Επιδόρπιο γιαουρτιού με σάλτσα φράουλας σε ποτήρια


Επιδόρπιο γιαουρτιού με σάλτσα φράουλας σε ποτήρια

Φράουλες, φράουλες, φράουλες! Ζουμερές, ολόγλυκες, κατακόκκινες!! Φράουλες και γιαούρτι... ένα ελαφρύ και υγιεινό γλυκάκι, που ετοιμάζεται εύκολα και γρήγορα για την Κυριακή των εκλογών και όχι μόνον! Νοστιμιά και άρωμα που είναι αδύνατον να τους αντισταθείς!!! Ένα γλυκάκι γεμάτο δροσιά και υγεία με το κυρίαρχο φρούτο της εποχής!!
Κι επειδή εδώ και δέκα λεπτά κάθομαι μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή χωρίς να έχω καμία μα καμία ιδέα για ένα, μικρό έστω κειμενάκι, σας αφήνω απλά να απολαύσετε τούτη τη νοστιμιά, διαβάζοντας τη συνταγή! :) 
Η απόφαση να το απολαύσετε... φυσικά... δική σας! 
Να έχετε μιαν υπέροχη μέρα και ένα όμορφο και γλυκό Σαββατοκύριακο!

Επιδόρπιο γιαουρτιού με σάλτσα φράουλας σε ποτήρια

ΥΛΙΚΑ για 6 μερίδες
  • 2 κεσεδάκια στραγγιστό γιαούρτι των 200 γρ.
  • 1 κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά (ή φυτική 500 ml ή 1 σακουλάκι σαντιγί σε σκόνη + 200 γρ. γάλα με 2% λιπαρά)
  • 2 κ.σ. ζάχαρη άχνη
  • 2 καψουλάκια βανιλίνης
  • 12-18 μεγάλες φράουλες κομμένες σε κομμάτια
  • 12-14 κ.γ. σάλτσα φράουλας για κάθε μερίδα (θα τη βρείτε ΕΔΩ)
  • 6 φράουλες γλυκό για το γαρνίρισμα

Επιδόρπιο γιαουρτιού με σάλτσα φράουλας σε ποτήρια

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
  1. Βάζουμε τις κομμένες φράουλες στην κατάψυξη για 2-3 ώρες ώστε να παγώσουν.
  2. Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος με την άχνη σε σφιχτή σαντιγί.
  3. Προσθέτουμε το γιαούρτι, ανακατεύοντας σιγά και προσεκτικά με μια σπάτουλα σιλικόνης μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
  4. Βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να ετοιμάσουμε το γλυκό. 
  5. Ρίχνουμε στον πάτο κάθε ποτηριού μερικές φράουλες παγωμένες.
  6. Ισομοιράζουμε την κρέμα γιαουρτιού.
  7. Μπήγοντας ένα μαχαίρι, προσεκτικά ανάμεσα στο ποτήρι και τη κρέμα ρίχνουμε σάλτσα φράουλας.
  8. Ρίχνουμε σάλτσα φράουλας και στην επιφάνεια της κρέμας, αναμιγνύοντας ελαφρά για να κάνει σχέδια.
  9. Σερβίρουμε με μια φράουλα γλυκό κουταλιού με φρέσκες φράουλες.
Επιδόρπιο γιαουρτιού με σάλτσα φράουλας σε ποτήρια
Καλή σας μέρα και καλό Σαββατοκύριακο! :)
Tante Kiki
36 Comments

36 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κική!
    Τις έχεις ευχαριστηθεί φέτος τις φράουλες :)
    Ωραίο γλυκάκι, δροσερό και ανάλαφρο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ερμιόνη μου!! Καλή εβδομάδα!!!
      Κάθε χρόνο τρελλαίνομαι με τις φράουλες... είναι το μόνο φρούτο που αγοράζω συνέχεια από την πρώτη στιγμή που θα κυκλοφορήσει μέχρι το απόλυτο τέλος τους!!! :)
      Είναι εύκολο και πολύ νόστιμο επιδόρπιο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Ε, εδώ στέκομαι για τα καλά διότι αυτό το γιαουρτογλυκάκι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μου! Ιδανική ανοιξιάτικη γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το γευστείς Αμαλία μου και δεν θα το μετανιώσεις!!!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. πω πω τελεια! και τις εποχης! οτι πρεπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω!Ό,τι καλύτερο για το απογευματάκι τώρα το καλοκαίρι!!!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Πινελιά μου... ένα επιδόρπιο όλο δροσιά και νοστιμια!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  5. 'Ο,τι πρ'έπει για αυτή την εποχή!!! Γλυκό φρουτένιο. ανάλαφρο και υγιεινό!!!!
    Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα το δοκιμάσουμε, ευχαριστούμε!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό βόλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Αρετή μου... αξίζει να το δοκιμάσετε ...θα το λατρέψετε!!!
      Φιλιά κι επίσης καλό βόλι! :)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο Κική μου! Και απλό για μένα την άσχετη! Δεν το έχω με τα περίπλοκα γλυκίσματα :)) Θα το κάνω σίγουρα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλό και νόστιμο Ειρήνη μου!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Είπα κι εγώ, μετά τη συνταγή για τη σάλτσα φράουλας, δεν θα ακολουθήσει και συνταγή αξιοποίησης;;; Και φυσικά, δεν με απογοήτευσες!
    Πολύ ωραία ιδέα, λατρεύω τα γιαουρτογλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ...ήταν δυνατόν;;; χαχαχα
      Είναι πολύ ωραίο Χρύσα μου! :)

      Διαγραφή
  8. Έχω κάνει ένα παρόμοιο και ήταν εκπληκτικό. Το βλέπω και στεγνώνει το στόμα μου από την λιγούρα χαχαχα. Υπέροχη και ελαφριά πρόταση για όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι πολύ νόστιμο και δροσερό Λίλια!!! Ααααα και πολύ ελαφρύ!!

      Διαγραφή
  9. Δροσιστικό, ανάλαφρο και φραουλονόστιμο!!!
    Ενα υπέροχο επιδόρπιο!
    Φιλιά Κική μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχει όλα πράγματι Έλενά μου!!!
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  10. Είναι εντυπωσιακό και μόνο το γεγονός ότι γράφεις σχεδόν κάθε μέρα, οπότε το να κοιτάς την οθόνη χωρίς να έρχεται το κειμενάκι δικαιολογείται απόλυτα, ειδικά σε μένα, που το πιο δύκολο κομμάτι μιας ανάρτησης είναι ο γραπτός λόγος που δεν το 'χω καθόλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Κλεομένη αλλά επειδή ο γραπτός λόγος είναι και μέρος της δουλειάς μου... πράγματι με ενοχλεί όταν μου συμβαίνει... αλλά τί να γίνει;;; Μέσα στο πρόγραμμα είναι!!!
      Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Μιαμ, μιαμ... δροσερό γιαούρτι, ζουμερές φράουλες.... Ό,τι πρέπει για την Κυριακή των εκλογών... Το ψηφίζω... δαγκωτό!!! χαχαχα Και σίγουρα δεν πρόκειται να μετανοιώσω για την ψήφο μου!!!!! χαχαχα
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ... είδες Νεφέλη μου;;; Αξίζει τη ψήφο σου! χαχαχαχα
      Καλή εβδομάδα και καλή σου μέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ναι! Προσωπικά μπορώ να προσθέσω το παγωτό με φράουλες, όμως, πρέπει να πω ότι η συνταγή σας είναι μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε για τη δροσερή πρόταση Κική!!! Ο,τι πρέπει για το καλοκαιράκι που μας έρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δείχνει και πρέπει να είναι πολύ δροσιστικό,αν και μάλλον θα'χει κάτι παραπάνω σε θερμίδες.Παρ'όλα αυτά όταν πρόκειται για φράουλες ,ποτέ δε λέω όχι.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα, επειδή είναι σε ποτήρι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κρέμα γάλακτος αλλά και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Η σάλτσα φράουλας έχει ελάχιστη ζάχαρη που μπορείς να την αφαιρέσεις ...οπότε αυτό το γλυκό μπορείς να το φτιάξεις και να έχεις ένα γλυκάκι δροσιστκό και υγιεινό με ελάχιστες θερμίδες.
      Καλή σου μέρα! :)

      Διαγραφή
  15. Το φρούτο που σηματοδοτεί την άνοιξη, σε ένα σωρό γλυκά χρησιμοποιείται η φράουλα και φυσικά όταν συνδυάζεται με κρέμα μας δίνει υπέροχα γλυκά ψυγείου!
    Ευκολάκι το σημερινό και σίγουρα αρέσει σε όλους!
    Την καλημέρα μου και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολο και πολύ νόστιμο!!!
      Καλή σου μέρα Σκοτεινούλα!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Κικη μου , θα το απολαυσουμε , μην ανησυχεις καθολου, πολλα φιλια και καλη Κυριακη και ψηφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Μαίρη μου που σου άρεσε κι ελπίζω να σας αρέσει πολύ!
      Φιλιά!!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. ¸.•°.❤❤
    Delicioso e tão bonito!!!!!

    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos do Brasil. º°。✿

    °º。✿✿彡º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δροσιστικό το γλυκό σου, Κική μου! Εύκολη και γρήγορη φραουλονοστιμιά που θα αρέσει σε όλους!
    Καλό απόγευμα Κυριακής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ειρήνη μου... αξίζει!!!
      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No