Γενέθλια της Tante Kiki και ... Giveaway!!!


Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!!! Σήμερα είναι 21 Ιανουαρίου και ...όχι δεν κάνω το ημερολόγιο αλλά σαν σήμερα πριν 2 ολόκληρα χρόνια είδε το φως η Τante Kiki!!!  To blogοσπιτάκι μου άνοιξε την πόρτα του και την αγκαλιά του σ' αυτή την πανέμορφη γειτονιά, εσείς ήρθατε με επισκεφθήκατε, και αφού γνωριστήκαμε, ανοίξατε κι εσείς την αγκαλιά σας και με δεχθήκατε!! 
Δυό χρόνια γεμάτα χαρές, δημιουργίες και επικοινωνία με ανθρώπους που θεωρώ φίλους και που κάποιους γνώρισα και κάποιους άλλους είναι σαν να γνώρισα!! 
Για να μην ωραιοποιούμε όμως τα πράγματα κι όλα φαίνονται άκρως ιδανικά και ροζ... οι δύσκολες στιγμές δεν έλλειψαν! Ευτυχώς ήταν από ελάχιστες έως απειροελάχιστες κι έτσι ξεπεράστηκαν γρήγορα και έγιναν μικρές μαύρες κουκκίδες του παρελθόντος. Αλλά δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι κι απ΄αυτές τις ελάχιστες δύσκολες στιγμές βγήκε κάτι καλό... κάτι πολύ δυνατό... κι αυτό ήταν η αγάπη σας, η εκτίμησή σας, η υποστήριξή σας που για μένα ήταν μια υπέροχη έκπληξη, ένα καταπληκτικό δώρο και μια δυνατή συγκίνηση! 
Κάνοντας αυτή την μικρή ανασκόπηση, θα σας εξομολογηθώ κάτι... νιώθω απίστευτα χαρούμενη που ξεκίνησα αυτό το blog γιατί χωρίς αυτό δεν θα είχα την ευκαιρία να κάνω τόσους καινούριους φίλους ακολουθώντας το χόμπι μου! Δεν θα είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τόσους καλοπροαίρετους ανθρώπους (με κάποιους ήδη γνωριστήκαμε κι από κοντά), τόσους δημιουργικούς ανθρώπους αλλά και τόσο δοτικούς και ευχάριστους. 
Για να είμαι όμως απόλυτα ειλικρινής, η χαρά μου γίνεται πιο τρανή και για έναν άλλο λόγο! Γιατί με κάνετε και νιώθω ότι αυτό που κάνω (και ξαναλέω ότι η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική είναι ένα από τα χόμπι μου) σας δίνει ευχαρίστηση, σας βοηθάει πολλές φορές στην καθημερινότητά σας λύνοντας το καθημερινό πρόβλημα του φαγητού, κάνει κάποια πιτσιρίκια να τρώνε φαγητά που δεν τα έτρωγαν και οι επισκέψεις στο μπλογκοσπιτάκι μου... σας χαλαρώνουν. Είναι τόσο χαλαρωτικό για μένα να διαβάζω τα σχόλιά σας, να λύνω τις απορίες σας και να ξέρω ότι σε κάποιο σπιτικό ...βοήθησα κάπου, κάπως!
Δύο χρόνια, λοιπόν... δύο χρόνια ατελείωτης μαγειρικής, ωρών στην κουζίνα, τρέχοντας και ισορροπώντας οριακά πολλές φορές, ανάμεσα στις όποιες υποχρεώσεις οικογενειακές, επαγγελματικές και μαθησιακές (βλέπε... σεμινάρια) από τη μια και φροντίδας της Tante Kiki και γευστικών δοκιμών, από την άλλη. Βέβαια, κέρδισα πολλή γνώση από τα σχόλιά σας, από τα μαγειρέματά μου, από την αναζήτηση συνταγών και τις συζητήσεις με γνωστούς και φίλους επί του θέματος!!
Δύο χρόνια, ανοχής εκ μέρους των αγαπημένων μου γιατί δεν αγγίζουν τίποτε πριν φωτογραφηθεί, γιατί δοκιμάζουν και εκφέρουν την άποψή τους αδιαμαρτύρητα πια (λέτε να με βαρέθηκαν;;;), γιατί με ανέχονται όταν γκρινιάζω για τις κακές φωτογραφίες και την έλλειψη έμπνευσης ή για την έλλειψη ελεύθερου χρόνου αλλά και γιατί με στηρίζουν πότε φέρνοντάς μου συνταγές, πότε δανείζοντάς μου τις συνταγές τους (αναφέρομαι στη μανούλα μου και την αδερφούλα μου... έστω κι αν αρνείται πεισματικά να γίνει συνδιαχειρίστρια χαχαχα... έχω κακό σκοπό χεχεχε!!!). 
Θα κλείσω αυτή την εξομολόγηση δίνοντάς σας την υπόσχεση ότι κι εγώ θα συνεχίσω να είμαι αυθεντική, ειλικρινής και να προσπαθώ να βρίσκω γεύσεις που θα σας αρέσουν και θα σας ιντριγκάρουν έτσι ώστε να θέλετε να γεύεστε τις "προτάσεις" μου!
Πριν σας κεράσω, λοιπόν, θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους δικούς μου αγαπημένους ανθρώπους και σε όλους εσάς που με τιμάτε με τις επισκέψεις σας και αφήνετε ή όχι τα σχόλιά σας.
Και τώρα... σας κερνάω πρώτα πιτούλα (ξέρετε ότι λατρεύω τις πίτες) και μετά από την τούρτα με δύο γεύσεις που έφτιαξα για τα γενέθλια της Tante Kiki (πάλι δίαιτα κάναμε). Όσο για τις συνταγές τις επόμενες μέρες θα τις βρείτε... πού αλλού;; Εδώ φυσικά!!!
Εκτός όμως από το κέρασμα, σας έχω και δωράκια... με πολλή αγάπη... 3 βιβλία μαγειρικής για 3 από τους μπλογκοφίλους και αναγνώστες του Tante Kiki.
Oι μόνοι όροι είναι να είστε ή να γίνετε μέλη και το σχόλιό που θα αφήσετε σ' αυτή την ανάρτηση να μην είναι ανώνυμο! 
Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα συμμετέχουν στην κλήρωση. Φυσικά, δεν αναφέρομαι σε όσους φαίνονται ανώνυμοι αλλά στο τέλος του σχολίου έχουν όνομα και mail.
Η κλήρωση για τα δωράκια θα γίνει την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου.
Tante Kiki
166 Comments
No