Τραγανά γκοφρετίνια σοκολάτας με κόκκους ρυζιού... οι πιο απλές σοκολατομπουκιές!!

Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!!! Μια γλυκιά και νόστιμη, καλοκαιρινή εβδομάδα εύχομαι σε όλους!!
Ένα βροχερό Σαββατοκύριακο πέρασε και αν και φτάσαμε στα μέσα του Ιούνη ο καιρός δεν λέει να μας κάνει τη χάρη! Εμείς όμως συνεχίζουμε γιατί έτσι πρέπει! Θα μου πείτε τί πρέπει;; Μα να φροντίζουμε τη γραμμή και την υγεία μας κι αυτό όχι  μόνον τώρα το καλοκαίρι που το μαγιώ στρογγυλοκάθεται ...απειλητικά απέναντί μας και οι ξαπλώστρες στην παραλία αρχίζουμε να γεμίζουν με καλογραμμένα κορμιά αλλά και το χειμώνα!! Ας μείνουμε όμως στο καλοκαίρι. 
Υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων... αυτοί που είναι αμετανόητοι σοκολατομανείς και καταβροχθίζουν σοκολάτα με την ίδια "ευδαιμονία" ανεξάρτητα την εποχή κι αυτοί που θεωρούν (τί κρίμα!!) τη σοκολάτα χειμωνιάτικο γλυκό ή μάλλον υλικό για γλυκά! Συγγνώμην αλλά εγώ συμφωνώ με τους πρώτους!!! Θέλω σοκολάτα σε κάθε εποχή!! Ναι, τον χειμώνα τη θέλω με περισσότερα μπαχαρικά... κανέλα, καρδάμωμο, πορτοκάλι. Το καλοκαίρι πάλι την προτιμώ δροσερή σαν μια υπέροχη γρανίτα (σε μερικές μέρες θα σας κεράσω σοκολατένια γρανίτα), σαν παγωτό, σαν ζελέ. Κάθε εποχή όμως, αδιάκριτα, λατρεύω εκείνες τις μικρές νοστιμιές, τις τυλιγμένες σε ασημένιο ή χρυσό χαρτάκι που τις ξετυλίγεις άλλοτε με περισσή βιάση κι άλλοτε πιο ...βαριεστημένα. Φαντάζομαι μαντέψατε ποιές λιχουδιές εννοώ! Εκείνα τα μικρά κερασματάκια... που τα κάνεις μια ή, το πολύ... δύο μπουκίτσες κι ευφραίνεται ουρανίσκος, ψυχή και νους, εκείνα που πηγαινοέρχονται σε γιορτές μέσα σε κρυστάλλινα μπολ! Από τα κερασματάκια αυτά το πιο αγαπημένο μου πάντα είναι τα γκοφρετίνια και ειδικά αυτά με την πικρή κουβερτούρα. Απλά, όσο δεν πάει άλλο, νόστιμα... πιότερο δεν γίνεται αλλά και υγιεινά ή τουλάχιστον χωρίς περιττά λιπαρά και θερμίδες!
Κάποια τέτοια μικρά γκοφρετίνια σκαρφίστηκα πριν μερικές μέρες, θέλοντας να φτιάξω ένα μικρό δωράκι! Ένα καλοκαιρινό δωράκι με λίγες θερμίδες αλλά πολλή γεύση, μόνον που τα φύλλα γκοφρέτας αντικαταστάθηκαν από τραγανούς κόκκους ρυζιού!
Και μια που έκανα αρκετά... ένα σας λέω... όποιος τα δοκίμασε ...ξετρελλάθηκε!! Πάμε να τα φτιάξουμε; Μια ή δύο δόσεις μικρούλικα γκοφρετίνια, τυλιγμένα με λίγο ασημόχαρτο (αλουμινόχαρτο) και φυλαγμένα σε βάζο στο ψυγείο είναι ό,τι καλύτερο για τις ξαφνικές υπογλυκαιμίες αλλά και για μια σοκολατοαπόλαυση χωρίς ενοχές! Πάμε να τα φτιάξουμε;;
ΥΛΙΚΑ για 16 -17 μικρά γκοφρετίνια
200 γρ. κουβερτούρα
40 γρ. κόκκους ρυζιού
2 κ.σ. φιστίκι Αιγίνης (προαιρετικά) για τη διακόσμηση
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί, βάζοντας το μπολ με την κουβερτούρα, επάνω σε μια κατσαρόλα με νερό που βράζει.
Προσοχή: Το μπολ δεν πρέπει να ακουμπά στο νερό.
Προσθέτουμε στο μπολ με τη λιωμένη κουβερτούρα τους κόκκους ρυζιού και ανακατεύουμε καλά αλλά προσεκτικά για να μην σπάσουν (οι κόκκοι).
Παίρνουμε μικρές κουταλιές και τις τοποθετούμε σε ένα ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί.
Δίνουμε στις μπουκιές το σχήμα που θέλουμε και τις αφήνουμε για 2 ώρες εκτός ψυγείου να σταθεροποιηθούν.
Ύστερα, τις πασπαλίζουμε, αν θέλουμε με λίγο φιστίκι Αιγίνης (ή άλλο ξηρό καρπό) και τις βάζουμε στο ψυγείο.
Όταν οι μπουκίτσες-γκοφρετίνια παγώσουν και είναι έτοιμες, τις τυλίγουμε σε λίγο ασημόχαρτο ή αλουμινόχαρτο και τις απολαμβάνουμε!
Τα διατηρούμε σε κλειστό βάζο στο ψυγείο.

37 σχόλια:

  1. μμμ τελεια φαινονται!
    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμα Κική μου και με λίγες θερμίδες!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αυτοί οι κόκκοι ρυζιού που σκάνε στο στόμα, μου αρέσουν πάρα πολύ!

    Πολύ τέλειο γλυκάκι Κική !!!!!!!!!!! Απλό και πανεύκολο, μα τόοοοοοσο νόστιμο!

    Τα μεγάλα παιδιά προγηούνται????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Χρυσαυγή μου και με τη σοκολάτα γίνονται το απόλυτο γκοφρετίνι!!!
      Λες να προηγούνται τα μεγάλα παιδιά;;;

      Διαγραφή
    2. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ οι κόκκοι ρυζιού Χρυσαυγή μου!! Είναι πολύ ωραίο και τραγανό το γκοφρετίνι αυτό!! Εντάξει ό,τι πεις ...τα μεγάλα παιδιά να προηγούνται!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραία! Και πόσο εύκολα! Το καλύτερο για τις ξαφνικές υπογλυκαιμίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!! Γιατί να είναι τόσο εύκολο???? Αντε να θυσιαστώ η μάνα και να τα φτιάξω για το παιδί μου και τους φίλους του!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλεις να μου πεις ότι δεν θα τσιμπήσεις ούτε ένα τόσο δα γκοφρετίνι;;;; Είναι για μικρά και μεγάλα παιδιά Ντένη μου!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Уникални десертчета...Поздравления ,Кики!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μόνο κακό που βρίσκω εγώ σ'αυτά τα υπέροχα μικρά σοκολατένια γλυκίσματα είναι ότι θα φας ένα και μετά θα τα θέλεις όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Χρύσα μου αν και είναι τόσο νόστιμα που κι ένα είναι αρκετό!!! :)

      Διαγραφή
  7. Υπεροχο σοκολατενιο γλυκακι, απο αυτα που δεν μενει ουτε ψιχουλο!!!
    Καλη εβδομαδα Κικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μαρίνα μου... είναι υπέροχο και πανεύκολο!!

      Διαγραφή
  8. Στέλνω τό λίνκ στήν κόρη μου!!Σίγουρα θά ενθουσιαστεί Κική!!Καταπληκτκή συνταγή!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που θα της αρέσει Δήμητρά μου!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Η νοστιμιά της απλότητας!
    Τόσο εύκολα μα και τόσο νόστιμα!
    Καλή βδομάδα Κική μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Έλενά μου!!! Και εύκολα και νόστιμα και υγιεινά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην του αρέσουν αυτά τα νόστιμα σοκολατοκερασματάκια! Άκρως λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Αμαλία μου είναι πεντανόστιμα και υγιεινά!!

      Διαγραφή
  11. Λατρεύω την σοκολάτα.Δεν υπάρχει εποχή για αυτό το εθιστικό αποπλανητικό γευστικό κάλεσμα!Απλά υποκύπτεις στη δυναμική της και σε ανταμείβει με τα κύματα σεροτονίνης που αφήνει απλόχερα στο σώμα.
    Τώρα,αν συμπορεύονται και με άλλα υλικά .....ακόμα καλύτερα!Όπως τα συγκεκριμένα γκοφρετάκια που μας παρουσιάζεις σήμερα!Τραγανή σοκολατολιχουδιά που απευθύνεται στους απανταχού σοκολατομανεις !Υπέροχα και πανεύκολα!
    Φιλιά πολλα,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο αδαής... Τι εννοείς κόκκοι ρυζιού; Υποπτεύομαι ότι δεν είναι το... ρύζι αλλά κάποιο παρασκεύασμα. Δώσε τα φώτα σου, πρώτη φορά το ακούω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόκειται για κόκκους αφυδατωμένου ρυζιού (τουλάχιστον, αυτό νομίζω). Αν έχεις στα υπόψιν τα δημητριακά coco pops ή τη σοκολάτα derby, είναι αυτά τα ασπρα, τραγανά γρομπαλάκια, που είναι σαν γκοφρετάκια. Δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα, συγγνώμη, ελπίζω να κατάλαβες.... Μέχρι τώρα δεν έχω δει σε κάποιο σούπερ μάρκετ να υπάρχει, αλλά θέλω να κατέβω στο κέντρο να δω μήπως υπάρχει στο Φώτση ή στο Μπαχάρ, γιατί είχα βρει σε αντίστοιχο μαγαζί στη Θεσσαλονίκη.

      Διαγραφή
    2. Κλεομένη και Μυρωδία οι κόκκοι ρυζιού είναι δημητριακά και μάλιστα αυτά που αγόρασα εγώ είναι σοκολατένια. Τα βρίσκουμε σε όλα τα σούπερ μάρκετ, μικρά και μεγάλα με το όνομα pops ή coco pops ή chocolate pops. Είναι πολύ υγιεινά και κατάλληλα για παιδιά. Μπορείς να τα βρεις παντού ή σχεδόν. Ελπίζω να βοήθησα και συγγνώμην που άργησα να απαντήσω αλλά λόγω εξετάσεων δεν προλάβαινα!! :)

      Διαγραφή
    3. Αααα, ναι ξέρω ποια λες! Τα παίρναμε μικρά, είχε κι ένα μαϊμούδι στο κουτί χαχα! Αλλά είχα βρει κάποτε σκέτα, χωρίς επικάλυψη σοκολάτας, στη Θεσσαλονίκη και νόμιζα ότι εννούσες αυτά!

      Διαγραφή
  13. Αυτά τα τραγανά σοκολατένια, είναι μόνον για μένα, καθώς οι άνδρες μου δεν αρέσκονται στα "τραγανά" μέσα στις σοκολάτες.

    Τις προτιμούν σκέτες και μάλιστα γάλακτος.

    Οπότε η συνταγή Κική μου, θα δοκιμαστεί το συντομότερο, και το σημαντικότερο δεν θα έχω "απώλειες" :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα, οπότε τα φτιάχνεις και τα απολαμβάνεις μόνη σου και με την ησυχία σου Πηνελόπη μου!!!
      :)) Να περνάτε καλά!

      Διαγραφή
  14. Πωπω! Η τέλεια συνταγή για τις λιγούρες του καλοκαιριού!!
    Θα το φτιάξω άμεσα!!! Είμαι σοκολατοεθισμένη από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου...
    Σ΄ ευχαριστούμε!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αννιώ μου. Να τα φτιάξεις αυτά τα γκοφρετίνια και θα τα ευχαριστηθείς... είμαι σίγουρη!!! Έλα κι εσύ στο κλαμπ των σοκολατομανών!! :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Εύκολα να τα κάνεις, εύκολα να τα φας!! Μα τι καλύτερο? Μπουκιά που λιώνει Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και υγιεινά... αυτό που το πας Λίλια μου;;;

      Διαγραφή
  16. Εύκολο και σοκολατένιο γλυκάκι που σκαρώνεται στο πι και φι!
    Ωραία ιδέα για ένα γρήγορο κέρασμα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για ένα γρήγορο κέρασμα και για τις ξαφνικές λιγούρες Ερμιόνη μου!!!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  17. Γρήγορο, εύκολο και νόστιμο γλυκό, ό,τι πρέπει τώρα για το καλοκαίρι, γιατί δεν θέλει ούτε φούρνο ούτε πολύ ώρα μαγείρεμα! Τέλεια!!
    Επειδή είμαι από τα άτομα που ρίχνουν αλκοόλ παντού, αν έριχνα και λίγο κονιακάκι ή κάποιο λικεράκι στη σοκολάτα, λες να υπάρχει πρόβλημα στο πήξιμο μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου μαγείρεμα, καθόλου φούρνο μόνον ψυγείο! Φυσικά και μπορείς να ρίξεις λίγο κονιάκ ή λικεράκι και μάλιστα στην αρχή πριν λιώσει η σοκολάτα γιατί μετά θα σου χαλάσει! Εάν βάλεις λίγο δεν θα έχει κανένα πρόβλημα!

      Διαγραφή
  18. Μμμμμ! Τι τέλεια που φαίνονται! Γεια στα χέρια σου! Θα δοκιμάσω να τα φτιάξω...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!