Αρωματικό κοτόπουλο με καραμελωμένα κρεμμύδια

Καλησπέρα σας!! Σαββατοκύριακο έφτασε πάλι... τί θα λέγατε για ένα κοτοπουλάκι, διαίτης, για αύριο που είναι Σάββατο... έτσι για να μπορέσουμε να φάμε και γλυκό την Κυριακή;;;  Λίγες θερμίδες και πολλή γεύση!!! Υπέροχος συνδυασμός, έτσι;;;; Εύκολο και γρήγορο αν και ...όχι για όλη την οικογένεια. Είναι όμως φορές που θέλουμε κάτι διαφορετικό για μας... έτσι για ν' ασχοληθούμε και λίγο με τον εαυτό μας. Δεν είναι κακό... μα καθόλου κακό!!! Βέβαια, το κοτόπουλο μπορεί να δελεάσει όλη την οικογένεια με τη μεστή και παιχνιδιάρικη γεύση του και... αλλάζοντας γαρνιτούρα, μπορεί άνετα να ικανοποιήσει την "κολώνα" της οικογένειας αλλά και τα παιδιά!!
Δοκιμάστε το λοιπόν, χωρίς ενδοιασμούς γιατί σίγουρα είναι νόστιμο...
ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
2 μπουτάκια κοτόπουλου
80ml λευκό ξηρό κρασί
150 ml νερό
1 κ.σ. μουστάρδα 
1 πρέζα θυμάρι
1 πρέζα μελισσόχορτο (ή λουίζα)
ελάχιστη ρίγανη
4-5 μεγάλα κρεμμύδια σε λεπτές φέτες
4 κ.σ. βαλσαμικό ξίδι
3 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.σ. κέτσαπ με σκόρδο και μαϊντανό
1 κόκκινη πιπεριά
αλάτι
1 πρέζα ζάχαρη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε το κρασί με τη μουστάρδα, τη κέτσαπ  και τη 1 κ.σ. ελαιόλαδο και ανακατεύουμε καλά, έως ότου διαλυθεί η μουστάρδα.
Σε ένα μικρό μπολάκι αναμιγνύουμε το θυμάρι, το μελισσόχορτο, τη ρίγανη, το αλάτι και το πιπέρι.
Πλένουμε και πασπαλίζουμε το κρέας με το αρωματικό μείγμα που φτιάξαμε.
Σε μεγάλο και βαθύ αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε το μισό νερό, το μείγμα του κρασιού και τα μπουτάκια του κοτόπουλου.
Αφήνουμε σε μέτρια φωτιά να βράσει για 10-15 λεπτά.
Ύστερα γυρίζουμε το κρέας από την άλλη πλευρά και προσθέτουμε το υπόλοιπο νερό.
Αφήνουμε σε μέτρια φωτιά να βράσει το κοτόπουλο έως ότου τα υγρά του εξατμιστούν.
Βγάζουμε το κοτόπουλο από το αντικολλητικό τηγάνι και το αφήνουμε στην άκρη.
Βάζουμε στο τηγάνι το υπόλοιπο ελαιόλαδο, 1 φλιτζανάκι του καφέ νερό, τα κομμένα κρεμμύδια και πασπαλίζουμε με τη ζάχαρη.
Αφήνουμε σε σιγανή προς μέτρια φωτιά τα κρεμμύδια, ανακατεύοντάς τα συχνά έως ότου μαραθούν.
Ύστερα, βάζουμε και το κοτοπουλάκι μας στο τηγάνι και σβήνουμε με το βαλσαμικό ξίδι.
Αφήνουμε να πάρει μια βράση και να εξατμιστεί το ξίδι και σερβίρουμε όπως είναι ζεστό το φαγητό μας.
Μπορούμε να το συνοδεύσουμε με πουρέ κι ένα ωραίο άσπρο κρασάκι.
TIPS
* Στο συγκεκριμένο φαγητό μπορούμε να προσθέσουμε, εάν θέλουμε, και μανιτάρια.
* Είναι πολύ ωραίο να  συνοδεύσουμε το πιάτο μας με το ίδιο κρασί που χρησιμοποιήσαμε και για το μαγείρεμά του... και προσοχή: ποτέ δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε στο φαγητό μας ένα κρασί που δεν είναι καλό γιατί αλλοιώνεται το άρωμα του φαγητού.

14 σχόλια:

  1. Αχ τί μου κάνεις πρωί πρωί! Ναι, ναι, θα βάλω και μανιτάρια! Πολύ ωραίο Κική!

    Την καλημέρα μου και τις ευχές μου για ένα όμορφο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tante Kiki, καλημέρα. Είναι δυνατόν ένα τόσο νόστιμο και αρωματικό κοτοπουλάκι, με τα καραμελωμένα του κρεμμυδάκια, να μην αρέσει στην κολώνα της οικογένειας και τα παιδάκια; Αντίθετα θα ξετρελαθούν!! Η προσθήκη του μελισσόχορτου και του μπαλσάμικου ξυδιού, πρέπει να δίνει ιδιαίτερη γεύση και άρωμα στο κοτόπουλο.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίο φαγάκι Κική μου!
    Και το κοτόπουλο μου αρέσει έτσι όπως το έχεις αρωματίσει και τα καραμελωμένα κρεμμύδια τα λατρεύω, τέλειο!
    Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική πάνω στην ώρα η συνταγή σου. Για αύριο έχω μπουτάκια κοτόπουλου, δεν έχω βέβαια πιπεριά αλλά δεν νομίζω ότι θα αλλάξει πολύ το όλο θέμα.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμμμμ μοσχομύρισε!!!! Φαντάζομαι νοστιμιά......νομίζω ότι αυτή η συνταγή θα ταιριάζει και με κουνελάκι. Θα τα δοκιμάσω και τα δύο!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειοοοοοοοοοοοο!!!
    Με το που το είδα τρελάθηκα.....
    Πολύ καλό Κική μου!!!
    Καλό Σαβ/κο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άρε Κικίτσα μου με τις νοστιμιές σου!!! Λαγό στιφάδο θα φάμε σήμερα οπότε συγκρατούμε με την εικόνα του κοτόπουλου!!! Σε φιλώ κοριτσάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω Κική μου αυτο το φαγάκι έγινε αγαπημένο μου μόνο απο τον τίτλο!
    Φανταστικό Κική μου, θα το φτιάξω σύντομα, φιλάκια καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για κοίτα εδώ...http://handmadebymadi.blogspot.com/2012/05/blog-post_26.html έχεις βραβείο και το αξίζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το αρωματικό κοτοπουλάκι σου Κικίτσα μου, με τις τόσες νοστιμιές και αρώματα που του έχεις βάλει, κερδισε τις καρδιές μας!!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Adorei os temperos...
    É tudo de bom!!!
    °`°º♫°♫♫♪¸
    Bom sábado!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    º♫°♫♫♪¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεμάτο αρώματα το κοτόπουλό σου Κική.
    Και το τρώνε μικροί και μεγάλοι.
    Καλό σου απόγευμα . Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίο Κική μου και σίγουρα νοστιμότατο θα το φτιάξω σίγουρα,να είσαι καλά καλό βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κική μου υπέροχο το αρωματικό σου κοτοπουλάκι αλλά και αυτά τα κρεμμυδάκια μμμμ!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!