Κοτόπουλο με ρεβίθια πορτοκαλάτα

Καλησπέρα σας!! Για σήμερα μια, λίγο πιο γεμάτη εκδοχή της ρεβιθάδας αλλά εξίσου αρωματική και λαχταριστή! Η επίγευσή της;;;;
Ο συνδυασμός εσπεριδοειδών και ρεβιθιών που κάνει το κοτόπουλο να ακολουθεί τις γεύσεις τους. Τα αρωματικά βοηθούν να αποτυπωθεί η γεύση στη μνήμη αφήνοντας ανεξίτηλα ίχνη που σε οδηγούν να το κάνεις μια και δυό και τρεις φορές! Δοκιμάστε το είναι από τα πιο αρωματικά πιάτα που έχετε φάει και μη σας φαίνεται τολμηρός ο συνδυασμός...μια δοκιμή θα σας πείσει!!! Και τώρα η συνταγή...
ΥΛΙΚΑ για 2-4 άτομα
2 στηθάκια κοτόπουλου
500 γρ. ρεβίθια αποφλοιωμένα
1 κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης
2 κρεμμύδια 
2 καρότα
250 γρ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
2 κ.σ. ψιλοκομμένο μαϊντανό
Χυμό από 1 μεγάλο πορτοκάλι
Χυμό από 1 λεμόνι
100 γρ. φέτα θρυμματισμένη ή τρίμματα φέτας
1/3 κ.γλ. κόλιανδρο
1 πρέζα κύμινο 
1 κ.γλ. ζάχαρη
Αλάτι και τρίχρωμο πιπέρι φρεσκοτριμμένο
6 κ.σ. ελαιόλαδο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προετοιμάζουμε τα ρεβίθια και αυτή τη φορά δεν τα βάζουμε από την προηγούμενη μέρα στο νερό αλλά 3-4 ώρες πριν να τα μαγειρέψουμε, τα βάζουμε σε ζεστό νερό.
3-4 ώρες μετά, ρίχνουμε το νερό, τα τρίβουμε για λίγο ώστε να βγούν κάποια φλούδια που ακόμα υπάρχουν και τους ρίχνουμε λίγη σόδα φαγητού.
Τα αφήνουμε 15 λεπτά και μετά αφού τα ξανατρίψουμε με το χέρι για λίγο, τα ξεπλένουμε 3-4 φορές με άφθονο νερό.
Τα ρεβίθια μας είναι έτοιμα να τα μαγειρέψουμε.
Βάζουμε στο multi τα κρεμμύδια, το καρότο, τη πιπεριά και τα ψιλοκόβουμε.
Σε μια κατσαρόλα, βάζουμε το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε τα στηθάκια κοτόπουλου να σοταριστούν και από τις δύο πλευρές.
Μόλις σοταριστούν, προσθέτουμε τα ψιλοκομμένα λαχανικά (κρεμμύδι - πιπεριά - καρότο).
Αφήνουμε κι αυτά να σοταριστούν για λίγο και σβήνουμε με το χυμό του πορτοκαλιού και του λεμονιού.
Αφήνουμε το φαγητό να πάρει μια βράση με το χυμό πορτοκαλιού και προσθέτουμε το χυμό ντομάτας, τη ζάχαρη, αλάτι, πιπέρι, το κόλιανδρο, το κύμινο και 2 ποτήρια νερό.
Αφήνουμε το φαγητό σε μέτρια φωτιά, μέχρι να τελειώσει το νερό του, οπότε και ελέγχουμε εάν είναι έτοιμο.
Εάν είναι τα ρεβίθια ή το κοτόπουλο ακόμη σκληρά, προσθέτουμε άλλο 1/2 ποτήρι νερό και συνεχίζουμε το βράσιμο.
Όταν το φαγητό μας είναι έτοιμο και έχει μείνει με λίγο ζουμάκι, το αποσύρουμε από τη φωτιά και το σερβίρουμε.
Πασπαλίζουμε με ψιλοκομμένο μαϊντανό και θρυμματισμένη φέτα, χλιαρό, ζεστό ή ακόμα και σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.

26 σχόλια:

  1. Αναρωτιέμαι πως να είναι με το χυμό πορτοκάλι! Είχα δει και από άλλη φίλη κάποια στιγμή φασόλια με πορτοκάλι και ακόμα δεν κατάφερα να τα φτιάξω. Πρέπει να τα δοκιμάσω σίγουρα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ αρωματικά Έφη μου!!! Γίνονται πολύ νόστιμα γιατί έχουν και την γλύκα του πορτοκαλιού. Όταν τα δοκιμάσεις, στείλε μου, αν θέλεις, τις εντυπώσεις σου! Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Tante Kiki, καλησπέρα. Εξαιρετικός ο συνδυασμός των υλικών αυτής της συνταγής, και πρέπει να μας δίνει ένα κοτόπουλο, αρωματικό και ζουμερό. Μεσογειακά χρώματα και γεύση.
    Τον συγκεκριμένο τρόπο επεξεργασίας των ρεβιθιών, πριν από το μαγείρεμα, δεν τον έχω ξανασυναντήσει. Ήξερα για το μαλάκωμά τους σε νερό, από το προηγούμενο βράδυ. Είναι πιο γρήγορος. Θα τον δοκιμάσω. Ευχαριστούμε για την πληροφορία αυτή.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ειρήνη μου. Ναι πράγματι δίνει ένα κοτόπουλο αρωματικό και ζουμερό αλλά και υγιεινό. Όσο για τον τρόπο επεξεργασίας των ρεβιθιών τον χρησιμοποιώ κάθε φορά πιά γιατί... ξεχνάω να τα βάλω στο νερό αποβραδίς. Γίνονται καταπληκτικά αρκεί το νερό να είναι ζεστό!!! Δοκίμασέ τον και πες μου αν συμφωνείς!! Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ εμπνευσμένο πιάτο Κική μου!
    Εκτός από πολύ αρωματικό είναι και εξαιρετικά υγιεινό και θρεπτικό!
    Φιλάκια, καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη μου! Χαίρομαι που σου άρεσε η πρότασή μου και επίσης καλό Σ/Κ!!! Ευχαριστώ για την επίσκεψη και φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Εγώ τώρα πάλι σκέφτηκα σαλάτα με του που διάβασα τον τίτλο.
    Αλλά εσύ κυρά μου, έκανες μαγειρευτό φαγάκι!!
    Θα έλεγα να μου στείλεις ένα βαθύ πιατάκι, αλλά έχω μπει σε διαδικασία "απεξάρτησης" για λίγο διάστημα υποτίθεται :-)))
    Καλό ΣΚ Κική μου και με καλές επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά φιλενάδα, είπαμε ότι κάνω δίαιτα αλλά όχι και να φτιάχνω συνέχεια σαλάτες... εντάξει μέρα παρά μέρα βοσκάω (σαν κυρίως πιάτο όχι σαν συνοδευτικό...μη σου μπαίνουν ιδέες) αλλά όχι να ποστάρω και σαλάτες συνεχώς... είπαμε δεν μου φταίτε σε τίποτε!!! χαχαχα Καλέ απεξάρτησης από τα ρεβίθια ή το κοτόπουλο;;;;; Καλό βράδυ Πηνελόπη μου κι επίσης καλό Σ/Κ! Όσο για τις επιλογές ...το αποτέλεσμα να δούμε, χαχαχαχα ή ωωωωωωχχχχ θα είναι;;;;;

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίο φαγητό!! θα το φτιάξω σήμερα κιόλας, μου αρέσουν πολύ οι τολμηροί συνδυασμοί.
    Καλημέρα, καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρί κι ευχαριστώ για την επίσκεψη! Όταν το φτιάξεις στείλε μου τις εντυπώσεις σου,αν θέλεις!!! Καλό βράδυ και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχο φαγητό Κικίτσα! Αρωματικό και δροσερό, ότι πρέπει για την εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου, γιατί είναι πράγματι πολύ αρωματικό και ζουμερό!!! Άσε που είναι και υγιεινός συνδυασμός!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το φαγητό σου Κική μου!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  8. "Τολμηρή" συνταγή Κική μου, με εξαιρετικούς συνδυασμούς υλικών, που δίνουν σίγουρα ένα φαγάκι αρωματικό και νόστιμο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου είναι πολύ αρωματική συνταγή πράγματι και ίσως τολμηρή. Ναι, είναι από τις συνταγές που είτε τις μισείς είτε τις λατρεύεις από την πρώτη φορά. Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Κική θα το δοκιμάσω!!!
    Μια φίλη βάζει χυμό νεραντζιού στα ρεβίθια και λέει ότι είναι το κάτι άλλο.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Ξανθή, είναι πράγματι υπέροχα με το χυμό πορτοκαλιού και λεμονιού. Εμένα στην αρχή με ζόρισε λίγο το κύμινο που μου δημιουργεί αντιφάσεις ανάλογα με το συνδυασμό αλλά τελικά του πάει!!! Καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα αγαπητή μου Κική.
    Κατ΄αρχάς να σε ευχαριστήσω για την επίσκεψή σου στα Εφτάνησα.
    Νάμαι κι΄εγώ στο σπιτικό σου, το οποίο βρίσκω αξιόλογο για το αντικείμενο με το οποίο ασχολείσαι.
    Στο προφίλ σου διάβασα ότι αγαπάς τη λογοτεχνία. Ασχολούμαι για χρόνια και έχω εκδόσει και κάποια βιβλία.
    Θα προσπαθήσω να σου γνωρίσω κάποια από τα έργα μου.
    Αν θέλεις γράψε μου στο denniskontarinis@yahoo.com
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ευχαριστώ πολύ Ντένη μου! Ναι αγαπώ πολύ την μαγειρική αλλά και την λογοτεχνία και την κηπουρική αλλά και την ζωγραφική, και... και... και... Μόλις γράφτηκα και σ' ένα σεμινάριο δημιουργικής γραφής!!-:))) Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου και θα ήθελα να γνωρίσω τα έργα σου, οπότε θα σου στείλω mail σήμερα ή αύριο!

      Διαγραφή
  11. Κική μου πράγματι τολμηρός συνδυασμός αλλά είμαι σίγουρη πως είναι πεντανόστιμο, με έχει φάει βέβαια η περιέργεια της γεύσης, πρέπει να το δοκιμάσω!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει Ελένη μου, πρέπει...-:))))) Είναι πολύ αρωματικό και νόστιμο πάντως. Καλό Σ/Κ και καλό βράδυ! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  12. Η ρεβυθόσουπα μας αρέσει,
    το κοτοπουλάκι το αγαπάμε,
    τι άλλο μένει παρά να το δοκιμάσουμε.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Στέλλα μου τα αγαπώ και τα δύο αλλά και το συνδυασμό. Ελπίζω ότι θα σας αρέσει γιατί είναι αρωματικό και νοστιμότατο πιάτο! Επίσης καλό Σ/Κ και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα , τι θαυμάσιο μπλογκ !!! Εχεις αποκτήσει μια θερμή αναγνώστρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που απόλαυσες την επίσκεψη στο μπλογκοσπιτάκι μου!!! Να είσαι καλά και καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!