Πατάτες με κουρκουμά


Ένα διαφορετικό συνοδευτικό χάρισε τη συντροφιά του στο Κυριακάτικο χοιρινό μας. Πατατούλες φούρνου με κουρκουμά και όχι μόνον. Πικάντικες, τυλιγμένες σε μια χρυσή κουβέρτα από γαλέτα, κουρκουμά και μουστάρδα μας εξέπληξαν ευχάριστα με την πικάντικη γεύση τους αλλά και με την ευκολία της παρασκευής τους. Απόλυτα ταιριαστές με το χοιρινό κατσαρόλας που θα δείτε αύριο, μπορούν να συνοδεύσουν κρεατικά αλλά να σταθούν και μόνες τους στο τραπέζι με μια ωραία σαλάτα και λίγο τυράκι.
ΥΛΙΚΑ
  • 5 μέτριες πατάτες κομμένες σε φέτες, μετρίου πάχους
  • 3 κ.σ. γαλέτα (ή φρυγανιά τριμμένη)
  • 1 κ.σ. μουστάρδα σε σκόνη
  • 1/2 κ.σ. κουρκουμά
  • Αλάτι και πιπέρι
  • Χυμό από 1/2 λεμόνι
  • 4-5 κ.σ. ελαιόλαδο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
  1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου.
  2. Κόβουμε τις πατάτες και τις βάζουμε να βράσουν με νερό και λίγο αλάτι για 8 λεπτά, περίπου, ανάλογα πάντα με το πάχος τους.
  3. Προσοχή: Οι πατάτες θα πρέπει να βράσουν ελαφρά και όχι να λιώνουν.
  4. Ύστερα, τις βγάζουμε από το νερό και τις αφήνουμε να κρυώσουν.
  5. Τις βάζουμε στο ταψί και τις περιχύνουμε με το ελαιόλαδο και το χυμό λεμονιού.
  6. Τέλος, σε ένα μπολ αναμιγνύουμε τη γαλέτα, τη μουστάρδα, τον κουρκουμά, το αλάτι και το πιπέρι και πασπαλίζουμε με το μείγμα αυτό τις πατάτες ώστε να καλυφθούν καλά.
  7. Τις βάζουμε στο φούρνο για 15 λεπτά και μετά ανάβουμε το γκριλ και τις γκρατινάρουμε ελαφρά.
Καλή σας συνέχεια!
Tante Kiki
27 Comments

27 σχόλια:

  1. Κική, οι πατατούλες έγιναν ωραιότατες! Δείχνουν τραγανές και θα πρέπει να έχουν αρωματιστεί ωραία με τον κουρκουμά. Ιδανικό συνοδευτικό για τα Κυριακάτικα, αλλά και τα γιορτινά μας φαγάκια.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι νοστιμότατες, Ειρήνη μου και πολύ αρωματικές! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο Κική και σίγουρα πεντανόστιμο,τέλειο συνοδευτικό.
    Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νόστιμο μου φαίνεται, τι είναι ο κουρκουμάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα κίτρινο και αρωματικό μπαχαρικό με πικάντικη γεύση! Είναι το βασικό μπαχαρικό του κάρυ και πολύ φθηνότερο από το σαφράν. 'Εχει αντιφλεγμονώδη δράση και το χρησιμοποιούσαν και για το πανέμορφο κατακίτρινο χρώμα του.

      Διαγραφή
  4. Δεν έχει πολύ καιρό Κική μου, που συνοδευτικά με το κλάμπ σάντουιτς που ζήτησα σε ξενοδοχείο,ήρθαν αυτές οι πεντανόστιμες πατατούλες!!Μου έκανε εντύπωση η τραγανή εξωτερική τους μορφή ,αλλά και η ιδιαίτερη γεύση τους ,που όπως αργότερα έμαθα ,οφειλόταν στον κουρκουμά!!Πολύ αόριστα και μάλλον απρόθυμα,ο γνωστός chef της κουζίνας του ξενοδοχείου μου έδωσε κάποιες πληροφορίες...κατάλαβα-παρ'όλο που ήταν φίλος-ότι δεν ήθελε να επεκταθεί σε λεπτομερείς αναφορές για τις συνταγές του.Μάλιστα ο σύζυγός μου θεώρησε τις ερωτήσεις μου αδιάκριτες,αφού αναφερόμουν σε επαγγελματικά του μυστικά!
    Όμως δεν υπολόγιζε την φοβερή και τρομερή Κική!!!Που πρόλαβε και ικανοποίησε ,[για μια ακόμα φορά!!!],τις απορίες μου!! Που δώρισε την ακριβή συνταγή και σύντομα,μα πολύ σύντομα,θα στολίσω το τραπέζι μου μ΄αυτή!!Γιατί πράγματι είναι πατατούλες εξαιρετικές!!!Άριστο συνοδευτικό ,πικάντικο και ιδιαίτερα ευπαρουσίαστο!Ευχαριστώ για μια ακόμα φορά Κική μου!!!!Φιλακια πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Φωτεινή μου που βοήθησα να βρείς κάτι που έψαχνες... λες να με κυνηγήσουν;;; Πάντως το μείγμα είναι δικού μου εντελώς συσχετισμού.-:)))) χαχαχαχα ...όχι και φοβερή και τρομερή... πού να ξέρω ότι αυτές οι πατατούλες (μάλλον παρόμοιες) υπήρχαν σε μενού ξενοδοχείου. -:)))
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες οι χρυσαφένιες πατατούλες σου Κική μου! Η γεύση του κουρκουμά θα πρέπει να τους δίνει ένα ιδιαίτερο "touch"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαίνεται πράγματι ωραίο συνοδευτικό και ξεφεύγει από τις συνηθισμένες πατάτες φούρνου. Πρέπει να είναι πολύ νόστιμες! Για τον κουρκουμά έχω ξαναρωτήσει τί είναι, δεν θυμάμαι, πάω να το βρω στο google! Χα,χα,χα!
    Φιλάκια Κική μου! Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Sel και είναι νόστιμες. Όσο για τον κουρκουμά, διάβασε την απάντηση στο ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ λίγο παραπάνω΄. -:))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλή επιλογή Κική μου, ιδιαίτερες οι χρυσαφένιες πατατούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΄Τραγανές και πικάντικες οι πατατούλες σου Κική μου, ένα υπέροχο συνοδευτικό!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα μας χρειαστούν πολλές εκδοχές από νόστιμες και μυρωδάτες πατατούλες, σαν τις δικές σου, Κική μου, για συνοδευτικό τις γιορτές.
    Σ΄ευχαριστούμε για την πρόταση!
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου ...είναι ωραίο συνοδευτικό!

      Διαγραφή
  10. Κική μου πωπω, τι ωραίες που φαίνονται;Σίγουρα είναι πεντανόστιμες!!!Με κουρκουμά δεν έχω δοκιμάσει, φτιάχνω για τη μικρή παρόμοιες με άλλα αρωματικά.Σίγουρα θα δοκιμάσω και αυτές!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε Ελένη μου και είμαι σίγουρη ότι θα αρέσουν και στη μικρή σου. Είναι πολύ νόστιμες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Αχ Κικη μου,αχ λεω και ειμαι κ σε διαιτα και οταν βλεπω τετοια κλεινω τα ματια μου αλλα πως να αντεξω η χριστιανη???Πρεπει να ηταν πεντανοστιμες,ετσι??/ΜΜμμμμμμμ....περιμενω και το χοιρινο και νομιζω πως μονο που τα βλεπω εβαλα κιλα αντι να χασω.....φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Λευκοθέα... τώρα τα Χριστούγεννα μερικές παρασπονδίες αξίζουν τον κόπο... μετά ξανά δίαιτα...κι εγώ έτσι κάνω!!-:)))
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Πω πω πω.... ούτε να το σκέφτομαι δεν μπορώ, παθαίνω... και μούρχεται να μπω μεσάνυχτα στην κουζίνα να τις φτιάξω!!! Θα πρέπει να είναι υπέροχες!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Φιλία μου είναι πεντανόστιμες και εύκολες στην παρασκευή τους!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Μια ακομα εδω που δεν ηξερα τον κουρκουμα και δεν εχει φαει και ποτε! Οι πατατες φαινονται υπεροχες και χρυσαφενιες. Διαβασα τι ειναι και βρηκα πολυ χρησιμες τις πληροφοριες σου Κικη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No