Αρωματική κρέμα με ροδόνερο

Μια απλή κρέμα μπορεί να γίνει μια φανταστική γλυκομπουκιά με άρωμα "χίλιες και μια νύχτες"; Φυσικά... όταν αυτή η κρέμα θυμίζει αραβικά παλάτια με ολάνθιστους κήπους, συντριβάνια και λιμνούλες, περιτριγυρισμένους από ψηλούς τοίχους όπου σκαρφαλώνουν πολύχρωμες, μοσχοβολιστές  αναρριχώμενες τριανταφυλλιές... Τόσο απλή κι όμως τόσο αρωματική και νόστιμη...
Δοκιμάστε την και θα εκπλαγείτε με τη γεύση και το άρωμά της που θα σας ταξιδέψει σε τόπους μακρινούς κι ονειρεμένους...
ΥΛΙΚΑ
500 ml γάλα με 1% λιπαρά
5 κ.σ. κοφτές κούσταρ πάουντερ με γεύση βανίλια
4-5 κ.σ. ζάχαρη
2-3 κ.σ. ροδόνερο
Ξύσμα από μισό λεμόνι
Για το γαρνίρισμα
Γλυκό τριαντάφυλλο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Παίρνουμε από το γάλα το ένα φλιτζάνι και λιώνουμε μέσα το κούσταρ πάουντερ.
Το υπόλοιπο γάλα το βάζουμε σε κατσαρόλα με τη ζάχαρη, έως ότου ζεσταθεί και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει η ζάχαρη.
Προσθέτουμε το ξύσμα λεμονιού, το ροδόνερο και το γάλα με το διαλυμένο κόρν φλάουρ.
Αφήνουμε να βράσει σε σιγανή φωτιά έως ότου η κρέμα μας γίνει παχύρρευστη.
Αποσύρουμε από τη φωτιά, καλύπτουμε με διαφανή  μεμβράνη που πρέπει να είναι σε επαφή με την κρέμα για να μην την αφήσει να κάνει κρούστα.
Μετά από 10 λεπτά, βρέχουμε γυάλινα τα μπολάκια και τα γεμίζουμε με την κρέμα.
Βάζουμε στο ψυγείο και όταν είναι να σερβίρουμε, γαρνίρουμε την κρέμα μας με λίγο γλυκό του κουταλιού τριαντάφυλλο.
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

26 σχόλια:

  1. μμμμμμμμ....κερνάς...???
    καλή εβδομάδααααα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερνάω όσο θέλεις Βιβή μου... Καλή και γλυκιά εβδομάδα!-:)))

      Διαγραφή
  2. Ααααχχ αυτά τα αρωματικά γλυκάκια σου που μας ξεσηκώνουν τέτοιες ώρες!!!
    Καλή βδομάδα Κική μου, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ για να έχετε μια γλυκιά νύχτα το κάνωωωωωω-:))))

      Διαγραφή
  3. Πωπω! Τέλεια φαίνεται!! Ότι πρέπει για βραδινή λιγούρα! χιχι! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ελαφριά κρέμα για τη λιγούρα εεεεε;;;; Χωρίς πολλές θερμίδες!

      Διαγραφή
  4. Πωπω!!!τρέλα η κρεμούλα σου!!!!Θα την κάνω για το γιό μου που του αρέσουν!!!Και για μας φυσικά...Απίθανη!!!Ευχαριστώ Κικίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την φτιάξεις Φανούλα μου... Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  5. μμμμμμμμμμ..... μου μυρίζει θαύμα γεύση!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Πρεπει να ναι πολυ πολυ μυρωδατη! Γεια στα χερια σου!! Πολυ ομορφη παρουσιαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελπινίκη μου...είναι σκέτη μοσχοβολιά... Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Τι αρωματική κρέμα! Το τριαντάφυλλο μοσχοβολάει, δίνει φανταστικό άρωμα το ροδόνερο όπου και αν προστεθεί. Βλέπω την κούπα άδεια, πρόλαβε καμιά κρεμούλα να μπει στο ψυγείο;
    Καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπααααα, ούτε μία... δεν μπήκε στο ψυγείο!!! Εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας Ειρήνη μου!! Έχεις απόλυτο δίκιο για το ροδόνερο και το τριαντάφυλλο!!! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Ροδόνερο και ανθόνερο το κατάστημα διαθέτει. Τριαντάφυλλο γλυκό όμως όχι, οπότε τι κάνουμε καλή μου;
    Αρκούμαστε στο να κοιτούμε την δική σου!!
    Καλή εβδομάδα Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Πηνελόπη μου... απολαύστε οπτικά εκτός κι αν θέλετε να σας "ντιλιβερίσω" μερικές...-:)))))) Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. φοβερή η κρεμούλα σου Κική μου, πεθαίνω και για το γλυκό!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η κρέμα σου Κική μου πρέπει να'ναι νοστιμότατη! Μοσχοβόλησε όλο το blog σου... σ'ευχαριστούμε για την συνταγή! Να'χεις μια πανέμορφη εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έγινε ωραία Έλενά μου!!! Να είσαι καλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Κική μου φοβερή η κρέμα σου, μοσχοβολάει....!!!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Στέλλα μου! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!