Milkshakes για καλοκαιρινά πρωινά


Καλημέρα και καλή εβδομάδα... Σήμερα, θα ξεκινήσω λίγο διαφορετικά την εβδομάδα!!!  Τί εννοώ;;;  
Θα σας πω αμέσως... κάθε Δευτέρα μου αρέσει να βάζω μια γλυκιά συνταγή... έτσι για να ξεκινάμε γλυκά την εβδομάδα μας. Σήμερα θα σας δώσω μια συνταγή γλυκιά, δροσιστική και υγιεινή... ιδανική για καλοκαιρινά πρωινά, για τα παιδιά αλλά και για μας τα "μεγάλα παιδιά" που, αν και Ιούλιος (κατακαλόκαιρο) συνεχίζουμε να ...βιαζόμαστε να πάμε στη δουλειά μας τις καθημερινές.
Δεν σας έχω, λοιπόν, γλυκό αλλά γλυκό ρόφημα!!!
Ένα ή μάλλον δύο milkshakes που είναι ένα πλήρες πρωινό και ταυτόχρονα ένα γρήγορο πρωινό, που μπορούμε να το ετοιμάσουμε το πρωί αλλά και από το προηγούμενο βράδυ στο ψυγείο δεν ...χάνει τη νοστιμιά του και που έχει, δυναμωτική σοκολάτα για τους μικρούς (HEMO) αλλά και καφέ για τους μεγάλους. Το μόνο αδύνατο σημείο του... οι θερμίδες αλλά ας μην ξεχνάμε ότι είναι ένα πρωινό γεύμα και κάποιες επιπλέον θερμίδες είναι απολύτως απαραίτητες για όλους...
Φυσικά, δεν είναι υποχρεωτικό να το πιούμε μόνον το πρωί... και για ένα πάρτυ καλοκαιρινό (παιδικό ή μη) είναι μια ωραία, δροσιστική, νόστιμη λύση...
Με δυο λόγια... ένα ρόφημα που τα έχει όλα (εντάξει, και ...τις θερμίδες του!!!-:))
Μilkshake βανίλια για μικρούς
1 ποτήρι γάλα
6 μπισκότα petits-beurre ή digestive
1 μπάλα παγωτό βανίλια
1 κ.σ. Hemo
Μilkshake μόκα για μεγάλους
1 ποτήρι γάλα
4 μπισκότα petits-beurre ή digestive
1 μπάλα παγωτό καφέ
1 κ.γλ. νουτέλα ή σιρόπι σοκολάτας
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Και για τα δύο ροφήματα ακολουθούμε την ίδια διαδικασία.
Βάζουμε όλα τα υλικά στο multi, τα χτυπάμε και μόλις ομογενοποιηθούν τα βάζουμε σε ποτήρι με πολύχρωμα καλαμάκια και μερικά παγάκια (μην τα ψάχνετε στα δικά μου ποτήρια γιατί στις μικρές δεν βάζουμε παγάκια κι εγώ χειμώνα-καλοκαίρι πίνω ελάχιστα δροσερό νερό... "μου τη δίνουν" τα παγάκια, όπως θα έλεγε και ο Γκρινιάρης από τα Στρουμφάκια που τα λατρεύω!!!! χαχαχαχα).
Προσοχή: Επειδή κάποιοι από τους αναγνώστες, επισημαίνουν με mail ότι δεν μπορούν να αντιγράψουν τις συνταγές, ενημερώνω ότι όποιος θέλει να κρατήσει τις συνταγές του Tante Kiki μπορεί να το κάνει με δεξί κλικ, αφού έχει σκιάσει τα κείμενα και μετά "αντιγραφή - copy" ή με εκτύπωση της συνταγής από το κουμπί "PRINT FRIENDLY" που υπάρχει στο τέλος κάθε ανάρτησης, ΚΑΝΟΝΙΚΑ! 
Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα δεν έχετε παρά να μου το επισημάνετε με mail για να τακτοποιηθεί. Ευχαριστώ πολύ!
ΚΑΛΗ σας ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
Tante Kiki
28 Comments

28 σχόλια:

  1. Κικίτσα μου γλυκά και δροσερά μας ξεκινάς την εβδομάδα, με υπέροχα ροφήματα για μικρά και μεγάλα παιδάκια!!!
    Τι το καλύτερο??
    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έλενάκι μου!!! Γλυκά, δροσερά κι υγιεινά!!! Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  2. oley! exw gluten-free biskota sto spiti! tha to dokimasw apopse =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το καλή μου, είμαι σίγουρη ότι θα τα λατρέψεις!!!

      Διαγραφή
  3. Και μπισκότα και νουτέλα και παγωτό... αχ με σκότωσες Κική μου! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι πεντανόστιμο!!!
    Χμμμ έχω να χάσω άλλα 3 κιλά και μετά θα δοκιμάσω ΤΑ ΠΑΝΤΑ!! χεχεχε
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, είναι Λίτσα μου και πεντανόστιμα και εύκολα και με ...θερμίδες!!! Έτσι είναι όλα τα ωραία στη ζωή κάτι κοστίζουν... τουλάχιστον αυτό κοστίζει μόνον θερμίδες!! χαχαχα
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Κικίτσα και καλή εβδομάδα!
    Αυτό θα πει δυναμικό και τέλειο πρωινό ξεκίνημα!! Και οι δύο γεύσεις είναι απίθανες, με μεγάλη χαρά θα τις δοκίμαζα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ερμιόνη μου! Πρωινό ξεκίνημα γεμάτο γλυκιά ενέργεια για να έχουμε κουράγιο μέχρι το μεσημέρι!!! Χαίρομαι που σου άρεσε! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Με αυτήν τη ζέστη είναι ό,τι πρέπει!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το milkshake Κική μου, κ για τους μικρούς κ για τους μεγάλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρη μου ετοίμασέ το για τον μικρό σου... είναι πράγματι πολύ ωραίο και θρεπτικό!

      Διαγραφή
  7. Τέλεια τα milkshake σου! Εμεις το φτιάχνουμε με πιο απλό τρόπο αλλά πρέπει να δοκιμάσουμε και τον δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή;;; Βάζεις μέσα λιγότερα υλικά ή χωρίς παγωτό ...με γιαούρτι! Κι έτσι γίνεται για άλλη γεύση! Η ποικιλία των milkshakes είναι απίστευτη!

      Διαγραφή
  8. ΤΕΛΕΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΑΜΕΣΩΣ !!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ρένα μου...να το δοκιμάσεις και είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστείς!

      Διαγραφή
  9. Ειναι πολυ ομορφα.Μονο που οι θερμιδες που αντιστοιχουν στους μεγαλους φτανουν τα υψη.Γι αυτο και ειναι και πειρασμος ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοστιμότατα και πολύ υγιεινά... εντάξει... αν κάποιος δεν τρώει καθόλου παγωτό δεν μπορεί να πιεί κι ένα τέτοιο ρόφημα... νομίζω όμως ότι στη ζωή μπορούμε να κάνουμε και καμιά παρασπονδία... ειδικά τώρα το καλοκαίρι αλλιώς δεν έχει και νόημα η καθημερινότητά μας!!! Έτσι δεν είναι;;;;

      Διαγραφή
  10. Kαλησπερα Κικη μου
    Μας εξοντωσες καλοκαιριατικα!!Τι θεσπεσιο ροφημα ειναι τουτο?Απο τα δυο διαλεγω ..και τα δυο!!Η ποτηρατη απολαυση χωρις ορια,η απολυτη γλυκα,η δροσια συνοδοιπορος με τη γευση.Μεγαλουργησες παλι Κικη μου,σου στελνω φιλια,πολλα,πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσα ίσα Φωτεινή μου που δεν σας εξόντωσα... σας γέμισα γλυκιά ενέργεια για να μπορείτε να συνεχίσετε!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Θεσσαλονίκη είσαι;;; Φιλιά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Θέλω να πιω όλο το Βόσπορο ... Αχ Κική μου τι μας κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Princess άσε κάτω το Βόσπορο!!! Πιες τα milkshakes είναι νοστιμότερα και πιο υγιεινά...χαχαχα Φιλιά

      Διαγραφή
  12. Δροσιστικότατη η συνταγή!!! Καλό ξημέρωμα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθες! Χαίρομαι που σου άρεσε Leviathan! Ελπίζω να τα λέμε συχνά! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Ένα ποτήρι και απο τα δύο παρακαλώ και γρήγορα γιατί πεθαίνω για μιλκ σέικ!!!! Πολύ καλή και δροσερή συνταγή Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καταπληκτικες συνταγες ! τρεχω να τα ετοιμασω..περιμενω παρεουλα..πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No