Γενέθλια της Tante Kiki και ... Giveaway!!!

Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!!! Σήμερα είναι 21 Ιανουαρίου και ...όχι δεν κάνω το ημερολόγιο αλλά σαν σήμερα πριν 2 ολόκληρα χρόνια είδε το φως η Τante Kiki!!!  To blogοσπιτάκι μου άνοιξε την πόρτα του και την αγκαλιά του σ' αυτή την πανέμορφη γειτονιά, εσείς ήρθατε με επισκεφθήκατε, και αφού γνωριστήκαμε, ανοίξατε κι εσείς την αγκαλιά σας και με δεχθήκατε!! 
Δυό χρόνια γεμάτα χαρές, δημιουργίες και επικοινωνία με ανθρώπους που θεωρώ φίλους και που κάποιους γνώρισα και κάποιους άλλους είναι σαν να γνώρισα!! 
Για να μην ωραιοποιούμε όμως τα πράγματα κι όλα φαίνονται άκρως ιδανικά και ροζ... οι δύσκολες στιγμές δεν έλλειψαν! Ευτυχώς ήταν από ελάχιστες έως απειροελάχιστες κι έτσι ξεπεράστηκαν γρήγορα και έγιναν μικρές μαύρες κουκκίδες του παρελθόντος. Αλλά δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι κι απ΄αυτές τις ελάχιστες δύσκολες στιγμές βγήκε κάτι καλό... κάτι πολύ δυνατό... κι αυτό ήταν η αγάπη σας, η εκτίμησή σας, η υποστήριξή σας που για μένα ήταν μια υπέροχη έκπληξη, ένα καταπληκτικό δώρο και μια δυνατή συγκίνηση! 
Κάνοντας αυτή την μικρή ανασκόπηση, θα σας εξομολογηθώ κάτι... νιώθω απίστευτα χαρούμενη που ξεκίνησα αυτό το blog γιατί χωρίς αυτό δεν θα είχα την ευκαιρία να κάνω τόσους καινούριους φίλους ακολουθώντας το χόμπι μου! Δεν θα είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τόσους καλοπροαίρετους ανθρώπους (με κάποιους ήδη γνωριστήκαμε κι από κοντά), τόσους δημιουργικούς ανθρώπους αλλά και τόσο δοτικούς και ευχάριστους. 
Για να είμαι όμως απόλυτα ειλικρινής, η χαρά μου γίνεται πιο τρανή και για έναν άλλο λόγο! Γιατί με κάνετε και νιώθω ότι αυτό που κάνω (και ξαναλέω ότι η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική είναι ένα από τα χόμπι μου) σας δίνει ευχαρίστηση, σας βοηθάει πολλές φορές στην καθημερινότητά σας λύνοντας το καθημερινό πρόβλημα του φαγητού, κάνει κάποια πιτσιρίκια να τρώνε φαγητά που δεν τα έτρωγαν και οι επισκέψεις στο μπλογκοσπιτάκι μου... σας χαλαρώνουν. Είναι τόσο χαλαρωτικό για μένα να διαβάζω τα σχόλιά σας, να λύνω τις απορίες σας και να ξέρω ότι σε κάποιο σπιτικό ...βοήθησα κάπου, κάπως!
Δύο χρόνια, λοιπόν... δύο χρόνια ατελείωτης μαγειρικής, ωρών στην κουζίνα, τρέχοντας και ισορροπώντας οριακά πολλές φορές, ανάμεσα στις όποιες υποχρεώσεις οικογενειακές, επαγγελματικές και μαθησιακές (βλέπε... σεμινάρια) από τη μια και φροντίδας της Tante Kiki και γευστικών δοκιμών, από την άλλη. Βέβαια, κέρδισα πολλή γνώση από τα σχόλιά σας, από τα μαγειρέματά μου, από την αναζήτηση συνταγών και τις συζητήσεις με γνωστούς και φίλους επί του θέματος!!
Δύο χρόνια, ανοχής εκ μέρους των αγαπημένων μου γιατί δεν αγγίζουν τίποτε πριν φωτογραφηθεί, γιατί δοκιμάζουν και εκφέρουν την άποψή τους αδιαμαρτύρητα πια (λέτε να με βαρέθηκαν;;;), γιατί με ανέχονται όταν γκρινιάζω για τις κακές φωτογραφίες και την έλλειψη έμπνευσης ή για την έλλειψη ελεύθερου χρόνου αλλά και γιατί με στηρίζουν πότε φέρνοντάς μου συνταγές, πότε δανείζοντάς μου τις συνταγές τους (αναφέρομαι στη μανούλα μου και την αδερφούλα μου... έστω κι αν αρνείται πεισματικά να γίνει συνδιαχειρίστρια χαχαχα... έχω κακό σκοπό χεχεχε!!!). 
Θα κλείσω αυτή την εξομολόγηση δίνοντάς σας την υπόσχεση ότι κι εγώ θα συνεχίσω να είμαι αυθεντική, ειλικρινής και να προσπαθώ να βρίσκω γεύσεις που θα σας αρέσουν και θα σας ιντριγκάρουν έτσι ώστε να θέλετε να γεύεστε τις "προτάσεις" μου!
Πριν σας κεράσω, λοιπόν, θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους δικούς μου αγαπημένους ανθρώπους και σε όλους εσάς που με τιμάτε με τις επισκέψεις σας και αφήνετε ή όχι τα σχόλιά σας.
Και τώρα... σας κερνάω πρώτα πιτούλα (ξέρετε ότι λατρεύω τις πίτες) και μετά από την τούρτα με δύο γεύσεις που έφτιαξα για τα γενέθλια της Tante Kiki (πάλι δίαιτα κάναμε). Όσο για τις συνταγές τις επόμενες μέρες θα τις βρείτε... πού αλλού;; Εδώ φυσικά!!!
Εκτός όμως από το κέρασμα, σας έχω και δωράκια... με πολλή αγάπη... 3 βιβλία μαγειρικής για 3 από τους μπλογκοφίλους και αναγνώστες του Tante Kiki.
Oι μόνοι όροι είναι να είστε ή να γίνετε μέλη και το σχόλιό που θα αφήσετε σ' αυτή την ανάρτηση να μην είναι ανώνυμο! 
Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα συμμετέχουν στην κλήρωση. Φυσικά, δεν αναφέρομαι σε όσους φαίνονται ανώνυμοι αλλά στο τέλος του σχολίου έχουν όνομα και mail.
Η κλήρωση για τα δωράκια θα γίνει την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου.

166 σχόλια:

  1. Καλημερα και χρονια πολλα! Συνεχισε το ιδιο δημιουργικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύη μου και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά μου Κική!
    Χρόνια πολλά στο όμορφο blog σου! Προσωπικά μου είσαι ιδιαίτερα συμπαθής και χαίρομαι πολύ να σε διαβάζω!
    Εύχομαι να συνεχίσεις για πολύ καιρό ακόμα να μας παρουσιάζεις τις νόστιμες συνταγές σου, με τον δικό σου ευγενικό και χαρούμενο τρόπο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου για τα καλά σου λόγια και για την αγκαλιά που άνοιξες σε μένα και το μπλογκοσπιτάκι μου από την αρχή που ήρθα στην μπλογκογειτονιά!!!
      Εννοείται ότι τα συναισθήματα είναι αμοιβαία!!
      Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα , καλη βδομάδα να τα εκατοστή σεις λοιπόν τα χρόνια στη γειτονιά μας και να μας χαρίζεις συνέχειά ιδέες και δημιουργίες σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ marilise μου! Να είσαι καλά!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά και πάντα δημιουργικά! Να μη γκρινιάζεις για τις φωτογραφίες σου γιατί είναι ωραιότατες και πάντα κατατοπιστικές, όσο για τις συνταγές σου, δεν έχω λόγια, συνήθως μένω να χαζεύω με το στόμα ανοιχτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Amelie μου αν και το να μην γκρινιάζω με τις φωτό μου είναι λίγο δύσκολο όσο ακόμα δεν έχω πάει σε κάποιο σεμινάριο για ψηφιακή φωτό οπότε να πω ότι είναι ικανοποιητικές... ελπίζω να μην σας κουράζω με τη συγκεκριμένη γκρίνια μου... :-)))
      Χαίρομαι που σας αρέσουν οι συνταγές μου!!!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Κικίτσα μας ... εύχομαι να είσαι κοντά μας με τις ωραίες αναρτήσεις σου, για πολύ πολύ καιρό ακόμα !!

    Ελπίζω να μπορέσουμε να γνωριστούμε και απο κοντά κάποια στιγμή.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Κωνσταντίνα, υπέροχη συναδέλφισσα foodblogger σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα όσα έχεις κάνει για μένα και το μπλογκοσπιτάκι μου!!!
      Ελπίζω κι εγώ να γνωριστούμε από κοντά... ίσως το καλοκαίρι!!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Xρονια πολλα Κικη μου!Πολυχρονη και συ και το μπλογκ σου!!!Ευχαριστω για το κερασμα!Καλη εβδομαδα!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!! Να είσαι πάντα καλά!!!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά,εύχομαι κάθε μέρα που περνά να είναι πιο δημιουργική από την προηγούμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου για τις ευχές σου κι εσύ να είσαι πάντα γερή και δημιουργική!
      Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά! Εύχομαι να συνεχίσεις να ομορφαίνεις τη γειτονιά με τις δημιουργίες σου και να μας ανοίγεις την όρεξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα όμορφα λόγια σου καλό μου ...σεντούκι!!! Μου αρέσουν οι ...ζαβολιές σου! Να είσαι καλά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Χρονια Πολλα στο blog σου Κικη μου!
    Ευχομαι να συνεχισεις με τον ιδιο ενθουσιασμο και εμπνευση για πολλα πολλα χρονια ακομη...
    Χαρηκα πολυ που σε γνωρισα, ελπιζω να καταφερουμς να συναντηθουμε παλι καποια στιγμη!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαρίνα, χάρηκα κι εγώ που γνωριστήκαμε κι ελπίζω να συναντηθούμε σύντομα!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αυτή ήταν τελικά η έκπληξη που ανακοίνωσες χθές?

    Δεν το περίμενα να σου πω!! Συγχαρητήρια Κική μου!
    Είσαι και είμαστε τυχερές στη ζωή που καταφέρνουμε να κάνουμε (έστω και ως χόμπυ) κάτι που μας ευχαριστεί. Συγχαρητήρια και σε σένα προσωπικά για την αφοσίωσή σου σε αυτό που κάνεις γιατί το φέρνεις εις πέρας με επιτυχία και όλοι ξέρουμε πόσο κόπο έχει αυτό.
    Συγχαρητήρια και στους δικούς σου ανθρώπους που σε έχουν και τους τροφοδοτείς καθημερινά με άπειρες λιχουδιές!!

    Να τα εκατοστήσει το μπλόγκ σου! Να είσαι πάντα καλά!!

    Αναμένω συνταγή από την διπλή τούρτα!!!!!!!!! Διπλή!!! Ουάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Χρυσαυγή ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!! Ναι, πέρασαν κιόλας 2 χρόνια κι ας μου φαίνεται ότι ξεκίνησα εχθές!!!!
      Ευχαριστώ και για την εκτίμηση και τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου στα σχόλια και στην επικοινωνία!!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα (εννοείται ότι η συνταγή θα έρθει...)

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!! Να έχει πολλά πολλά δημιουργικά και νόστιμα χρόνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου για τις ευχές και την επίσκεψη!!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλά! Πάντα να μας εμπνέεις με φαντασία και πτωτοτυπία! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Να είσαι καλά!!!
      Καλή εβδομάδα!:-)))

      Διαγραφή
  13. Κική μου πολύχρονο το blogoσπιτάκι σου, να συνεχίσει να είναι πάντα δημιουργικό και ζεστό όπως και στο ξεκίνημά του.Να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ροδάνθη μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς... με το καλό σου εύχομαι!!! :-)))
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Να τα εκατοστήσει το blog σου!!!!!!!!!!Πολλά πολλά μπράβο για όσα
    κάνεις!!!!!!Είναι όλα τέλεια!!!!!Χρόνια πολλά γλυκά και πεντανόστιμα!!!!!!Με πολλές πολλές αλμυρές και γλυκές συνταγές!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια!!! Ελπίζω να σας κάνω πάντα να περνάτε καλά στο μπλογκοσπιτάκι μου!
      Καλή σου εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα και χρόνια πολλά Κική μου!!!
    Συνέχισε έτσι, να μας χαρίζεις τέτοιες νοστιμιές....έπαθα πλάκα με την διπλή τουρτίτσα, superrrr.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. να τα χιλιασει το μπλογκ σου και εσυ να συνεχισεις να μας χαριζεις υπεροχες συνταγες και λυσεις στα δυσκολα!!!σου αφιερωνω ενα αγαπημενο τραγουδακι που ερμηνευει μια καλη μου φιλη http://www.youtube.com/watch?v=L_NitYUFsbw&feature=share

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλό μου "πλεχτό μπισκότο" και χαίρομαι που σας βρίσκω λύσεις και σας αρέσουν οι συνταγές μου!
      Ευχαριστώ και για το τραγουδάκι!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά Κική!!Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και σε ότι σε γεμίζει χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ξανθή κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!! Να είσαι πάντα καλά!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. χρονια πολλα κικη μου!να συνεχισεις τις νοστιμες συνταγες σου..Τις ακολουθω συχνοτατα είτε κατα γραμμα είτε αυτοσχεδιαζοντας και ποτε δεν βγηκα χαμενη!φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μαργκώ και χαίρομαι που σου αρέσουν... μου αρέσει που αυτοσχεδιάζεις γιατί είναι σημαντικό να τις "στρώνεις" σε όσα εσύ επιθυμείς! :-)))
      Καλή σου εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Κική, πολύχρονο το μπλογκόσπιτό σου. Να συνεχίσεις να μας δίνεις ωραίες συνταγές για πολλά πολλά χρόνια. Άλλωστε το μεράκι σου για την μαγειρική και την ζαχαροπλαστική είναι εμφανές, μέσα από τις αναρτήσεις σου. Και ας είναι ένα από τα χόμπυ σου, όπως λες. Δίνεις την καρδιά και την αγάπη σου, σε αυτό. Κάτι που φαίνεται στις νοστιμιές που μας κερνάς καθημερινά! Σου εύχομαι καλές, γλυκές και αλμυρές δημιουργίες!
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου Ειρήνη και όχι μόνον για τις ευχές και τα καλά σου λόγια αλλά και για την ανοιχτή σου αγκαλιά στο μπλογκοσπιτάκι μου κι εμένα από την αρχή που κατέφθασα σ'αυτή την μπλογκογειτονιά! :-))
      Καλή σου εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και νόστιμα Tante Kiki! Πολύ καλή δουλειά που φαίνεται οτι γίνεται, κυρίως με αγάπη!

    Ράνια, ouraniaxanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια Ράνια και χαίρομαι που φαίνεται ότι αυτό που κάνω το αγαπώ!!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ BLOG ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΚΗ Κ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ.ΑΝΤΕ Κ ΣΤΑ 100...
    annakam1978@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια Άννα!
      Να είσαι καλά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου καλή μου Tante Kiki!
    Πάντα με ωραίες συνταγές και ξεχωριστές νόστιμες δημιουργίες!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια Marie-Anne μου! Να είσαι καλά!
      Καλή εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα .....
    Λοιπόν τρελαίνομαι για τις τούρτες δύο γεύσεων.
    Αρπάζω ένα κομμάτι χωρίς να ρωτήσω κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φλώρα μου κι ευχαριστώ για τις ευχές!
      Εννοείται ότι κερνιέσαι και πιτούλα και τούρτα και από τις δύο γεύσεις... η συνταγή τις επόμενες μέρες!!! :-)))
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  24. να τα εκατοστήσει το μπλοκάκι σου.. Να μας κάνεις κάθε μέρα να μας τρέχουν τα σάλια με τις όμορφες δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Να είσαι καλά!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. Χρόνια Πολλά, Γλυκά και Ονειρεμένα στο αγαπημένο μας blog συνταγών. Εύχομαι, Κική μου, να συνεχίσεις να δημιουργείς για όλες εμάς που "κλέβουμε" τις συνταγές σου με σκοπό να ενθουσιάσουμε και να χορτάσουμε τους αγαπημένους μας ανθρώπους!!! Φιλιά Πολλά και Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια Χαρά μου!!! Να είσαι καλά κι εγώ ελπίζω να συνεχίσω να σας χαρίζω ευχαρίστηση και ωραίες συνταγές! :-))
      Καλή εβδομάδα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Χρόνια πολλά Tante Kiki απο εσένα έμαθα να ανοίγω φύλλο. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άσπα μου!! Χαίρομαι όταν διαβάζω ότι το μπλογκοσπιτάκι μου σας είναι χρήσιμο και ευχάριστο.
      Εγώ σε ευχαριστώ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  27. Πάνε περίπου 6-7 μήνες Κική μου που πρωτοκτύπησα την πόρτα του τόσο φιλόξενου blog σου.Στάθηκα στην αρχή με περιέργεια,μετά με θαυμασμό και τώρα με αγάπη..με γνήσια ανόθευτη αγάπη,της οποίας την αύρα την δημιουργείς εσύ!Με αξιοζήλευτη οργανωτικότητα, και ακούραστο μεράκι μας χαρίζεις τις γνώσεις σου στην μαγειρική και την ζαχαροπλαστική,ενδίδεις στις απαιτήσεις μας,απαντάς αγόγγυστα στα σχόλια, δίνεις πάντα με ευγένεια λύσεις στα ερωτήματά μας!!!
    Εύχομαι να συνεχίσεις έτσι.Με το μεράκι, την αγάπη και την καλή διάθεση.Χωρίς υπερβολές,με μετριοπάθεια και καλωσύνη,κάτι που άλλωστε σε χαρακτηρίζει!
    Περιμένω ανυπόμονα την συνταγή της φανταστικής σου τούρτας.
    Σε φιλώ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου Φωτεινή μου για την παρουσία σου και τα υπέροχα και συγκινητικά σχόλιά σου... να ήξερες μόνον πόσες φορές με ...ξεκούρασες, χαλάρωσες, συγκίνησες και χαροποίησες!!!!
      Ελπίζω ότι θα είμαι καλά για να συνεχίσω να είμαι χρήσιμη αλλά και φιλόξενη και ευχάριστη!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  28. Αγαπημένη μου Κική χαίρομαι που είμαι ένας από αυτούς που σε γνώρισαν από κοντά! Εύχομαι τόσα κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα... δημιουργικά και νόστιμα χρόνια!
    Χρόνια πολλά όμορφή μας συντροφιά και καλή συνέχεια!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι Λίτσα μου καλή που γνωριστήκαμε και θα χαρώ ακόμη περισσότερο να οργανώσουμε μια ακόμη συνάντηση!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια.
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  29. Χίλια χρόνια γλύκας μα και αλμύρας,
    χίλια χρόνια νοστιμιάς,
    χίλια χρόνια food styling,
    χίλια χρόνια και άλλα ακόμη πιο πολλά το σπιτάκι σου να ζήσει και εσύ μέσα από αυτό να μας κακομαθαίνεις με τις γλυκιές και αλμυρές νοστιμιές.
    Χρόνια πολλά έχω μάθει πολλά από εσένα και ελπίζω και εύχομαι να μάθω ακόμα περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ πολύ... χίλια ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια Χρυσόσκονή μου αλλά και για την επικοινωνία σας και για την θετική αύρα που μου χαρίζετε και όταν καμιά φορά κουράζομαι με σπρώχνετε να συνεχίσω!!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  30. ΑΧΑ!!!Αποκαλύφθηκε η χθεσινή εκπληξούλα!!!
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου κ' να μας χαρίζεις μέσα από το ζεστό κ' ευωδιαστό σπιτάκι σου, ανεπανάληπτες γευστικές απολαύσεις!!!
    (Το ότι δεν αφήνεις κανέναν να πλησιάσει τα φαγητά πριν τα φωτογραφίσεις, πρέπει να είναι μαρτύριο!!!)
    Οπότε, θα ευχηθώ κ' στους ήρωες που κάνουν υπομονή(!), να είναι πάντα καλά κ' να σε πλημμυρίζουν με πολλή-πολλή αγάπη!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια, για τις ευχές σου και τη συμπαράστασή σου στους αφανείς ήρωες του ...τριωρόφου!! χαχαχα
      Χαίρομαι να ακούω ότι το σπιτάκι μου το νιώθετε φιλόξενο, οικείο και σας είναι χρήσιμο.
      Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια πολλά! Δύο χρόνια γεμάτα νοστιμιές! Έτσι κι ακόμα καλύτερα εύχομαι να ναι και τα επόμενα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα... μα πάρα πολύ για τις ευχές και τα καλά σας λόγια!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  32. Α ωστε τα blogo-γενέθλια ήταν η έκπληξη!
    Να μεγαλώσει λοιπόν το blog και να αποκτήσει κι άλλους αναγνώστες εύχομαι. Κι εσύ προσωπικά κι άλλους φίλους με παρόμοια ενδιαφέροντα!

    Αυτό το "Μη, θέλω να το φωτογραφίσω πρώτα" κάτι μου θυμίζει :)
    Η τούρτα της φωτο φαίνεται πλούσια και γιορτινή, με 2 γεύσεις μάλιστα είμαι περίεργη για τη συνταγή!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Dark κι ελπίζω να μη σε απογοήτευσε η έκπληξη!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!!!
      Είμαι σίγουρη ότι το "μη" κάτι σου θυμίζει... 100% σίγουρη!!! χαχαχα
      Τη συνταγή θα την έχετε πάραυτα... σε μερικές μέρες!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  33. Xronia polla, Kiki mou!!! Mas magepses me ta yperoxa fagita poy mageirevis!!! Filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελμιράκι μου... για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  34. Εννοείται ότι ανυπομονώ για τη συνταγή αυτής της υπέροχης τούρτας, αλλά μέχρι τη δω αρκούμαι στις φωτογραφίες και σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για το μπλογκ σου! Να συνεχίζεις να μας χαρίζεις όμορφες συνταγές και στιγμές της καθημερινότητάς σου! Κι αν καμιά φορά έρθει κάτι δύσκολο, εμείς θα είμαστε εδώ να σε στηρίζουμε!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις επόμενες μέρες θα σας τη δημοσιεύσω sundayspoon και σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ειδικά την τελευταία σου φράση...
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  35. Πολύχρονο να είναι το blog σου!Όχι τα 2, τα 100 εύχομαι να κλείσει!Να είναι πάντα εκεί με νόστιμες, ευφάνταστες και μοναδικές συνταγές!Και όσον αφορά τις κακές στιγμές, χρειάζονται κι αυτές για να μαθαίνεις,να τις προσπερνάς και να συνεχίζεις μπροστά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια κι έχεις απόλυτο δίκιο για τα μικροπροβλήματα! Είναι αυτό που λέμε ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό!

      Διαγραφή
  36. Χρόνια πολλάαααααααα!!!!
    Χιλιόχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου Κική μου!!
    Εμείς σε ευχαριστούμε, που έγινες το αγαπημένο μας παρεάκι, και μέσα από το σπιτάκι σου απολαύσαμε όχι μόνο τις λιχουδιές που μας ετοίμαζες, αλλά και την ζεστή σου φιλοξενία!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενά μου ... και ειδικά εσάς γιατί με "αγκαλιάσατε" από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκα στην μπλογκογειτονιά.
      Σ' ευχαριστώ, λοιπόν, διπλά για τα καλά σου λόγια και για την αγκαλιά σας!
      Πολλά φιλάκια !

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά!Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη με ότι κάνεις!
    Επιτυχίες σε όλους τους τομείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου κι εσύ να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  38. Χρονια πολλα!πολυ ωραιο το Blog σου με υπεροχες συνταγες!!!!καλή συνεχεια!!!Αλεξανδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες craftland και χαίρομαι που σου άρεσε το μπλογκοσπιτάκι μου!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές , να είσαι καλά κι ελπίζω να τα λέμε συχνά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  39. Να τα κατοστήσει το blog-οσπιτάκι σου Κική μου και να'χεις πάντα το ίδιο πάθος για τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, και να μας γλυκαίνεις με διπλές τουρτίτσες, του χρόνου τριπλές, παρατουχρόνου τετραπλές και πάει λέγοντας...Καλή συνέχεια και πολλές αγάπες, Μάρθα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρθα μου για τις ευχές σου τις γλυκές!
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  40. Να ευχηθούμε τα 2 χρόνια να γίνουν με το καλό 4, 6, 8, 10 και όσα εσύ τέλος πάντων καλή μου Κική έχεις διάθεση να κρατάς και να στηρίζεις αυτό το blog με τις δημιούργιες.

    Καλή συνέχεια σε όλα και όχι μόνον σε τούτο το "κοινό" μας χόμπυ.

    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου να είσαι καλά κι εγώ σ' ευχαριστώ γιατί είσαι από τις πρώτες καλές μπλογκοφίλες...
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  41. Χρόνια Πολλά στο "Tante Kiki"!
    Βασιλική μου πάντα δημιουργική και πάντα αυθεντική!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστστώ πολύ Ζαμπία μου να είσαι καλά και πάντα να μας χαρίζεις κι εσύ τις υπέροχες δημιουργίες σου! Ευχαριστώ για τη στήριξη και τα καλά σου λόγια!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  42. Χρόνια πολλά Κική,με χιλιάδες γλυκές και αλμυρές νοστιμιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  43. Χρόνια πολλά πολλά!!!!
    Να συνεχίσεις το ίδιο δημιουργική!!!!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δαμασκηνή μου κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Καλή εβδομάδα! :-))

      Διαγραφή
  44. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!
    Ευχομαι καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και σε σένα εύχομαι ό,τι καλύτερο στη ζωή σου!

      Διαγραφή
  45. Χρόνια πολλά Κική στο blog σου, να είναι πάντα γεμάτο γλυκές κι ωραίες αναρτήσεις κι εσύ πάντα δραστήρια να κάνεις με πολύ κέφι το χόμπυ σου.

    Τα blogs μας φέρνουν όλους πιο κοντά, ιδίως κάποιους που είναι μακριά.
    Εύχομαι τα καλύτερα :)

    Να είσαι καλά.

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάριον, να είσαι καλά. Έχεις απόλυτο δίκιο για τα blogs κι αυτό είναι πολύ όμορφο!
      Φιλιά και καλημέρα! :-)))

      Διαγραφή
  46. Χρόνια πολλάαααα! Χρόνια δημιουργικά και πεντανόστιμα για το blog και φυσικά τη δημιουργό του! Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις τις όμορφες συνταγές σου!
    Ε θα κεραστώ κι έγώ ένα κομματάκι, να μη σε προσβάλω! :) :) :)
    Πολλά πολλά φιλάκια Κική μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Sel, να είσαι πάντα γερή, δυνατή κι ευτυχισμένη!!!
      Φυσικά και θα κεραστείς...εννοείται!!! :-)))
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  47. Κική μου χρόνια πολλά στο blog σου,σου εύχομαι γλυκείες ,αλμύρες και προπαντός πεντανόστιμες αναρτήσεις ,να συνεχίσεις να είσαι το ίδιο δημιουργική ..φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύη μου κι εσύ να είσαι πάντα καλά!
      Φιλιά και καλημέρα!

      Διαγραφή
  48. Ma tante,μ αρεσει να σε διαβαζω,κι ας μην αφηνω συχνα σχολια!
    Λατρευω και γω τις πιτες!Δεν ενδιαφερομαι να μπω στη κληρωση,
    ηθελα μονο να στειλω τις ευχες μου στο ζεστο σου μπλογκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειραζει Άφρα μου, χαίρομαι που σου αρέσει να έρχεσαι στο μπλογκοσπιτάκι μου! Γιατί δεν ενδιαφέρεσαι να μπεις στην κλήρωση;;;;; Για όλους είναι...
      Χαίρομαι που σου αρεέσουν οι πίτες!!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  49. Bon anniversaire, εύχομαι να συνεχίσεις έτσι δυναμικά, με διάθεση και δημιουργικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  50. Κική μου με τόσα ομορφα φαγητα και γλυκα... που φιάχνεις πως να αντισταθεί κανείς στο πέρασμα απο το μπλοκ σου να ξενιάσει τι θα μαγειρέψει;...να εισαι παντα τοσο δημιουγική ..και ν α τα εκατοστήσει το μπλοκ σου και με πολλες πολες νοστιμιές ακομα...Χρονια πολλά...φιλί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρούλα μου και χαίρομαι που βοηθώ να ξενοιάσετε από το μαγείρεμα!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  51. Χρόνια πολλά Κική μου!!! Σου εύχομαι η πολύ όμορφη δουλειά και το μεράκι που βάζεις σ' αυτό το μπλόγκ να σου χαρίζει υπέροχες στιγμές σαν και αυτές που μας προσφέρεις με τις νοστιμιές όλον αυτόν τον καιρό!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια!!!
      Χαίρομαι πάντως να σας προσφέρω όμορφες στιγμές νοστιμιάς...
      Καλή σου μέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
  52. Γλυκιά μου Κική χρόνια πολλά στο αγαπημένο μας Tante Kiki, να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις τις υπέροχες συνταγές σου για πάρα πολλά πολλά χρόνια ακόμη! Κ εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνώρισα έστω και διαδικτυακά κ ελπίζω και σε κοντινή συνάντηση! φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Έρη κι εσύ να είσαι καλά να μας χαρίζεις τις υπέροχες νοστιμιές σου... Χαίρομαι κι εγώ πολύ όχι μόνον για την διαδικτυακή γνωριμία μας αλλά και για την επικοινωνία μας. Πού ξέρεις μπορεί κάποια στιγμή να συναντηθούμε εκεί ή εδώ!!1 :-)))
      Καλή σου μέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  53. Χρόνια πολλά! Οι συνταγές σου είναι μία και μία! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια Ελένη μου!!

      Διαγραφή
  54. Χρόνια πολλά!Καλή συνέχεια στις νοστιμότατες δημιουργίες σου!
    ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τζίνα μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  55. χρόνια πολλά και νόστιμα happy_xara@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κική μου χρόνια πολλά και δημιουργικά στο νόστιμο blogσπιτάκι σου!!!Καλή συνέχεια και καλά μαγειρέματα!!!Αναμένω νέες συνταγές!
    Πολλα πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη, ανταποδίδω τις ευχές γιατί κι εσύ μας χαρίζεις νοστιμιές!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  57. Χρόνια πολλά! Από τα ωραιότερα blog στη μπλογκογειτονιά μας, Μπράβο Κική, συνέχισε να μας δίνεις καινούργιες συνταγές και να μας κρατάς συντροφιά με τα υπέροχα σχόλιά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζουζού μου! Ευχαριστώ για τις ευχές και για τον χαρακτηρισμό... χαίρομαι που σου αρέσει το μπλογκοσπιτάκι μου!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  58. Χρόνια πολλά, τα βιβλια ειναι υπεροχα και οι συνταγες σας με 'χουν βοηθησει πολλες φορες, ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν οι συνταγές του Tante Kiki καλή μου Μαρία. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  59. "Να ζήσεις Tante Kiki και χρόνια πολλάάαααααα".
    Μπράβο Κική που έκανες το χόμπυ σου αγαπημένη συνήθεια. Που αγαπάς να μοιράζεσαι τις μοναδικές σου συνταγές. Και εγώ σου εύχομαι να παραμείνεις αληθινή και γλυκιά και να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δήμητρά μου!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  60. Χρόνια πολλά και γλυκά Κική στο όμορφο μπλογκοσπιτακι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δημιουργία κι ευχαριστώ πολύ!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  61. Χρονια πολλα! Ενα χρονο τωρα εγινες καθημερινη μου συνηθεια! πολλες φορες γευτηκαμε τις συνταγες σου με μεγαλη ευχαριστηση!φαινεται οι γευστικες επιλογες μας ειναι πολυ κοντα! ευχομαι να συνεχισεις για πολλα χρονια ακομα αυτη την ομορφη παρουσιαση! ellanara@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι για την καθημερινή συνήθεια να με επισκέπτεσαι... δεν είμαι τουλάχιστον ... επιζήμια... χαχαχα
      Χαίρομαι που σου αρέσουν οι προτάσεις μου και σε ευχαριστεί να επισκέπτεσαι το μπλογκοσπιτάκι μου. Ελπίζω να συνεχίσω να σας κάνω να περνάτε καλά και να βρίσκετε λύσεις στο καθημερινό σας μαγείρεμα!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  62. Πολύχρονο το blog σου Κική μου! Να είσαι πάντα καλά να μας κάνεις τέτοιες όμορφες δημιουργίες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις και τις δικές σου νοστιμιές! :-))

      Διαγραφή
  63. Χρόνια πολλά, Κική μου, με υγεία, χαρές, ευαισθησία και δημιουργική διάθεση! Σε ευχαριστούμε που τόσο όμορφα μας συντροφεύεις καθημερινά και μοιράζεσαι μαζί μας συνταγές, σκέψεις, προβληματισμούς. Το εκτιμώ αυτό πάρα πολύ!
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για όλα! Είσαι κι εσύ από τις μπλογκοφίλες που με αγκάλιασαν από τη πρώτη στιγμή και σ' ευχαριστώ πολύ.
      Σ' ευχαριστώ για την επικοινωνία μας και για τις νοστιμιές που μας χαρίζεις!
      Να είσαι καλά!
      Καλή σου μέρα και φιλάκια!

      Διαγραφή
  64. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου Κική μου, πάντα με όμορφες συνταγές και λαχταριστά κεράσματα σαν το σημερινό!!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!! Κι εσύ να είσαι καλά να μας χαρίζεις τις δικές σου συνταγές!
      Φιλιά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  65. Αγαπητη Κικη,

    Τον τελευταιο 1,5 χρονο περιμενω με χαρα καθε μερα..εκει στις 10 να κανεις την καινουρια σου αναρτηση! Δε σου εχω γραψει ποτε αλλα ακομα κ στις διακοπες μου μπαινω στη σελιδα σου..μη τυχον κ μου ξεφυγει καποια συνταγη..
    Συγχαρητηρια για τις συνταγες σου, την αυθεντικοτητα σου, το χιουμορ σου, τον αυτοσαρκασμο σου ακομα (θελει τολμη) κ την αισιοδοξια σου!!
    Απο εδω κ περα θα σου αφηνω σχολια σε ο,τι δοκιμαζω.
    Καλη κ δυνατη συνεχεια!!
    Κ να θυμασαι οτι..οι 'ανωνυμοι' ειναι πολλοι κ πιστοι!!
    φιλια πολλα!
    ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Εύη, χαίρομαι και συγκινούμαι με το μήνυμά σου όπως και με το γεγονός ότι σου αρέσουν οι προτάσεις μου! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά!!
      Όσο για τους ανώνυμους χαίρομαι που μου λες ότι είναι πολλοί και πιστοί αλλά, αν αναφέρεσαι σ'αυτό που γράφω, δεν εννοώ αυτούς τους ανώνυμους (γιατί εσύ δεν είσαι εφόσον αφήνεις το όνομά σου) αλλά τους άλλους, τους κακοπροαίρετους γιατί δυστυχώς πάντα υπάρχουν... όπως και στη ζωή έτσι και εδώ!
      Πάντως, εάν θέλεις στείλε μου και το μέιλ σου για την περίπτωση που θα κερδίσεις δωράκι. Εάν δεν θέλεις να φαίνεται σε σχόλιο στείλτο στο μειλ που έχω επάνω και δεν πρόκειται, φυσικά, να φανεί πουθενά!
      Καλή σου μέρα καλή μου και να περνάς καλά!
      Χαίρομαι που με επισκέπτεσαι και που σε κάνω να περνάς καλά και να γεύεσαι νοστιμιές!!! :-))

      Διαγραφή
  66. To blog σου ειναι καλοφτιαγμένο, και πραγματικα χαίρομαι να το διαβάζω!
    Χρονια πολλά λοιπόν, και κάθε επιτυχια!
    Penzaf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέννυ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές!!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  67. Να τα εκατοστήσεις και πάντα να μας γεμίζεις με δημιουργικές και πρωτότυπες αναρτήσεις!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  68. καλοστημένο ιστολόγιο. Χρόνια πολλά λοιπόν. Μ αρέσουν πολύ όλες οι συνταγές καθώς δημιουργώ με αυτά όμορφες γεύσεις.
    elenitca1985@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε Έλενα! Ευχαριστώ και για τις ευχές και δεν σου κρύβω ότι χαίρομαι πολύ όταν σας αρέσουν οι γεύσεις που σας προτείνω!

      Διαγραφή
  69. Χρόνια πολλά Tante Kiki!!!! Εύχομαι να συνεχίσεις να έχεις τις πόρτες σου ανοιχτές και να καλοδέχεσαι όπως πάντα τους επισκέπτες της γειτονιάς μας!! Κική, σε ευχαριστούμε που άνοιξες το σπίτι σου και την καρδιά σου σ' εμάς! Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Τίνα μου κι όσο για φιλόξενο αυτό το μπλογκοσπιτάκι θα είναι πάντα και θα σας κερνάει χαρά, χαλάρωση και λύσεις για την καθημερινότητά σας!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  70. Κικίτσα μου γλυκιά εύχομαι χρόνια πολλά και καλά στο σπιτάκι σου το νόστιμο και φιλόξενο!!! Εύχομαι να είσαι πάντα γεμάτη ενέργεια και καλή διάθεση και να μοιράζεσαι μαζί μας τις τόσο προσεγμένες και όμορφες συνταγές σου!!!!! Χαίρομαι που σε γνώρισα εδώ γιατί είσαι ένας πολύ καλός και γλυκός άνθρωπος και μια αγαπημένη φίλη για μένα!!!Φιλιά πολλά πολλά Κικίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νασιούλα μου για τις ευχές και για τα γλυκύτατα λόγια σου!! Όσο για τα υπόλοιπα το ίδιο ισχύει και για μένα γιατί έτσι σε νιώθω!!! Να είσαι καλά και να μας χαρίζεις τις πανέμορφες και καταπληκτικές σου δημιουργίες!!
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  71. Χρόνια πολλά Κική μου! Εύχομαι υγεία και να συνεχίσεις να ομορφαίνεις την μπλογκοχωρα με τις υπέροχες, λαχταριστές συνταγές/δημιουργίες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  72. Nα τα χιλιάσει το blog κι εσύ να έχεις πάντα υγεία και να μας χαρίεις υπέροχες αναρτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Χρόνια πολλά στο καταπληκτικό blog σου. Να'σαι πάντα καλά και να μας προσφέρεις τις υπέροχες συνταγές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!Πάντα με υπέροχες συνταγές και πεντανόστιμες δημιουργίες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. χρόνια πολλά στο Blogoσπιτάκι σου!!!! να έχεις πάντα υγεία και να μας χαρίζεις τόσο όμορφα πιάτα γεμάτα αγάπη και δημιουργικότητα!! μας δίνεις έμπνευση και σε ευχαριστούμε πολύ! συνέχεσισε έτσι!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χρόνια πολλά στο πιο μοσχομυριστό μπλογκάκι της γειτονιάς μας! Εύχομαι Κική μου να είσαι πάντα καλά και να μας γεμίζεις με νοστιμιές και ευωδιές! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Κική μου Χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου, κι' εσυ να εισαι γερη, δυνατη και δημιουργικη να μας προσφερεις τις υπεροχες συνταγες σου! καλη συνεχεια!φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Είμαι κι' εγώ εδώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καθυστερημένη λίγο αλλά....... υπάρχω!!!!
    Εύχομαι ολόψυχα πολύχρονο το blogoσπιτάκι σου, πάντα γεμάτο και εύγευστο και, καθότι ο έρωτας περνάει απ' το στομάχι, να μας προσφέρεις τις υπέροχες συνταγές σου... μπας και!!!!!!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Πολύχρονο το blog σου Κική!...να τα εκατοστήσει!!!Κι`εσύ με τις υπέροχες συνταγές σου να συνεχίσεις για πολλά-πολλά χρόνια να νοστιμεύεις...και να γλυκαίνεις τις ημέρες μας!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Χρόνια πολλά στο όμορφο blogοσπιτάκι σου!!! Να είσαι πάντα καλά με όμορφες ιδέες για να μας προσφέρεις κι εμάς τις υπέροχες συνταγές σου και πάνω απ' όλα την θετική σου ενέργεια και την καλή σου διάθεση!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. χρόνια πολλά, γεμάτα γλύκα σαν τα υπέροχα γλυκά που μας φτιάχνεις. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Χρόνια πολλά και γεμάτα γλύκα όπως τα υπέροχα γλυκά που μας φτιάχνεις. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου γλυκούλα μου Κικίτσα, να συνεχίσεις για πολλά χρόνια ακόμα να μας βοηθάς στο τί και πως θα μαγειρεύουμε καθημερινά!! Τα δώρα σου πολύ χρήσιμα!!Χαρά στις τυχερές!!! Φιλάκια πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ταντε Κικη χρονια πολλα......ευχομαι καθε χρονος που περναει να γινεται ακομη πιο "ωριμο" και ακομη πιο "χρησιμο"για εμας τους αναγνωστες του....Κικη μου να χαιρεσαι το σπιτακι σου....ευχομαι η εμπνευση να συνεχισει κα δυναμωνει μερα με την μερα....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. χρόνια πολλά!! νόστιμα και δημιουργικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Χρόνια πολλά, γεμάτα με νόστιμες συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Πάντε τέτοια εύχομαι! Ανέβασα και στο blog μου το giveaway σου! :)
    http://withlovemarianna.blogspot.gr/p/blog-page_2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλησπέρα Κική μου, εύχομαι πολύχρονο και δημιουργικό να' ναι το blog σου με πολλές - πολλές συνταγές ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Κική μου να τα εκατοστίσει το blogoσπιτάκι σου με πολλές πολλές ακόμη λιχουδιές!!!! Τα δωράκια είναι τέλεια και πολύ χρησιμα!!! Θα βάλω την φωτογραφία του διαγωνισμού και στο δικό μου blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Αν και καθυστερημένα, χρόνια πολλά, νόστιμα και γεμάτα νέες γεύσεις κι εμπειρίες!! Ευχαριστούμε για τα δωράκια και καλή επιτυχία σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Κική μου να χαίρεσαι το blog σου, κι εμείς εσένα που είσαι ένας τόσο δημιουργικός και θετικός άνθρωπος! Σου εύχομαι να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Καλά πώς μου ξέφυγε εμένα αυτό; Χρόνια Πολλά και δημιουργικά! Να απολαμβάνεις πάντα ό,τι κάνεις Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Χρόνια Πολλά!!!!Καλέ προλαβαίνω;;;;Στο τσακ το πήρα χαμπάρι....
    Συνέχισε την υπέροχη δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Χρόνια πολλά για το blog, και ποτέ να μη χάσεις το μεράκι και τη δημιουργικότητά σου... Όπως και να το κάνουμε η μαγειρική είναι δημιουργία :)

    Φωτούλα
    mail: f.xanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Χρόνια πολλά για το blog σου και πάντα να έχεις μεράκι και δημιουργικότητα... Όπως και να το κάνουμε η μαγειρική είναι δημιουργία!

    Φωτούλα
    mail: f.xanth@gmail.com
    (συγγνώμη αν το σχόλιο δημοσιεύτηκε δυο φορές, δεν ήμουν σίγουρη για την πρώτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!