Αλμυρό κέικ με λουκάνικα

Καλησπέρα σας!! Ένα κέικ αλμυρό με μια κρύα μπύρα και μια ωραία καταπράσινη ή χωριάτικη σαλάτα είναι πάντα ευπρόσδεκτα! Ένα σνακ αλλά κι ένα ελαφρύ δείπνο για μια πρόσκληση σε φίλους για παρεούλα και κουβεντούλα, χωρίς να κουραστούμε αλλά και χωρίς να κάνουμε πολλά έξοδα... για να μην ξεχνούμε και την εποχή που ζούμε!!! 
Υλικά καθημερινά αυτά που χρειάζονται για το συγκεκριμένο κέικ και 15 λεπτά από τον χρόνο μας για την προετοιμασία του. Εάν θέλουμε, μπορούμε να προσθέσουμε κι άλλα υλικά και να το κάνουμε πιο ...πλούσιο σε αλλαντικά... τα πάντα είναι θέμα διάθεσης και φαντασίας.
Προσωπικά έβαλα μόνον 2 λουκάνικα αλλά μετά είδα ότι με ακόμα 2 θα ήταν καλύτερο και πιο μεστό. Εσείς, "παίξτε" με το συγκεκριμένο κέικ, προσθαφαιρέστε υλικά κατά πώς το επιθυμείτε... η βάση του μένει πάντα ωραία, αφράτη και λαχταριστή, τόσο χλιαρό όσο και κρύο. 
Και ...εάν περισσέψει κάποιο κομμάτι, διατηρήστε το στο ψυγείο γιατί έχει αλλαντικά που είναι πάντα ευαίσθητα.
ΥΛΙΚΑ για 6 άτομα
2 λουκάνικα τύπου Φρανκφούρτης (ή άλλα λουκάνικα της αρεσκείας μας)
250 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της, κοσκινισμένη
165 γρ. κρέμα γάλακτος 
3 αβγά
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ 
1 πρέζα σκόνη μουστάρδας (ή 1/2 κ.γλ. μουστάρδα κανονική)
1 πρέζα αλάτι
λίγο φρεσκοτριμμένο τρίχρωμο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα λουκάνικα και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Κοσκινίζουμε τη φαρίνα και την αναμιγνύουμε με το μπέικιν, τη σκόνη μουστάρδας (εάν βάλουμε κανονική μουστάρδα τη διαλύουμε στην κρέμα γάλακτος) και το αλάτι.
Σε ένα μπολ, χτυπάμε τα αβγά με το μίξερ χειρός έως ότου αφρίσουν.
Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος (σκέτη ή με την κανονική μουστάρδα) για 3 λεπτά ακόμη.
Ανακατεύοντας με μια σπάτουλα προσθέτουμε το μείγμα της φαρίνας με το μπέικιν και τη σκόνη μουστάρδας.
Η ζύμη μας είναι πηχτή και ελαφρώς "λαστιχωτή" και όχι, σχετικά αραιή, όπως στα γλυκά κέικ.
Καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί μια φόρμα του κέικ και τη γεμίζουμε με τη ζύμη.
Βυθίζουμε τα 2 λουκάνικα  και ψήνουμε για 25-30 λεπτά.
Πριν βγάλουμε το κέικ, βυθίζουμε τη λάμα ενός μαχαιριού και εάν είναι στεγνή όταν την βγάλουμε τότε το κέικ είναι έτοιμο, αλλιώς χρειάζεται λίγο περισσότερο ψήσιμο.
TIPS
* Εάν θέλουμε, μπορούμε να προσθέσουμε περισσότερα λουκάνικα αλλά και κομμένο σαλάμι αέρος, και ζαμπόν. Οπότε έχουμε ένα ωραιότατο κέικ αλλαντικών.

37 σχόλια:

  1. Τέλειο!!
    Ότι πρέπει για μένα που μου αρέσουν τα αλμυρά!!
    Καλό βράδυ
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  2. Κική μου καταπληκτικό!!!Με μια μπυρίτσα σίγουρα θα είναι τέλειο!!!Πολύ ωραίο, μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου! Ωραίο κι εύκολο! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω φτιάξει ποτέ αλμυρό κέικ! Φαίνεται πολύ ωραίο! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο και εύκολο! Δοκίμασέ το και δεν θα το μετανιώσεις! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Σκωτσέζικο ντους μας κάνεις. Από τα γλυκά στα αλμυρά και από τα αλμυρά στα γλυκά. Στην υγειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ είναι ωραίο το σκωτσέζικο ντους γιατί σφίγγει και το σώμα. χαχαχαχα Ελπίζω να σας αρέσει τουλάχιστον! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Η εμφάνιση εκπληκτική! Για την γεύση δεν αμφιβάλλω! Πολύ ωραία πρόταση για ένα σνακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Αγγελική! Είναι ωραίο κι εύκολα σνακ και μπορεί να γίνει σε πολλές παραλλαγές!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια η πρόταση σου! Σ' ευχαριστώ για την συνταγή! Ότι πρέπει για τις σπιτικές μαζώξεις!!!Γράφω άμεσα την συνταγή!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Γιώτα μου! Είναι ωραίο κι εύκολο! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα Κική μου πολύ μου άρεσε το κεκάκι σου θα φτιαχτεί σίγουρα,όπως είδες άλλωστε μ΄αρέσει να φτιάχνω περίεργα πράγματα!!!Φιλιάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ροδάνθη μου, χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται πάααρα πολύ ωραίο! Ενδιαφέρον και το tip. Καταγράφεται!
    Πολλές και όμορφες καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Selcouth είναι πράγματι πολύ ωραίο! Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  9. Πω πω τι υπέροχο κεικ!
    Μου αρέσει η αλμυρή εκδοχή των κέικ! Πολύ μου αρέσει και το συγκεκριμένο με τα λουκάνικα φραγφούρτης που τόσο αγαπώ!

    Με μπύρα ή χωρίς Κική μου θα το τιμήσω δεόντως.... εγώ με περισσότερα απο δύο λουκάνικα... με το συμπάθιο!!! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσαυγή μου χαίρομαι που σου άρεσε το κέικ... γίνεται πολύ γρήγορα και είναι νόστιμο. Να είσαι καλά και καλή προετοιμασία για τη βάφτιση...με το καλό!

      Διαγραφή
  10. Και μετά θα θέλουν οι άντρες μου, να φάνε και την φόρμα του κεϊκ!!!
    Καλημέρες πολλές Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχιιιιιιιιιιι! μη τη φόρμα, είναι εποχές για να αγοράζουμε άλλες;;;;;;;;; χαχαχα Καλό βράδυ Πηνελόπη μου!

      Διαγραφή
  11. Μ' αρέσει που φαίνεται τόσο αφράτο και λαχταριστό! Όντως για την παγωμένη μπυρίτσα μας είναι το ιδανικό συνοδευτικό!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι αφράτο Ερμιόνη μου και η μπυρίτσα του ταιριάζει... λες τη βραδιά των εκλογών;;;;;; χαχαχα

      Διαγραφή
  12. Κικίτσα μου μου θύμισες ένα κέικ με αλλαντικά και τυριά που φτιάχνω και δεν μένει ψιχουλάκι!
    Το κεκάκι σου φαίνεται απίστευτα αφράτο, πάω να φέρω την μπυρίτσα και επανέρχομαι, εν τω μεταξύ εσύ σέρβιρέ μου μεγάλο κομμάτι;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ δεν προλάβαμε να το δούμε (δυστυχώς όχι από τις μικρές γιατί αυτές δεν μας έμοιασαν ...είναι εγκρατείς χαχαχα...αλλά από τους μεγάλους!!!!!). Σου σερβίρω αμέσως δύο κομμάτια Έλενα, έχω και μπυρίτσα, έλα για κουβεντούλα!!!

      Διαγραφή
  13. Απίστευτο... σήμερα πήρα τέτοια λουκάνικα.. αχαχαχαχαχα
    Τέλειο το βρίσκω...
    Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα πει προαίσθηση... προαισθάνθηκες ότι θα συναντήσεις το κέικ μου και γι αυτό τα πήρες...χιχιχι Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Νόστιμη και επιτυχημένη πρόταση αλμυρού σνακ. Ωραία ιδέα και εντυπωσιακό το φούσκωμά του!

    Καλή συνέχεια Βασιλική.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ζαμπία. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Ωραίο το αρμυρό κεικ σου Κική μου.
    Εύκολο & γρήγορο. Νομίζω πως του πάει κι άλλο λουκάνικο οπως λες.
    Και για παιδικό παρτυ είναι πολύ ωραιο.

    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μάριον, χαίρομαι που σου άρεσε και πράγματι για παιδικό πάρτυ είναι ωραίο! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. ειδα λουκάνικο και κατεφθασαααααα...γιαμι γιαμι...πότε θα έρθω για μπύρες;;;;;φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, έλα έχει κι άλλο...θέλεις;;;;;; Έχω και μπύρες.... Φιλιά

      Διαγραφή
  17. τέλειο Κική...
    πραγματικά καταπληκτικό σνακ για παρεούλα και μπυρίτσα τα καλοκαιρινά βραδάκια στη βεράντα...
    στο κλέβω να το φτιάξω τη Κυριακή των εκλογών ( ναι,των νέων,όχι των παλιών )μιά που πάλι θα μαζευτούμε εδώ για τα αποτελέσματα...
    φιλί και ευχαριστίες για την ιδέα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Βιβή μου είναι ό,τι πρέπει... άντε να έρθουν αυτά τα βραδάκια...τα έχω επιθυμήσει!! Τέλειο για την Κυριακή των εκλογών ...εάν έχουμε όρεξη μετά τα αποτελέσματα...
      Φιλί κι από μένα!

      Διαγραφή
  18. θα το φτιαξω για τον γιο μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πεντανοστιμο!εδω είναι το δικο μου!
    http://cookthebook.blogspot.com/2012/05/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!