Καλησπέρα και καλό βράδυ με λίγο θάλασσα...

Για σήμερα και για να σας ευχηθώ καλό βράδυ αλλά και καλή εβδομάδα για αύριο, μερικές φωτογραφίες (ερασιτεχνικές πλην όμως δροσερές) από το χωριό της μαμάς μου, όπου πηγαίνω κάθε καλοκαίρι και σε κάθε ευκαιρία... Είναι το χωριό που έμενε η αγαπημένη μου γιαγιά και που θεωρώ ότι μεγαλώσαμε, εγώ και η αδερφή μου (άσχετα αν μέναμε στην Καβάλα). Τώρα οι μικρές μου ανιψούλες το λατρεύουν επίσης, και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό... Απολαύστε θάλασσα... 




ΚΑΛΗ  ΕΒΔΟΜΑΔΑ σας εύχομαι!!! Κι αύριο πάλι με ...συνταγούλα!


23 σχόλια:

  1. τι υπεροχες φωτο....αυτη ειναι η θεα απο το μπαλκονι σας???Πω πωωωωω....καταπληκτικα,εξαιρετα...ποιο χωριο ειναι Κικη μου???Καλες διακοπουλες ευχομαι...και καλα θαλασσομαγειρεματα στο υπεροχο αυτο μπαλκονι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα υπεθεσα λοιπον...μα μου φανηκε τοσο μα τοσο γνωστο το μερος..η θαλασσα...η αμμος....δηλαδη εισια εκει ολο το καλοκαιρι???Ειμαστε διπλα,στην Ηρακλειτσα...θα χαρω πολυ να πιουμε καφεδακι!!!

      Διαγραφή
  2. Λευκοθέα μου καλησπέρα! Είναι η Νέα Πέραμος, στην Καβάλα. Ευχαριστώ πολύ και σε σένα εύχομαι καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λευκοθέα μου είμαι εκεί προς το παρόν Σ/Κ...και σε λίγο θα πάω για 2 εβδομάδες... Θα χαρώ κι εγώ να τα πούμε γιατί στην Ηρακλείτσα κατεβαίνω σχεδόν κάθε μέρα!! Στείλε μέιλ και θα σου στείλω κι εγώ για να τηλεφωνηθούμε και να βρεθούμε!!!

      Διαγραφή
  3. Η καλύτερη θάλασσα!!Την ξέρω καλά γιατί παιδιά κι εμείς εκεί πηγαίναμε, από Δράμα!!Πεντακάθαρη, ρηχή στην αρχή για παιδιά, απολαυστική!!!Καλά να περνάς Κική μου!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου γλυκιά, δεν το ήξερα ότι είσαι από Δράμα!!! Ναι, από τη Δράμα έρχονται πολλοί και πολλοί έχουν εκεί τα εξοχικά τους! Είναι πράγματι απολαυστική...αλήθεια τώρα δεν πηγαίνεις καθόλου;;; Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Τι ομορφο που θα ειναι να ξυπνας το πρωι και να βλεπεις αυτη τη θεα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ όμορφο...όπως επίσης και το να ακούς τα κύμματα τη νύχτα...ακόμη κι όταν έχει τρικυμία!!

      Διαγραφή
  5. Yπέροχη θάλασσα,εκπληκτική θέα....καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι, Νάντια, ότι ο κόλπος της Περάμου είναι πανέμορφος και με ωραία θάλασσα (αν δεν παινέψεις τον τόπο σου...). Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη θέα, αλλά όχι μόνο...την δροσιά της νά'χεις βρε Κική μου. Μέσα σ'αυτόν τον φοβερό καύσωνα οι φωτό σου ήταν ό,τι καλύτερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Marie-Anne! Γι αυτό έβαλα αυτές τις φωτό κι όχι για να δείξω κάτι γιατί και ερασιτεχνικές είναι και από το χωριό μου κι όχι κάποια εξωτική παραλία. Καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή
  7. Paisagens lindas!
    Belas fotografias.

    ¸❤✿•.¸
    ♥ Bom fim de semana!
    ♡ Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή εβδομάδα και σε σένα. Δροσερότατες οι φωτογραφίες... ότι πρέπει για σήμερα που όπως λένε θα είναι η πιο ζεστή ημέρα! Σε φιλούμε και καλά μπάνια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, κορίτσια, που σας άρεσαν οι φωτό. Δεν ξέρω αν θα είναι η πιο ζεστή μέρα αλλά ...καίγεται ο τόπος!!! Ευχαριστώ για την ευχή και ανταποδίδω! Πάντως προς το παρόν, τα μπάνια είναι μόνον για Σαββατοκύριακο! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  9. Τέλειες οι φωτογραφίες!Ό,τι πρέπει για την έναρξητης εβδομάδας!Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό, αν και ερασιτεχνικές! Ας δροσιστούμε λίγο!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσα άποψη και συμφωνώ ότι η Ελληνική γλώσσα δεν πρέπει να αλλοτριωθεί κι ότι στην ορθογραφία βρίσκεται η μοναδικότητα και η ομορφιά της.
      Αλλά το να γράφω κεφαλαία δεν θα το κάνω από σεβασμό στους αναγνώστες μου κι επειδή θεωρώ ότι δεν συμβάλλει στην διατήρηση της γλώσσας μας... ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα!!!

      Διαγραφή
  11. Κική μου, σκέτη ομορφιά είναι οι φωτογραφίες σου!
    Με την ανυπόφορη ζέστη που έχει σήμερα η Αθήνα ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ερμιόνη μου κι εγώ σκέφτηκα ότι αντί για κουζίνα, Κυριακή βράδυ ας απολαύσουμε θάλασσα!

      Διαγραφή
  12. Απολαμβάνουμε Κική μου, απολαμβάνουμε! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες, πολύ ωραίο και το χωριό! Δροσίστηκα λιγάκι, έστω και ιντερνετικά!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έστω και για λίγο σας δρόσισα!!! Φιλιά και καλό απόγευμα!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!