Ιδέες για τη διακόσμηση του Χριστουγεννιάτικου και Πρωτοχρονιάτικου τραπεζιού


Καλημέρα σας! Θα ήθελα να ξεκινήσω το σημερινό μου ποστ, ευχόμενη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στη μανούλα μου, στην Ιωάννα-Αναστασία μας και σε όλες τις Αναστασίες που γιόρταζαν εχθές! Να είναι καλά, με υγεία και χαρά να υποδεχθούν τον καινούριο χρόνο και να είναι πολύ καλύτερος από τον φετινό που φεύγει! 
Κυριακή σήμερα, το κρύο τσουχτερό αλλά το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι καλά εγκατεστημένο παντού ή σχεδόν παντού. Όσο για μένα, είμαι πάλι αλλού... ξαναέγινα παιδί, χαζεύοντας τις Χριστουγεννιάτικες εικόνες όπου κι αν είναι αυτές... σε περιοδικά, στο διαδίκτυο, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που, αν και χειρότερα από κάθε άλλη χρονιά, θαρρείς και προσπαθεί να αντισταθεί στη μιζέρια, στα εμπορικά κέντρα γύρω από την πόλη μας. Για να είμαι ειλικρινής δεν μου κοστίζει που δεν ψωνίζω ιδιαίτερα πράγματα όπως άλλοτε, μου αρκεί που βλέπω τα λαμπιόνια και τις μπάλες στα δέντρα, τους Άγιους Βασίληδες, τα Χριστουγεννιάτικα τρενάκια. Όταν βλέπω όλα αυτά η καρδιά μου γεμίζει αγάπη, χαρά (και αν κάποιος αναρωτιέται γιατί... έτσι, χωρίς ιδιαίτερο λόγο) και ελπίδα! Εξ άλλου, αυτό δεν είναι τα Χριστούγεννα;;; Χαρά και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο!!! 
Μέσα σ' αυτό το πνεύμα, της Χριστουγεννιάτικης αισιοδοξίας αλλά και της γιορτής της μαμάκας μου και της ανιψούλας μου... ελάτε να σας κεράσω μια ζεστή σοκολατοπραλίνα κι αν θέλετε να τη φτιάξετε κι εσείς... διαβάστε τη συνταγή... Μπορείτε να κάνετε την αμαρτία μεγαλύτερη σερβίροντας τη σοκολάτα με σαντιγύ. Εγώ, πάντως το απέφυγα... -:)))
ΥΛΙΚΑ για 1 φλιτζάνι
1 φλιτζάνι γάλα
2 κ.σ. Nutella
1 κ.σ. κονιάκ
Σαντιγύ (προαιρετική για σερβίρισμα)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ζεσταίνουμε το γάλα για 3 λεπτά ή μέχρι να δούμε μικρές φούσκες στην άκρη του.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τη Nutella.
Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει και προσθέτουμε το κονιάκ.
Σερβίρουμε με σαντιγύ ή απλά με ένα μπισκότο (προσπαθώντας να γλιτώσουμε και καμιά θερμίδα!!!).
Μαζί με τη σοκολάτα και το μπισκότο-αστέρι σας κερνάω κι ένα cupcake  μικρούλι, επηρεασμένο κι αυτό από το ...κλίμα των ημερών.
Και τώρα με το φλιτζάνι αχνιστής σοκολάτας και τα "συνοδευτικά" της, δίπλα στον υπολογιστή σας ...απολαύστε μαζί μου και μερικές εικόνες από πανέμορφα στολισμένα τραπέζια με καθόλου ή ελάχιστα χρήματα. Ας πάρουμε ιδέες για να ετοιμάσουμε κι εμείς ένα ζεστό, όμορφο οικογενειακό τραπέζι έτσι ώστε να ξεχάσουμε όλα όσα μας προβληματίζουν. -:)))
.


http://www.homedit.com/ideas-for-decorating-the-christmas-table/






http://www.digsdigs.com/50-great-easy-christmas-centerpiece-ideas/
http://decoholic.org/2012/12/09/65-adorable-christmas-table-decorations/



http://www.marthastewart.com/274684/christmas-table-settings#end
Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα! Δεν σας εύχομαι από τώρα... καλά Χριστούγεννα γιατί ...θα τα πούμε και αύριο!
Tante Kiki
49 Comments
No