Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κέικ Αλμυρά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κέικ Αλμυρά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Muffins με γραβιέρα Nάξου και φιστίκια Αιγίνης

Muffins με γραβιέρα Nάξου και φιστίκια Αιγίνης


Muffins με γραβιέρα Nάξου, δυόσμο και φιστίκια Αιγίνης

Αυτά τα μικρά muffins είναι η ιδανική λιχουδιά για ξαφνικές λιγούρες, για το ταπεράκι της θάλασσας, για πρωινό, brunch 
αλλά και δείπνο . Ατομικά, αφράτα,  όμορφα, ελαφρώς αλμυρά και πολύ νόστιμα, με τον δυόσμο να τους χαρίζει όχι μόνον το άρωμα αλλά και τη δροσιά του, μπορούν άνετα να συμμετέχουν στον γευστικό συνδυασμό που ονειρεύεσαι είτε είναι απλά αλμυρός παρέα με μια σαλάτα είτε είναι πιο ...γκουρμέ, αλμυρόγλυκος, με άλλα λόγια, παρέα με κάποιο φρέσκο φρούτο όπως σύκα, μύρτιλα, ροδάκινα ή καρπούζι αλλά και με ένα τσάτνεϊ φρούτου.

Muffins με γραβιέρα Nάξου, δυόσμο και φιστίκια Αιγίνης

Όχι βέβαια ότι δεν μπορείς να τα απολαύσεις μόνα τους, κάθε άλλο θα έλεγα μια και τότε θα έχεις την δυνατότητα να ξεχωρίσεις τη νοστιμιά της γραβιέρας Νάξου και των φιστικιών Αιγίνης μαζί με τη δροσιά του δυόσμου. Αλλά έχουν κι ένα άλλο καλό! Μια που είναι καλοκαίρι και μάλιστα περίοδος καύσωνα, έχεις τη δυνατότητα, αν, φυσικά, περισσέψουν για την επόμενη ημέρα... να τα βάλεις στο ψυγείο ή και στην κατάψυξη ακόμα. Σε ελάχιστο χρόνο, στον φούρνο μικροκυμμάτων τα μικρούλια αυτά θαύματα ξαναγίνονται σαν φρεσκοψημένα!

Muffins με γραβιέρα Nάξου, δυόσμο και φιστίκια Αιγίνης

Φυσικά, γίνονται επίσης νόστιμα με μια άλλη γραβιέρα όπως η γραβιέρα Κρήτης ή η γραβιέρα Αμφιλοχίας  αλλά και αμύγδαλα ή καρύδια αντί για φιστίκια Αιγίνης και συνοδεύονται τέλεια από μια πράσινη σαλάτα και ένα λευκό κρασί αν θέλεις να παίξουν τον ρόλο ενός ελαφριού δείπνου.

Muffins με γραβιέρα Nάξου, δυόσμο και φιστίκια Αιγίνης

Επιπλέον, για φαντάσου τα και σε ένα μικρό ταπεράκι για σνακ στο γραφείο ή και λίγο αργότερα (δεν θέλω να σε ταράξω αν έχεις παιδάκια σε σχολική ηλικία) για σνακ στο διάλειμμα του σχολείου. Σου τα προτείνω, λοιπόν, ανεπιφύλακτα ή μάλλον με τη σιγουριά ότι όταν τα δοκιμάσεις μια φορά το μόνο που θα θέλεις είναι να τα φτιάξεις ξανά και ξανά. Διάβασε τη συνταγή προσεκτικά και η επιτυχία είναι σίγουρη!

Muffins με γραβιέρα Nάξου, δυόσμου και φιστίκια Αιγίνης

Muffins με γραβιέρα Νάξου και φιστίκια Αιγίνης
         Muffins με γραβιέρα Nάξου, δυόσμο και φιστίκια Αιγίνης
      Print Friendly and PDF
Περιγραφή: Αλμυρόγλυκα μικρά κεκάκια για κάθε ώρα της μέρας
Μερίδες: 12
ΥΛΙΚΑ
    • 260 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
    • 3 αυγά, χτυπημένα
    • 1 κ.γλ. ζάχαρη
    • 240 γρ. γάλα φρέσκο, πλήρες
    • 220 γρ. βούτυρο αγελάδος, λιωμένο
    • 2 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
    • 100 γρ. γραβιέρα Νάξου, τριμμένη
    • 2-3 κ.σ. φιστίκια Αιγίνης, χοντροσπασμένα
    • 5-6 φύλλα φρέσκου δυόσμου ψιλοκομμένα (προαιρετικά)

      ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
      1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
      2. Βάζουμε σε ταψάκι χάρτινες θήκες για μάφινς ή αλείφουμε τις θέσεις του με βούτυρο και πασπαλίζουμε με αλεύρι.
      3. Χτυπάμε τα αυγά μέχρι να αφρίσουν. 
      4. Μόλις το μείγμα ομογενοποιηθεί, προσθέτουμε το λιωμένο βούτυρο σε 2 δόσεις συνεχίζοντας το χτύπημα.
      5. Με μια σπάτουλα σιλικόνης ή ξύλινη, προσθέτουμε το αλεύρι σε 2 δόσεις εναλλάξ με το γάλα.
      6. Τέλος, προσθέτουμε την τριμμένη γραβιέρα και ανακατεύουμε 
      7. Μοιράζουμε τη ζύμη στις 12 θήκες.
      8. Ψήνουμε στην μεσαία σχάρα, στον αέρα για περίπου 35-45 λεπτά (ανάλογα με το φούρνο) μέχρι να ροδίσουν.
      9. Βυθίζουμε ένα ξυλάκι για σουβλάκια σε ένα από τα κεντρικά muffins για να ελέγξουμε το ψήσιμο. Εάν, όταν το βγάλουμε είναι είναι υγρό τότε σημαίνει ότι θέλουν λίγο ακόμα ψήσιμο.

      ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
      • Για το σερβίρισμα : ελιές και σαλάτα για αλμυρή εκδοχή ή μέλι και μαρμελάδα ντομάτας για brunch.
       
      ΠΗΓΗ: Παραλλαγή συνταγής από το περιοδικό "Γλυκιές ιστορίες", Απρίλιος 2014

      Muffins με γραβιέρα Nάξου, δυόσμο και φιστίκια Αιγίνης
      Read more »
      Tante Kiki
      0 ΣΧΟΛΙΑ
      Ένα αλμυρό κέικ και Καλή Σχολική Χρονιά!!!

      Ένα αλμυρό κέικ και Καλή Σχολική Χρονιά!!!


      Ένα αλμυρό κέικ και Καλή Σχολική Χρονιά!!!
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα!! Καλή χρονιά σήμερα για τα καλά μια και, εκτός από τον Αγιασμό, τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί μπήκαν πια στις τάξεις τους! Εγώ, βέβαια, ακόμα τακτοποιώ το πρόγραμμα για να ξεκινήσουν και τα γαλλικά κανονικά από την ερχόμενη εβδομάδα.
      Σήμερα, πήγα για πρώτη φορά τις λατρεμένες μου ανιψούλες και τις δύο στο ίδιο "μεγάλο" σχολείο.
      Ναι, εφέτος η μεγάλη μας είναι στην Ε' Δημοτικού και η μικρή στην Α' Δημοτικού!! Πότε πέρασαν τα χρόνια και μεγάλωσαν ούτε που το καταλάβαμε! Για άλλη μια φορά, ζω την ίδια συγκίνηση (τελικά αυτό δεν αλλάζει) ...εκείνη που το πιτσιρικάκι πάει για πρώτη φορά στο Δημοτικό κι εσύ το πας (το ότι το πήγαινες και στα προνήπια και στα νήπια δεν ...παίζει!!!) και όταν το αφήνεις τα μάτια σου δακρύζουν και σκέφτεσαι τώρα τί θα κάνει στο διάλειμμα ...θα θυμάται όσα του είπαμε;;;; Ούφ!! Σας τα εξομολογήθηκα και ηρέμησα!!! 
      Και τώρα πάμε στη σημερινή μας συνταγή. Μια συνταγή από το βιβλίο που μου έκανε δώρο η γλυκιά μου Χαρά και που είναι ό,τι πρέπει για τη σημερινή μέρα αλλά και για την αυριανή και τη μεθαυριανή. 'Ενα αλμυρό κέικ, γεμάτο υγεία, νοστιμιά και ενέργεια! Ένα κέικ που θα ξετρελλάνει μικρούς και μεγάλους, που, όμως, μετά την πρώτη μέρα καλό είναι να μπει για διατήρηση στο ψυγείο... αν βέβαια, περισσέψει (κάτι που είναι αμφίβολο)! Το καλύτερο κολατσιό ειδικά για τα μικρά μας που θα επιστρέψουν "κουρασμένα" από την πρώτη σχολική μέρα και θα αποζητήσουν μια ...λιχουδιά! 
      Ας περάσουμε στη συνταγή χωρίς χρονοτριβές!!
      Ένα αλμυρό κέικ και Καλή Σχολική Χρονιά!!!

      ΥΛΙΚΑ

      • 3 αυγά μεσαίου μεγέθους (Μ)
      • 1 κ.σ. ελαιόλαδο
      • 30 γρ. κεφαλοτύρι τριμμένο
      • 30 γρ. γκούντα τριμμένο
      • 220 γρ. ζαμπόν σε κυβάκια
      • 1 κ.σ. γιαούρτι
      • 140 γρ. γάλα
      • 120 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της, κοσκινισμένη
      • 1/3 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
      • 1/3 κ.γλ. σόδα φαγητού (προαιρετικά)
      • 1/3 κ.γλ. θυμάρι ξερό ή φρέσκο (προαιρετικά)
      • 2 κ.σ. κολοκυθόσπορο (προαιρετικά)
      • 1/2 κ.γλ. αλάτι 
      • 1 πρέζα μαύρο πιπέρι


      ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

      1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς Κελσίου στον αέρα.
      2. Βάζουμε σε ένα μπολ και με το μίξερ χειρός χτυπάμε τα αυγά μέχρι να αφρίσουν.
      3. Προσθέτουμε το αλεύρι και χτυπάμε το μείγμα μέχρι να ομογενοποιηθεί.
      4. Προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι, το ελαιόλαδο, τη σόδα, το γιαούρτι και το γάλα. Συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να έχουμε και πάλι ένα ομογενοποιημένο μείγμα.
      5. Τέλος ρίχνουμε το θυμάρι, τα τριμμένα τυριά, το ζαμπόν και τον κολοκυθόσπορο.
      6. Ανακατεύουμε με ένα κουτάλι καλά το μείγμα.
      7. Καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί ή αλείφουμε με ελαιόλαδο μια μακρόστενη φόρμα για κέικ και τη γεμίζουμε με το μείγμα.
      8. Αφήνουμε το μείγμα για 10 λεπτά να ξεκουραστεί εκτός ψυγείου.
      9. Βάζουμε στο φούρνο και ψήνουμε το κέικ για 45 - 50 λεπτά ή μέχρι να δούμε ότι έχει ψηθεί.
      10. Πριν το βγάλουμε από το φούρνο, βυθίζουμε τη λάμα ενός μαχαιριού και αν όταν βγάλουμε το μαχαίρι η λάμα είναι καθαρή τότε βγάζουμε το κέικ από το φούρνο.
      11. Αφήνουμε λίγο να πέσει η θερμοκρασία του και ύστερα κόβουμε και γαρνίρουμε ιδανικά με ντοματάκια.
      Ένα αλμυρό κέικ και Καλή Σχολική Χρονιά!!!
      Πηγή: Προσαρμογή από το βιβλίο "100 recettes du Quebec, Le porc à toutes les sauces"
      Read more »
      Tante Kiki
      40 ΣΧΟΛΙΑ
      Αλμυρό κέικ με λουκάνικα

      Αλμυρό κέικ με λουκάνικα


      Καλησπέρα σας!! Ένα κέικ αλμυρό με μια κρύα μπύρα και μια ωραία καταπράσινη ή χωριάτικη σαλάτα είναι πάντα ευπρόσδεκτα! Ένα σνακ αλλά κι ένα ελαφρύ δείπνο για μια πρόσκληση σε φίλους για παρεούλα και κουβεντούλα, χωρίς να κουραστούμε αλλά και χωρίς να κάνουμε πολλά έξοδα... για να μην ξεχνούμε και την εποχή που ζούμε!!! 
      Υλικά καθημερινά αυτά που χρειάζονται για το συγκεκριμένο κέικ και 15 λεπτά από τον χρόνο μας για την προετοιμασία του. Εάν θέλουμε, μπορούμε να προσθέσουμε κι άλλα υλικά και να το κάνουμε πιο ...πλούσιο σε αλλαντικά... τα πάντα είναι θέμα διάθεσης και φαντασίας.
      Προσωπικά έβαλα μόνον 2 λουκάνικα αλλά μετά είδα ότι με ακόμα 2 θα ήταν καλύτερο και πιο μεστό. Εσείς, "παίξτε" με το συγκεκριμένο κέικ, προσθαφαιρέστε υλικά κατά πώς το επιθυμείτε... η βάση του μένει πάντα ωραία, αφράτη και λαχταριστή, τόσο χλιαρό όσο και κρύο. 
      Και ...εάν περισσέψει κάποιο κομμάτι, διατηρήστε το στο ψυγείο γιατί έχει αλλαντικά που είναι πάντα ευαίσθητα.
      ΥΛΙΚΑ για 6 άτομα
      2 λουκάνικα τύπου Φρανκφούρτης (ή άλλα λουκάνικα της αρεσκείας μας)
      250 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της, κοσκινισμένη
      165 γρ. κρέμα γάλακτος 
      3 αβγά
      1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ 
      1 πρέζα σκόνη μουστάρδας (ή 1/2 κ.γλ. μουστάρδα κανονική)
      1 πρέζα αλάτι
      λίγο φρεσκοτριμμένο τρίχρωμο πιπέρι
      ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
      Βράζουμε τα λουκάνικα και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
      Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
      Κοσκινίζουμε τη φαρίνα και την αναμιγνύουμε με το μπέικιν, τη σκόνη μουστάρδας (εάν βάλουμε κανονική μουστάρδα τη διαλύουμε στην κρέμα γάλακτος) και το αλάτι.
      Σε ένα μπολ, χτυπάμε τα αβγά με το μίξερ χειρός έως ότου αφρίσουν.
      Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος (σκέτη ή με την κανονική μουστάρδα) για 3 λεπτά ακόμη.
      Ανακατεύοντας με μια σπάτουλα προσθέτουμε το μείγμα της φαρίνας με το μπέικιν και τη σκόνη μουστάρδας.
      Η ζύμη μας είναι πηχτή και ελαφρώς "λαστιχωτή" και όχι, σχετικά αραιή, όπως στα γλυκά κέικ.
      Καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί μια φόρμα του κέικ και τη γεμίζουμε με τη ζύμη.
      Βυθίζουμε τα 2 λουκάνικα  και ψήνουμε για 25-30 λεπτά.
      Πριν βγάλουμε το κέικ, βυθίζουμε τη λάμα ενός μαχαιριού και εάν είναι στεγνή όταν την βγάλουμε τότε το κέικ είναι έτοιμο, αλλιώς χρειάζεται λίγο περισσότερο ψήσιμο.
      TIPS
      * Εάν θέλουμε, μπορούμε να προσθέσουμε περισσότερα λουκάνικα αλλά και κομμένο σαλάμι αέρος, και ζαμπόν. Οπότε έχουμε ένα ωραιότατο κέικ αλλαντικών.
      Read more »
      Tante Kiki
      37 ΣΧΟΛΙΑ
      Αλμυρό κέικ με ελιές, φέτα και λιαστές ντομάτες

      Αλμυρό κέικ με ελιές, φέτα και λιαστές ντομάτες



      Καλησπέρα!!! Όχι που θα άφηνα εβδομάδα χωρίς κέικ!!!! Γίνεται;;; Δεν γίνεται, φυσικά!!!! Ακούστε προσεκτικά...-:)))
      Την περασμένη Τετάρτη ήταν η τελευταία μέρα των μαθημάτων του σεμιναρίου που παρακολουθούσα και είχα υποσχεθεί να κεράσω αλμυρό κέικ. Επειδή στον ένα συνάδελφο-συμμαθητή αρέσουν πολύ οι ελιές, σκέφτηκα να φτιάξω ένα κέικ με ελιές (μη νομίζετε είμαι καλή...συμμαθήτρια)!!!! Βρήκα, λοιπόν, σε κάποιο περιοδικό μια συνταγή αλλά... όπως έχω ξαναπεί τα κουσούρια δεν κόβονται εύκολα κι έτσι... της "άλλαξα τα φώτα" της καημένης της συνταγής, η οποία είχε μόνον ελιές. Πρόσθεσα ελιές μαύρες (όχι μόνον πράσινες), λιαστές ντομάτες, φέτα και ρίγανη!! Ευτυχώς το αποτέλεσμα με δικαίωσε γιατί όταν το έφαγαν οι "συμμαθητές" μου -:))) ενθουσιάστηκαν αν και με ρώτησαν πώς δεν φοβήθηκα να πάω εκεί το "πείραμά" μου!!! Φυσικά τους εξήγησα ότι δεν είμαι τόσο αφελής ... είχα ήδη δοκιμάσει ένα κομμάτι!!!!!!!!!!! χαχαχα (όχι που θα μου γλύτωνε!!!!).
      Σας δίνω, λοιπόν, τη συνταγή κι ελπίζω ότι θα σας αρέσει...
      ΥΛΙΚΑ
      200 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις κοσκινισμένο + 2 κ.σ. για το αλεύρωμα των υλικών
      100 ml γάλα
      100 ml ελαιόλαδο
      3 αβγά
      1 φακελάκι μαγιά
      1/2 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
      150 γρ. φέτα θρυμματισμένη
      10 ελιές πράσινες γεμιστές με κόκκινη πιπεριά σε ροδέλες
      10 ελιές καλαμών σε ροδέλες
      6 φέτες λιαστής ντομάτας σε κυβάκια
      1 πρέζα αλάτι
      1 πρέζα πιπέρι
      1 πρέζα ρίγανη
      λίγο ελαιόλαδο για τη φόρμα
      ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
      Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
      Βάζουμε σε ένα μπολ τη φέτα, τις ελιές και τις λιαστές ντομάτες και τα αλευρώνουμε.
      Σε μια λεκανίτσα κουζίνας, βάζουμε το αλεύρι, το αλάτι, το πιπέρι, τη ρίγανη και τη μαγιά.
      Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε τα αβγά και το ελαιόλαδο και τα χτυπάμε για λίγο με το μίξερ χειρός.
      Προσθέτουμε εναλλάξ από το μείγμα αλεύρι-μαγιά-αλάτι-πιπέρι-ρίγανη και γάλα, ανακατεύοντας με το μίξερ χειρός αλλά στην πιο σιγανή ταχύτητα.
      Μόλις το μείγμα ομογενοποιηθεί, προσθέτουμε το μείγμα τυρί-ελιές-λιαστές ντομάτες που έχουμε αλευρώσει, ανακατεύοντας με μια ξύλινη κουτάλα.
      Αλείφουμε με ελαιόλαδο μια φόρμα κέικ και βάζουμε μέσα το μείγμα.
      Ψήνουμε για 45-50 λεπτά ή έως ότου βυθίσουμε ένα μαχαίρι στο κέντρο του κέικ και βγεί καθαρό και στεγνό.
      Το βγάζουμε από το φούρνο, το αφήνουμε να κρυώσει για μισή ώρα και το ξεφορμάρουμε.
      Ένας πολύ ωραίος μεζές για μπύρα ή για ούζο ή ένα ωραιότατο αλμυρό σνακ!!!!!!
      Read more »
      Tante Kiki
      30 ΣΧΟΛΙΑ
      Muffins με κίτρινα τυριά για όλες τις ώρες

      Muffins με κίτρινα τυριά για όλες τις ώρες


      ...σκέτα ή με κόκκινη πιπεριά κι ελιές
      Καλησπέρα σας! Τί κάνετε εκεί έξω ...κουρεμένοι; Ελπίζω να χαμογελάτε ακόμα γιατί μόνον το χαμόγελο και η αισιοδοξία μας σώζει! Δεν λένε ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία; Εεεεεε, λοιπόν, ελπίζουμε για ένα καλύτερο αύριο και μαγειρεύουμε για να διασκεδάζουμε και να τρεφόμαστε υγιεινά κάνοντας και λίγο οικονομία (πωπωωωω τί συνδυασμός!!! χαχαχα). Πού θέλω να καταλήξω; Μα, πού αλλού; Στα αλμυρά muffins που έφτιαξα πριν λίγες ημέρες και που έγιναν πολύ νόστιμα (αν κι εγώ σαν γνήσια γλυκατζού όταν λέω muffins σκέφτομαι γλυκά muffins!!!). Να η συνταγή, η οποία ήταν αυτοσχέδια γιατί προήλθε από μια συνταγή για τυροψωμάκια που επειδή δεν μου φάνηκε σωστό το μείγμα μετατράπηκαν σε πολύ ωραία muffins.
      ΥΛΙΚΑ 10-12 φορμάκια
      3 φλ. τσ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
      1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
      1/4 φλ. τσ. μαργαρίνη με άρωμα βουτύρου ή βούτυρο σε θερμοκρασία ψυγείου
      2 φλ. τσ. διάφορα κίτρινα τυριά τριμμένα
      4 αβγά
      1 φλ. γάλα
      1 γιαούρτι 
      1 πιπεριά κόκκινη σε κομματάκια (προαιρετικά)
      5-6 ελιές κομμένες σε κομματάκια (προαιρετικά)
      Αλάτι και πιπέρι
      Λίγη πάπρικα γλυκιά (προαιρετική)
      ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
      Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
      Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι, με ελάχιστο αλάτι και πιπέρι και το μπέικιν πάουντερ.
      Προσθέτουμε το βούτυρο σε κομματάκια και τρίβουμε το μείγμα με τις άκρες των δαχτύλων μας έως ότου γίνει ψιχουλιαστό.
      Προσθέτουμε και τα κίτρινα τυριά (εκτός από 2 κ.σ.), τις πιπεριές και τις ελιές.
      Χτυπάμε ελαφρώς τα αβγά με το γάλα και το γιαούρτι και τα προσθέτουμε στο μείγμα.
      Ανακατεύουμε ελαφρά και μόλις το μείγμα ομογενοποιηθεί, το μοιράζουμε στα φορμάκια, που τα γεμίζουμε κατά τα 2/3.
      Πασπαλίζουμε την επιφάνεια με το τυρί που κρατήσαμε και λίγη πάπρικα γλυκιά.
      Ψήνουμε για 35 λεπτά περίπου και σερβίρουμε ζεστά αλλά και κρύα είναι εξίσου νόστιμα.
      ...ευτυχώς, η πελατεία είναι σταθερή όπως φαίνεται στην φωτογραφία -:)))
      TIPS
      * Εάν θέλουμε μπορούμε να προσθέσουμε και ζαμπόν ή λουκάνικο ψιλοκομμένο ή μπέικον.
      Φυσικά, μπορούμε να τα φτιάξουμε και με σκέτο τυρί.
      * Προσέχουμε ώστε το τελικό μείγμα να είναι παχύρρευστο σαν το μείγμα του κέικ. Εάν είναι πολύ πηχτό προσθέτουμε λίγο γάλα ή αντίθετα εάν είναι πολύ αραιό προσθέτουμε λίγο αλεύρι.
      * Τα muffins αυτά γίνονται, επίσης, καταπληκτικά εάν βάλουμε μέσα μόνον κεφαλοτύρι και κάσιους.
      Καλή επιτυχία και απολαύστε τα με μια κρύα μπύρα ή και με τον καφέ σας. 
      Read more »
      Tante Kiki
      18 ΣΧΟΛΙΑ
      No