Το τζιντζεροσπιτάκι του Tante Kiki ή αλλιώς gingerbread house


Eπιτέλους!!!! Τόσο καιρό θαύμαζα όλα αυτά τα τζιντζεροσπιτάκια... ξανά και ξανά και για να είμαι ειλικρινής... ονειρευόμουν τη στιγμή που θα έφτιαχνα κι εγώ ένα! Θα μου πείτε... καλά εσύ δεν έχεις άλλα όνειρα... αυτό ονειρευόσουν;;;; Έχω, πώς δεν έχω, αλλά κι αυτό ήταν κάτι που το ήθελα πάρα πολύ. Εντάξει, δεν εξαρτάται το μέλλον μου ούτε η ζωή μου απ' αυτό αλλά έβλεπα τόσο όμορφα κι ονειρεμένα σπιτάκια κι αναρωτιόμουν αν μπορώ να τα φτιάξω.
Εεεεε, λοιπόν το πρώτο μου τζιντζεροσπιτάκι είναι εδώ... με αφορμή ένα δώρο που ήθελε να κάνει η ανιψούλα μου Ιωάννα στην πολυαγαπημένη της (και αγαπημένη μου) νονά Στέλλα.
Και λέω το πρώτο γιατί τώρα που πήρα φόρα θα φτιάξω άλλα δύο, ένα για τη νονά της Βασιλικούλας μας κι ένα για τα δικά μας ανίψια!! Όπως καταλαβαίνετε, μαθήματα δεν έχω... διάθεση να παίξω με γλάσο, ζύμη και χρώματα έχω... σαν παιδί που είμαι! χαχαχαχα
Βέβαια, έχω μάθει να είμαι ακριβοδίκαιη και για να μην καυχιέμαι να σας πω ότι την τελική συναρμολόγηση την έκανε η αδερφούλα μου, το έτερόν μου ήμισυ μιας και τα δικά μου τα χέρια (ειδικά στη σκεπή) έτρεμαν και φοβόμουν μην κατεδαφίσω το ..."πολύτιμο" (για μένα) οικοδόμημα!!!! χαχαχα 
Να μην ξεχάσω επίσης να σας πω ότι η συγκεκριμένη τζιντζεροζύμη είναι εκπληκτικά εύκολη και νόστιμη. Δεν είναι η πρώτη φορά που την φτιάχνω με τόσο ωραίο αποτέλεσμα.
Και να το αποτέλεσμα της πρώτης μου προσπάθειας... 
ΥΛΙΚΑ
Για τη ζύμη
175 γρ. καστανή ζάχαρη
85 γρ. μέλι
100 γρ. μαργαρίνη
3 κ.γλ. τζίντζερ σε σκόνη
1 κ.γλ. κανέλα
350 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
1 κ.γλ. σόδα (ή μπέικιν)διαλυμένη σε 1 κ.σ. νερό βρύσης
1 μεγάλο αβγό
Για τη διακόσμηση
Μίνι smarties
Για το γλάσο
3 κ.σ. σκόνη μαρέγκας
4 φλ.τσ. ζάχαρη άχνη, κοσκινισμένη
5-6 κ.σ. νερό
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για τη ζύμη
Σε μια μικρή κατσαρόλα, ζεσταίνουμε το μέλι, το βούτυρο και τη ζάχαρη έως ότου λιώσουν.
Προσθέτουμε το τζίντζερ και την κανέλα.
Σε ένα μπολ, ρίχνουμε το αλεύρι και τη σόδα, κάνουμε μια τρύπα στο κέντρο και προσθέτουμε το αυγό.
Ζυμώνουμε μέχρι να έχουμε μια σχετικά σφιχτή ζύμη.
Ύστερα, τυλίγουμε με διαφανή μεμβράνη και βάζουμε στο ψυγείο για 1 ώρα.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Μόλις βγάλουμε από το ψυγείο τη ζύμη, την απλώνουμε με τον πλάστη και χρησιμοποιώντας ένα πατρόν κόβουμε τα διάφορα μέρη του σπιτιού.
Τοποθετούμε σε 2 λαμαρίνες φούρνου που τις έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε για 12-15 λεπτά μέχρις ότου σκουρύνουν ελαφρά.
Για το γλάσο
Βάζουμε το νερό με τη μαρέγκα και το χτυπάμε στο μίξερ για 7-8 λεπτά έως ότου ομογενοποιηθεί.
Στόλισμα και συναρμολόγηση
Αφήνουμε τα μπισκότα να κρυώσουν καλά και χρησιμοποιώντας γλάσο και smarties τα διακοσμούμε όπως θέλουμε.
Ύστερα, χρησιμοποιώντας γλάσο κολλούμε τα διάφορα μέρη του σπιτιού στο δίσκο που θα το παρουσιάσουμε αλλά και μεταξύ τους.
Αφήνουμε το γλάσο να παγώσει και να στερεοποιηθεί για να κολλήσουν καλά  μεταξύ τους τα διάφορα μέρη του σπιτιού.
Διακοσμούμε όπως θέλουμε!
Όσον αφορά στο πατρόν... αυτό το βρήκα στο διαδίκτυο.
Βέβαια, με τη συγκεκριμένη ζύμη, μπορείτε να φτιάξετε και μπισκοτάκια!
Καλή σας μέρα και καλή σας συνέχεια! -:)))
Tante Kiki
29 Comments
No