Πατατοσαλάτα με σάλτσα γιαουρτιού


Καλησπέρα σας! Τί κάνετε;;; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και καλύτερα από μένα που... δεν έχω και πολλά κέφια!! Αύριο θα κάνει αρθροπλαστική ισχίου η μαμά μου και όσο κι αν έχω εμπιστοσύνη στον γιατρό, την αναισθησιολόγο αλλά και ολόκληρη την ομάδα... έχω... άγχος!!!
Επίσης αύριο είναι τα εγκαίνια της έκθεσης με τα συρτάρια της αγαπημένης μας Ρένας που εγώ δεν θα μπορέσω να πάω, αν και το ήθελα πάρα πολύ... Πάντως της εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ κι ελπίζω να καταφέρω να πάω πριν τελειώσει! Όσο για τις καθημερινές συνταγούλες... ελπίζω να τα καταφέρω μιας και ανακάλυψα  ότι μπορούμε να τις προγραμματίζουμε και να ανεβαίνουν αυτόματα (θα το δοκιμάσω και θα σας πω τις εντυπώσεις μου μια και το έμαθα πρόσφατα αλλά χωρίς να το δοκιμάσω στην πράξη). Βέβαια πάντα με ακολουθεί (ναι... ακόμη και στο νοσοκομείο) το netbookάκι μου αλλά θα δούμε...
 Όμως, ας μην σας κουράζω άλλο... η σημερινή πατατοσαλάτα μου έκανε κλικ από τη στιγμή που την είδα σ' ένα OLIVE (Μάιος 2011)! Μου άρεσαν τα χρώματά της, το συνταίριασμα των υλικών και τώρα που την δοκίμασα... λάτρεψα τη γεύση αλλά και την επίγευσή της που σε αφήνει όχι απλά με τις καλύτερες εντυπώσεις αλλά με γεμάτο στομάχι, νου και καρδιά. Με άλλα λόγια η συγκεκριμένη πατατοσαλάτα καλύπτει τις βασικές γαστρονομικές αισθήσεις και επιπλέον είναι εύκολη αλλά και με τα υλικά που έχει ...είναι πλήρες γεύμα! Φυσικά μπορεί τέλεια να κάνει παρέα σ' εάν ψητό κοτόπουλο ή σ' ένα ψητό ψάρι ή ακόμα να συνυπάρξει με κάποιο αλλαντικό.
Ελάτε να απολαύσετε την ετοιμασία της...
ΥΛΙΚΑ για 6-8 άτομα
1 κιλό πατάτες βρασμένες σε αλατόνερο*
1 καρότο τριμμένο στον χοντρό τρίφτη
2 αβγά βρασμένα, μόνον τα ασπράδια
3 κρεμμυδάκια φρέσκα σε ροδέλες
2 κ.σ. κάπαρη (προαιρετικά)
Για τη σάλτσα
1 γιαούρτι στραγγιστό
2 κ.σ. μουστάρδα**
1 κ.σ. ξίδι βαλσαμικό
4 κ.σ. ελαιόλαδο
τους κρόκους από τα 2 βρασμένα αβγά
Αλάτι και φρεσκοτριμμένο τρίχρωμο πιπέρι
Για το γαρνίρισμα
3 ραπανάκια κομμένα σε φετούλες
ψιλοκομμένο άνηθο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Κόβουμε τις βρασμένες πατάτες σε κομμάτια.
Από πάνω βάζουμε το χοντροτριμμένο καρότο και τα ασπράδια των βρασμένων αβγών σε κομμάτια.
Σε αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε 1 κ.σ. ελαιόλαδο και σοτάρουμε για 3-4 λεπτά τα κρεμμυδάκια που τα προσθέτουμε κι αυτά στις πατάτες με το καρότο και τα ασπράδια των αβγών.
Για τη σάλτσα
Σε ένα μπολ βάζουμε το υπόλοιπο ελαιόλαδο, το ξίδι και τους 2 κρόκους των αβγών τους οποίους πολτοποιούμε καλά με ένα πηρούνι.
Προσθέτουμε τη μουστάρδα και το γιαούρτι, αλάτι και πιπέρι και ανακατεύουμε καλά έως ότου το μείγμα ομογενοποιηθεί.
Περιχύνουμε τη σαλάτα και ανακατεύουμε προσεκτικά έτσι ώστε η σάλτσα να πάει παντού.
Εάν θέλουμε προσθέτουμε στη σαλάτα και την κάπαρη γιατί της προσθέτει την υπέροχη πικάντικη πινελιά της (εγώ την έβαλα μετά τις φωτό γιατί την ξέχασα!!!!).
TIPS
* Μπορούμε να ψήσουμε τις πατατούλες αντί να τις βράσουμε. Τις βάζουμε σε πυρίμαχο ταψάκι με 1/2 φλ.τσ. νερό, τις σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο και τις ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 40 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν.
** Προσωπικά, χρησιμοποίησα μια μουστάρδα με ξίδι βαλσαμικό και δεντρολίβανο για έξτρα γεύση.
Tante Kiki
38 Comments

38 σχόλια:

  1. Πολύ χορταστική και δροσερή σαλάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Κική μου, εύχομαι να πάνε όλα καλά αύριο με τη μητέρα σου (που θα πάνε, σκέψου θετικά & με ηρεμία)!Η σαλάτα σου είναι καταπληκτική θα τη δοκιμάσω και αυτή!!!Η παρούσιαση εξαιρετική!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα μου! Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Κική μου καλή επιτυχία, εύχομαι όλα καλά να πάνε με την μανουλίτσα σου!
    Για τον προγραμματισμό μην ανησυχείς, τον κάνω χρόνια τώρα χωρίς πρόβλημα, δεν φαντάζομαι να πιστεύεις ότι στις 8.30 το πρωί που μπαίνουν οι αναρτήσεις μας είμαι ξύπνια ε? χα χα χαα!
    Η σαλατούλα σου πλούσια και νόστιμη, είναι ότι το καλύτερο αυτήν την εποχή, αλλά και κάθε εποχή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλενά μου για τις ευχές κι όσο για τον προγραμματισμό ελπίζω να πετύχει και χαίρομαι που με βεβαιώνεις... θα δούμε... Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα μου!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Κική.
    Είναι φυσιολογικό να έχεις αγχωθείς και να ανησυχείς.Όλα όμως θα πάνε καλά. Καλή επιτυχία να έχει. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σωσώ κι ευτυχώς πήγαν όλα καλά!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Να είσαι καλά!! Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η πατατοσαλάτα σου! Υπέροχη και η σάλτσα γιαουρτιού που έφτιαξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική όλα καλά θα πάνε! Θετική σκέψη μόνο και όλα κατ' ευχήν!

    Η σαλατούλα του ονείρου, η μουστάρδα που διάλεξες είναι αυτή που μου αρέσει πιο πολύ!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έφη μου για τη συμπαράσταση και τις ευχές! Χαίρομαι που σου αρέσει η σαλάτα μου! Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα σαλάτα!!! Και η ιδέα για την σάλτσα γιαουρτιού τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κική μου καλημέρα και καλή επιτυχία στη μαμά σου όλα να πάνε καλά.Υπέροχη σαλάτα σου και δροσερή(οχι οτι μας λέιπει η δροσιά αυτές τις μέρες!!!).Να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ροδάνθη μου και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η σαλάτα!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Κική μου περαστικά σας όλα να πάνε κατ ευχήν!!!
    Υπέροχη η σαλάτα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζουζού μου! Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Κική και περαστικά! Ελπίζω να έχουν πάει όλα καλά με τη μαμά σου. Η δική μου έκανε φέτος τον Ιανουάριο αρθροπλαστική γόνατου και τώρα πια είναι καλά.
    Η πατατοσαλάτα είναι από τα αγαπημένα μου πιάτα και η σάλτσα γιαουρτιού νομίζω πως κάνει τη διαφορά. Μου έδωσες καλή ιδέα για το Σ/Κ.
    Σε φιλώ και σου στέλνω τις καλύτερες ευχές για τη μαμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και πράγματι η αρθροπλαστική πλέον έγινε ρουτίνα! Χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά και πάλι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ!Η ΠΑΤΑΤΟΣΑΛΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΓΕΥΜΑ!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ! ΑΝΝΑ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άννα μου...και χαίρομαι που σου άρεσε η πατατοσαλάτα. Η Στελλίτσα τί κάνει;;;; Ελπίζω να ξαναβρεθούμε σύντομα... Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Είναι ότι πρέπει για να συνοδεύσουμε το κοτόπουλο φιλέτο που λέω να φτιάξω για αύριο Κική μου, εκτός και τ' αλλάξω πάλι κατά την διάρκεια της εκτέλεσης :-)))
    Με το καλό στην επέμβαση της μητέρας σου και σύντομα ν' αναρρώσει (μιας και το θέλει τον χρόνο της και τούτη η επέμβαση).
    Λίγο πιο ξεκούραστο ΣΚ εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πηνελόπη μου και χαίρομαι που σου άρεσε η πατατοσαλάτα! Εσύ, φιλενάδα, κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης μπορείς να κάνεις τα πάντα...χαχαχα. Πράγματι είναι μια επέμβαση που χρειάζεται χρόνο! Αμην, μακάρι να έχω κι ένα ξεκούραστο Σ/Κ αλλά δεν ξέρω πότε θα είναι αυτό!!!!!!!!!!!-:)))

      Διαγραφή
  13. Κικούλα, όλα καλά να πάνε με τη μαμά εύχομαι! Που θα πάνε είμαι σίγουρη!
    Η σαλάτα σου είναι μια πανδαισία χρωμάτων και γεύσεων!
    Πολύ δροσερή και ελκυστική!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιονίτσα μου γλυκιά, ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και τις ευχές. Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Κική μου μην αγχώνεσαι όλα καλά θα πάνε με την μανούλα σου! Σιδερένια!
    Πολύ ωραία η σαλατούλα, γενικά μου αρέσουν πολύ οι πατατοσαλάτες, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ερη μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσε η πατατοσαλάτα που εγώ βέβαια, την τρώω σαν κυρίως πιάτο!

      Διαγραφή
  15. Κατ' αρχήν καλή επιτυχία στην επέμβαση της μανούλας σου!! Κατά δεύτερον...η σαλάτα φαίνεται πεντανόστιμη και δροσιστική...ότι πρέπει για το καλοκαίρι που έρχεται...

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κωνσταντίνα και χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα... όσο για το καλοκαίρι ...ελπίζω να έρθει γιατί με τόσες βροχές νομίζω ότι έρχεται φθινόπωρο!!!-:)))

      Διαγραφή
  16. περαστικά σας, ευχομαι να πήγαν όλα καλά!
    Η σαλάτα σου υπέροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και πράγματι πήγαν όλα καλά!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η πατατοσαλάτα!

      Διαγραφή
  17. Πολύ μου αρέσει... κάνω κι εγώ μια παρόμοια, χωρίς το ραπανάκι χεχε...
    Εύχομαι να πήγαν ΟΛΑ καλά...
    Πολλά φιλιά!!!
    Καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;;;; Άρα ξέρει ότι είναι νόστιμη κι ευχαριστώ για τις ευχές!!!

      Διαγραφή
  18. Ελπίζω να πήγαν όλα καλά με τη μανούλα σου. Κουράγιο για την ανάρρωση, θέλει χρόνο!! Η σαλατούλα φαίνεται υπέροχη και θα τη δοκιμάσω σύντομα , μια που αποφάσισα να προσέχω λιγάκι ... Αν θες βοήθεια με το ανέβασμα σε προγραμματισμένη ώρα , μπορώ να βοηθήσω καθώς και εγώ το ίδιο κάνω. Δεν είμαι καθόλου πρωινός τύπος !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και πράγματι η ανάρρωση θέλει τον χρόνο της. Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλατούλα... Ευχαριστώ και για την προσφορά βοήθειας καθώς και ο πρώτος προγραμματισμός δεν μου πέτυχε... και δεν καταλαβαίνω τί έκανα λάθος!!!!! Θα ξαναδοκιμάσω κι αν δεν τα καταφέρω θα σου στείλω mail! Φιλιά

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No