Μια τορτίγια = ένα σνακ

...με ελάχιστες θερμίδες
Καλησπέρα, τί κάνετε;; Τέτοια εποχή, με το καλοκαιράκι προ των πυλών οι περισσότεροι  κάνουν οικονομία στις θερμίδες ...εν όψει παραλίας!!!-:))) Κι εγώ δεν αποτελώ εξαίρεση του κανόνα... γι αυτό και τα λαχανικά αυξήθηκαν σε ποσότητα σε σχέση με το χειμώνα. Εξ άλλου, η ζέστη με προδιαθέτει, με κάνει να αποζητάω τη δροσιά των λαχανικών αλλά και τα ...αμυγδαλωτά των προηγούμενων ημερών με έκαναν να θέλω να κάνω εξοικονόμηση θερμίδων επιστρέφοντας στη διατροφή μου (έτσι είναι οι γλυκιές αμαρτίες καταλήγουν στη νηστεία!) χιχιχι
Ας κάνουμε και λίγο δίαιτα, έτσι;;;;;;
Ένα σνακ, λοιπόν για σήμερα... ένα σνακ τόσο υγιεινό, όσο νόστιμο και φτωχό σε θερμίδες αλλά όχι και σε βιταμίνες. Απαραίτητο συμπλήρωμα του οργανισμού μας.
Μην ψάχνετε ακριβείς αναλογίες των υλικών γιατί δεν υπάρχουν! Πολύ απλά, ακολουθείστε την πείνα σας και μάλιστα ελεύθερα... χωρίς τύψεις, μιας και είναι παραλλαγή ενός σνακ με... υπογραφή γυμνάστριας, της Ελένης Πετρουλάκη.
...Κι όσο για τα λιπαρά του αβοκάντο... αυτά είναι φυτικά και άρα καλά λιπαρά, ξέρετε από αυτά που θέλουμε και χρειάζεται ο οργανισμός μας για να λειτουργεί σωστά. Πεινάσατε;;;;; Γρήγορα στην κουζίνα!!!!
ΥΛΙΚΑ για 1 άτομο
1 τορτίγια
Μερικές φέτες ώριμο αβοκάντο
1-2 φύλλα μαρούλι
Μερικές φετούλες αγγουράκι
1 κ.σ. άνηθο ψιλοκομμένο
3-4 φέτες ντομάτα (προαιρετικό)
1 κ.σ. τυρί cottage 
1 κ.σ. γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
λίγη φέτα τριμμένη
1 πρέζα ρίγανη (προαιρετικά)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Αλείφουμε την τορτίγια με το τυρί cottage και το γιαούρτι.
Από πάνω βάζουμε το μαρούλι κομμένο ή ολόκληρο, τις φέτες του αβοκάντο, τις φετούλες αγγουράκι και τη ντομάτα.
Αλατίζουμε ελαφρά και πασπαλίζουμε με τον ψιλοκομμένο άνηθο και τη ρίγανη.
Προσθέτουμε και την τριμμένη φέτα.
Διπλώνουμε στη μέση την τορτίγια και απολαμβάνουμε ένα σάντουιτς υγιεινό, ελαφρύ, νοστιμότατο και δροσερό αλλά και με λίγες θερμίδες.

24 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες προτάσεις!Μου αρέσει πολύ η τορτίγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μμμμμμμμμμμμμμμμμ.......ποοοοσο την ζηλευωωω!!πολυυυλαχταριστη και δροσιστικη συνταγη!!!!!(οταν περασει η περιοδος αναρρωσης θα την δοκιμασωωω!!!!)πολλα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!!!ευχαριστούμε Κική μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ¸.•°`♥✿⊱╮

    Passei para uma visitinha!!!
    Queijo, iogurte e abacate... mistura exótica... temperada com endro!...
    É que no Brasil comemos abacate com açúcar às colheradas.
    Beijinhos.

    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Κική μου,το καλό είναι οτι λόγο ζέστης εγω δεν μπορώ να φάω έτσι κι αλλιώς οπότε το σνακ αυτό είναι ο,τι πρέπει και έτσι όπως θα είναι όλα τα υλικά δροσερά τέλεια.Να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα πιάτο νόστιμο, υγιεινό και ιδιαίτερα λαχταριστό.
    Ό,τι πρέπει για ένα φρέσκο και γρήγορο σνακ σε "συσκευασία" πλήρους γεύματος!
    Η πρόταση και η παρουσίαση εξαιρετική.
    Εύγε Βασιλική

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Κική μου!
    Η αλήθεια είναι πως τώρα το καλοκαίρι αναπόφευκτα στρεφόμαστε σε πιο ελαφριές και δροσερές γεύσεις!
    Στις τορτίγιας έχω ιδιαίτερη αδυναμία, μιας που είναι πολύ ευέλικτες, χορταστικές και προσφέρονται ως βάση για άπειρους υπέροχους συνδυασμούς!
    Νόστιμη και άκρως υγιεινή η πρότασή σου και νομίζω ότι αν προσθέταμε λίγο ψητό ή βραστό κοτοπουλάκι θα είχαμε ένα πλήρες γεύμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!!!Μου αρέσει πάρα πολύ το σημερινό σου πιάτο!!!Νόστιμο, εύκολο και πολύ θρεπτικό!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΛΛΑΣ - ΜΕΧΙΚΟ σημειώσατε Χ!
    Αβοκάντο με φέτα; (συν cottage, συν γιαούρτι, συν άνηθος...)
    Πρέπει να του δίνει γεύση τελικά η φέτα τούτου του (για μένα τουλάχιστον) βουτυρένιου φρούτου Κική μου!
    Αχ, πείνασα ...λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερή η πρότασή σου Κικίτσα μου, χορταστική, υγιεινή, δροσερή!
    Το αβοκάντο μου αρέσει πολύ στις σαλάτες, κάνω μία με αβοκάντο ντομάτα και αγγουράκι που την αγαπάμε πολύ.
    Η δικιά σου είναι ακόμα πιο ενισχυμένη, άρα ακόμα πιο νόστιμη!
    Φιλάκια, καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην τορτιγια λέω ναι! Πάντα υπάρχουν στο ψυγείο μας για τις κρίσιμες, δύσκολες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κική μου πολύ ωραία πρόταση, χορταστικότατη και υγιεινή.Μου αρέσει!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρέπει να είναι πολύ νόστιμο, αν σκεφτεί κανείς ότι το αβοκάντο κάνει εξαιρετική τυροκαυτερή!!! Καλό απόγευμα Κικίτσα μου!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εξαιρετική η πρότασή σου, Κικίτσα! Εύκολη, χορταστική, υγιεινή και εντελώς καλοκαιρινή!
    Το αβοκάντο μου αρέσει πολύ στις σαλάτες, οπότε θα δοκιμάσω την προτασή σου!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου...το αβοκάντο όταν είναι ώριμο είναι υπέροχο!!! Καλό βράδυ και φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Και έχω τορτίγιες... δεν έχω αβοκάντο βέβαια... μμμμμ....
    Θα το κάνω μια μέρα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Ελένη μου ...βάλε τα υπόλοιπα!!! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Αν πετύχω αβοκάντο στην αγορά θα τη δοκιμάσω. Φαίνεται ελαφριά αλλά μπόλικη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ετσο είναι ελαφρύ σνακ αλλά δροσερό και χορταστικό!

      Διαγραφή
  17. Tante Kiki, ότι πρέπει για δεκατιανό αλλά και απογευματινό σνακ, η τορτίγια σου. Αλλά και για ελαφρύ γεύμα για εμάς που κάνουμε δίαιτα (λέμε τώρα!!!!).
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι έχεις δίκιο Ειρήνη μου!!! Προσπαθούμε τουλάχιστον να κάνουμε δίαιτα, έτσι δεν είναι;;;;;;;; Μετράει και η προσπάθεια εεεεεεεεεεε;;;;;;;;;;;; -:)))) Επίσης καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραία και υγιεινή η τορτίλια σου!! Μου άρεσε πολύ το αβοκάντο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!