Κρουασανάκια με τυριά και τα γενέθλια της Βασιλικούλας μας...


Καλησπέρα σας! Εχθές και προχθές ήταν δύο μέρες αρκετά κουραστικές αλλά και όμορφες. Ξέρετε τώρα...από κείνες τις μέρες που τρέχεις από το πρωί ως το βράδυ για να προλάβεις και πάντα κάτι ξεχνάς και πάντα κάτι προσθέτεις σ' αυτά που ήδη ετοίμασες... Εξ άλλου, εδώ που τα λέμε... αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά της προετοιμασίας κάποιων όμορφων στιγμών που μας κάνουν να συνειδητοποιούμε ότι η καθημερινότητα έχει και την ομορφιά της (εκτός από την κούραση).
Δύο μέρες τώρα, ετοιμάζαμε, η αδερφή μου κι εγώ, διάφορα καλούδια για τα γενέθλια της μικρούλας μας Βασιλικής. Κλείσαμε πια τα 2... πωπώωωω, πώς περνάει ο καιρός!!! Σαν χθές ήταν όταν πήγαμε με την μεγάλη μου ανιψιά στο μαιευτήριο για να δούμε το μικρό μας, λατρεμένο ..."ζωντοβολάκι"! Και να που έκλεισε τα 2 της χρόνια κι έγινε τριών χρονών και γίνεται ένα γλυκό ζουζουλάκι, αυτόνομο, άφοβο και διαλέγει και την τούρτα της!!! χαχαχα ... Είναι υπέροχη ηλικία αυτή αλλά και δύσκολη ...είμαι σίγουρη ότι οι μανούλες το ξέρουν πολύ καλύτερα από μένα!!! Είναι όμως τόσο όμορφη ηλικία, έχει τόση πλάκα... τα λογάκια, τα καμώματα (πού να την δείτε να θέλει να βάψει τα νύχια της και να περπατούν μαζί με την Ιωάννα, φορώντας τα παπούτσια της μαμάς τους ή τα δικά μου...απίστευτη πλάκα!!!) αλλά και η αντίδραση για να υπερισχύσουν τα θέλω της και οι αταξίες της που, κάποιες φορές, δύσκολα μπορούν να ...προβλεφθούν!!! 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γλυκιά μας, λατρεμένη Βασιλικούλα! ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ, γλυκιά μου ανιψούλα, να είσαι πάντα γερή, τυχερή, περιτριγυρισμένη από ανθρώπους που σε λατρεύουν και σε νοιάζονται κι εμείς, με πρώτους και καλύτερους, τους γονείς και την αδερφούλα σου, να σε χαιρόμαστε, να σε καμαρώνουμε και να σε φροντίζουμε! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
Κάναμε, λοιπόν, ένα μεγάλο πάρτυ, με φίλους και πολλές φατσούλες γλυκιές που όλο το βράδυ έτρεχαν, φώναζαν, γελούσαν... Τί άλλο θέλει κανείς για να ξεκουραστεί;;;; Νομίζω το γεγονός ότι όλοι αυτοί οι αγαπημένοι συγγενείς και φίλοι πέρασαν καλά είναι από μόνο του ...ξεκούραση.
Παιχνίδι για τα μικρά, κουβεντούλα για τους μεγάλους, κέφι για όλους ...μιαν υπέροχη βραδιά, με πολλά καλούδια στο τραπέζι και τα μικρά από ένα σημείο και μετά να φωνάζουν: "Τούρτα, τούρτα!!"
Και η απόλυτη έκπληξη για όλους... η σοκολατένια τούρτα που είχε σχέδιο "Angry Birds" (ναι, ναι από το γνωστό, διάσημο πια, παιχνίδι) που ξετρελλαίνει τη Βασιλικούλα μας... ένα απόγευμα χρειάστηκα για να τη φτιάξω!! Γέλια από τους μεγάλους και πολλά απλωμένα... "απειλητικά" χεράκια (ευτυχώς μετά το σβήσιμο των κεριών) για τα γνωστά... πουλάκια και γουρουνάκια!!! χαχαχα 
Το μόνο αρνητικό της βραδιάς... τα απίστευτα κουνούπια που γεμάτα θράσος πλησίαζαν παρά τα πολλά κεράκια σιτρονέλας (ο κήπος ήταν γεμάτος κι εμείς σαν να κάναμε ...ιεροτελεστία ...περιτριγυρισμένοι από τα συγκεκριμένα κεράκια  και το αντικουνουπικό που είχαμε βάλει επάνω μας με το ...κιλό!!! -:)))))
Η εορτάζουσα, μερικές από τις λιχουδιές και η τούρτα "Angry Birds"!
Τα γλυκά χεράκια που "απήγαγαν" γουρουνάκια και πουλάκια...χαχαχα
Και τώρα, ένα από τα "καλούδια" του πάρτυ...ιδανικό θα έλεγα για παιδικό πάρτυ αλλά και για κολατσιό και για την εκδρομούλα αλλά και για το σχολείο το χειμώνα. Τα πιτσιρίκια τα "τσάκισαν"!! Μικρά, αφράτα και νοστιμότατα τυροκρουασανάκια.
Τα συγκεκριμένα μας τα έφτιαχνε η μικρή αδερφή του πατέρα μου, κι αγαπημένη θεία συχνότατα γιατί μας άρεσαν πολύ. Εγώ έχω να τα φτιάξω καμιά δεκαετία και τα θυμήθηκα προχθές... Πολύ εύκολη ζύμη με απλή και νόστιμη γέμιση που μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την επιθυμία μας...
ΥΛΙΚΑ για 60-65 μικρά κρουασανάκια
Για τη ζύμη
750 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, κοσκινισμένο
1 αβγό μεγάλο
250 ml γάλα χλιαρό
140 ml ελαιόλαδο
140 ml αραβοσιτέλαιο
2 φακελάκια ξηρή μαγιά
1 κ.γλ. αλάτι
1 1/3 κ.γλ. ζάχαρη
Για τη γέμιση
1/2 κιλό φέτα
100 γρ. ρεγκάτο ή άλλο κίτρινο τυρί, ψιλοτριμμένο 
1 αβγό μεγάλο
Λίγο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για τη γέμιση
Θρυμματίζουμε με πηρούνι πολύ καλά τη φέτα και προσθέτουμε το τριμμένο κίτρινο τυρί και το αβγό.
Ανακατεύουμε καλά και η γέμιση είναι έτοιμη.
Για τη ζύμη
Βάζουμε όλα τα υλικά σε μια λεκάνη κουζίνας και τα ζυμώνουμε έως ότου έχουμε μια ζύμη μετρίως μαλακή που δεν κολλάει στα χέρια.
Θερμαίνουμε το φούρνο στους 30-35 βαθμούς Κελσίου και βάζουμε μέσα τη ζύμη,  καλυμένη με ειδική διαφανή μεμβράνη, μέχρι να φουσκώσει (δεν είναι απαραίτητο να διπλασιαστεί αλλά να φουσκώσει αρκετά). 
Στον δικό μου φούρνο χρειάστηκαν 40-50 λεπτά, περίπου.
Την βγάζουμε από το φούρνο, την ξεφουσκώνουμε και αφού την ζυμώσουμε για 1-2 λεπτά, την ανοίγουμε σε παραλληλόγραμμο φύλλο*, με πάχος 0.5 εκατοστό.
Βάζουμε λίγη γέμιση σε κάθε τριγωνάκι λίγη από τη γέμιση, τυλίγουμε ξεκινώντας από τη φαρδιά πλευρά και καταλήγοντας στη "μύτη" του τριγώνου.
Τοποθετούμε τα τυροκρουασανάκια σε ταψί καλυμμένο με αντικολλητικό χαρτί ή με επιφάνεια ψησίματος από σιλικόνη και αφήνουμε και πάλι στο φούρνο, στους 30-35 βαθμούς να ξαναφουσκώσουν.
Μόλις φουσκώσουν, τα βγάζουμε από το φούρνο και δυναμώνουμε, στους 180 βαθμούς Κελσίου, τη θερμοκρασία του.
Ψήνουμε για 30-35 λεπτά περίπου, στον αέρα, ανάλογα πάντα με το φούρνο και το μέγεθός τους ή έως ότου ροδοκοκκινήσουν.
TIPS
 * Η θεία μου άνοιγε, θυμάμαι, το φύλλο στρογγυλό και έκοβε έτσι τα τρίγωνα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όποιον τρόπο θέλουμε... αν και, τελικά, νομίζω ότι το στρογγυλό φύλλο βοηθάει να γίνουν πιο γρήγορα.
Καλή σας όρεξη και καλό σας βράδυ! 
Προσοχή στον καύσωνα και...υπομονή...το Σαββατοκύριακο είναι κοντά!

Tante Kiki
37 Comments

37 σχόλια:

  1. Να σας ζήσει να την χαίρεστε,πάντα υγεία και τύχη να έχει!!Η τούρτα καλά σκίζει!!!Δεν μιλάω για τα κρουασανάκια εγώ άμα τα είχα να δεις τι θα τα έκανα..όχι τα πιτσιρίκια!!!!Μου τρέχουν τα σάλια βραδυάτικα!!!Να σας ζήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου και χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα και τα κρουασανάκια! Να είσαι καλά και ό,τι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα όλα Κική μου! Να το χαίρεστε το μικρό σας αστεράκι, πάντα γερή και τυχερή!
    Πόσο ζήλεψα όλα τα καλούδια!!
    Τσιμπάω δύο κρουασανάκια!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίτσα μου κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Κερνάμε ...πάρε ό,τι θέλεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πολύχρονη να τα εκατοστήσει η Βασιλικούλα.
    Πάντα γερή και καλοτύχερη στην ζωή της.
    Και εσύ θεία, να την χαίρεσαι και να....επιμελείσαι τα γενέθλιά της για πολλά πολλά χρόνια και εμείς να καρπωνόμαστε τις συνταγές σου.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σωσώ μου για τις ευχές κι εσύ να είσαι καλά να μας χαρίζεις πάντα ωραίες αναρτήσεις. Όσο για την επιμέλεια των γενεθλίων το βασικό πρόσταγμα είχε η αδελφούλα μου ...εγώ έκανα την τούρτα και τα κρουασανάκια μόνον... Φιλιά και να περνάς καλά!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπερα Κικη μου
    Πρωτα απο ολα,θελω να ευχηθω στην τριχρονη πια συνονοματη ανηψια σου ολοψυχα χρονια πολλα!Η ζωη της να εχει παντα ζωντανια,χαρα,δημιουργια και προ παντος αγαπη!Ο κοπος και η εγνοια για την αψεγαδιαστη -οσο το δυνατον τουλαχιστον-προετοιμασια μιας οικογενειακης η φιλικης μαζωξης ειναι παραγοντες αγχογονοι.Ειδικα οταν προκειται να ικανοποιησουμε μικρα στοματα!Ωστοσο φαινεται Κικη μου να τα καταφερες μια χαρα ,αν κρινω απο τις ωραιες φωτογραφιες που μοιραστηκες μαζι μας.Νομιζω οτι η θεα καποιων αγγελοζωγραφιστων προσωπων που περιτριγυριζουν το διαβα σου και σαν μελισσακια προσπαθουν να τρυγησουν την απλωμενη στα τραπεζια νοστιμια,δεν υπαρχει!!Το θεμα της τουρτας ευφανταστο,τα angry birds καταπληκτικα παρασκευασμενα-και αν αργουσε ακομα λιγο η αναρτηση σου θα ειχες να κανεις με angry friends!!-Οσο για τα κρουασανακια η νοστιμια θεωρειται δεδομενη και οποιος αγαπα τις ζυμες ειναι βεβαιο οτι δεν θα απογοητευτει.Κικη μου τα παιδικα παρτυ μας δινουν χαρα,ανεμελια μας αφηνουν μια απαλη,αδηλη και ανεπαναληπτη γλυκα σαν αυτη της γενεθλιας τουρτας.Καλο βραδυ,σε γλυκοφιλω Φωτεινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Φωτεινή μου για τις ευχές αλλά και τα καλά σου λόγια. Κι εσύ να είσαι καλά! Να σου πω την αλήθεια ήταν ένα απλό παιδικό πάρτυ στον κήπο μας, με τους παππουδογιαγιάδες, τη νονά της και δύο φιλικά ζευγάρια οπότε δεν υπήρχε αυτό το άγχος (ειδικά στις μέρες μας υπάρχουν τόσα άλλα άγχη που αυτό δεν ...υφίσταται πια). Το καλό είναι ότι τα πιτσιρίκια πέρασαν καλά!
      Όσο για τις αναρτήσεις, εεεε τώρα που είμαστε στο κατακαλόκαιρο ίσως, καμιά φορά, να παραλείπω καμιά...

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλά στο πανέμορφο κοριτσάκι σας Κική μου να έχει μια ζωή όπως την ονειρεύεται κάθε στιγμή! Η τουρτα σου παιδι μου υπέροχη, φανταστική, δεν έχω λόγια αλλά αυτα τα κρουασανάκια ξέρεις τώρα μου πήραν τα μυαλά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά ΄Ερη μου, ευχαριστούμε για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα μου αλλά και τα κρουασανάκια! Κι εσύ να χαίρεσαι τον κούκλο σου!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πολύχρονη και καλότυχη η μικρούλα σας Κική μου! Και φυσικά μπράβο σε θεία και μαμά για τα γενέθλια που της ετοίμασαν!!!
    Όσο για τα κρουασανάκια... Τυράκι έχουν, οπότε σίγουρα θα μ' αρέσουν!

    Καλή σου μέρα και πολλές ευχές για την Βασιλικούλα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια Selcouth, να είσαι καλά! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τυροκρουασανάκια!

      Διαγραφή
  7. Κική μου εύχομαι να είναι πολύχρονη η μικρούλα σας να είναι γερή κι ευτυχισμένη και να έχει μια ζωή στρωμένη με ροδοπέταλα.Πολλά μπράβο όμως και σε σας για όλες αυτές τις ετοιμασίες και το υπέροχο πάρτυ,όσο για τα κουνούπια κάνανε πάρτυ και αυτά χαχαχα!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ροδάνθη μου να είσαι καλά κι εσείς με το καλό τη βάπτιση του ανιψούλη σου... Ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια αλλά μην φανταστείς ότι κάναμε "μεγάλα πράγματα"... με τα κουνούπια ...άσε μεγάλο πρόβλημα!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Κική, σου στέλνω τις ευχές μου, από καρδιάς, για τα γενέθλια της Βασιλικούλας!! Να μεγαλώσει και να γίνει μια γερή και δυνατή γυναίκα, που θα την βλέπετε και θα καμαρώνετε!!
    Πολύ ωραία η τούρτα της, και ο μπουφές των γενεθλίων, τα κρουασανάκια ροδοψημένα και νόστιμα. Φαντάζομαι την χαρά της μικρής, που ήταν ασφαλώς η βασίλισσα της βραδυάς!! Να την χαίρεστε!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κρουασανάκια με τυρί κι όσο για τη Βασιλικούλα...ναι ήταν μέσα στη χαρά κι ευχαριστήθηκε παιχνίδι στον κήπο...τόσο που ακόμα και σήμερα λέει να πάμε στον κήπο να κάνουμε ...χρόνια πολλά!!!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Να την καμαρώνετε τη μικρή σας με υγεία και όλο χαρές!Καλώς σε βρήκα δίδυμο blogοσπιτάκι μου!Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Pinelia μου! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κι ελπίζω να σου άρεσε το μπλογκοσπιτάκι μου και να τα λέμε!

      Διαγραφή
  10. Γεια στα χέρια σου Κική μου! Τι να πω είσαι τόσο χρυσοχέρα, όλα φαίνονται καταπληκτικά!
    Χρόνια πολλά στη Βασιλικούλα, να τα εκατοστήσει, να είναι πάντα ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου και για τα καλά σου λόγια αλλά και για τις ευχές σου... όσο για τα "καλούδια" τα περισσότερα τα ετοίμασε η αδερφούλα μου...-:))))

      Διαγραφή
  11. Όλα δείχνουν πάρα πολύ ωραία!Χρόνια πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να το χαίρεστε το ζουζουνάκι σας, να έχει ό,τι επιθυμεί!!!
    πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση τα τυροκρουασανάκια, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ. μου επιτρέπεις να κεραστώ έτσι??
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσαν τα τυροκρουασανάκια. Φυσικά και να κεραστείς...επιβάλλεται!

      Διαγραφή
  13. Να χαιρεστε την μικρη!Γερη και καλοφωτιστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τις είδα και τις απόλαυσα τις τόσο προσεγμένες προετοιμασίες για τα γενέθλια της μικρής Βασιλικής από χθες βράδυ.
    Όσο για τα αλμυρά κρουασανάκια μπαίνουν στα προσεχή copy-paste!

    Όμως σήμερα λέω επισήμως τα Χρόνια Πολλά στη μικρούλα Βασιλική!
    Να έχει πάντα γύρω της ανθρώπους, που την νοιάζονται και τη φροντίζουν!
    Μεγάλη υπόθεση η σφιχτά δεμένη οικογένεια. Και εσύ Βασιλική μου τους φροντίζεις όλους και σε λατρεύουν!

    Καλό και ξεκούραστο Σ/Κ!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ζαμπία μου. Και ναι...μέσα σ' αυτή την έκπτωση των αξιών η σφιχτά δεμένη οικογένεια είναι σημαντική υπόθεση! Ευτυχώς όλοι φροντίζουμε όλους κι έτσι είμαστε καλά... Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Χιλιόχρονη και καλόχρονη η γλυκιά Βασιλικούλα!
    Να την χαιρόσαστε Κικίτσα μου και να την καμαρώνετε!!!
    Φαντάζομαι τι θα της έφτιαξε η θεία για το πάρτυ της!
    Τα λαχταριστά κρουασανάκια, σούπερ!!!!!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Έλενά μου για τις γλυκές ευχές και χαίρομαι που σου άρεσαν τα κρουασανάκια. Τα περισσότερα πάντως τα έφτιαξε η αδερφούλα μου κι όχι εγώ... φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Να την χαίρεστε!!! Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!! Τα κρουασανάκια φαίνονται τέλεια και είμαι σίγουρη ότι τιμήθηκαν δεόντως!!! Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσαν τα κρουασανάκια!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλά κι ευτυχισμένα και δημιουργικά στη μικρούλα και γεια στα χεράκια σου για όλα αυτά που έκανες, και βεβαίως,για τα τέλεια κρουασανάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μάρθα μου... Σας κερνάω...έστω και διαδικτυακά!

      Διαγραφή
  18. Να τα εκατοστήσει το κούτσικο της οικογένειας. Να είναι όλα τα παιδάκια γερά και ευτυχισμένα! Τα κρουασανάκια σου Κική μου δεν είναι μόνο για μπόμπιρες είναι και για πιο μεγάλα παιδιά. Μη μας ξεχνάς και μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα... και όχι δεν μας ξεχνώ γιατί σαν παιδάκι κι εγώ ...τσάκισα μερικά!!!-:))))

      Διαγραφή
  19. Γειά σου Κική μου με τα ωραία σου!

    Πολύ τα χάρηκα αυτά τα γεννέθλια. Πολύ θα ήθελα να παρευρήσκομαι και να δοκιμάσω όοοοοολα αυτά τα υπέροχα εδέσματα καθώς και την τούρτα με τα πουλάκια!! χιχιχι

    Πάλι έκανες το θαύμα σου με αυτά που έφτιαξες. Τα κρουασάν τα αγαπώ ούτως ή άλλως. Είμαι σίγουρη ότι έγιναν πεντανόστιμα.

    Να χαίρεστε όλοι την μικρή Βασιλικούλα. Είναι τυχερό κοριτσάκι.

    Φιλιά πολλά και του χρόνου με υγεία.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No