στη δουλειά μας τις καθημερινές.
Δεν σας έχω, λοιπόν, γλυκό αλλά γλυκό ρόφημα!!!
Ένα ή μάλλον δύο milkshakes που είναι ένα πλήρες πρωινό και ταυτόχρονα ένα γρήγορο πρωινό, που μπορούμε να το ετοιμάσουμε το πρωί αλλά και από το προηγούμενο βράδυ στο ψυγείο δεν ...χάνει τη νοστιμιά του και που έχει, δυναμωτική σοκολάτα για τους μικρούς (HEMO) αλλά και καφέ για τους μεγάλους. Το μόνο αδύνατο σημείο του... οι θερμίδες αλλά ας μην ξεχνάμε ότι είναι ένα πρωινό γεύμα και κάποιες επιπλέον θερμίδες είναι απολύτως απαραίτητες για όλους...
Φυσικά, δεν είναι υποχρεωτικό να το πιούμε μόνον το πρωί... και για ένα πάρτυ καλοκαιρινό (παιδικό ή μη) είναι μια ωραία, δροσιστική, νόστιμη λύση...
Με δυο λόγια... ένα ρόφημα που τα έχει όλα (εντάξει, και ...τις θερμίδες του!!!-:))
Μilkshake βανίλια για μικρούς
1 ποτήρι γάλα
6 μπισκότα petits-beurre ή digestive
1 μπάλα παγωτό βανίλια
1 κ.σ. Hemo
Μilkshake μόκα για μεγάλους
1 ποτήρι γάλα
4 μπισκότα petits-beurre ή digestive
1 μπάλα παγωτό καφέ
1 κ.γλ. νουτέλα ή σιρόπι σοκολάτας
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Και για τα δύο ροφήματα ακολουθούμε την ίδια διαδικασία.
Βάζουμε όλα τα υλικά στο multi, τα χτυπάμε και μόλις ομογενοποιηθούν τα βάζουμε σε ποτήρι με πολύχρωμα καλαμάκια και μερικά παγάκια (μην τα ψάχνετε στα δικά μου ποτήρια γιατί στις μικρές δεν βάζουμε παγάκια κι εγώ χειμώνα-καλοκαίρι πίνω ελάχιστα δροσερό νερό... "μου τη δίνουν" τα παγάκια, όπως θα έλεγε και ο Γκρινιάρης από τα Στρουμφάκια που τα λατρεύω!!!! χαχαχαχα).
Προσοχή: Επειδή κάποιοι από τους αναγνώστες, επισημαίνουν με mail ότι δεν μπορούν να αντιγράψουν τις συνταγές, ενημερώνω ότι όποιος θέλει να κρατήσει τις συνταγές του Tante Kiki μπορεί να το κάνει με δεξί κλικ, αφού έχει σκιάσει τα κείμενα και μετά "αντιγραφή - copy" ή με εκτύπωση της συνταγής από το κουμπί "PRINT FRIENDLY" που υπάρχει στο τέλος κάθε ανάρτησης, ΚΑΝΟΝΙΚΑ! 
Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα δεν έχετε παρά να μου το επισημάνετε με mail για να τακτοποιηθεί. Ευχαριστώ πολύ!
ΚΑΛΗ σας ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
Read more »
Tante Kiki
28 ΣΧΟΛΙΑ
Βραζιλιάνικη λεμονάδα ή ροζ γκρεϊπφρουτολεμονάδα;;;;;

Βραζιλιάνικη λεμονάδα ή ροζ γκρεϊπφρουτολεμονάδα;;;;;


Απολαυστική δροσιά εν μέσω ζέστης!!!!
Καλησπέρα σε όλους! Διαβάσατε τον τίτλο και ...μείνατε άφωνοι, εεεεε;;; Το ξέρω, κι εγώ το ίδιο όταν τον διάβασα... και σκέφτηκα γιατί τί διαφορετικό κάνουν στη Βραζιλία με τα λεμόνια που εμείς δεν το κάνουμε;;;;; Θα δείτε σε λίγο... προσωπικά, πάντως, δεν είχα ξανακούσει τη συγκεκριμένη συνταγή για δροσιστική λεμονάδα! Όλα ξεκίνησαν, από τα περιοδικά που μου έφερε η αδερφούλα μου από το Μόντρεαλ... μέσα στο ένα από αυτά το γνωστό "Food network" magazine υπήρχε η συγκεκριμένη συνταγή, η οποία, ομολογουμένως μου έκλεισε αδιάντροπα το μάτι από την πρώτη στιγμή που την αντίκρυσα... Κυρίως, βέβαια, άφησα να με δελεάσει γιατί έχει μέσα ζαχαρούχο γάλα και ξέρετε τώρα, εμένα την ..."τρελλή" θεία... σκέφτηκα τις ανιψιές μου που τους αρέσει η λεμονάδα,  πορτοκαλάδα και όλα τα ροφήματα τύπου -άδα και τις επιπλέον βιταμίνες και θερμίδες μιας και οι δύο ανήκουν στην κατηγορία των "μοντέλων" διατροφικά (όχι δεν έχω κάτι με τα μοντέλα ...με τις μικρές μας έχω μιαν ανησυχία γιατί είμαστε σαν καλαμάκια (μια χαρά από ύψος αλλά από βάρος... άλλα λόγια, μετριούνται τα κοκκαλάκια μας... ευτυχώς η μικρή έχει ακόμα ...μάγουλα)!!!! χαχαχαχα
Σήμερα το πρωί, λοιπόν, πήρα το περιοδικό ανά χείρας και είπα να περάσω στην εφαρμογή... ξέχασα όμως ότι ήθελε γλυκολέμονα (limes) και όχι λεμόνια κι εμείς δεν είχαμε!!! 'Ετσι κατέληξα στο "παλιά μου τέχνη κόσκινο"... δηλαδή ...έφτιαξα μια λεμονάδα που μόνον λεμονάδα βραζιλιάνικη δεν ήταν αλλά ήταν μια ...λεμονογκρειπφρουτάδα!!!!!!!!!!!! -:))))))) Είχα κόκκινα γκρέιπ φρούτ που τα λατρεύω και λεμόνια. Ακολούθησα βέβαια τις οδηγίες (τα πάντα είναι σχετικά φυσικά) και να η συνταγή που κατέληξα και η οποία έγινε ένα πεντανόστιμο, ελαφρώς ροζέ (είμαστε και πριγκίπισσες, πώς να το κάνουμε!!!) δροσιστικό ρόφημα που οι μικρές (όπως θα δείτε) του "έδωσαν και κατάλαβε", αν κι εγώ είχα βάλει μέσα ΜΟΝΟΝ το ζαχαρούχο γάλα κι όχι την υπόλοιπη ζάχαρη!!!!! Ευτυχίαααα!!!!! Βέβαια, εγώ θα σας δώσω και τις δύο συνταγές κι εσείς ετοιμάστε όποια θέλετε...η διαδικασία είναι ίδια. Πάντως σας προτείνω να δοκιμάσετε είτε το ένα αναψυκτικό είτε το άλλα γιατί και τα δύο είναι τέλεια!!!!!
[1] Βραζιλιάνικη λεμονάδα (Food network magazine) (1lt)
3 γλυκολέμονα (λάιμ), ξεφλουδισμένα και σε κομμάτια
1/3 φλ.τσ. (67 γρ.) ζάχαρη
3 κ.σ. (45 ml) ζαχαρούχο γάλα
5 φλ.τσ. (960 ml) κρύο νερό 
[2] Γκρεϊπφρουτολεμονάδα ροζ (αυτοσχέδια συνταγή)
1 κόκκινο γκρέιπ φρούτ, ξεφλουδισμένα και κομμένα σε κομμάτια (χωρίς τις ίνες)
2 λεμόνια, ξεφλουδισμένα και κομμένα σε κομμάτια (χωρίς τις ίνες)
1/3 φλ. τσ. (65 γρ. ζάχαρη)
3 κ.σ. (45 ml) ζαχαρούχο γάλα
5 φλ. τσ. (960 ml) κρύο νερό
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Η διαδικασία και στις δύο περιπτώσεις είναι ίδια.
Βάζουμε τα γλυκολέμονα (στην 1η περίπτωση) ή το γκρέιπ φρούτ και τα λεμόνια (στη 2η περίπτωση), ξεφλουδισμένα και σε κομμάτια απ' όπου έχουμε αφαιρέσει τις ίνες στο multi.
Προσθέτουμε τη ζάχαρη, το ζαχαρούχο γάλα και τα 2 φλ.τσ. νερό και βάζουμε το μείγμα αν χτυπηθεί για 20-30 δευτερόλεπτα.
Έπειτα, βάζουμε σε κανάτα αναψυκτικού και προσθέτουμε το υπόλοιπο νερό.
Ανακατεύουμε καλά και σερβίρουμε.
Και να τα πειστήρια... η φωτό "μιλάει" από μόνη της... έχουμε "πιάσει" τα καλαμάκια και απολαμβάνουμε με ...θρησκευτική προσήλωση!!!!! -:)))))
Καλό σας βράδυ!! Να περάσετε ένα πανέμορφο και ξένοιαστο Σαββατοκύριακο!!!

Read more »
Tante Kiki
24 ΣΧΟΛΙΑ
Σοκολάτα, κακάο και καφές με μπαχαρικά : ο απόλυτος συνδυασμός!!! Απολαυστικό ρόφημα σαν έργο τέχνης...

Σοκολάτα, κακάο και καφές με μπαχαρικά : ο απόλυτος συνδυασμός!!! Απολαυστικό ρόφημα σαν έργο τέχνης...


Παρασκευή απόγευμα, ώρα χαλάρωσης και προετοιμασίας για τις χαρές του Σαββατοκύριακου. Ελεύθερη ώρα, μαγειρική, διάβασμα ενός βιβλίου, περπάτημα στη φύση, συνάντηση με φίλους, σε κάποιο καφέ ή στο σπίτι.
Για μένα, δηλωμένη σπιτόγατα, ο καφές ή η ζεστή σοκολάτα στο σπίτι με παρέα είναι η απόλυτη απόλαυση. Δεν υπάρχει καλύτερος συνδυασμός από ένα ζεστό φλιτζάνι, συνοδευτικά γλυκά ή αλμυρά, συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων! 
Αν και για σας ισχύει το ίδιο, σας προτείνω μια καταπληκτική συνταγή για σοκολατομανείς... κάτι, χωρίς υπερβολή, μοναδικό που κανένας δεν θα αρνηθεί γιατί συνδυάζει τρεις καταπληκτικές γεύσεις, του κακάου, της σοκολάτας και του εσπρέσσο. 
ΥΛΙΚΑ
2 φλιτζάνια γάλα light (ή κάποιο φυτικό γάλα)
1/2 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος 
2 1/2 γεμάτες κ.σ. κακάο
1 1/2 κ.γλ. καφέ εσπρέσο, στιγμής
1 κ.γλ. κόρν φλάουρ
4 κ.σ. ζάχαρη καστανή
1/8 κ.γλ. κανέλα
1/8 κ.γλ. τζίντζερ
3 κ.σ. σταγόνες μαύρης σοκολάτας ή κουβερτούρα τριμμένη
Για το γαρνίρισμα
Νιφάδες μαύρης σοκολάτας
Άχνη (αν έχετε και αδιάβροχη άχνη, ακόμα καλύτερα)

Κανέλα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Διαλύουμε σε λίγο από το γάλα το κόρν φλάουρ.
Σε, μεσαίου μεγέθους, κατσαρόλα βάζουμε το κακάο, τη ζάχαρη, τον εσπρέσο και ανακατεύοντας σε σιγανή φωτιά προσθέτουμε πρώτα το γάλα και μετά την κρέμα γάλακτος.
Προσθέτουμε το κορν φλάουρ με το γάλα, τις σταγόνες σοκολάτας, τη κανέλα και το τζίντζερ και ανακατεύοντας, αφήνουμε να πάρει μια βράση για 2-3 λεπτά.
Βγάζουμε από τη φωτιά και αφήνουμε το ρόφημα, για 3-4 περίπου λεπτά να κρυώσει, ώστε να απελευθερωθεί όλο το άρωμά του.
Σερβίρουμε, με νιφάδες σοκολάτας στην επιφάνεια, από πάνω άχνη και τέλος κανέλα.
Ειδικά, για μέρες βροχερές και κρύες είναι το καλύτερο ρόφημα!!!
Εξ άλλου, όλοι πια, ξέρουμε την αξία της σοκολάτας, του κακάο αλλά και του καφέ για τον ανθρώπινο οργανισμό αλλά και τη διάθεση.
Εσείς, λοιπόν θα αρνηθείτε μια τέτοια απόλαυση;;;; 
TIPS
Μπορείτε αντί για κανέλα, να χρησιμοποιήσετε πιπέρι καγιέν για ακόμη πιο hot συνδυασμό.
Read more »
Tante Kiki
0 ΣΧΟΛΙΑ
No