Ανοιξιάτικα cupcakes της ανακύκλωσης ή yellow velvet cupcakes


Σας περίσσεψαν κρόκοι αυγών και δεν ξέρετε τί να τους κάνετε;;; Το ίδιο και σε μένα όταν έφτιαξα τα τριανταφυλλάκια μαρέγκας που είδατε στο χθεσινό ποστ.
Κι επειδή καιρό είχα να κάνω κεκάκια σκέφτηκα να αξιοποιήσω έτσι τους κρόκους! Ένα αυγό ισοδυναμεί με δύο κρόκους... οπότε τί πιο απλό από ένα κεκάκι με δύο κρόκους, χυμό πορτοκαλιού και λίγο καλαμποκάλευρο για να γίνει πιο κίτρινο απ' ότι συνήθως (πλάκα δεν έχει το... natural yellow velvet;;), λίγο ηλιέλαιο για να μείνει ελαφρά υγρό μέσα αλλά και βούτυρο για να μοσχοβολάει! 
Κι επειδή το... πείραμα έχει μπει για τα καλά στη ζωή μου (με αδερφή χημικό τί περιμένετε;;;) σκέφτηκα να βάλω όλα τα υλικά μαζί και να τα χτυπήσω μέχρι να κάνει φούσκες το μείγμα και να διπλασιαστεί σε όγκο!!! 
Το αποτέλεσμα;; Μικρά, αφράτα, κατακίτρινα κεκάκια με μια ελαφρά υγρασία στην καρδιά τους. Άλλα τα άφησα σκέτα, άλλα τα στόλισα με ένα κρέμα σαντιγύ με μασκαρπόνε κι άλλα με σαντιγύ-μασκαρπόνε-σοκολάτα. Καθένα με τη χάρη του και τη νοστιμιά του! Καθένα με τον χαρακτήρα του! Δοκιμάστε τα και δεν θα σας απογοητεύσουν! 
Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη και πειραματιστείτε!! Πειραματιστείτε με τα υλικά, με τα αρώματα, τις γεύσεις αλλά και τις κρέμες που θα τα στολίσουν!! Αξίζει τον κόπο!! :))
ΥΛΙΚΑ 12 κεκάκια
2 κρόκους
40 γρ. βούτυρο αγελάδος λιωμένο και σε θερμοκρασία περιβάλλοντος
25 ηλιέλαιο
70 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
50 γ. καλαμποκάλευρο, κοσκινισμένο
100 γρ. ζάχαρη άσπρη (ή 150 γρ. καστανή)
40 ml  κρέμα γάλακτος με λίγα λιπαρά
40 ml χυμό πορτοκαλιού ή νερό χλιαρό
1 κ.γλ. baking powder
2 βανίλιες
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Βάζουμε τα αυγά, τη βανίλια και τη ζάχαρη και τα χτυπάμε μέχρι να ασπρίσουν. Ύστερα ρίχνουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά μαζί στο μπολ και τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός για 5-6 λεπτά έως ότου δούμε το μίγμα να κάνει φούσκες.
Μοιράζουμε στις θηκούλες για muffins που τις έχουμε "ντύσει" με χαρτάκια ή τις έχουμε αλείψει καλά με βούτυρο και ψήνουμε για 20-22 λεπτά. 
Απολαμβάνουμε σκέτα ή με μια κρέμα φτιαγμένη από 1 μέρος σαντιγύ, 1 μέρος μασκαρπόνε και δύο κουταλιές σιρόπι καραμέλας. Προσθέτουμε και λίγη κουβερτούρα και γίνεται μια σοκολατένια κρέμα! Κι αν πάλι θέλουμε βάζουμε κρέμα κι από πάνω τρίβουμε σε ψίχουλα ένα κεκάκι. Εξακολουθεί να είναι το ίδιο νόστιμο το κεκάκι!
Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια!! :))
Tante Kiki
29 Comments

29 σχόλια:

  1. Φαίνονται πεντανόστιμα, Κικίτσα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σούπερ δείχνουν, πολύ αφράτα και χαρωπά! Παρεμπιπτόντως, να σου πω ότι έφτιαξα τα muffins της ανακύκλωσης (με κουλουράκια πασχαλινά που περίσσεψαν) και είχαν μεγάλη επιτυχία! Πολύ-πολύ χρήσιμη συνταγή! Amelie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Αμαλία μου που σας άρεσαν και πράγματι είναι μια πολύ χρήσιμη συνταγή γιατί μπορείς να βάλεις ό,τι θέλεις μέσα! :)) Κι αυτά είναι πολύ νόστιμα και αφράτα!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!!!!Πολύ νόστιμη καί χρήσιμη η συνταγή σου Κική μου!Τέλεια τά κεκάκια σου!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτείνω να τα φτιάξεις Δήμητρά μου γιατί, είμαι σίγουρη, θα ξετρελλαθείτε!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Το πόσο με ενθουσιάζει να μεταχειρίζομαι περισσευούμενα υλικά και να είμαι αναγκασμένη να τα πετώ,δεν λέγεται!!!!!Και ένα θέμα με τους κρόκους το έχω....αφού αγαπημένα μου πρόσωπα προτιμούν τις ομελέτες μόνο με ασπράδια!!!!!!Οπότε καταλαβαίνεις οι κρόκοι πάντα υπάρχουν!!!!
    Υπέροχα τα κατακίτρινα κεκάκια Κική μου!!!!!!Αφράτα τόσο, που σχεδόν διακρίνονται ένας προς έναν,οι κόκκοι της χρυσαφένιας ζύμης!!!!!Θα τα προτιμούσα σκέτα με ένα ελαφρύ πασπάλισμα άχνης ζάχαρης,αφού η αυτούσια γεύση τους πρέπει να είναι θεϊκή!!!!!
    Την καλημέρα μου γλυκιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Φωτεινή... μα δεν είναι η επιτομή της δημιουργικότητας;;; Δοκίμασε αυτά τα κεκάκια και δεν θα το μετανιώσεις... είναι τέλεια!!!
      Φιλιά καλή μου φίλη!!! :)

      Διαγραφή
  5. Είδα yellow velvet και απόρησα γιατί δεν το είχα ξαναδεί, αλλά είδα τα κεκάκια σου αι κατάλαβα...... Εχω δυο κρόκους στο ψυγείο μου εδώ και δυο μέρες και αναρωτιέμαι τι να τους κάνω (κριμα να πεταχτούν) και το ποστ σου ήρθε την καταλληλότερη στιγμή. Ωρα να αξιοποιηθούν και να γίνουν ζουμέρα κιτρινοβελούδινα μάφινάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω να υπάρχει κάτι τέτοιο αλλά εμένα έτσι μου βγήκε!! χαχαχα Δοκίμασέ τα και μην αφήσεις να πεταχτούν οι κρόκοι!!

      Διαγραφή
  6. Νόστιμα, λαχταριστά και γαργαληστικά για τον ουρανίσκο!Όλα είναι ένα και ένα!Είμαι σίγουρη δε θα μείνει ψιχουλάκι!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Πινελιά μου δεν έμεινε τίποτα και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Έτσι είναι, τίποτα δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο! Εξαιρετικά τα κεκάκια σου! Καλή συνέχεια^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι και εύκολα!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα, βρε 'συ!!! Δεν είναι μόνο η γεύση αλλά είναι και αυτή η εμφάνιση που μας ξεσηκώνει κάθε φορά στις συνταγές σου!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ έχεις κάνει την ανακύκλωση στην κουζίνα επιστήμη!
    Φανταστικά τα κεκάκια, είτε σκέτα, είτε με επικάλυψη, εγώ πολύ θα ήθελα ένα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι λατρεύω την ανακύκλωση των τροφίμων... έχει πλάκα!!
      Να σου στείλω Χρύσα!! :)

      Διαγραφή
  11. Ποιο να πρωτοδιαλέξω????
    Σε διλήμματα μας βάζεις!
    Ολα λαχταριστά Κική μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα απ' όλα μήπως;;;; Είναι πολύ νόστιμα Έλενά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Φαίνονται πεντανόστιμα!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ’ αρέσει που δείχνουν τόσο αφράτα!
    Και πραγματικά έχουν πολύ ωραίο χρώμα!
    Πάντα βρίσκεις φοβερούς τρόπους αξιοποίησης υλικών Κική, μπράβο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ αφράτα και είναι νοστιμότατα Ερμιόνη μου!!! Μου αρέσει η ανακύκλωση τροφίμων και θεωρώ ότι είναι κρίμα να πετάμε τρόφιμα όταν κάποιοι δεν έχουν να φάνε... οπότε ανακυκλώνονται ή χαρίζονται!! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχα!!! Πόσο θα'θελα ένα κομμάτι τώρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No