Ο Μάιος μας έφτασε... και μια ...καταπράσινη ανάρτηση!

Ο Μάιος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ, να τον προϋπαντήσουμε παιδιά στην εξοχή... τραγουδούσαμε σαν ήμασταν μικρά!
Ναι, επιτέλους!! Ο Μάιος έφτασε... ο ήλιος μας ξαναθυμήθηκε σήμερα!!  Η άνοιξη έκανε την παρουσία της αισθητή παντού κι ελπίζω όλοι να ευχαριστηθούν αυτή τη μέρα όπου κι αν βρίσκονται! 
Σας εύχομαι ΚΑΛΟ και ΓΛΥΚΟ ΜΗΝΑ να έχετε!!!
Και μια που είναι η γιορτή των λουλουδιών, να και το μικρό μου στεφανάκι που στόλισε την αίθουσα όπου διδάσκω...
Αλλά και ο κήπος μας γέμισε ...άνοιξη και λουλούδια...
Και ο μικρός μας λαχανόκηπος ετοιμάστηκε για μια ακόμα φορά από τον μπαμπά μου που, παρά την ηλικία του, θυμήθηκε για τα καλά το επάγγελμα του γεωπόνου... έβγαλε χόρτα, έσκαψε, φύτεψε τα νέα φυτά!! Ντομάτες, πιπεριές, μελιτζάνες, κολοκύθια, κρεμμυδάκια, φράουλες στέκονται ήδη καμαρωτά! Σειρά έχει η ανανέωση του μαϊντανού, δυόσμου, ρόκας, ιταλικών ραδικιών κι ένα σωρό άλλα που μας χαρίζουν τη νοστιμιά τους.
Και για να τον αποζημιώσουν για την φροντίδα που τους χαρίζει η βυσσινιά και η πραουστιά μας (ναι, έψαξε, την βρήκε και την φύτεψε πριν μερικά χρόνια για χάρη μου γιατί λατρεύω τα πράουστα μια που υπήρχε ένα τέτοιο δέντρο στον κήπο της γιαγιάς μου!! Μετά είναι να μην λατρεύεις έναν τέτοιον μπαμπά;;; -:)) είναι φορτωμένες με καρπούς.

Αυτά για σήμερα κι αύριο ξανά μαζί με γλυκιά συνταγούλα!! 
Σας γλυκοφιλώ!!  -:))

19 σχόλια:

  1. Καλό μήνα,Κική!Πανέμορφος ο κήπος σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι εσύ καλό μήνα να έχεις!!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχα όλα Κική μου! Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, ομορφιές!!! (Και κυρίως το άρωμα του δυόσμου, μέχρι εδώ έφτασε!!!)
    Καλό μήνα, Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Κική μου, με τα ωραία σου λουλούδια. Καλά ο κήπος σας θα βγάλει πολύ ωραία πραγματακια σε λίγο καιρό!!!!!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα!!!
    Μας γέμισες ομορφιές σήμερα με τις υπέροχες φωτογραφίες σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυχρωμα λουλούδια, τσαχπινικα γλυκάκια...
    ετσι να πάει ο μηνας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι φωτογραφίες σου,πανέμορφες Κική μου!!!Καλό μήνα!!!Καλή Πρωτομαγιά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Πρωτομαγιά!!! Με υγεία και του χρόνου!!!
    Ο κήπος σας είναι σκέτος παράδεισος!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφες εικόνες! Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα!
    Καλό μήνα Βασιλική μου!

    bisou
    Z.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα να έχεις Κικη, με υγεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Tι όμορφες φωτογραφίες από τον κήπο σου, Κική μου! Μπράβο και στον μπαμπά για την βοήθεια και τις γνώσεις του!
    Σου εύχομαι έναν καλό λουλουδιασμένο μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα:* Όμορφα τα λουλουδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Κική!
    Πανέμορφα τα άνθη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πανέμορφες φωτο,συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. kαλησπερα.μολις τωρα ειδα αυτη την αναρτηση σερφαροντας.τιειναι η πραουστια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραουστιά είναι ένα είδος δαμασκηνιάς με άσπρα δαμάσκηνα που ευδοκιμεί σε λίγα μέρη στην Ελλάδα... π.χ. στην Σαμοθράκη. Εάν βρεις τέτοια δαμάσκηνα να τα αγοράσεις γιατί είναι πολύ αρωματικά και νόστιμα Λίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!