ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Καλημέρα σας! Τα Χριστούγεννα είναι εδώ! Η πιο αγαπημένη, για μένα, γιορτή του χρόνου έφτασε. Για σήμερα δεν έχει συνταγούλα αλλά μόνον ευχές κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλους εσάς που αγαπάτε, συμβουλεύεστε, εμπιστεύεστε και επισκέπτεστε το μπλογκοσπιτάκι μου κι εμένα! Για σας τους αγαπημένους αναγνώστες, είτε αφήνετε σχόλια που βοηθούν στο να γίνομαι καλύτερη κι εγώ και το Tante Kiki είτε περνάτε σιωπηλά και παίρνετε αθόρυβα τη συνταγή στην κουζίνας σας αλλά και για όλες και όλους τους αγαπημένους φίλους bloggers που είναι πάντα εδώ! 
Σας εύχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με υγεία κι ευτυχία!! Να περάσετε πανέμορφα, να ξεκουραστείτε, να διασκεδάσετε όπως επιθυμείτε και να ξεχάσετε όλες τις έγνοιες της καθημερινότητας κοντά στους αγαπημένους σας!
Και προσοχή... δεν τρώμε ούτε πίνουμε υπερβολικά τούτες τις μέρες... -:))
Και του χρόνου με υγεία!

52 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σε όλο το 3όροφο!!!
    Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Πηνελόπη μου καλά Χριστούγεννα και καλά να περάσετε!!
      Φιλιά σε όλους! -:))

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά!!! Υγεία σε όλους σας και πάντα δημιουργικά μαγειρέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Αμελί μου και σε σένα Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά!
      Και του χρόνου!

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα, Κική. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, σε σένα και σε όλους σου τους αγαπημένους!Να είσαι πάντα γερή και δημιοργική!
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ειρήνη μου, καλά Χριστούγεννα και καλά να περάσετε κι εσείς!! Και του χρόνου με υγεία, ευτυχία και αγάπη!

      Διαγραφή
  4. Καλα Χριστουγεννα Κικη μου!
    Να περασετε ομορφα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρίνα μου και του χρόνου!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα! Να έχεις υγεία, αγάπη και έμπνευση για νέες συνταγές εύχομαι!
    Σ' ευχαριστούμε κι εμείς για την όμορφη blogoπαρέα που μας κρατάς και ελπίζω να συνεχιστεί έτσι και στο 2013!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Dark μου, ανταποδίδω τις ευχές και σας ευχαριστώ κι εγώ γιατί με δεχθήκατε στη μπλογκογειτονιά σας τόσο καλά!
      Κι εγώ ελπίζω να συνεχιστεί! -:)))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά σε σας και το υπέροχο μαγικό μπλογκοσπιτάκι σας (μας)
    Σας απολαμβάνουμε σε απευθείας σύνδεση με το δικό μας ...
    Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και ανταποδίδω. Χαίρομαι που απολαμβάνετε το Tante Kiki αλλά τί εννοείτε σε απευθείας σύνδεση με το δικό σας;;; -:)))
      Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, χαρά κι αγάπη!

      Διαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα και Καλές γιορτές Κική μου με αγάπη και υγεία!!!
    Να περάσετε όμορφα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελένη μου καλά Χριστούγεννα και να περάσετε κι εσείς υπέροχα. Και του χρόνου με υγεία, αγάπη και χαρά!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Χαρούμενα Χριστούγεννα αγαπημένη μου Κική!!!Η Γέννηση του Θεανθρώπου να φέρει αγάπη,ομόνοια,γαλήνη,ανθρωπιά σε όλους!!!
    Κική μου να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται την αγαπημένη σου γιορτή με όλους όσους αγαπάς!
    Ευχαριστούμε και εμείς με τη σειρά μας για τις αφάνταστα ωραίες συνταγές,τα τρυφερά σου λόγια,το πηγαίο χιούμορ,τη διαρκή φροντίδα που μας χαρίζεις ακούραστα!
    Να είσαι γερή και πρόθυμη να μας προσφέρεις τις μοναδικές προτάσεις σου και να αντλείς κουράγιο και δύναμη από όλους τους αγαπημένους σου!Και του χρόνου με υγεία!!!Φιλιά πολλά,πολλά και χριστουγεννιάτικα αγκαλιάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης γλυκά μου Φωτεινή! Μακάρι να φέρει σε όλους τους ανθρώπους ό,τι καλύτερο!! Κι εγώ σας ευχαριστώ και σας αγαπώ γιατί είστε δίπλα μου σ'αυτό το δρόμο και χαίρομαι όταν νιώθω ότι σας είμαι χρήσιμη αλλά και όταν περνάτε καλά. Και του χρόνου!!

      Διαγραφή
  9. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ κι από μένα Κική μου.
    Να περάσεις πολύ όμορφα και γιορτινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Φλώρα μου, ανταποδίδω ολόψυχα τις ευχές. Και του χρόνου με υγεία, χαρά κι ευτυχία!

      Διαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα! Ζεστά, χαρούμενα και μοσχομυριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!
      Να περάσετε καλά!

      Διαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα Κική μου!!! Με αγάπη, υγεία και ευτυχία! Αυτές τις Αγιες Μέρες, εύχομαι να αφήσουμε όλοι μας πίσω τα προβλήματα και να περάσουμε υπέροχα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλές γιορτές Χαρά μου με ό,τι καλύτερο για τον κάθε άνθρωπο! Μακάρι να γίνει αυτό που λες και να ξεχάσουμε λίγο την καθημερινότητα!
      Να περάσεις πολύ καλά! Και του χρόνου!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Καλές γιορτές Κικίτσα μου!
    Κάθε χαρά και ευτυχία στο σπιτικό σου εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελενάκι μου καλό! Ανταποδίδω τις ευχές και του χρόνου με υγεία! Καλά να περάσετε!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Καλά κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα Κική! Με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελεάννα μου κι εσείς να περάσετε υπέροχα! Και του χρόνου!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Επίσης Εύη μου. Και του χρόνου με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευτυχισμένα Χριστούγεννα και πολλές νέες νοστιμιές για το νέο έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χαρούμενα Χριστούγεννα με υγεία, χαρά κι ευτυχία!
      Καλή Χρονιά και του χρόνου!

      Διαγραφή
  17. Ευτυχισμένα Χριστούγεννα! Γερή δημιουργική και χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Αγγελική μου, καλές γιορτές και να περάσετε υπέροχα.
      Υγεία, ευτυχία και αγάπη, εύχομαι!

      Διαγραφή
  18. Καλά Χριστούγεννα Κική μου σε εσένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου κι εσείς καλά να περάσετε.
      Υγεία, ευτυχία και χαρά εύχομαι!

      Διαγραφή
  19. Κική, χρόνια πολλά με υγεία.
    Να περάσετε καλά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σωσώ μου κι εσείς καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία και αγάπη. Καλά να περάσετε και του χρόνου!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  20. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
    Υγεία αγάπη ευτυχία !
    Τα φετινα χριστουγεννα να ειναι γεματα απο τα πιο σημαντικα αγαθααααα σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλά Χριστούγεννα κι εσύ ό,τι επιθυμείς Μαρία μου. Και του χρόνου!

      Διαγραφή

  21. Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να σε κεράσουμε για τα κάλαντα και να σου ευχηθούμε και του χρόνου με υγεία, χαρά κι αγάπη! Να περάσετε καλά!

      Διαγραφή
  22. ευχομε ο ιυσουσ χριστοσ να γενηθει στην φατνη τησ καρδια σου καλλα χριστουγενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ομορφες Χριστουγεννιατικες εικονες!
    Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά Κική μου.

    Να περάσετε υπέροχα !

    Και του χρόνου με υγεία.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά!!! Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα Κική!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!