Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φωτογραφίες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φωτογραφίες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;


Καλημέρα, καλημέρα! Σάββατο και μάλιστα σούπερ καλοκαιρινό που σημαίνει Σάββατο χαλαρό! Από βδομάδα, λοιπόν, συνταγές και τα τοιαύτα... για σήμερα καλοκαιρινές φωτογραφίες, καλοκαιρινές σκέψεις και καλοκαιρινή, ράθυμη διάθεση! 
Μετά από μια χρονιά γεμάτη δουλειά (ευτυχώς), κούραση και στρες, μετά τις συνέπειες (ένα θεματάκι υγείας) όλων των προηγούμενων που δεν είναι και τόσο ευχάριστες και με ταλαιπωρούν ακόμα συνειδητοποίησα (όπως και πολύς κόσμος ...εκ των υστέρων) πόσο σημαντικό είναι να χαλαρώνουμε και να απολαμβάνουμε τις χαρές της καθημερινότητας. Έτσι προχθές ενώ καθόμουν ο νους μου ταξίδευε σε μια λέξη... ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. Τί σημαίνει καλοκαίρι; Άραγε, σημαίνει το ίδιο ή κάτι άλλο για κάθε έναν από μας;
Αλήθεια, εσύ σκέφτηκες ποτέ τί σημαίνει για σένα καλοκαίρι; 
Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Για μένα καλοκαίρι σημαίνει... όλα αυτά που θα σου πω και θα σου δείξω παρακάτω...

Νο 1: Σχέδια διακοπών και μικρές αποδράσεις από την πόλη ακόμα και σε κοντινούς προορισμούς κι ακόμα περισσότερο στο χωριό μας. Ταξίδια με αεροπλάνο, πλοίο αλλά και αυτοκίνητο και επισκέψεις σε μέρη άγνωστα


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Νο 2: Μεσημεριανή σιέστα που τις άλλες εποχές είναι απίθανο να συμβεί


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Νο 3: Καλοκαιρινά φρούτα γεμάτα χρώματα, θεϊκή γεύση και δροσιά που, εκτός από υπέροχες φρουτοσαλάτες μου δίνουν και ολόγλυκες μαρμελάδες


Τί σημαίνει καλοκαίρι;


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Νο 4: Πεντανόστιμα φρέσκα λαχανικά, για τέλειες σαλάτες και φαγητά μοναδικά, γρήγορα κι ελαφρά που μου επιτρέπουν να κάνω κι απογευματινές βουτιές


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Νο 5: "Απαγορευμένες" λιχουδιές όπως παγωτά και γρανίτες και κάτι λουκουμάδες (μμμμ... τέλειοι είναι, με σιρόπι ή με μέλι και οι δύο μου αρέσουν... είμαι καλός άνθρωπος βλέπεις και, κυρίως ...λιχούδα)


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Νο 6: Παραλία, καταγάλανη θάλασσα, μπάνιο, ηλιοθεραπεία, γυαλιά ηλίου,  ψάθινο καπέλο (όσο κι αν δεν μου πάει),  αντηλιακό, βατραχοπέδιλα, beach volley, ρακέτες, κάστρα στην άμμο, βότσαλα και κοχύλια... πολλά κοχύλια 


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Νο 7: Στοίβες βιβλία που περιμένουν να διαβαστούν στην παραλία ή στην βεράντα για να με διασκεδάσουν, να με ταξιδέψουν αλλά και να μου μάθουν διάφορα


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Νο 8: Βόλτες με το ποδήλατο ή με τα πόδια


Τί σημαίνει καλοκαίρι;


Τί σημαίνει καλοκαίρι;


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Νο 9: Μικρές παραθαλάσσιες ταβερνούλες και μεζεδάκια με κρύα μπυρίτσα


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Τί σημαίνει καλοκαίρι;

 και κυρίως

Νο 10:  Ξεκούραση, χαλάρωση, ξεγνοιασιά κι ελεύθερο χρόνο να ζωγραφίσω (όχι να κάνω έργα τέχνης), να φωτογραφίσω,  να μαγειρέψω... να κάνω ό,τι θέλω βρε αδερφέ για να ξεφύγω από τη ρουτίνα.


Τί σημαίνει καλοκαίρι;


Τί σημαίνει καλοκαίρι;

Για μένα αυτό είναι καλοκαίρι... και για σένα; Τί σημαίνει καλοκαίρι; Αν θέλεις, μοιράσου μαζί μας τις καλοκαιρινές σου σκέψεις και καλά να περνάς όπου κι αν βρίσκεσαι μια και η διάθεσή σου είναι αυτή που θα σκαρφιστεί ιδέες για χαλάρωση και χαρά.
Read more »
Tante Kiki
9 ΣΧΟΛΙΑ
Πίτσα - μπέργκερ και οι φωτογραφίες από τα πρώτα σεμινάρια στον χώρο μου

Πίτσα - μπέργκερ και οι φωτογραφίες από τα πρώτα σεμινάρια στον χώρο μου


Καλή σας μέρα!!! Τί κάνετε;;; Ελπίζω να είστε καλά!! 
Κατ' αρχήν μια και το πρώτο σεμινάριο στον χώρο μου ολοκληρώθηκε εγώ μπορώ πια, πιο πλούσια σε εμπειρία να επανέλθω στα φυσιολογικά μου... δηλαδή στις επισκέψεις στα μπλογκοσπιτάκια σας που τόσο μου έλλειψαν (όπως και ο χρόνος για να τις κάνω), στις κατσαρόλες μου και την κουζίνα μου αλλά και στην διοργάνωση νέων σεμιναρίων που, πιθανά, θα σας ενδιαφέρουν!
Read more »
Tante Kiki
41 ΣΧΟΛΙΑ
Καλή Κυριακή με καλοκαιρινές φωτογραφίες και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Καλή Κυριακή με καλοκαιρινές φωτογραφίες και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!


Καλημέρα!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον μπαμπάκα μου και σε όλους τους μπαμπάδες του κόσμου!! Αν και όλη τη νύχτα σχεδόν έβρεχε καταρρακτωδώς, το καλοκαιράκι έφερε και πάλι τον ήλιο!! Ας χαλαρώσουμε κι ας απολαύσουμε την Κυριακή!!
Οι πρώτοι επισκέπτες απολαμβάνουν ήλιο και θάλασσα
Κάτω από το κάστρο
Εν αναμονή...
Η μικρή μαρίνα με τα πολλά ψαροκάικα
Το κάστρο της Νέας Περάμου
Και για το τέλος, ένα σπέσιαλ παγωτάκι speculoos! Εάν σας αρέσει η κανέλα τούτο το παγωτό θα σας ξετρελλάνει! Φτιάξτε το και κεράστε τον μπαμπά σας!!! Δείτε τη συνταγή στο  http://tantekiki.blogspot.gr/2011/08/speculoos.html
Καλό υπόλοιπο Κυριακής κι αύριο με συνταγούλα γλυκιά, υγιεινή και διαιτητική!
Read more »
Tante Kiki
16 ΣΧΟΛΙΑ
Επιτέλους, η άνοιξη ήρθε!!!!!

Επιτέλους, η άνοιξη ήρθε!!!!!


Καλημέρα!!
Επιτέλους, η άνοιξη επισκέφθηκε και τον κήπο μας... ο ήλιος ολόλαμπρος σήμερα, ένα ελαφρό αεράκι μας θυμίζει ότι είναι άνοιξη κι όχι καλοκαίρι. 
Μια τέτοια μέρα δεν είναι μέρα για συνταγούλες αλλά μέρα για εξοχή και για ανοιξιάτικες φωτογραφίες που είναι τα πρώτα "δείγματα" της άνοιξης από τον κήπο μας... 
Να περάσετε μια πανέμορφη Κυριακή!! -:))
Read more »
Tante Kiki
5 ΣΧΟΛΙΑ
Έρχεται ή όχι η άνοιξη;;;; Μας μπέρδεψε ο καιρός...

Έρχεται ή όχι η άνοιξη;;;; Μας μπέρδεψε ο καιρός...


Η άνοιξη αναγγέλει τον έρχομό της σε πανέμορφο κοραλλί
Καλή σας μέρα!! Ελπίζω να απολαύσετε ήρεμα και χαρούμενα το πρωινό σας! Μια μέρα με τέτοιο μουντό και βροχερό καιρό είναι σίγουρα και μέρα ...τεμπελιάς αλλά και cocooning. Tον θυμάστε τον όρο cocooning; Η τάση του να προτιμά κανείς να μένει σπίτι του διαβάζοντας, ακούγοντας μουσική ή βλέποντας ταινίες ήταν της μόδας πριν μερικά χρόνια. Τελικά ήρθε και η οικονομική κρίση και μειώσαμε τα έξοδα κι έτσι το cocooning φαίνεται πως ...ήρθε για να μείνει! Βέβαια, δεν χρειάζεται να πάψουμε να είμαστε κοινωνικοί μια και μπορούμε να περνάμε καλά μένοντας στο σπίτι μόνοι αλλά και με παρέα... οπότε να η ευκαιρία για φιλικές ή οικογενειακές μαζώξεις! Κι έπειτα όσο ο καιρός είναι βροχερός (την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές, λίγο μετά τις 12 τα μεσάνυχτα) έξω βρέχει του "σκοτωμού" και το μόνο που δεν σκέφτομαι είναι να κάνω αύριο εκείνη τη βόλτα που σκεφτόμουν στη γειτονιά μας!!!! Αααα, ξέχασα δεν σας είπα γιατί ήθελα να κάνω βόλτα... γιατί ότι και να πούμε η άνοιξη άρχισε να κάνει αισθητή την παρουσία της... λίγα λουλουδάκια ανοιχτά, το πρώτο μου λιλά ζουμπουλάκι σιγά σιγά ξεπροβάλλει δειλά, η πασχαλιά μας απέναντι από το μπαλκόνι του υπνοδωματίου τόλμησε να ανθίσει, η πασχαλιά μας φορτώθηκε μπουμπούκια, η δάφνη λουλούδια, το βιβούρνο επίσης και οι τριανταφυλλιές γέμισαν τρυφερά, κατακόκκινα, μικρά φυλλαράκια-βλαστούς. Το ρείκι μας άνθισε και ένας μικρός, μωβ κρόκος ξεπρόβαλε το κεφαλάκι του ανάμεσα στα ξερά απομεινάρια του χειμώνα. Ό,τι και να γίνει, όπου νάναι έρχεται η άνοιξη αλλά από την άλλη αυτός ο καιρός μας έχει μπερδέψει ή μάλλον μπερδεύτηκε!!! Όχι δεν παραπονιέμαι ...πάλι καλά είμαστε σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και Αμερική αλλά να... εφέτος μου έλλειψε ο ήλιος, με κούρασε ο μουντός και βροχερός καιρός γιατί είπαμε καλό το cocooning αλλά ο ήλιος ακόμα καλύτερα!
Δείτε τις φωτογραφίες για να καταλάβετε τί εννοώ... 
Ο καιρός εχθές
 
Ο καιρός σήμερα... χειρότερος από εχθές
Σε πείσμα όμως του καιρού τα φυτά...αναγγέλουν την άνοιξη! 

Καλή σας μέρα! -:))
Read more »
Tante Kiki
7 ΣΧΟΛΙΑ
No