Βασιλόπιτα - κέικ


Χρόνια τώρα (πάνω από 8-9) κάθε χρόνο φτιάχνουμε την ίδια βασιλόπιτα. Έτσι είμαστε εμείς... σταθεροί στις συνταγές που ξέρουμε ότι δεν μας ...προδίδουν και γι αυτό τις τιμάμε με την πίστη μας!! χαχαχα 
Μέχρι εδώ, όμως!!! Είπαμε σταθερότητα, είπαμε είναι υπέροχες, είπαμε είμαστε παραδοσιακοί και προτιμάμε τη βασιλόπιτα-τσουρέκι (θα τη βρείτε ΕΔΩ) αλλά κοντεύουμε να πάθουμε εξάρτηση και οι εξαρτήσεις (κάθε είδους) δεν μου αρέσουν. Γι αυτό εφέτος πήρα μια πρωτοβουλία... αναλαμβάνοντας όλη την ευθύνη του πόση γκρίνια θα εισπράξω αν δεν γίνει καλή... έφτιαξα μια βασιλόπιτα-κέικ. Και πριν πείτε ..."Μπράβο καλά έκανες! Αυτό θα έκανε κάθε αποφασιστικός, τολμηρός και καθόλου κολλημένος άνθρωπος" θα σας πω ότι ... έφτιαξα και μια παραδοσιακή!! χαχαχα ...Για να είναι όλοι ευχαριστημένοι (μια ωραία δικαιολογία για να μην παραπονιέται κανείς είναι και το foodblogging... όταν λες ή μάλλον λέω ...χρειάζομαι κάτι καινούριο για να κάνω ανάρτηση... κανείς δεν διαμαρτύρεται!!!! Αν το κάνουν θα το κάνουν όταν δοκιμάσουν και μετά!!! χαχαχα).
Βέβαια, η δοκιμή ξεκίνησε από την προηγούμενη εβδομάδα, όταν έφτιαξα διάφορες βασιλόπιτες για δώρα σε φίλους και συγγενείς.
Για να μην σας τα πολυλογώ... έψαξα, ξαναέψαξα, σύγκρινα, ξαναματασύγκρινα (...ούτε αεροπλάνο να έφτιαχνα) με σημείο-κλειδί... τα φιστίκια Αιγίνης που ήθελα να έχει μέσα!! Τελικά, κατέληξα σε μια συνταγή του Γιάννη Λουκάκου, που την βρήκα στην ιστοσελίδα του (κάντε κλικ ΕΔΩ) και δεν το μετάνιωσα!!
Θα μου πείτε..."Και γιατί δεν το μετάνιωσες;;; Αφού βασιλόπιτα δεν κόψαμε ακόμα;; Εκτός κι αν σε σένα έφτασε η Πρωτοχρονιά!!!!" Όχι, δεν έφτασε ούτε η Πρωτοχρονιά, ούτε ο Άγιος Βασίλης (λέτε να του έκοψαν τα δώρα εφέτος;;;) ήρθε κι έπρεπε να τον "τρατάρω"! Πολύ απλά, από το μείγμα της βασιλόπιτας ...έκλεψα λίγο (κι ελπίζω ο καλός μας Άγιος Βασίλης να το παραβλέψει και να μου φέρει κανένα δώρο γιατί με τους τωρινούς μισθούς ούτε για καφέ μας βλέπω σε λίγο! -:((() κι έφτιαξα ένα μικρούλι κεκάκι για να τη δοκιμάσουμε!!!
Εεεε, λοιπόν, αν δεν είστε φανατικοί της πολίτικης βασιλόπιτας ...σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να την προτιμήσετε!!! Αν πάλι, είστε οπαδοί της πολίτικης (δηλαδή της βασιλόπιτας που είναι ουσιαστικά τσουρέκι) και δεν την αλλάζετε... τότε φτιάξτε τη συνταγή αυτή σαν κέικ... είναι φανταστική!!
Δεν θα περιγράψω και δεν θα πω τίποτε άλλο...θα σας δώσω αμέσως τη συνταγή και διαβάστε προσεκτικά τον πλούτο των αρωμάτων και των γεύσεων.
Η δική μου συνταγή είναι προσαρμοσμένη στο εξωτερικό στολισμό της με ζαχαρόπαστα κι έτσι μείωσα λίγο τη ζάχαρη για να μην είναι υπερβολικά γλυκιά, αντί για καρύδι έβαλα φιστίκι Αιγίνης και αντί για λικέρ αμαρέτο έβαλα κονιάκ.
ΥΛΙΚΑ
300 γρ. μαργαρίνη ή βούτυρο πρόβειο, σε θερμοκρασία δωματίου (έβαλα 150 γρ. μαργαρίνη με άρωμα βουτύρου και 150 γρ. βούτυρο πρόβειο)
400 γρ. ζάχαρη (έβαλα 350 γρ.)
3 αβγά μεγάλα
150 γρ. χυμό πορτοκαλιού
150 γρ. γάλα
350 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις (έβαλα 360-370 γρ.), κοσκινισμένο
100 γρ. αμύγδαλο τριμμένο
50 γρ. καρύδι τριμμένο (έβαλα 80 γρ. φιστίκι Αιγίνης)
20 γρ. ξύσμα λεμονιού
20 γρ. ξύσμα πορτοκαλιού
20 γρ. baking powder
2 γρ. αλάτι
25 γρ. λικέρ αμαρέτο (έβαλα κονιάκ)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 150-160 βαθμούς Κελσίου.
Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε το αμύγδαλο, το καρύδι (ή το φιστίκι), το baking powder και το αλεύρι.
Στο μπολ του μίξερ, βάζουμε τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη και τα χτυπάμε μέχρι να έχουμε ένα μείγμα αφράτο.
Προσθέτουμε ένα ένα τα αβγά περιμένοντας να ομογενοποιηθεί το καθένα προτού προσθέσουμε το επόμενο.
Ύστερα, προσθέτουμε το χυμό, το γάλα και το λικέρ (ή το κονιάκ).
Τέλος, με το μίξερ να ανακατεύει το μείγμα στη χαμηλή ταχύτητα, προσθέτουμε και το μείγμα του αλευριού (με το baking και τους αλεσμένους ξηρούς καρπούς).
Βάζουμε το μείγμα σε φόρμα που έχουμε καλύψει αντικολλητικό χαρτί ή σε φόρμα χάρτινη μια χρήσεως (οι τρεις από τις  δικές μου είχαν σχήμα αστεριού, δύο είχαν σχήμα δέντρου που όμως δεν μου βγήκε καλό γιατί παραμορφώθηκε ελαφρά και άλλες τέσσερις είχαν το κλασσικό στρογγυλό σχήμα).
Ψήνουμε για 1 ώρα, περίπου και δοκιμάζουμε με τη λάμα ενός μαχαιριού ή με ένα ξυλάκι για σουβλάκια εάν είναι ψημένη στο εσωτερικό της η βασιλόπιτά μας (το μαχαίρι ή το ξυλάκι πρέπει να είναι καθαρό όταν το βγάλουμε από τη βασιλόπιτα που το βυθίσαμε).
Αφήνουμε το κέικ-βασιλόπιτα να κρυώσει για 15-20 λεπτά μέσα στη φόρμα του και μετά το τοποθετούμε επάνω σε σχάρα για να κρυώσει εντελώς.
Στη συνέχεια πασπαλίζουμε με άχνη ή καλύπτουμε με γλάσο ή με ζαχαρόπαστα και στολίζουμε όπως θέλουμε.
Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια!!
Tante Kiki
38 Comments

38 σχόλια:

  1. Κική, αν και είμαστε "φαν" της βασιλόπιτας-τσουρέκι, νομίζω ότι καλά έκανες και αποφάσισες την αλλαγή φέτος. Η βασιλόπιτά σου είναι το κάτι άλλο! Την στόλισες καταπληκτικά! Να είσαι καλά, να μας ξαναφτιάξεις και του χρόνου!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου κι εμείς έτσι είμαστε αλλά σ' αυτή την περίπτωση η βασιλόπιτα ήταν "παραγγελία" από μια φίλη για να την χαρίσει στη μαμά της κι έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω κι εγώ κάτι αντίστοιχο!
      Ευχαριστώ για την ευχή!
      Καλή Πρωτοχρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατος ο στολισμός της βασιλόπιτας. Φαντάζομαι πως και η γεύση της θα είναι ανάλογη. Θα την φτιάξω τη Δευτέρα και εύχομαι να πετύχω κι εγώ τόσο καλά τη διακόσμησή της. Και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ναι είναι νόστιμη κι έγινε όμορφη ...ευχαριστώ πολύ!
      Μην ανησυχείς η διακόσμησή της δεν είναι δύσκολη.
      Χρησιμοποίησε μια φόρμα χάρτινη σε σχήμα αστεριού και αφού ανοίξεις τη ζαχαρόπαστα σε μεγάλο κύκλο κάλυψέ την και με τα χέρια σου στρώστην.
      Ύστερα, εγώ χρησιμοποίησα ένα φορμάκι σε σχήμα μπάλας δέντρου που μου έφεραν πέρυσι δώρο και κόλλησα κας κας.
      Καλή επιτυχία!!!
      Καλή πρωτοχρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!
      Και του χρόνου! -:))

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κική! Κι εγώ φέτος είπα να αλλάξω και να φτιάξω κέικ αν κι ακόμα δεν έχω καταλήξει σε συνταγή... Η δική σου φαίνεται τέλεια πάντως! Όσο για την εμφάνιση.. απλά δεν έχω λόγια!!! Αριστούργημα! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ της είτε στην αρχική της μορφή είτε στην παραλλαγή που έκανα. Είναι νόστιμη και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για την εμφάνιση... Ίσως τα καλά λόγια ανήκουν στην εταιρία Sweettrend που οργανώνει τα σεμινάρια! -:))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Εγώ που έχω συνηθίσει την κεϊκένια βασιλόπιτα, μιας και στην Κρήτη δε συνηθίζουμε την τσουρεκιένια, κάνω μια παρόμοια με αυτήν εδώ!! Και πέφτω με τα μούτρα μετά...
    Χρόνια πολλά σου εύχομαι, γλυκά και μοσχομυρωδάτα!! Καλή πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία η συνταγή Ειρήνη μου!!! Πράγματι!!!
      Κι εγώ σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά! Με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!
      Επίσης καλή Πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή
  5. Στο σπίτι μας Κική μου προτιμούμε το κέικ-βασιλόπιτα.Και αυτό ψήνεται-ελπίζω με επιτυχία αυτή τη στιγμή-!!Περίπου στα αχνάρια της δικής σου συνταγής πορεύομαι και εγώ,με μικρές αλλαγές στη δοσομετρία των υλικών.Πρέπει να ομολογήσω ότι γίνεται θαυμάσια ,κρίνοντας από το περυσινό αποτέλεσμα.
    Ωστόσο ο διάκοσμος της βασιλόπιτας σου είναι ξεχωριστός Κική μου.Όπως επίσης και το σχήμα του αστεριού που έδωσες στο πρωτοχρονιάτικο αυτό γλύκισμα πολύ ιδιαίτερο!
    Αριστοτεχνικά στρωμένο το φύλλο της ζαχαρόπαστας με τον επίκαιρο χριστουγεννιάτικο στολισμό ,δίνει την τελική νότα τελειότητας που χαρακτηρίζει την βασιλόπιτά σου!![Δεν ξέρω πότε θα τολμήσω να καταπιαστώ με το άνοιγμα του φύλλου της ζαχαρόπαστας!!!Αλλά και με τα υπέροχα διακοσμητικά στοιχεία που θαυμάζω κατά καιρούς σε blogs!]
    Δεν εύχομαι ακόμα για την Πρωτοχρονιά..είμαι σίγουρη ότι θα τα ξαναπούμε ,αύριο και την παραμονή.
    Προς το παρόν εύχομαι δύναμη και καλή επιτυχία[που είναι δεδομένη]στα πρωτοχρονιάτικα εδέσματα που ετοιμάζεις!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς πάλι έιμαστε της παραδοσιακής σχολής Φωτεινή μου!
      Μμμμ φαντάζομαι το σπίτι σου μοσχοβολάει!!!
      Όσο για το διάκοσμο ...εφαρμόζω ό,τι μαθαίνω άλλοτε πιο επιτυχημένα κι άλλοτε όχι.
      Το φύλλο της ζαχαρόπαστας ανοίγει όπως το φύλλο για πίτα μόνο που αντί για αλεύρι βάζουμε άχνη.
      Τα υπόλοιπα, συνήθως, είναι με φορμάκια ή τα τρισδιάστατα είναι εντελώς χειροποίητα.
      Κι εγώ δεν σου εύχομαι γιατί θα τα ξαναπούμε αύριο!
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σου πω ότι όταν θελήσεις να δοκιμάσεις τη ζαχαρόπαστα στείλε μέιλ να σου προτείνω μάρκα... για να είναι εύκολη η διαδικασία. Εξ άλλου τώρα πια έχουμε και ντόπια ζαχαρόπαστα καταπληκτική!!! :-)))

      Διαγραφή
  6. Κική μου καλά έκανες και δοκίμασες κάτι άλλο, γιατί αυτό το "άλλο" φαίνεται φανταστικό και μας δίνεις κι εμάς την ευκαιρία να'χουμε μερίδιο του φανταστικού μόλις την κάνουμε! Καλή χρονιά με όλα τα καλά και τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο το κέικ βασιλόπιτα Μάρθα μου κι έγινε γιατί μου τη ζήτησε κάποια φίλη μου που δεν ασχολείται με το ...σπορ.
      Τελικά όμως θα την υιοθετήσω κι εγώ αν και δηλώνω οπαδός της παραδοσιακής βασιλόπιτας.
      Καλή χρονιά να έχεις με ό,τι επιθυμείς!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη δείχνει!
    Να ευχηθώ Καλή Χρονιά από καρδιάς, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλές νοστιμιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίλα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Επίσης καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και επιτυχίες.
      Προσπάθησα εχθές να σου στείλω συνταγή αλλά ...μπερδεύτηκα. Θα σου στείλω μέιλ... για λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
  8. Τέλεια Βασιλική μου!
    Η ομορφότερη που κυκλοφορεί και σίγουρα η διακόσμηση, που με τόσο μεράκι και τεχνική έφτιαξες, ανέδειξε και το όμορφο σχήμα της του αστεριού.

    Εύχομαι τα καλύτερα για το 2013.
    Σε εσένα προσωπικά μα και σε όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ζαμπία μου! Είναι νόστιμο κέικ βασιλόπιτα αλλά αυτό το έκανε ο Γ.Λουκάκος. Όσο για τη ζαχαρόπαστα τα τελευταία χρόνια "παίζω" αρκετά μ' αυτή και πηγαίνω σε διάφορα σεμινάρια γιατί με χαλαρώνει!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Επίσης, η νέα χρονιά να σας φέρει ό,τι καλύτερο επιθυμείς και πρώτα απ' όλα υγεία, αγάπη κι ευτυχία.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Υποθέτω ότι και απο γεύση θα είναι σούπερ, αλλά η εμφάνιση της είναι το κάτι άλλο! Τύφλα να 'χουν οι επαγγελματικές! Μπράβο Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από γεύση είναι υπέροχη κι έτσι η πρώτη επαφή μου με συνταγή του Γ.Λουκάκου ήταν άκρως επιτυχημένη.
      Από εμφάνιση προσπαθώ μιας και τρέχω από σεμινάριο σε σεμινάριο μόλις βρω καιρό ανάμεσα στα μαθήματα!!! χαχαχα
      Βίτσιο είναι αυτό ...τί να κάνω!!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Και του Χρόνου... Και του Χρόνου ... Κική μου.
    Με Υγεία και Δύναμη και να φτιάξεις άλλες τόσες πανέμορφες βασιλόπιτες.
    Όσο για το ντεκόρ, άκρως καλλιτεχνικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά! Και σε σας και του χρόνου!!!
      Με υγεία, αγάπη κι ευτυχία! Καλή Πρωτοχρονιά και καλή δύναμη και σε σένα!
      Όσο για το ντεκόρ, προσπαθώ όσο μπορώ να αξιοποιήσω τα χρήματα που δίνω στα σεμινάρια... χαχαχαχα (για να μην έχουν να λένε!!!)
      Φιλιά καλή μου Πηνελόπη

      Διαγραφή
  11. Κικίτσα μου Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένη-Τυχερή Πρωτοχρονιά!! Την συνταγή θα την κρατήσω. Είμαι σίγουρη οτι θα είναι φανταστική!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μάνια μου! Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά!
      Όσο για τη συνταγή κράτησέ την αξίζει τον κόπο...είναι νοστιμότατη και σαν κέικ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Γεια στα χέρια σου Κική.
    Και του χρόνου.
    Πολύ ωραία σε εμφάνιση και από ότι λες και στη γεύση.

    Καλή & γλυκιά χρονιά εύχομαι, με όλα τα καλά.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάριον! Ευχαριστώ πολύ και η αλήθεια είναι ότι έγινε ωραία και από εμφάνιση και από γεύση.
      Επίσης καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Το ονομα του ζαχαροπλαστειου ξεχασες να μας πεις,αν προλαβουμε να παμε να αγορασουμε κι εμεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα "Tante Kiki" το λένε και σε λίγο καιρό θα σας πω ακριβώς τη διεύθυνση.
      Φαντάζομαι ότι είσαι εσύ που νόμιζες ότι η πατατοσαλάτα είναι της Αλεξιάδου!!!! Εντυπωσιακό!!!
      Τα μηνύματα με τίτλο "Ανώνυμος" είναι βολικά!!!!
      Καλή σου χρονιά με καλοσύνη ...μμμμμ!!! νομίζω ότι κάπου πωλείται!!!!
      Χαίρομαι πάντως που τη βρίσκεις άκρως επαγγελματική ...θα χρησιμοποιήσω το μήνυμα ως συστατική επιστολή!!
      Καλό σου βράδυ!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  14. χρόνια πολλά καλή χρονιά....και πάντα καλή διαθεση για γευστικές και όμορφες δημιουργίες σας.....

    αυτην την φορά θα προσπαθησουμε την δική σας βασιλόπιτα να φτιάξουμε.....ναστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά homemade μου... Να τη φτιάξετε κι αν χρειαστείτε διευκρινήσεις μπορείτε να μου στείλετε mail! -:)))

      Διαγραφή
  15. Άψογη -όπως και όλα όσα μας παρουσιάζεις-σε εμφάνιση η βασιλόπιτα-κέικ.
    Πρώτα ευφραίνεται το μάτι και μετά ο ουρανίσκος.
    Κάθε χρόνο φτιάχνω μια παλιά συνταγή για βασιλόπιτα-κέικ με γάλα εβαπορέ αδιάλυτο, σε ταψί Νο 36.
    Ζήτημα είναι αν υπάρχει μέχρι το τέλος της επόμενης ημέρας.Καταβροχθίζεται.
    Φέτος όμως που χρειάζομαι δυο βασιλόπιτες, θα κάνω και την δική σου βασιλόπιτα-τσουρέκι και θα σου πω το αποτέλεσμα και τις κριτικές.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Σωσώ μου καλή!
      Πρέπει να γίνεται πολύ ωραία με αδιάλυτο εβαπορέ έτσι;;;
      Δοκίμασέ την και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει... κι εγώ αύριο θα ξαναφτιάξω παραδοσιακή.
      Καλό σου βράδυ και καλή χρονιά!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Από εμφάνιση τέλεια. Φαντάζομαι κι από γεύση.
    Και του χρόνου να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή σου μέρα Φλώρα!!! Από γεύση είναι πολύ νόστιμη, από εμφάνιση προσπαθώ αν κι αυτή δεν έχει καμία δυσκολία!
    Επίσης και του χρόνου και να έχεις μια χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη κι ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα τσουρέκια δεν μου αρέσουν, οπότε απολαμβάνω τη βασιλόπιτα-κέϊκ που έφτιαξες! Κρατάω τη συνταγή θα μου χρειαστεί, μη σου πω και σήμερα!
    Γλάσο θα χρησιμοποιήσω, γιατί η ζαχαρόπαστα μου φάνηκε εξαιρετικά δύσκολη! (μάντεψε... κάτι κατάστρεψα τα Χριστούγεννα!)
    Να είσαι πάντα καλά Κική μου! Το 2013 να σου φέρει ό,τι καλό επιθυμείς και να είσαι υγιής, χαρούμενη και δημιουργική!
    Πολλά πολλά φιλιά! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Sel μου! Είναι ωραία συνταγή και μπορείς να βάλεις ό,τι ξηρούς καρπούς θέλεις!
      Η ζαχαρόπαστα στην αρχή είναι λίγο δύσκολη αλλά αν χρησιμοποιήσεις άχνη (όπως το αλεύρι στις πίτες) για να πασπαλίσεις την επιφάνεια που θα ανοίξεις φύλλο και τον ειδικό πλάστη (είναι κάποιο είδος πλαστικού ή κάτι αντίστοιχο) τότε θα ανοίξει εύκολα σε φύλλο.
      Προσοχή, δεν θέλει υγρασία καθόλου, εκεί είναι το ευαίσθητο σημείο της.
      Βέβαια, πρέπει και η ζαχαρόπαστα να είναι καλή ποιοτικά και να μην κολλάει στα χέρια από την αρχή. Τότε θέλει λίγο ζύμωμα πρώτα με περισσότερη άχνη και μετά άνοιγμα σε φύλλο.
      Όσο για τις μικροκαταστροφές είναι μέσα στο ...παιχνίδι. Εγώ να δεις τί έχω κάνει στην αρχή...-:))))
      Κι εσύ να είσαι πάντα καλά, καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ευτυχία, πολλή δημιουργικότητα και ό,τι άλλο επιθυμείς!!!
      Πολλά φιλιά καλή μου!

      Διαγραφή
  19. A! υπέροχη η απόφασή σου για αλλαγή αλλά και η "καβάντζα' της τετριμμένης πολύ έξυπνη :-)! και του χρόνου. Καλή Πρωτοχρονιά και καλή κι ευτυχισμένη χρονιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφη η βασιλόπιτα σου! Γειά στα χεράκια σου Κική μου! Καλή χρονιά με όλα τα καλά του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No