Το τζιντζεροσπιτάκι του Tante Kiki ή αλλιώς gingerbread house

Eπιτέλους!!!! Τόσο καιρό θαύμαζα όλα αυτά τα τζιντζεροσπιτάκια... ξανά και ξανά και για να είμαι ειλικρινής... ονειρευόμουν τη στιγμή που θα έφτιαχνα κι εγώ ένα! Θα μου πείτε... καλά εσύ δεν έχεις άλλα όνειρα... αυτό ονειρευόσουν;;;; Έχω, πώς δεν έχω, αλλά κι αυτό ήταν κάτι που το ήθελα πάρα πολύ. Εντάξει, δεν εξαρτάται το μέλλον μου ούτε η ζωή μου απ' αυτό αλλά έβλεπα τόσο όμορφα κι ονειρεμένα σπιτάκια κι αναρωτιόμουν αν μπορώ να τα φτιάξω.
Εεεεε, λοιπόν το πρώτο μου τζιντζεροσπιτάκι είναι εδώ... με αφορμή ένα δώρο που ήθελε να κάνει η ανιψούλα μου Ιωάννα στην πολυαγαπημένη της (και αγαπημένη μου) νονά Στέλλα.
Και λέω το πρώτο γιατί τώρα που πήρα φόρα θα φτιάξω άλλα δύο, ένα για τη νονά της Βασιλικούλας μας κι ένα για τα δικά μας ανίψια!! Όπως καταλαβαίνετε, μαθήματα δεν έχω... διάθεση να παίξω με γλάσο, ζύμη και χρώματα έχω... σαν παιδί που είμαι! χαχαχαχα
Βέβαια, έχω μάθει να είμαι ακριβοδίκαιη και για να μην καυχιέμαι να σας πω ότι την τελική συναρμολόγηση την έκανε η αδερφούλα μου, το έτερόν μου ήμισυ μιας και τα δικά μου τα χέρια (ειδικά στη σκεπή) έτρεμαν και φοβόμουν μην κατεδαφίσω το ..."πολύτιμο" (για μένα) οικοδόμημα!!!! χαχαχα 
Να μην ξεχάσω επίσης να σας πω ότι η συγκεκριμένη τζιντζεροζύμη είναι εκπληκτικά εύκολη και νόστιμη. Δεν είναι η πρώτη φορά που την φτιάχνω με τόσο ωραίο αποτέλεσμα.
Και να το αποτέλεσμα της πρώτης μου προσπάθειας... 
ΥΛΙΚΑ
Για τη ζύμη
175 γρ. καστανή ζάχαρη
85 γρ. μέλι
100 γρ. μαργαρίνη
3 κ.γλ. τζίντζερ σε σκόνη
1 κ.γλ. κανέλα
350 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
1 κ.γλ. σόδα (ή μπέικιν)διαλυμένη σε 1 κ.σ. νερό βρύσης
1 μεγάλο αβγό
Για τη διακόσμηση
Μίνι smarties
Για το γλάσο
3 κ.σ. σκόνη μαρέγκας
4 φλ.τσ. ζάχαρη άχνη, κοσκινισμένη
5-6 κ.σ. νερό
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για τη ζύμη
Σε μια μικρή κατσαρόλα, ζεσταίνουμε το μέλι, το βούτυρο και τη ζάχαρη έως ότου λιώσουν.
Προσθέτουμε το τζίντζερ και την κανέλα.
Σε ένα μπολ, ρίχνουμε το αλεύρι και τη σόδα, κάνουμε μια τρύπα στο κέντρο και προσθέτουμε το αυγό.
Ζυμώνουμε μέχρι να έχουμε μια σχετικά σφιχτή ζύμη.
Ύστερα, τυλίγουμε με διαφανή μεμβράνη και βάζουμε στο ψυγείο για 1 ώρα.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Μόλις βγάλουμε από το ψυγείο τη ζύμη, την απλώνουμε με τον πλάστη και χρησιμοποιώντας ένα πατρόν κόβουμε τα διάφορα μέρη του σπιτιού.
Τοποθετούμε σε 2 λαμαρίνες φούρνου που τις έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε για 12-15 λεπτά μέχρις ότου σκουρύνουν ελαφρά.
Για το γλάσο
Βάζουμε το νερό με τη μαρέγκα και το χτυπάμε στο μίξερ για 7-8 λεπτά έως ότου ομογενοποιηθεί.
Στόλισμα και συναρμολόγηση
Αφήνουμε τα μπισκότα να κρυώσουν καλά και χρησιμοποιώντας γλάσο και smarties τα διακοσμούμε όπως θέλουμε.
Ύστερα, χρησιμοποιώντας γλάσο κολλούμε τα διάφορα μέρη του σπιτιού στο δίσκο που θα το παρουσιάσουμε αλλά και μεταξύ τους.
Αφήνουμε το γλάσο να παγώσει και να στερεοποιηθεί για να κολλήσουν καλά  μεταξύ τους τα διάφορα μέρη του σπιτιού.
Διακοσμούμε όπως θέλουμε!
Όσον αφορά στο πατρόν... αυτό το βρήκα στο διαδίκτυο.
Βέβαια, με τη συγκεκριμένη ζύμη, μπορείτε να φτιάξετε και μπισκοτάκια!
Καλή σας μέρα και καλή σας συνέχεια! -:)))

29 σχόλια:

  1. Είναι καταπληκτικό το σπιτάκι σου, μπράβο!!! Πολύ ξεχωριστό δώρο, σίγουρα η νονά θα το ευχαριστήθηκε πολύ! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!!!!! Μπράβο... Καλή αρχή!
    Χρόνια Πολλά Κική μου, Υγεία, Αγάπη και μόνο Χαρά στο σπιτικό σου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φιλία μου!!
      Επίσης χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο!!!!!..και ποιος είπε ότι τα όνειρα πρέπει να είναι συγκεκριμένου είδους?Χρόνια Πολλά με υγεία, χαρά και αρμονία σε σένα και στους αγαπημένους σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το σπιτάκι μου Αρμονία και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!! Τα όνειρα δεν χρειάζεται να είναι συγκεκριμένου είδους γιατί δεν έχουν όρια!
      Χρόνια πολλά και σε σένα και καλή χρονιά με όλα όσα ανέφερες! Να περνάς καλά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Παρα πολύ όμορφο! Χρόνια πολλά με υγεία και αισιοδοξια!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Επίσης χρόνια πολλά και του χρόνου, με υγεία, ευτυχία, δημιουργικότητα και αγάπη!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίο σπιτάκι!Το χάζεψα!Κική μου,Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περάσεις τις γιορτές με αγάπη και υγεία!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Πινελιά μου!! Επίσης χρόνια πολλά και καλή χρονιά, με υγεία, ευτυχία και αγάπη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Είναι η πρώτη φορά που διαβάζω ανάρτησή σου χωρίς να προχωρήσω στις λεπτομέρειες της συνταγής, αφού δεν υπάρχει καμία περίπτωση να φτιάξω αυτό το πανέμορφο σπιτάκι! Φωνάξτε με στην κατεδάφιση.
    Πάρα πολύ ωραίο! Γεια στα χεράκια σου, στην καλλιτεχνία σου και στην υπομονή σου! Το αυτό και στην αδελφή σου που έβαλε κι εκείνη το χεράκι της!
    Να είστε πάντα καλά και να περάσετε υπέροχα τις γιορτές!
    Πολλά φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Sel μου;;; Για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά! χαχαχαχα
      Αλλά αντί να κάνεις το σπιτάκι, μπορείς να κάνεις νοστιμότατα μπισκότα με τζίντζερ που είναι και επίκαιρα λόγω γιορτών!!! Είναι εύκολα και νόστιμα!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Να περνάς καλά!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλές Γιορτές! Με υγεία και χαρές ας μας γεμίσει ο ερχομός του Νέου Χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Αναστασία μου, με υγεία, ευτυχία, αγάπη και δημιοργικότητα. Και καλύτερες μέρες για όλους!!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά! Υπέροχο το σπιτάκι! Τα παιδιά (μικρά και μεγάλα) θα ξετρελαθηκαν!
    Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αγγελική μου! Ναι ξετρελλάθηκαν κι αυτά αλλά κι εγώ που απόλαυσα τη διαδικασία!!!
      Επίσης χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  9. Κική μου τέλειο είναι! Κι εγώ τα λατρεύω αυτά τα σπιτάκια και δυστυχώς μόνο μια χρονιά μπόρεσα να φτιάξω! Ούτε εφέτος πρόλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου Princess! Βρες λίγο χρόνο να φτιάξεις ένα έστω και μικρό...αξίζει τον κόπο και τον χρόνο η διαδικασία γιατί σε χαλαρώνει!! Προσωπικά το απόλαυσα...σαν παιδί!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Πω πω υπερπαραγωγή! Μπράβο Κική μου! Τέλειο το έκανες! Και του χρόνου με υγεία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Sunday!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσε το σπιτάκι μου! Και του χρόνου και καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, αγάπη και καλά μαγειρέματα!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και χαρούμενα γεμάτα αγάπη και όμορφα συναισθήματα....Το "σπιτάκι" το λάτρεψα είναι υπεροχο και θα έδωσε μεγάλη χαρά στον δικαιούχο ,να'σαι καλά και η νέα χρονιά να είναι για σένα τυχερή να σου χαρίζει υγεία και ευτυχία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έφη μου και ανταποδίδω τις ευχές! Χαίρομαι που σου άρεσε το σπιτάκι και ναι το χάρηκε πολύ η νονά της Ιωάννας (θα το στολίσει στο φοιτητικό της σπιτάκι -:))).
      Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία, αγάπη, ευτυχία, ευμάρεια και δημιουργικότητα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Όταν αντικρύζω αυτά τα μικρά θαύματα έχω την εντύπωση ότι δεν τα έκανε ανθρώπου χέρι!!Πάντα στέκομαι και χαζεύω αυτά τα αριστουργηματικά χεοροποιήματα και νομίζω ότι πρόκειται για μια πολύ δύσκολη και ιδιαίτερα λεπτομερειακή εργασία!!!Πώς Κική μου κατορθώνεις και παρουσιάζεις με τέτοιο τρόπο τις προτάσεις και τις κάνεις να φαίνονται, αν όχι εύκολες ,τουλάχιστον πραγματοποιήσιμες???Στη φάση που είμαι τώρα ..ούτε λόγος να γίνουν!!!Ο γυιός μου είναι πια μεγάλος-αν και θα τον εντυπωσίαζε μία τέτοια παρασκευή-,τα βαφτιστήρια μου επίσης,το κουράγιο και η υπομονή δεν περισσεύουν..άρα μάλλον όταν με το καλό γίνω γιαγιά! θα το τολμήσω...!!!!
    Πάντως Κική μου πέρα από το χιούμορ είναι καταπληκτικό!Αισθάνεσαι την ανάγκη να ξαναγυρίσουν τα παιδικά σου χρόνια και με το σπιτάκι αγκαλιά να ονειρευτείς,να παίξεις, ναι γευτείς ως το μεδούλι τις μέρες αυτές τις μαγικές, που θαρρείς είναι πλασμένες μόνο για τούτες τις ηλικίες!Να βουτήξεις στα κρυφά το δάχτυλο στην αφράτη μαρέγκα ,θέλοντας να λιώσεις το χιόνι- ψευδαίσθηση,να κλέψεις μια-δυο καραμέλες για να συνεχίσεις το σκανταλιάρικο έργο των καλλικαντζάρων,να μυρίσεις με κλειστά τα μάτια τα αρώματά τους θέλοντας να ταξιδέψεις σε κάποιο χιονισμένο τοπίο χριστουγεννιάτικο.Τ όμορφο είναι να είσαι παιδί!!!!
    Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου καλή, εύκολες είναι ...δεν είναι δύσκολες!! Καλά, όταν γίνεις γιαγιά θα φτιάξεις όχι μόνον αυτό αλλά και πολλά άλλα όπως έχω κάνει εγώ από τότε που έγινα θεία!!!! χαχαχαχα Πράγματι αυτή είναι η αίσθηση και ακόμη περισσότερο γιατί είναι πολύ ευχάριστη δουλειά να το ετοιμάζεις και να βλέπεις τα μικρά να ανυπομονούν και να θέλουν να το δείξουν!!! -:)))
      Αυτά με χαλαρώνουν Φωτεινή μου... πάρα πολύ κι άλλο τόσο με διασκεδάζουν!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Επίσης μ΄αρέσει η αντίστροφη μέτρηση του χρόνου που τοποθέτησες στην σελίδα σου!!Με αγχώνει λίγο, αλλά κατά βάθος με εξιτάρει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να σε αγχώνει;;; Έτσι κι αλλιώς θα έρθει... αρκεί να έχουμε υγεία και αγάπη κι όλα είναι "μέσα στο παιχνίδι της ζωής" όπως λέω!!! -:)))
      Φιλάκια καλή μου φίλη!

      Διαγραφή
  14. Εκτός από προκομένη, πρέπει να είσαι και πολύ υπομονετική Κική μου.
    Το σπιτάκι σου εκτός από όμορφο και παιχνιδιάρικο, θέλει το χρόνο του και πραγματικά σε θαυμάζω που όχι απλά έκανες ένα, αλλά ετοιμάζεσαι να κάνεις και άλλα δύο.

    Θα ήθελα κι εγώ κάποια στιγμή να κάνω. Είναι πράγματι σαν ένα μαγικό ζαχαρωτό σπιτάκι ομοιο με αυτό των Χάνς και Γκρέτελ.

    Καλή χρονιά σου εύχομαι και ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φοβερο το σπιτάκι σου!!!!!!!μπράβο σου!και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mα είναι υπέροχο!!! Προτιμάς να το χαζεύεις κι όχι να το φας!

    Χρόνια πολλά με υγεία, χαρά και δημιουργία!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου!! Εγώ, αν και τα βλέπω πολύ χαριτωμένα, νομίζω πως δε θα είχα ποτέ την υπομονή να κάτσω να φτιάξω... Χρόνια πολλά και με το καλό να μας έρθει ο καινούριος χρόνος!! Καλή Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!