Καλή Κυριακή με καλοκαιρινές φωτογραφίες και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Καλημέρα!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον μπαμπάκα μου και σε όλους τους μπαμπάδες του κόσμου!! Αν και όλη τη νύχτα σχεδόν έβρεχε καταρρακτωδώς, το καλοκαιράκι έφερε και πάλι τον ήλιο!! Ας χαλαρώσουμε κι ας απολαύσουμε την Κυριακή!!
Οι πρώτοι επισκέπτες απολαμβάνουν ήλιο και θάλασσα
Κάτω από το κάστρο
Εν αναμονή...
Η μικρή μαρίνα με τα πολλά ψαροκάικα
Το κάστρο της Νέας Περάμου
Και για το τέλος, ένα σπέσιαλ παγωτάκι speculoos! Εάν σας αρέσει η κανέλα τούτο το παγωτό θα σας ξετρελλάνει! Φτιάξτε το και κεράστε τον μπαμπά σας!!! Δείτε τη συνταγή στο  http://tantekiki.blogspot.gr/2011/08/speculoos.html
Καλό υπόλοιπο Κυριακής κι αύριο με συνταγούλα γλυκιά, υγιεινή και διαιτητική!

16 σχόλια:

  1. Αχ, με ξεσήκωσες κι είναι και Κυριακή σήμερα... Η θάλασσα εδώ στην Αθήνα πρέπει να είναι κρύα ακόμα γιατί φυσάει διαολεμένα θα έλεγα αυτές τις μέρες, θα κοιτάω τις φωτογραφίες σου λοιπόν και θα μετρώ τις μέρες για να πάω στο νησί μου!
    Θα φάω παγωτό σήμερα κι αύριο περιμένω να μας βάλεις στον "ίσιο" δρόμο με τη διαιτητική συνταγή! :)
    Φιλιά, να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ κρύα ήταν Έφη μου! Αχχ! Εγώ άρχισα τα Σαββατοκύριακα να πηγαίνω!
      Θα έρθουν πολλές διαιτητικές συνταγές!
      Φιλιά και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  2. Καλο καλοκαιρι!!
    Η "εν αναμονη" μου αρεσε παρα πολυ, οπως και οι υπολοιπες βεβαια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακρως καλοκαιρινές οι φωτόγραφίες σου Κική μου!!Τί πανέμορφο μέρος!!!Μμμμ,πολύ ενδιαφέρουσα ακούγεται η συνταγή παγωτού!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ όμορφο το χωριό μου Δήμητρα!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ευτυχώς που ανέβασες καλοκαιρινές φώτος Κική μου, γιατί εδώ από το μεσημέρι και μετά βρέχει για τα καλά!
    Το παγωτάκι φοβερό, αρκεί επιτέλους να καταφέρω να βρω τα συγκεκριμένα μπισκότα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ πάντως η μέρα ήταν καλή και κάναμε μπάνιο! Το πρώτο μας!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το παγωτάκι αυτό...εγώ το λατρεύω!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. χρονια πολλα! να τους χαιρομαστε παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι ωραίες καλοκαιρινές φωτογραφίες! Και εμείς κάναμε μπάνιο εχθές και στον γυρισμό φάγαμε μια μπόρα όλη δική μας:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αυτές τις μπόρες έχουμε βρει τον μπελά μας!!! :)

      Διαγραφή
  7. Αχ έχω εμπειρία από τη γεύση με μπισκότα speculoos και είμαι σίγουρη πως θα είναι ένα παγωτό ΚΟΛΑΣΗ!
    Χρόνια Πολλά στους μπαμπάδες μας^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ΚΟΛΑΣΗ όπως το λες Λίλια!!! Να τους χαιρόμαστε!!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!