Υγρό κέικ μήλου με τσάι και ξερά βερίκοκα

Όχι δεν είναι υγρό γιατί βράχηκε ούτε από βροχή ούτε από την υγρασία που έχουμε εδώ στη Θεσσαλονίκη ...πολλές μέρες τώρα (ούτε στην Αγγλία να ζούσαμε)!!!
Το υπέροχο πράσινο μήλο του χαρίζει μια απίστευτη υφή, καθόλου στεγνή και μαζί με το τσάι και τα ξερά βερίκοκα το κάνουν ένα καταπληκτικό χειμωνιάτικο κέικ που συνοδεύει το τσάι ή τον καφέ (καλά όχι ότι αντιστέκεται στο να συνοδεύσει γάλα γιατί τότε δεν θα τα πήγαινα καλά μαζί του... χαχαχα).
Απίστευτη γεύση, λιχουδιά πρώτης τάξεως για να μην πω αμαρτία γιατί κανείς δεν του αντιστέκεται εύκολα...  θέλει αντοχές!!! Εγώ πάντως δεν τις έχω, το διαπίστωσα και το πήρα απόφαση... δεν βαριέσαι ένα σωρό μας τυραννούν... σκέφτηκα ...ας κάνω και μια λιχούδικη παρασπονδία! Εντάξει, όμως, δεν ήμουν μόνον εγώ υπήρξαν και άλλοι που είχαν την ίδια άποψη κι έτσι... πολλοί μαζί ...το τσακίσαμε!!!!!!! -:))) 
Ομολογουμένως είναι ένα κέικ πολύ καλόβολο... ταιριάζει στο ταπεράκι του παιδιού για το σχολείο, στο ταπεράκι της μαμάς ή του μπαμπά που τρώει το κολατσιό του στη δουλειά (κι αν τρώει και το μεσημεριανό του εκεί...μεταμφιέζεται και σε επιδόρπιο!) , δίπλα σε ένα φλιτζάνι τσάι ή καφέ το απόγευμα και δεν σταματάει εκεί! Για τους γλυκολιχούδηδες (όπως εγώ!!) και τα παιδιά είναι υπέροχο, ελαφρύ βραδινό, συνοδευμένο με ένα ποτήρι γάλα!
Σας έπεισα;;;; Αν ναι... ελάτε να το φτιάξουμε μαζί ... αν πάλι όχι... πραγματικά λυπάμαι γιατί αξίζει αλλά περί ορέξεως... ουδείς λόγος! Συνεχίστε όμως τη βολτίτσας σας το μπλογκοσπιτάκι μου και είμαι σίγουρη ότι όλο και κάποια λιχουδιά ...θα ανακαλύψετε!
ΥΛΙΚΑ
300 ml αραβοσιτέλαιο
380-400 γρ. ζάχαρη
500 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
220 γρ. τσάι earl grey, δυνατό (1 φακελάκι τσάι)
1/2 κ.γλ. μπέικιν (το ρίχνουμε μέσα στο αλεύρι)
1 κ.γλ. τζίντζερ
1 1/2 κ.γλ. Σμυρνιό  (ή μείγμα από κανέλα, μοσχοκάρυδο, γαρύφαλλο)
260 γρ. μήλα (2 μήλα) πράσινα (ή κόκκινα)
10 βερίκοκα ξερά σε κομματάκια
60 γρ. καρύδια (ή αμύγδαλα) ψιλοκομμένα στο multi
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Τρίβουμε στην χοντρή πλευρά του τρίφτη τα μήλα.
Αλέθουμε το multi τα φουντούκια μέχρι να γίνουν σαν σκόνη.
Βάζουμε σε 220 γρ. βραστό νερό 1 φακελάκι για 5-6 λεπτά.
Βάζουμε το αραβοσιτέλαιο σε ένα μεγάλο μπολ, τη ζάχαρη, το "Σμυρνιό" και το τζίντζερ και τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός (ή με το σύρμα) μέχρι να λιώσει η ζάχαρη.
Ύστερα, προσθέτουμε εναλλάξ το τσάι με το αλεύρι, ανακατεύοντας με το μίξερ στην πιο χαμηλή ταχύτητα ή με το σύρμα έως ότου το μείγμα μας ομογενοποιηθεί.
Τέλος, προσθέτουμε τα μήλα, τα καρύδια και τα βερίκοκα και ανακατεύουμε καλά με ένα κουτάλι ή μια σπάτουλα σιλικόνης.
Καλύπτουμε ένα ταψάκι ή μια φόρμα κέικ με αντικολλητικό χαρτί (ή την αλείφουμε με αραβοσιτέλαιο και πασπαλίζουμε με λίγο αλεύρι) και βάζουμε μέσα το μείγμα μας.
Ψήνουμε για 50-60 λεπτά και πριν να βγάλουμε το κέικ από το φούρνο το ελέγχουμε βυθίζοντας τη λάμα ενός μαχαιριού (εάν είναι έτοιμο το κέικ βγαίνει καθαρή).
Βγάζουμε από το φούρνο, και αφήνουμε να κρυώσει για λίγο προτού το ξεφορμάρουμε.
Καλή σας μέρα και σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχετε μιαν υπέροχη εβδομάδα όλο χαμόγελα και νοστιμιές! -:)))

40 σχόλια:

  1. Η εβδομάδα ξεκινάει πολύ νόστιμα με αυτό το ζουμερό γλυκάκι Κική μου! Θα ακολουθησω τη συμβουλή σου και θα το φτιάξω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Amelie μου...δοκίμασέ το ...αξίζει!

      Διαγραφή
  2. Αυτό κι αν είναι κέικ με τα όλα του!
    Αγαπημένες γεύσεις από το τσάι, το μήλο και τα αποξηραμένα βερίκοκα!
    Τόσο καλά συνδυασμένα, που δεν έχεις να προβληματιστείς για την επιτυχία του!

    Τρως αβίαστα, Βασιλική μου, και δεύτερο κομμάτι χωρίς να το πολυσκεφτείς.:)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ζαμπία μου γιατί πράγματι ο συνδυασμός των συγκεκριμένων υλικών καταλήγει σ΄ένα πολύ νόστιμο και αρωματικό αποτέλεσμα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Ένα κέικ που συγκεντρώνει εγωϊστικά,απαιτητικά και τσιγγούνικα όλες τις γεύσεις,όλα τα αρώματα και ανάμεικτες νοστιμιές!
    Συμπυκνωμένη απόλαυση σε ένα μόνο κομμάτι-λέμε τώρα...-,πολύμορφη,χρυσοκάστανη,αφράτη ομορφιά με άψογη χιονισμένη επιφάνεια.
    Λάφυρο για το καθημερινό μας τσιμπολόγημα και βάλσαμο για το πρωινό μας ρόφημα.
    Ένας γλυκός φρουτένιος θησαυρός,χάδι στη ρουτίνα της βιοπάλης.
    Φιλιά πολλά,πολλά Κική μου!Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πολύ νόστιμο το συγκεκριμένο κέικ Φωτεινή μου! Είναι σωστός ο χαρακτηρισμός "γλυκός, φρουτένιος θησαυρός" και αξίζει να το φτιάξεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Τι φίνο κέικ είναι αυτό... θα πρέπει να ξεχειλίζει αρώματα! Και πώς μ΄αρέσει που το πασπάλισες με άχνη! Ταιριάζει τέλεια με το μήλο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ξεχειλίζει από άρωμα αλλά και γεύση! Και η άχνη ίσως παρέα με λίγη κανέλα του ταιριάζει απόλυτα!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το ζουμερό, αφράτο κέικ, μου έκλεψε την καρδιά!
    Γεμάτο γεύσεις και αρώματα!
    Καλή βδομάδα Κική μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έλενά μου και, πράγματι, είναι γεμάτο νοστιμιά και άρωμα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Φεύγω για τη δουλειά σε λίγο, δεν μου βάζεις κι εμένα λίγο σ' ένα ταπεράκι; :) :) Πρέπει να είναι πολύ ωραίο έτσι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, αλλά και από τα υλικά που διαβάζω!
    Πολλά φιλιά Κική μου! Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου βάλω όσο θέλεις Sel μου... είναι πράγματι νόστιμο κέικ!
      Φιλιά και καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. αμαν αμαν, τρεχω να παρω υλικα!νοιωθω οτι το μυριζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο το κέικ και αξίζει τον κόπο να το φτιάξεις!

      Διαγραφή
  8. Τσάι σε κέικ δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αλλά το έχω στα υπόψη μου!
    Το δικό σου πάντως Κική μου φαίνεται πολύ αρωματικό και γευστικό! Με τόσα ωραία υλικά δεν γίνεται κι αλλιώς άλλωστε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Ερμιόνη μου γίνεται καταπληκτικό και πολύ νόστιμο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο κι αρωματικό το κέικ της Δευτέρας! Το τσάι ταιριάζει και σαν συστατικό μέσα σε αρκετά γλυκά, τα δε φρούτα και μπαχαρικά που έχει (τη λέξη Σμυρνιό πρώτη φορά τη βλέπω! :) του πάνε άψογα πιστεύω, μια γλυκο-πρόταση ιδανική για κάθε στιγμή και για τον καθένα!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νοστιμότατο κέικ, καλή μου Dark και αξίζει να το δοκιμάσεις! Όσο για το Σμυρνιό είναι ένα μείγμα μπαχαρικών που είναι για γλυκά και το βρίσκεις στο σούπερ μάρκετ.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Κική έφτιαξα κι εγώ ένα κέικ μήλου σήμερα και βγήκε πολύ υγρό μετά το ψήσιμο έτσι γίνεται;;;ή εγώ δεν έκανα κάτι καλό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου, πρέπει να έχει πολύ μήλο για να σου βγεί έτσι υγρό. Μπορεί να είναι, ουσιαστικά, κέικ μηλόπιτα.
      Δεν νομίζω ότι κάτι έκανες στραβά... αλλά αν δεν το θέλεις έτσι μπορείς να πασπαλίσεις με ζάχαρη το τριμμένο μήλο και να το αφήσεις να βγάλει τα υγρά του πριν το ρίξεις στο μείγμα του κέικ ή να βάλεις λιγότερο μήλο σε μια συνταγή κλασσικού κέικ.
      Ελπίζω να βοήθησα Ξανθή μου!

      Διαγραφή
  11. Κική μου πεντανόστιμο φαίνεται και αξιοποιείς και τα μήλα
    που δεν τα τρώει κανείς στο σπίτι μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σοφία μου και νομίζω ότι έτσι θα φάνε και τα μήλα!

      Διαγραφή
  12. Αυτό θα πρέπει -εκτός από γεύση- να μυρίζει κ΄θαυμάσια!!!
    ;-)
    ⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ωραιότατη υφή, νοστιμιά και άρωμα.
      :-))))

      Διαγραφή
  13. Κική μου πάρα πολύ ωραίο κέικ για να ξεκινήσει γλυκά η εβδομάδα!!!
    Βάλε δυο κομματάκια!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελένη μου ...να σου βάλω όχι μόνο 2 αλλά περισσότερα κομματάκια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. πω πω μου αρέσει πολύ!!!!!! στείλε ένα κομματάκι!!! χι χι.. καλή εβδομάδα!!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω Εβονίτα μου... όσο θέλεις!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Πολύ φρουτένιο, υγρό και πολλά υποσχόμενο το κεικ σου Κική μου!
    Το δε τσάι, είναι το υλικό έκπληξη που πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω κι εγώ κάποια στιγμή σε κέικ.

    Ενδιαφέρον σίγουρα και ξεχωριστό!

    Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Χρυσαυγή μου! Δοκίμασέ το ...κι όσο για το τσάι είναι υπέροχη προσθήκη στο κέικ. Γίνεται πεντανόστιμο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Κικίτσα μου είναι ό,τι πρέπει η πρόταση γι' αυτό το φρουτένιο, τσαγένιο κέηκ με ένα extra φλυτζανι τσάϊ δίπλα. Εξαιρετικό και φίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μάρθα μου και ταιριάζει πολύ με ένα φλιτζάνι τσάι, ειδικά τώρα που είναι χειμώνας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Τί ενδιαφέρον που μου ακούγεται το τσάι!!!! Μπράβο για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία προσθήκη Ευγενία μου και αξίζει να το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  18. Στεγνό, υγρό , εγώ θα πάρω ένα κομμάτι, ίσως και δύο.
    Είπα να απέχω από τα γλυκά , αλλά με σένα και κανα δυο άλλες έχω αρχίσει να......αθετώ τις υποσχέσεις μου.
    Καλή και γλυκιά εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις Σωσώ μου όλο το κέικ... καλά και μια μικρή αθέτηση δεν πειράζει... -:)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Κική είμαι σίγουρη οτι είναι νοστιμότατο!...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Χρυσούλα μου και νόστιμο και ταιριάζει πολύ ωραία με τσάι... ειδικά τώρα με το κρύο!

      Διαγραφή
  20. με κρύο που κάνει τι καλύτερο από τσάι και κέικ για απογευματινο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Λίλα μου είναι ό,τι καλύτερο για απογευματινό!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!