ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!

Καλημέρα! Ανήμερα Χριστούγεννα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους Χρήστους, τις Χριστίνες και σε όλο τον κόσμο! 
Ηλιόλουστη μέρα εδώ στη Θεσσαλονίκη, ό,τι καλύτερο για  επισκέψεις σε αγαπημένους αλλά ίσως και σε κάποιους που χρειάζονται την παρουσία μας, τη συμπαράστασή μας αλλά και ... ένα πιάτο μαγειρεμένο φαγάκι κι ένα γλυκό. Μερικές φορές ακόμα κι ένα τηλέφωνο για χρόνια πολλά μπορεί να δώσει τόση χαρά όση δεν φανταζόμαστε. 
Ας δούμε δίπλα μας κι ας φροντίσουμε όλους αυτούς που τους λείπουν λίγα, πολλά ή τα πάντα αλλά κι αυτούς που ζουν μόνοι τους. Ας μην αφήσουμε τη θλίψη και τη μελαγχολία να τους κυριεύσει και ειδικά σ' αυτή την περίοδο των κοινωνικών ανατροπών και της οικονομικής κρίσης, όπου τα πάντα ...αλλάζουν και τα περισσότερα προς το χειρότερο ...δυστυχώς, όπου ακόμα και τα αυτονόητα των περασμένων χρόνων, όπως η δουλειά, γίνονται ..."καθημερινά δώρα"!
Εξάλλου Χριστούγεννα δεν είναι μόνον τα λαμπιόνια, τα στολισμένα έλατα, οι κουραμπιέδες, τα μελομακάρονα και τα δώρα. Είναι κάτι πολύ περισσότερο... είναι ο εορτασμός της Θείας Γέννησης που είναι γεμάτος από συμβολισμούς. 
Η εικόνα της φτωχικής φάτνης, του μικρού Ιησού, της Παναγιάς, του Ιωσήφ, των βοσκών και των μάγων  ξεχειλίζουν από το θαύμα της ζωής, την ελπίδα της αναγέννησης, την αγάπη, την αλληλεγγύη, την προσφορά. 
Ας φροντίσουμε λοιπόν να ανοίξουμε κι εμείς την καρδιά μας και με μικρές ή μεγαλύτερες κινήσεις να δώσουμε χαρά στους γύρω μας, σ' αυτούς που φέτος έχουν πραγματικά ανάγκη από συμπαράσταση. 
Ας ανοίξουμε την καρδιά μας κι ας αφήσουμε το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων να ...τρυπώσει σ' αυτήν. Ας αισθανθούμε ότι έχουμε ο ένας τον άλλον κι όλοι μαζί μπορούμε να αντιμετωπίσουμε καλύτερα τις δυσκολίες παρά ο καθένας απομονωμένος στον ...μικρόκοσμό του!
Και του χρόνου με υγεία, αγάπη, χαρά κι ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο για όλους! Καλά να περάσετε!

38 σχόλια:

  1. Xρόνια πολλά ευτυχώς έχει ωραία μέρα σήμερα και εδώ στην Αθήνα,αν και για Χριστούγεννα θα θέλαμε χιονάκι.Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία θα ήταν με χιονάκι αλλά λίγο εεεε;;; χαχαχα
      Ελπίζω να περάσατε καλά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, να περάσεις καλά μαζί με τους αγαπημένους σου ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ KIKI ΜΟΥ!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ !!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Kalimera sas!!xronia polla!!!kales giortes kai kali xronia sas euxome me ygia kai eutixeia!!!filia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλές γιορτές Βασιλική μου! Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Κική μου
    Χρόνια πολλά και χαρούμενα για την οικογένειά σου και σένα!!!Ας πλημμυρίσει η καρδιά μας με αγάπη και σαν φωτοδότης ήλιος να ζεστάνει τις καρδιές μας!Ας αναζητήσουμε την απλότητα στη ζωή μας αλλά και την ουσία!Ας επιτρέψουμε τον χρόνο να κυλήσει λεύτερα για να βιώσουμε τη χαρά της ξεγνιασιάς.
    Και του χρόνου να είμαστε γεροί να γιορτάσουμε τις άγιες αυτές μέρες με υγεία και χαρά!Χρόνια πολλά σε όλους!!!Φιλιά πολλά,πολλά Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Φωτεινή μου και του χρόνου να είμαστε καλά.
      Ελπίζω να περάσατε όμορφα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα εύχομαι στην οικογένειά σας και των αγγέλων οι ψαλμοί τραγούδια στην καρδιά σας. Ο νέος χρόνος που έρχεται υγεία να σας χαρίσει με γέλιο, αγάπη και χαρά, το σπίτι να γεμίσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Χαρά μου κι εσείς με υγεία, αγάπη κι ευτυχία να υποδεχθείτε τον καινούργιο χρόνο!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά! Να περάσετε υπέροχα όλοι εκεί και να είστε υγιείς και αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή μου Αμελί κι εσείς με υγεία, χαρά και ευτυχία να υποδεχθείτε το νέο χρόνο!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά πολλά και ευτυχισμένα εύχομαι από καρδιάς σε σένα και όλους αυτούς που αγαπάς! Υγεία, χαρά, αγάπη μα και πολύ κουράγιο και υπομονή!! Να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Leviathan, ανταποδίδω τις ευχές κι έχεις απόλυτο δίκιο με το νέο χρόνο θα χρειαστούμε και κουράγιο και υπομονή. Να είσαι πάντα καλά, γερός και δυνατός, μαζί με όλα τα αγαπημένα πρόσωπά σου και να περάσεις πανέμορφα τις μέρες των γιορτών.
      Φιλιά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ρένα μου! Με υγεία και χαρά ο νέος χρόνος.
      Να είσαι πάντα γερή, κεφάτη και δημιουργική!
      Φιλιά και γιορτινές καλημέρες!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά Κική μου.

    Να περάσετε υπέροχα !

    Και του χρόνου με υγεία.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου και ανταποδίδω.
      Ελπίζω να περάσατε καλά και του χρόνου!
      Καλή Χρονιά τώρα με υγεία, χαρά και αγάπη!
      Να είστε όλοι καλά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά σε όλ τον κόσμο με υγεία να είμαστε καλά να γιορτάζουμε πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Λίλα μου και ο καινούργιος χρόνος να φέρει στον καθένα αυτό που επιθυμεί η ψυχούλα του!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Κική.
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περάσετε καλά.
    Υγεία και ευτυχία να έχετε.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάριον, ανταποδίδω. Με υγεία, χαρά και αγάπη να υποδεχθείτε το νέο χρόνο!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Κική μου κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μάρθα μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς με το νέο χρόνο!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Επίσης Σωσώ μου! Να υποδεχθείτε το νέο χρόνο με υγεία, αγάπη και χαρά. Να είσαι πάντα τόσο δημιυργική και να μας δείχνεις τις ομορφιές που δημιουργείς αλλά και τις υπέροχες πληροφορίες σου!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Κική με υγεία κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Αθηνά μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς. Καλή επιτυχία σε όλα όσα κάνεις!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά Κική μου! Τις καλύτερες ευχές μου για σένα και την οικογένειά σου!
    Κική συγχαρητήρια για την συνταγή σου ¨χοιρινό με κυδωνόπαστο¨
    την έφτιαξα σήμερα...και μας άρεσε πάρα πολύ...τέλειο γευστικά!
    μόνο που αντί για κυδωνόπαστο έβαλα μέλι...Να είσαι καλά!...και να συνεχίζεις να μας προτείνεις υπέροχες συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Χρυσούλα που σας άρεσε η συνταγή και σ' ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Χρόνια πολλά και σε σας και με υγεία, χαρά και αγάπη ο νέος χρόνος! Να είσαι πάντα δημιουργική και να απολαμβάνουμε τις όμορφες αναρτήσεις σου!

      Διαγραφή
  17. Κική μου εύχομαι καλές γιορτές, να περάσετε όμορφα και να έχετε πάντα ΥΓΕΙΑ και αγάπη! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή μου Princess και με υγεία, χαρά κι αγάπη ο νέος χρόνος! Να περάσετε πανέμορφα!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Επίσης Πέπη μου και με υγεία, αγάπη και χαρά ο νέος χρόνος!

      Διαγραφή
  19. Καλά Χριστούγεννα, καλές γιορτές!
    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Σε ευχαριστούμε για τις νόστιμες προτάσεις σου, που πάντα μοιράζεσαι μαζί μας!
    Να είσαι καλά, και του χρόνου!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου κι εσείς Χρόνια Πολλά!
      Με υγεία, αγάπη και χαρά ο νέος χρόνος!
      Όσο για τις νόστιμες προτάσεις σου το ανταποδίδω μιας και οι δύο ασχολούμαστε με το ίδιο θέμα και οι δικές σου προτάσεις είναι πάντα νοστιμότατες, όπως και οι πληροφορίες που μας δίνεις πάντα ενδιαφέρουσες!
      Φιλιά

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!