Ιδέες για τη διακόσμηση του Χριστουγεννιάτικου και Πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού

Καλημέρα σας! Θα ήθελα να ξεκινήσω το σημερινό μου ποστ, ευχόμενη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στη μανούλα μου, στην Ιωάννα-Αναστασία μας και σε όλες τις Αναστασίες που γιόρταζαν εχθές! Να είναι καλά, με υγεία και χαρά να υποδεχθούν τον καινούριο χρόνο και να είναι πολύ καλύτερος από τον φετινό που φεύγει! 
Κυριακή σήμερα, το κρύο τσουχτερό αλλά το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι καλά εγκατεστημένο παντού ή σχεδόν παντού. Όσο για μένα, είμαι πάλι αλλού... ξαναέγινα παιδί, χαζεύοντας τις Χριστουγεννιάτικες εικόνες όπου κι αν είναι αυτές... σε περιοδικά, στο διαδίκτυο, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που, αν και χειρότερα από κάθε άλλη χρονιά, θαρρείς και προσπαθεί να αντισταθεί στη μιζέρια, στα εμπορικά κέντρα γύρω από την πόλη μας. Για να είμαι ειλικρινής δεν μου κοστίζει που δεν ψωνίζω ιδιαίτερα πράγματα όπως άλλοτε, μου αρκεί που βλέπω τα λαμπιόνια και τις μπάλες στα δέντρα, τους Άγιους Βασίληδες, τα Χριστουγεννιάτικα τρενάκια. Όταν βλέπω όλα αυτά η καρδιά μου γεμίζει αγάπη, χαρά (και αν κάποιος αναρωτιέται γιατί... έτσι, χωρίς ιδιαίτερο λόγο) και ελπίδα! Εξ άλλου, αυτό δεν είναι τα Χριστούγεννα;;; Χαρά και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο!!! 
Μέσα σ' αυτό το πνεύμα, της Χριστουγεννιάτικης αισιοδοξίας αλλά και της γιορτής της μαμάκας μου και της ανιψούλας μου... ελάτε να σας κεράσω μια ζεστή σοκολατοπραλίνα κι αν θέλετε να τη φτιάξετε κι εσείς... διαβάστε τη συνταγή... Μπορείτε να κάνετε την αμαρτία μεγαλύτερη σερβίροντας τη σοκολάτα με σαντιγύ. Εγώ, πάντως το απέφυγα... -:)))
ΥΛΙΚΑ για 1 φλιτζάνι
1 φλιτζάνι γάλα
2 κ.σ. Nutella
1 κ.σ. κονιάκ
Σαντιγύ (προαιρετική για σερβίρισμα)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ζεσταίνουμε το γάλα για 3 λεπτά ή μέχρι να δούμε μικρές φούσκες στην άκρη του.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τη Nutella.
Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει και προσθέτουμε το κονιάκ.
Σερβίρουμε με σαντιγύ ή απλά με ένα μπισκότο (προσπαθώντας να γλιτώσουμε και καμιά θερμίδα!!!).
Μαζί με τη σοκολάτα και το μπισκότο-αστέρι σας κερνάω κι ένα cupcake  μικρούλι, επηρεασμένο κι αυτό από το ...κλίμα των ημερών.
Και τώρα με το φλιτζάνι αχνιστής σοκολάτας και τα "συνοδευτικά" της, δίπλα στον υπολογιστή σας ...απολαύστε μαζί μου και μερικές εικόνες από πανέμορφα στολισμένα τραπέζια με καθόλου ή ελάχιστα χρήματα. Ας πάρουμε ιδέες για να ετοιμάσουμε κι εμείς ένα ζεστό, όμορφο οικογενειακό τραπέζι έτσι ώστε να ξεχάσουμε όλα όσα μας προβληματίζουν. -:)))
.


http://www.homedit.com/ideas-for-decorating-the-christmas-table/






http://www.digsdigs.com/50-great-easy-christmas-centerpiece-ideas/
http://decoholic.org/2012/12/09/65-adorable-christmas-table-decorations/



http://www.marthastewart.com/274684/christmas-table-settings#end
Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα! Δεν σας εύχομαι από τώρα... καλά Χριστούγεννα γιατί ...θα τα πούμε και αύριο!

49 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!!!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!Όλες οι ιδέες σου για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι είναι καταπληκτικές, όπως πάντοτε εξάλλου.Γεωργία Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου και για τις ευχές αλλά και για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Κική μου καλημέρα!Χρόνια πολλά να τις χαίρεσαι εύχομαι ότι καλύτερο!!!
    Η σοκοπραλίνα φανταντική!!!
    Όσο για τις προτάσεις που αφορούν τη διακόσμηση του τραπεζιού τι να πω, η μια καλύτερη απο την άλλη!Σε ευχαριστούμε!
    Καλά Χριστούγεννα, να περάσετε καλά!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η σοκοπραλίνα, αν και ...αμαρτωλή είναι πράγματι θεσπέσια!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι γιατί είναι πανεύκολες και οικονομικές χωρίς αυτό να τις κάνει λιγότερο ωραίες!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα και να περάσετε πανέμορφα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Τι πανέμορφες ιδέες!!! Τι τέλεια τραπέζια έτοιμα για φανταστικά τραπεζώματα!Πολλές ευχές για καλά Χριστούγεννα.Να περάσετε όμορφα γλυκιά Κική μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Κατερίνα μου... χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις για το τραπέζι αν και είμαι σίγουρη ότι η δική σου φαντασία και δημιουργικότητα τις ξεπερνάει! _:))
      Επίσης να περάσετε πανέμορφα!
      Πολλά φιλιά και καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στην μανούλα σου, Κική. Μας ζέστανες με την σοκολατοπραλίνα σου! Έχουμε και εδώ αρκετό κρύο, αυτέ τις ημέρες. Καταλάβαμε χειμώνα!
    Πόσο μου αρέσει να βλέπω τα όμορφα, στολισμένα γιορτινά, τραπέζια. Μας αλλάζουν την διαθεση, κάνοντάς την γιορτινή!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη. Πράγματι Ειρήνη μου ειδικά όταν αυτοί οι στολισμοί είναι εύκολοι και γρήγοροι είναι ακόμα καλύτερα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Να χαίρεσαι την μανουλίτσα σου Κική!!! Γιόρταζε και η κορούλα μου χτες και την γνωρίζω την γιορτή. Όμορφη και απλή η συνταγούλα σου.
    Οι φωτογραφίες είναι όλες καταπληκτικές και μας μεταφέρουν ένα όμορφο κλίμα.
    Καλά Χριστούγεννα να έχετε σε ένα ζεστό και πλούσιο από αγάπη σπιτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! Να χαίρεσαι και την κορούλα σου! Χαίρομαι που σου άρεσε η σοκοπραλίνα ...αξίζει να τη δοκιμάσεις!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη κι ευτυχία.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες ιδέες για το στόλισμα του τραπεζιού και η σοκολατοπραλίνα φαίνεται λαχταριστή!
    Καλές γιορτές να έχεις και Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μάγδα μου.
      Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία.
      Καλά να περάσετε!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Ολα φοβερά Κική μου, καλές γιορτές, καλά Χριστουγεννα, να περάσετε τέλεια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έρη μου, ανταποδίδω τις ευχές!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα!
    Kathy & Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία και αγάπη, κορίτσια!
      Καλά να περάσετε!

      Διαγραφή
  9. Θα την τιμήσω δεόντως τη ζεστή σοκολατίτσα με τα συνοδευτικά της!!!! Πόσο μ' αρέσει ο στολισμός του τραπεζιού! Φανερώνει την αγάπη και τη φροντίδα της οικοδέσποινας για τους καλεσμένους της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την τιμήσεις και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει Princess μου!
      Έχεις απόλυτο δίκιο για το τραπέζι!
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Να χαίρεσαι την μανούλα σου Κική μου και την ανιψούλα σου με υγεία και χαρά.Πολύ όμορφες προτάσεις για το τραπέζι μας.Να είσαι καλά φιλιά καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ροδάνθη μου!
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Να τις χαίρεσαι!!!!!!!!!
    Χρόνια πολλά!!! καλά Χριστούγεννα!!!
    Υγεία και ευτυχία στην οικογένεια σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλά Χριστούγεννα!!!!!Καλά ,η σοκολάτα όλα τα λεφτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Να τις χαίρεσαι και τις δυο Κικίτσα μου!!!
    Τις θερμότερες ευχές μου!
    Να σου ευχηθώ Καλές Γιορτές, με υγεία και αγάπη!
    Εύχομαι κάθε ευτυχία σε σένα και την οικογένειά σου να φέρει η νέα χρονιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενά μου! Να είσαι καλά!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου! Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλά Χριστούγεννα!!!!πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Γλυκειά μου Κική χρόνια πολλά στην λατρεμένη μητέρα σου αλλά και στη μικρή,απίθανη ανηψιά σου!!!Να είναι πάντα γερές και χαρούμενες!
    Το ρόφημά σου πλούσιο και γευστικό,ιδανικό για τις κρύες μέρες του χειμώνα!Παρέα με το αστερομπίσκοτο και το μίνι cupcake το απόγευμά μας γίνεται ακόμα πιο γλυκό!!
    Οι ιδέες της γιορτινής διακόσμηση υπέροχες και πολύ καλαίσθητες!
    Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου για τις ευχές αλλά και τα πανέμορφα σχόλιά σου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η σοκοπραλίνα και τα κερασματάκια - συνοδευτικά της αλλά και η γιορτινή διακόσμηση!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Κική! Να χαίρεσαι τη μανούλα σου και την ανιψούλα σου! Πολύχρονες! Ωραία κι ενδιαφέρουσα δημοσίευση για τη διακόσμηση του τραπεζιού :) Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελεάννα κι εσύ ό,τι επιθυμείς!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι διακοσμητικές προτάσεις!
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφα όλα! Να χαίρεσαι τη μανούλα σου Κική μου!
    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία σε σένα και την οικογένεια σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου! Ευχαριστώ για τις ευχές κι εσύ ό,τι επιθυμείς.
      Επίσης καλά Χριστούγεννα και να περάσετε πανέμορφα!

      Διαγραφή
  18. Κική μου Χρόνια Πολλά, καλά Χριστούγεννα και χαρούμενη τυχερή Πρωτοχρονιά!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου, Μάνια μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίοι οι στολισμοί για τα γιορτινά τραπέζια Κική μου.

    Καλά Χριστούγεννα να έχεις, με υγεία και χαρά.
    Να περάσεις καλά

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάριον! Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. υπέροχο κέρασμα η σοκολατοπραλίνα!!! και οι προτάσεις διακόσμησης πολύ όμορφες!! Καλά Χριστούγεννα εύχομαι με υγεία και όμορφες στιγμές! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Εβονίτα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα Κική μου, να χαίρεσαι τη μαμά σου! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και τα κεράσματα! Εύχομαι να περάσεις Χαρούμενα Χριστούγεννα με την οικογένειά σου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά Χαρά μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Κική μου να χαίρεσαι τη μανούλα σου και να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές! Καλά Χριστούγεννα! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά, να τις χαίρεσαι!Καλά Χριστούγεννα Κική μου!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πινελιά μου κι επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Καλά Χριστούγεννα Κική μου!
    Εύχομαι ότι καλύτερο με υγεία και χαρά!
    Τι όμορφες οι προτάσεις σου! Χρειαζόμαστε τέτοια ομορφιά στα γιορτινά μας τραπέζια!
    Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα εύχομαι και να χαίρεσαι και τη μανούλα σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ερμιόνη μου καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Και του χρόνου!
      Πράγματι είναι ωραίο να έχουμε όμορφα στολισμένα τραπέζια!
      Καλά να περάσετε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. καλα να περασουμε ολοι και το δυσκολο 2014 ευχαριστουμε για της ωραιες ιδεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!