Η καρμπονάρα μου

Καλησπέρα σας! Υπάρχει κανείς που να μην αγαπάει τα ζυμαρικά;;; Εύκολο υλικό για δημιουργικές αναζητήσεις στα άδυτα της κουζίνας με σύμμαχους λαχανικά, αλλαντικά, γαλακτοκομικά, τυροκομικά αλλά και μπαχαρικά.
Είναι σαν να βρίσκεσαι σε ένα απέραντο λιβάδι όπου όλοι είναι αγαπημένοι και μπορούν ειρηνικά και ευχάριστα να ...κάνουν παρέα! Ωραία εικόνα, εεεεε;;;;  Καμία σχέση με την σκληρή, ανθρώπινη πραγματικότητα!!!  Δεν πειράζει όμως γιατί ακόμη και η μαγειρική πραγματικότητα, αποτελεί μέρος της καθημερινής μας ζωής και μας βοηθάει να αντέξουμε την άλλη πραγματικότητα.
Έτσι, ανάμεσα σε κατσαρόλες, μπαχάρια, μπολ και μυρωδικά, ένα πρωί, μ' ένα πακέτο σπαγγέτι στο χέρι αναζητούσα την καθημερινή μου αλήθεια μπροστά από την ανυπόμονη ηλεκτρική κουζίνα και το υπομονετικά σιωπηλό ψυγείο. Στην κατσαρόλα το νερό κόχλαζε κι εγώ... έριξα το σπαγγέτι και... άνοιξα το ψυγείο. Με την επιθυμία μιας γεύσης ήπιας, σίγουρης αλλά και μοναδικά υπέροχης που θα βοηθούσε την οικογένεια να "ταξιδέψει" αφήνοντας πίσω της τη μέρα που πέρασε εκεί "έξω" στον σκληρό πλανήτη Γη, τα αλλαντικά αλλά και μια κρέμα γάλακτος προσφέρθηκαν να κάνουν  καλή παρέα στα σπαγγέτι. Κάποια αβγά ακολούθησαν μαζί με ένα κομμάτι πεκορίνο που πίστευε ότι χωρίς αυτό τα υπόλοιπα δεν μπορούσαν να πάνε μακριά!!! Το αποτέλεσμα;;;  Πάμε να το δούμε μαζί...
ΥΛΙΚΑ για 6 άτομα
1 πακέτο σπαγγέτι Νο 10
150ml κρέμα γάλακτος
2 αβγά
100 γρ. ζαμπόν
100 γρ. σαλάμι αέρος
50 γρ. μπέικον
2 σκελίδες σκόρδο
150 γρ. παρμεζάνα ή πεκορίνο ψιλοτριμμένο
Αλάτι
Φρεσκοτριμμένο τρίχρωμο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα σπαγγέτι σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία.
Ψιλοκόβουμε το ζαμπόν, το μπέικον και το σαλάμι αέρος.
Σε αντικολλητικό τηγάνι, βάζουμε τα ψιλοκομμένα αλλαντικά και το σκόρδο και αφήνουμε για 3-4 λεπτά να σοταριστούν.
Χτυπάμε τα αβγά μαζί με την κρέμα γάλακτος και λίγο αλάτι.
Όπως είναι τα ζυμαρικά ζεστά, προσθέτουμε το μείγμα των αλλαντικών με το σκόρδο και το μείγμα των αβγών με την κρέμα γάλακτος.
Ανακατεύοντας προσεκτικά τα ζυμαρικά, αφήνουμε για 3-4 λεπτά, σε σιγανή φωτιά, για να ψηθούν τα αβγά.
Αποσύρουμε από τη φωτιά, προσθέτουμε φρεσκοτριμμένο πιπέρι και το ψιλοτριμμένο τυρί (πεκορίνο ή παρμεζάνα).
Σερβίρουμε σε πιάτα και απολαμβάνουμε μια πλούσια παραλλαγή της αυθεντικής ιταλικής καρμπονάρας.
Προσωπικά, την καρμπονάρα δεν την συνοδεύω με καμία σαλάτα γιατί μου φαίνεται ότι η λεπτή γεύση της καλύπτεται... εσείς;;; Καλή σας όρεξη!

32 σχόλια:

  1. Τώρα βρήκες το ευαίσθητό μου σημείο στο φαί . Τα ζυμαρικά. Υπέροχη η καρμπονάρα σου. Ήρθα πρώτη; Πρόλαβα; Είμαι τυχερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού όντως ήρθα πρώτη , σερβίρισέ με μια περιποιημένη μερίδα καρμπονάρας.

      Διαγραφή
  2. υπεροχη!!!θα τη δοκιμασω γιατι μου αρεσει το σαλαμι και δεν το εχω χρησιμοποιησει ποτε σε μακαροναδα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η καρμπονάρα είναι από τα αγαπημένα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακαρόνια αγαπημένα!...η συνταγή σου θα δοκιμαστεί σίγουρα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική μου έφτασα και είμαι πεινασμένη.......Μοσχομυρίζουν, τέλεια είναι!!! - (πάει η δίαιτα πάλι)-
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμάν αμάν αμάν αμάν, αχ αχ αχ κι αμάν αμάν. Πόσο την λαχταράω αχ αχ αχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ...ΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΜΕ ΑΒΓΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρεύω! Και με την προσθήκη του σαλαμιού αέρος, πολύ ενδιαφέρων...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ονειροοοοοοο!!!!!!θελω και εγωωωωωωωωω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καρμπονάρα λατρεμένη και πάντα αγαπημένη!!!
    Και την μαγείρεψες υπέροχα!
    Εγώ να σου πω την αλήθεια Κικίτσα μου, με καμιά μακαρονάδα δεν θέλω σαλάτα, νομίζω ότι οι μακαρονάδες έχουν πολύ ιδιαίτερη γεύση, είτε με λευκές είτε με κόκκινες σάλτσες, και δεν θέλω να αλλοιώνω την γεύση τους!
    Φιλι΄πολλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραία εκδοχή με σαλάμι αέρος και εχω και μια πείνα τρελή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζυμαρικά να 'ναι κι οτι να 'ναι! Αχ, και δεν έχω φάει τίποτα για βράδυ.... Θεϊκή η ιδέα σου, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ με σαλάμι αέρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Κική μου!!!!!
    Οφείλω να ομολογήσω ότι την πρώτη καρμπονάρα "γνήσια" την γεύτηκα από τα χέρια μιας Ιταλίδας πριν 20 τόσα χρόνια.Είναι η συνταγή έτσι όπως την περιγράφεις με την μόνη προσθήκη του σαλαμιού.Πιστεύω ότι δίνει ένα...μάλλον πολλά τικ παραπάνω σε γεύση...φιλιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με την πρώτη ματιά μου άνοιξε η όρεξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η αγαπημένη μου...Ξέρω πως η κανονική καρμπονάρα έχει αυγό...Εγώ δεν έβαζα μέχρι τώρα...Θα το δοκιμάσω...Μερικές φορές βάζω μανιτάρια και της ταιριάζουν(μια και μιλάμε για παραλλαγές)...Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια!!!
    Κι εγώ δεν την συνοδεύω ποτέ με σάλατα.
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια η καρμπονάρα σου!Και μόνο που την είδα μου άνοιξε την όρεξη!Γιάμ γιάμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όχι Κική όχι! Πεινάω τόσο πολύ αυτή τη στιγμή που γράφω και βλέπω την καρμπονάρα σου να μου κλείνει το μάτι!
    Την έκανες όμως κι εσύ δυναμίτη βρε κορίτσι!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια η καρμπονάρα! Μου αρέσουν πολύ τα μακαρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καρμπονάρα να ναι κι όπως να ναι!!
    Λατρεύω αυτή τη μακαρονάδα σε κάθε της εκδοχή.
    Αυτή η προσθήκη σαλαμιού είναι το κάτι άλλο. Δεν το είχα σκεφθεί ποτέ και μου έβαλες ψήλους τώρα. Πρέπει να έγινε άπαιχτη!!! Πω πω, τη ζηλεύω τρελλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Χρυσαυγή μου και πράγματι το σαλάμι της πηγαίνει πολύ! Έλα πάρε μια μερίδα!!-:))))

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  22. Αχ Κική μου έχω να φάω καρμπονάρα έτσι με κρέμες, μπέικον και τα λοιπά πολλά χρόνια! Λαχταριστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να ξαναφάς ΄Ερη μου, γι αυτό σας την υπενθύμησα!!-:))))

      Διαγραφή
  23. Αγαπημένη καρμπονάρα. Παλιά σε όποιο Ιταλικό εστιατόριο πήγαινα όλο καρμπονάρα έτρωγα.
    Η δική σου είναι μούρλια.

    ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη γεύση Μάριον και ειδικά αν δεν κάνεις δίαιτα!-:)))) Χαίρομαι που σου άρεσε κι αυτή η εκδοχή!

      Διαγραφή
  24. Σειρά μου να σε ανεβάσω με ανεβαστικά σχόλια όπως έκανες εσύ τόοοσο καιρό...Φίλη μου λίγη υπομονή κι όλα θα φτιάξουν.Τα καλύτερα έρχονται και σου αξίζουν!
    Η μακαρονάδα φαίνεται εκπληκτική.Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά γι'αυτό και το λιγουρεύτηκα!
    Καλό σου βράδυ!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βάλια μου! Ελπίζω να έρχονται λίγο καλύτερες μέρες και σ' ευχαριστώ πολύ φιλενάδα για την υποστήριξη! Χαίρομαι που σου άρεσε η μακαρονάδα!

      Διαγραφή
  25. Καλή σου μέρα από τη Νέα Υόρκη.Η καρμπονάρα σου με πήγε πολλά χρόνια πίσω, στην Αθήνα, να παλεύω κι εγώ με μακαρόνια , κρέμες γάλακτος και bacon. Έχω από τότε να τη φάω, αλλά τουλάχιστον μέσα απ' τη σελίδα σου, την είδα και τη θυμήθηκα. Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μάρθα και καλώς ήρθες! Χαίρομαι που σου έφερα στο νου ωραίες αναμνήσεις, εξ άλλου η καρμπονάρα αξίζει ...την πάλη... χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!