Πώς τεμαχίζουμε το κοτόπουλο και τη γαλοπούλα

Καλή μέρα αγαπημένη μου μπλογκογειτονιά! Είμαστε ήδη σε απόσταση αναπνοής από τα Χριστούγεννα. Οι μέρες μας άρχισαν να είναι φορτωμένες με τις τελευταίες ετοιμασίες για το τραπέζι της γιορτής. Ακόμη κι αν αυτό πρόκειται να είναι στενά οικογενειακό, ας το κάνουμε λίγο πιο γιορτινό, πιο επίσημο. Ωραία διπλωμένες πετσέτες, ένα πράσινο κλαδάκι γκυ, ου, πεύκο ή ότι άλλο έχετε για στολισμό, ένα κηροπήγιο και ένα μπολ γεμάτο με χριστουγεννιάτικες μπάλες ή μερικές τρέσες απλωμένες στο τραπέζι κάνουν την διαφορά. 
Κι αν για το Χριστουγεννιάτικο γεύμα θα προτιμήσετε κοτόπουλο ή γαλοπούλα, σήμερα θα σας δείξω δύο βιντεάκια που βρήκα στο you tube, σχετικά με το κόψιμό τους που... είναι ένα σημείο που πάντα με δυσκόλευε και με προβλημάτιζε. Βέβαια για να κοπούν καλά, απαραίτητο είναι ένα καλό και κοφτερό μαχαίρι αλλά και το παλιό σας αν το ...ακονίσετε (υπάρχουν στην αγορά εργαλεία για να ακονίζετε τα μαχαίρια σας) είναι ...μια χαρά. Κι αν δεν το καταφέρετε το ίδιο καλά όπως στο βίντεο με την πρώτη φορά... εεεεεε! δεν πειράζει ...η αρχή έγινε και η τεχνική μπορεί να βελτιωθεί. -:)))
Πώς κόβουμε το κοτόπουλο...

Πώς κόβουμε τη γαλοπούλα...

Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια!

28 σχόλια:

  1. Πέρασα να πω μια καλημέρα και να αφήσω τις ευχές μου για όμορφες γιορτές με υγεία και αγάπη ..να είναι η καινούρια χρονιά γεμάτη από όμορφες στιγμές ..φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες Μαρία μου! Επίσης καλές γιορτές με υγεία, ευτυχία, αγάπη και πολλά χαμόγελα! Μια καλή και δημιουργική χρονιά για όλους!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλές Γιορτές Κική και Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ξανθή μου! Καλές γιορτές, καλά μαγειρέματα και καλή Χρονιά να έχετε! Και του χρόνου με υγεία και χαρά.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες συμβουλές.
    Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα, με αγάπη και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Φλώρα!
      Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!

      Διαγραφή
  4. ✿¸.•♪
    º° ✿✿¸.•♪
    "O segredo do Natal está dentro da gente, reflita e viva-o intensamente."

    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    Bom sábado!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίες συμβουλές Κική μου!!
    Καλές γιορτές εύχομαι, με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενά μου!
      Επίσης, καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πάντα με χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές ,εκτός από ωραίες συνταγές!!Τον τεμαχισμό των πουλερικών πάντα άλλος τον αναλαμβάνει στο σπίτι..κάτι εξάλλου δεν πρέπει να κάνουν και αυτοί???Όλα η νοικοκυρά???Άλλωστε παραδοσιακά το κόψιμο το αναλαμβάνουν συνήθως οι άντρες...Καλή δύναμη στις δουλειές σου Κική μου!!!Φιλιά πολλά,πολλά και γιορτινά!Φιλιά αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φωτεινή μου! Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σου... το κόψιμο είναι αντρική δουλειά. Εμπρός, λοιπόν, οι άντρες να δουν τα βιντεάκια... οι άπειροι δηλαδή γιατί όσοι ξέρουν δεν τα χρειάζονται...χαχαχα
      Φιλιά και καλές γιορτές, με υγεία και χαρά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση ενοψει των ημερών!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Κική μας.

    Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες.

    (εγω πάντως προτιμώ να βάζω λίγο χέρι ... χιιχιχι)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μας γλυκιά, βάλε όσο χέρι θέλεις!!!! Έχει άλλη νοστιμιά...εδώ που τα λέμε!!! χαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Σ`ευχαριστούμε για τις οδηγίες!..
    Καλά Χριστούγεννα Κική!...
    Σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χρυσούλα μου!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!

      Διαγραφή
  10. πολύ χρήσιμη ανάρτηση!να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά Κική μου, Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία στο σπιτικό σου....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Φιλία μου. Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά με υγεία και χαρά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. ωραία τα λένε αλλά θέλει να έχουμε και τα τέλεια μαχαίρια τους! Εμείς που δεν έχουμε πάντως χρησιμοποιούμε ψαλίδι κοτόπουλου!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω κι εγώ στο τέλος Κάθυ μου!-:))) Πάντως και με το ψαλίδι μια χαρά γίνεται η δουλειά!
      Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίες συμβουλές Κική μου, σε ευχαριστούμε!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ χρήσιμες συμβουλές Κική! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τις βρίσκεις χρήσιμες Ελεάννα μου!
      Επίσης καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!