Τα αμυγδαλωτά μου... μέρος πρώτον!

...γιατί θα υπάρξει και συνέχεια!!!!
Καλησπέρα σας!! Τί κάνετε;;; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περιμένετε υπομονετικά τα νέα από το μέτωπο της πολιτικής και μετεκλογικής διαδικασίας! Λέτε να καταλήξουμε σε μια από τα ίδια, γιατί διάβασα μια ανακοίνωση του ΔΝΤ που μιλούσε για την ανάγκη νέων μέτρων λιτότητας... άντε να δούμε θα επαληθευτεί ο αγαπημένος μου ψυχολόγος και συγγραφέας Γ.Πιντέρης που σε κάποιο από τα βιβλία του έλεγε την φράση: "... μήνυμα που εστάλη δεν είναι απαραίτητα και μήνυμα που ελήφθη";; Άραγε τα κόμματα έλαβαν κάποιο μήνυμα μετά την χθεσινή εκλογική αναμέτρηση;;; Θα φανεί σύντομα, πιστεύω! Τέλος πάντων και τώρα στα δικά μας...
Εχθές προσπάθησα να κάνω αμυγδαλωτά...ή μάλλον εργολάβους! Θα μου πείτε γιατί λέω προσπάθησα... το λέω γιατί είχα μια συνταγή και μάλιστα υπήρχε η σημείωση ότι είναι οι εργολάβοι των ζαχαροπλαστείων που, ειλικρινά σας λέω, λατρεύω (όχι δεν θέλω σχόλια του τύπου... καλά και τί δεν λατρεύεις εσύ;;; Τη ψαροφαγία ...το έχω δηλώσει !!!-:)))))))). Ετοίμασα, λοιπόν, τα υλικά και τα έφτιαξα χαρούμενη!!! Τα έψησα και όταν πήγα να τα βγάλω από το φούρνο... αυτό που είδα και βλέπετε κι εσείς στις φωτό... ήταν κάτι αμυγδαλωτά περισσότερο σαν macarons παρά σαν εργολάβους!!!!!!!!!! Τί να γίνει, αυτά έχουν οι συνταγές που γράφονται στα τετράδια (κι έχω μπόλικες απ' αυτές, χαχαχα)!! Βέβαια, είναι  πολύ νόστιμα αμυγδαλωτά, είναι αφράτα κι ελαφρώς λαστιχωτά (η πρώτη δόση γιατί η δεύτερη μου ξέφυγε... χαρούμενα στο ψήσιμο-:(((((((() και μοσχοβολούν αμύγδαλο και λεμόνι ΑΛΛΑ δεν είναι οι εργολάβοι των ζαχαροπλαστείων. 
Η ιστορία, λοιπόν, θα έχει και συνέχεια ... αύριο θα σας τη πω!!!  Τώρα είναι η ώρα να περάσω  στα macarons που τελικά, ίσως δεν είναι και τόσο δύσκολα όσο υποστηρίζουν κάποιοι!!! Μείνετε συνδεδεμένοι λοιπόν με το Tante Kiki και την κουζίνα μου και η ιστορία συνεχίζετε (και... μη ρωτήσετε πόσες συνέχειες θα έχει... ελπίζω όχι πολλές γιατί θα ανακηρυχτώ ως ο μέγιστος καταναλωτής αμυγδάλων και αβγών!!!! χαχαχαχα).
Πάντως, δοκιμάστε τα αυτά τα αμυγδαλωτά είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
ΥΛΙΚΑ για 25 περίπου μικρά αμυγδαλωτά
3 ασπράδια
260 γρ. αμύγδαλα ασπρισμένα και ψιλοκομμένα στο multi
25 αμύγδαλα ασπρισμένα ολόκληρα για το στόλισμα των αμυγδαλωτών
230 γρ. ζάχαρη άχνη
1/2 κ.γλ. άρωμα πικραμύγδαλο
2 κάψουλες βανίλιας
2 σταγόνες λεμόνι
Ελάχιστο αλάτι
1 κ.γλ. ξύσμα λεμονιού (προαιρετικό)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Αφήνουμε τα ασπράδια 2-3 ώρες εκτός ψυγείου.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Τα βάζουμε στο μπολ του μίξερ με τις 2 σταγόνες λεμόνι και το αλάτι και τα χτυπάμε στη μεσαία ή δυνατή ταχύτητα έως ότου γίνει μια μετρίως σφιχτή μαρέγκα.
Προσθέτουμε 4 κ.σ. από τη ζάχαρη άχνη, τη βανίλια και το άρωμα πικραμύγδαλου και αφήνουμε να σφίξει η μαρέγκα.
Μετά, προσθέτουμε την υπόλοιπη άχνη, την αμυγδαλόσκονη και το ξύσμα λεμονιού και ανακατεύουμε με μια σπάτουλα ή με το κουτάλι έως ότου έχουμε ένα ομοιογενές μείγμα, όχι σφιχτό που να βγαίνει με κορνέ ζαχαροπλαστικής χωρίς όμως να απλώνει.
Τοποθετούμε από ένα αμύγδαλο ολόκληρο επάνω σε κάθε αμυγδαλωτό.
Με ένα κορνέ με στρογγυλό στόμιο ή με ένα κουταλάκι βάζουμε μπαλίτσες από το μείγμα, όχι πολύ κοντά η μία στην άλλη.
Ψήνουμε για 15-20 λεπτά ή έως ότου ξανθύνει ελαφρά το αμύγδαλο που έχουμε από πάνω.
Προσοχή:Το ψήσιμο είναι ένα πολύ σημαντικό στάδιο των αμυγδαλωτών γιατί εάν ψηθούν έστω και ελάχιστα παραπάνω στεγνώνουν εσωτερικά και γίνονται πολύ σκληρά (προσωπική εμπειρία στη μία δόση!!).
Συνεχίζεται...

36 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως μια χαρά τα βλέπω!!!!έφτιαξα και το παγωτό σου είναι πραγματικά υπέροχο!!!!επίσης έφτιαξα και ένα κέικ που βρήκα σε ένα μπλογκ και δεν το έιχα ξαναδει!!!!http://thepioneerwoman.com/cooking/2009/09/tres-leches-cake/είναι απίθανο!!!!στο προτείνω!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι Δέσποινά μου αλλά όχι αυτό που σκεφτόμουν!!-:))) Χαίρομαι που σου άρεσε το παγωτό και ναι το blog αυτό είναι καταπληκτικό! Έχεις απόλυτο δίκιο και σ'ευχαριστώ πολύ που με ενημερώνεις!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και για τα σχολιά σου όταν φτιάχνεις κάτι. Όσο για το συγκεκριμένο κέικ θα το φτιάξω ίσως το Σαββατοκύριακο ή την άλλη εβδομάδα γιατί μέχρι τις 13 του μηνός έχω τις εξετάσεις των μαθητών και ...τρέχωωωωωω! Καλό βράδυ και φιλάκια!!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Εύκολα και σίγουρα νόστιμα! Πολύ μου αρέσουν Κική μου!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δύο Ελένη μου και χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά τα βρίσκω τα αμυγδαλωτά σου, ειναι και πολύ ευπαρουσίαστα!
    Φυσικά αναμένουμε και την συνέχεια!
    Καλή βδομάδα Κικίτσα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενα, ναι, είναι πολύ ωραία αλλά αυτά που θα σας δείξω σήμερα είναι αυτά που ήθελα...σαν τα έτοιμα!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Εγώ θα περιμένω όλες τις αναρτήσεις σου...για να δω πια θα μου κάνει περισσότερο "κλικ" και μετά θα σε βάλω να μου φτιάξεις αυτά που θα λατρέψω και να μου τα στείλεις πακετάκι!!! Αφού έχεις πάρει το κολλάϊ ποιος σε πιάνει :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Πηνελόπη σήμερα θα δεις την άλλη που είναι αυτό που ήθελα και την άλλη εβδομάδα θα φτιάξω τα macarons ...εκτός κι αν δεν τα καταφέρω με την πρώτη... θα δούμε!!! Όσο για το πακετάκι με όλη μου την καρδιά να σου το στείλωωωω!!!

      Διαγραφή
  5. Τα αγαπημένα του γιού μου....θα του τα φτιάξω ..να του τα στείλω...Γεια σου Κική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν mia μου κι ελπίζω να αρέσουν και στον γιο σου!!! Καλό σου βράδυ κι ευχαριστώ που με επισκέφθηκες!

      Διαγραφή
  6. Anche a me piace la mandorla i tuoi biscotti sono molto belli, mi piace anche il tuo blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Benvenuto amico mio! Accolgo con favore la vostra visita e perché mi piaceva, ma la mandorla e il mio blog! Spero di vederti spesso!

      Διαγραφή
  7. Κική μου είναι καταπληκτικά, γεια στα χέρια σου!!!Περιμένω και τη συνέχεια εννοείται!!!
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου και χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Φιλάκια κι ευχαριστώ για την επίσκεψη... μη φεύγεις χωρίς αμυγδαλωτό!!!

      Διαγραφή
  8. Κική, τα βρίσκω ωραιότατα και εμφανίσιμα, μια χαρά ψημένα. Μην ανησυχείς, θα τα τιμήσουμε δεόντως!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου να είσαι καλά και χαίρομαι που σου άρεσαν. Πού να έβλεπε το άλλο ταψί... ωραία στην εμφάνιση και μόλις πήγαινες να τα ...δαγκώσεις... ένιωθες μια δυσάρστη έκπληξη!!!χαχαχα Τί να γίνει, μου συμβαίνουν τέτοια ειδικά όταν τρέχωωωω!!
      Πάρε να γλυκαθείς προτού φύγεις από το σπιτάκι μου!!!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Κική μου φανταστικά φαίνονται!!!και θα είναι μάλλον! σ'ευχαριστούμε για την συνταγή!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία κι εύκολα Φανή μου... όταν συναντηθούμε θα φτιάξω να σας φέρω!!!! Φιλάκια και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ αγαπώ τα αμυγδαλωτά πάσης φύσεως!
    Τα δικά σου Κική αν και δεν είναι όπως είπες αυτό που αναζητούσες, βγήκαν ωστόσο πολύ όμορφα σε εμφάνιση και κατά τις επιβεβαιώσεις σου και σε γεύση!

    Περιμένουμε και την επόμενη προσπάθεια και αν ρωτάς εμένα, όσες προσπάθειες και να κάνεις θα τις δεχθώ με χαρά μιας και σου είπα.... τους έχω αδυναμία!

    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Χρυσαυγή χαίρομαι που με καταλαβαίνεις... κι εγώ αυτές τις μέρες έχω τρελλαθεί και δεν μπορώ να τους αντισταθώ... θα αργήσω να ξανακάνω γιατί αλλιώς δεν θα χάσω τα υπόλοιπα κιλά που θέλω!!!!-:)))) Όσο για τη συνέχεια... είναι ήδη επί της οθόνης του Tante Kiki...-:))))) Φιλιά και καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  11. Η κατάληξη εμένα μια χαρά μου φαίνεται. Καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς....έτσι με πιάνει λύσσα αν δεν μου βγει κάτι..χααχαχα!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Έφη μου που καταλαβαίνεις τί ακριβώς εννοώ... Ευχαριστώ για την ευχή που ευτυχώς έπιασε...χαχαχαχα... γιατί αλλιώς θα έφτιαχνα αμυγδαλωτά μέχρι τελικής πτώσεως... Φαντάσου ότι όταν πρωτοέφτιαξα μπισκότα μέχρι να γίνουν όπως τα ήθελα (τα απλά μπισκότα βανίλιας) δοκίμασα 5 συνταγές σε μια εβδομάδα!!! Κόντεψαν να με πλακώσουν στο ξύλο στο σπίτι!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  12. Και άσχημα είναι τα μακαρόνς;-)
    Εμένα μου φαίνονται υπέροχα! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βέβαια, τα macarons όχι μόνον δεν είναι άσχημα αλλά μέχρι τώρα φοβόμουν να τα δοκιμάσω θαρρείς και αν δεν τα πετύχω θα με κρεμάσουν χαχαχαχα!! Απλά δεν είναι αυτά των ζαχαροπλαστείων που τα λατρεύω!!! Τα macarons ακολουθούν, τώρα θα τα δοκιμάσω...
      Καλό σου βράδυ κι ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Κική μου!
    Εξαιρετικά φαίνονται τα αμυγδαλωτά σου και πρέπει να είναι και πάρα πολύ νόστιμα!
    Έτσι όπως τα βλέπω στις φωτογραφίες με προκαλούν να φτιάξω και μια ωραία κρέμα και να τα φάω 2-2 σαν σαντουιτσάκια με την κρέμα ανάμεσα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγιναν ωραία Ερμιόνη μου... Έχεις απόλυτο δίκιο για την κρέμα της γέμισης και κάποια στιγμή θα το κάνω αλλά πάει η ...διατροφή μου... γκρρρρρρρ!!!! χαχαχαχα
      Καλό σου βράδυ και φιλιά!

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ ΣΟΥ !!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν fotolabida μου... εεεεε, μη φεύγεις έτσι πάρε μερικά μαζί σου!!!! Καλό σου βράδυ και φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα! Πεντανόστιμα φαίνονται! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για την επίσκεψη!!! Κεράσου μερικά!!!-:))))) Καλό βράδυ και φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Εμένα μου φαίνονται πολύ ωραία, Κική μου!
    Αφράτα, νόστιμα και πολύ δελεαστικά!
    Συμφωνώ και με την πρόταση της Ερμιόνης!
    Φιλάκια, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόστιμα είναι Ελένη μου, εμφανίσιμα είναι, αφράτα είναι αλλά όχι σαν αυτά των ζαχαροπλαστείων... εκεί ήταν που κόλλησα!!!! χαχαχα
      Τέλος πάντων, η πρόταση της Ερμιόνης καταπληκτική και θα σας φτιάξω μερικά!!!
      Καλό βράδυ και φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα!Υπέροχα τα αμυγδαλωτά σου, νόστιμα και πολύ λαχταριστά!Περιμένω και τη συνέχεια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σπυριδούλα και χαίρομαι που σου άρεσαν... Ελπίζω να δοκίμασες και να πήρες μερικά -:))))) Η συνέχεια είναι ήδη επί...της οθόνης!!-:))))) Καλό σου βράδυ και φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Κική μου...εγώ δεν κατάλαβα τι ακριβώς έγινε εγώ τους βλέπω φανταστικούς πάντως!! Και μάλιστα οι εργολάβοι είναι λατρεία...μου αρέσουν τρελά!!!! Τέλεια συνταγή μήπως να τους προσπαθήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα σημαντικό δεν έγινε Κατερίνα μου, απλώς έκανα τα αμυγδαλωτά αλλά δεν βγήκαν αυτό που περίμενα (όπως αυτά των ζαχαροπλαστείων) και γι αυτό είπα να αυτοσχεδιάσω... Ο αυτοσχεδιασμός είναι η συνέχεια αυτών... -:))))
      Φυσικά να τα φτιάξεις...δεν είναι καθόλου δύσκολα κι ελπίζω ότι θα σας αρέσουν!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!