Σορμπέ φράουλας

Καλησπέρα σας από την πόλη της βροχής!! Τί κατάσταση είναι αυτή... βρέχει, βρέχει, βρέχει... ποτάμι οι δρόμοι, μούσκεμα τα παπούτσια και τα πόδια πολλές φορές, άλλοι χαρούμενοι (με την πολιτική κατάσταση εννοώ) τραγουδούν το "I'm singing in the rain" κλασσικό πλην όμως διαχρονικό κι άλλοι "μπαρουτιασμένοι" που αισθάνονται σαν ...γοργόνες στη στεριά (από το πολύ νερό εννοώ... μιας και "μπούχτισαν" από τα πολιτικά δρώμενα) τραγουδούν μελαγχολικά το "Τραγούδι της βροχής". 
Και μέσα σ' όλο αυτό το βροχερό και φθινοπωρινό απόγευμα, εγώ μετά τα μαθήματα της ημέρας, με  διάθεση ...βροχερή, ανοίγω την κατάψυξη και βγάζω το μπολ με το ...σορμπέ φράουλας!!! Αυτή τη στιγμή θέλω τη δροσιά του, τη γλύκα του αλλά και το άρωμά του που τονίζεται από το ξύσμα λεμονιού και την οπτική απόλαυση του υπέροχου χρώματός του γιατί μόνον μ' ένα τέτοιο υπέροχο μπολ στο χέρι θα καθίσω να ακούσω τα νέα της ημέρας!!!! Και σκέφτομαι... γιατί όχι;;; Μήπως θα πρέπει να καίει ο ήλιος για να απολαύσουμε μια φραουλένια, δροσερή γλύκα;;; Ή μήπως θα πρέπει να έχουμε μόλις επιστρέψει από την παραλία;;;; Τί μας πειράζει η βροχή;;; Έχει κι αυτή την ομορφιά της, αναζωογονεί τη φύση! Και τί μας πειράζει ο αέρας που λυσσομανά και κάνει τα δέντρα να διπλώνονται στα δυό;;;; Προσωπικά, δεν με πειράζει και δεν με επηρεάζει ούτε η συννεφιά, ούτε η βροχή, ούτε ο αέρας όταν είναι οι φράουλες στην καλύτερη εποχή τους και τα φραουλένια γλυκά στο φουλ!!! Εξάλλου πόσα χρειαζόμαστε για να αγγίξουμε την ευτυχία, έστω και για λίγο;;; Όχι πολλά και καλύτερα έτσι... η γεύση, πάντως, είναι ένα από τα κλειδιά της εύκολης ευτυχίας!!! Θέλετε να απολαύσουμε μαζί ένα σορμπέ (ή μάλλον γρανίτα) φράουλας;;; Αν ναι... τότε ελάτε γρήγορα μαζί μου στον πλανήτη της φράουλας... χωρίς να ζητήσετε περισσότερες λεπτομέρειες...αν και για να μην μου αγχώνεστε θα σας πω ότι ταξιδεύουμε ολοταχώς για 'κει με οδηγό τον Στ.Παρλιάρο!
Το υπέροχο μυστικό αυτού του σορμπέ είναι το ξύσμα λεμονιού που αναδεικνύει όλο το άρωμα και τη νοστιμιά της φράουλας.
ΥΛΙΚΑ
600 γρ. πολτοποιημένες φράουλες (πούλπα)
225 γρ. ζάχαρη
225 ml νερό
Χυμό από 1/2 λεμόνι
Για το γαρνίρισμα
Ξύσμα από 1 λεμόνι ακέρωτο
Μερικά φυλλαράκια μέντας ή δυόσμου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε μια κατσαρολίτσα βράζουμε το νερό με τη ζάχαρη για 5 λεπτά ή έως ότου λιώσει η ζάχαρη, ανακατεύοντας προσεκτικά.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει.
Ρίχνουμε το σιρόπι, στο μπολ με τις πολτοποιημένες φράουλες.
1- Με παγωτομηχανή: Βάζουμε στην παγωτομηχανή και χτυπάμε το μείγμα έως ότου παγώσει και γίνει σαν παγωτό.
2- Χωρίς παγωτομηχανή: Χτυπάμε με το μίξερ χειρός για 4-5 λεπτά και βάζουμε σε μπολ, στην κατάψυξη. 
Μετά από 1 ώρα το  ξαναχτυπάμε κι επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία άλλες 2-3 φορές, κάθε 40-45 λεπτά, για να γίνει αφράτο.
Ύστερα το αφήνουμε να παγώσει.
Όταν πρόκειται να το σερβίρουμε το πασπαλίζουμε με ξύσμα λεμονιού (ακέρωτου) και το στολίζουμε με ένα κλαδάκι δυόσμου ή μέντας.

33 σχόλια:

  1. Mmmmmmhhhhh buonissime queste fragole, speriamo che torni presto il sole nella tua città

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tante Kiki,τι δροσερό που φαίνεται το σορμπέ φράουλας!!! Τα σορμπέ τα έχει αναλάβει η κόρη μου, παρότι σχετικά μικρή ακόμη, τα καταφέρνει μια χαρά. Θα της δείξω και αυτή τη συνταγή.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επόμενο είναι Ειρήνη μου... το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει κι αφού εσύ μαγειρεύεις τόσο καλά γιατί η κορούλα σου να διαφέρει;;;; Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Κουράγιο Κική μου τελειώνει ο Μάϊος τελειώνουν και οι βροχές(φαντάζομαι),δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά εμείς εδω τρείς μέρες τώρα λιώνουμε στη ζέστη.Όσο για το σορμπέ σου δεν θα ΄λεγα οχι για ένα κέρασμα!!!!Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πια νομίζω ότι και το καλοκαίρι κάπως έτσι θα είναι!!!! Ροδάνθη, σερβιρίσου σορμπέ... αξίζει κι αφού έχετε ζέστη το χρειάζεσαι! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Αδυνατώ να αντισταθώ σε οποιαδήποτε συνταγή με φράουλες! Αυτό το κόκκινο με τραβάει σαν μαγνήτης κι η παρουσίαση του σορμπέ σου είναι αποπλανητική. Κι όλα αυτά τα γράφω απολαμβάνοντας ένα κομμάτι κέικ φράουλας με φραουλίτσες του κήπου μας!
    Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη, ηλιόλουστη μέρα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αντιστέκεσαι...δεν αξίζει!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το σορμπέ μου!!! Αλλά και το κέικ φράουλας...ουάουυυυ! Θα ήθελα να έχω τώρα ...μου βάζεις ιδέες! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Εγώ τώρα πάλι βρε καλή μου Κική, το σορμπέ μόνον με την ζέστη το απολαμβάνω! Με τις καιρικές συνθήκες που μας περιγράφεις μια καλή κούπα ζεστό καφέ με γάλα και ένα κομμάτι γλυκό ψυγείο με φράουλες θα τσάκιζα!!!
    Πω-πω τι έπαθε και τούτος ο έρμος ο Μάης. Την προπερασμένη εβδομάδα έσκαγε ο τζίτζικας και τώρα κοντεύει να ρίξει χιόνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Πηνελόπη μου για σένα θα ετοιμάσω ένα ζεστό καφόγαλα -:))) κι ένα φραουλογλυκό!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι φράουλες έχουν την τιμητική τους!!! Δεν έχω φτιάξει ποτέ σορμπέ, θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Ευγενία μου είναι εύκολο!

      Διαγραφή
  8. Ελαφρύ, δροσερό και νόστιμο!
    Τι καλύτερο για αυτή την εποχή!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο αν κι έχει ψύχρα σήμερα... εμένα βέβαια μου αρέσει χειμώνα καλοκαίρι, Ερμιόνη μου! Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Εχω ήδη φτιάξει 2 φορές μέχρι τώρα σορμπέ φράουλα Κικίτσα μου και μάλλον πάω και για τρίτη!
    Ενα σορμπέ με πραγματικά υπέροχο χρώμα όπως λες, και τόσο εύκολο να γίνει που γιατί να μην το φτιάξουμε και να το ξαναφτιάξουμε??
    Εξάλλου τα σορμπέ δεν καταλαβαίνουν από βροχές, είναι παντός καιρού (μεταξύ μας για μένα και τα παγωτά είναι παντός καιρού χα χα χαα)!
    Η πινελιά με το ξύσμα λεμονιού πολύ ενδιαφέρουσα, πιστεύω θα ταιριάζει όμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Έλενά μου, το φτιάχνω συχνά γιατί είναι ελαφρύ και πεντανόστιμο! Πράγματι είναι παντός καιρού και τα σορμπέ και τα παγωτά και για μένα! Όσο για το ξύσμα... τονίζει υπέροχα το άρωμα και τη γεύση της φράουλας!

      Διαγραφή
  10. mmmm teleia pentanostimi syntfi ax na eixa ligaki.http://nailsargr.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Κικί μου...πολύ χαίρομαι που ήρθα και γω στο πανέμορφο blog σου! Λατρεύω τις φράουλες και η συνταγή σου είναι πολύ δροσερή και εύκολη, σ'ευχαριστούμε! Και γω έχω καταγωγή από την Καβάλα, αλλά μένω Αθήνα! Ελπίζω να τα λέμε συχνά, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Έλενα! Ελπίζω να κεράστηκες και χαίρομαι που έχουμε τον ίδιο τόπο καταγωγής... Αλήθεια πηγαίνεις στην Καβάλα;;; Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Δροσερό και νόστιμο, απο τα αγαπημένα της κόρης μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι έχει άδικο Βάσω...είναι υπέροχο!

      Διαγραφή
  13. Τη λάτρεψα τη συνταγή σου και θα τη δοκιμάσω μόλις πάρω φράουλες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φράουλες, φράουλες, φράουλες. Πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε όσο ακόμη υπάρχουν. Από τις εύκολες σχετικά και δροσερές συνταγές το σορμπέ. Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχεις απόλυτο δίκιο!!! Είναι υπέροχες οι φράουλες!

      Διαγραφή
  15. Δροσερό και απολαυστικό. Πρέπει να το δοκιμάσω επιγόντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Κατερίνα μου. Ελπίζω να κεράστηκες...

      Διαγραφή
  16. Μου αρέσουν πολύ οι φράουλες και το συγκεκριμένο μου φαινεταί απίστευτο.
    http://nailsartgr.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική μου πολύ ελαφρύ και εύκολο!!!Πως να αντισταθείς !!!!Θα το δοκιμάσω!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Ελένη και θα δεις ότι είναι πολύ ωραίο!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!