Εβδομαδιαίο μενού Νο 5 & Μπισκοτοσπιτάκια

Καλημέρα σας! Καλή σας Κυριακή και καλή ξεκούραση να έχετε! Ας περάσουμε όμορφα και όπως επιθυμούμε τη σημερινή μέρα για να έχουμε δυνάμεις για την εβδομάδα που ξεκινάει από αύριο!
Θέλετε να κάνουμε πρώτα μια μικρή βόλτα στον ζαχαρόκοσμο;;; Τα σπιτάκια μπισκοτάκια που βλέπετε τα έφτιαξα για να κεράσει στο σχολείο της η μικρή μας Ιωάννα. Μία δόση εγώ το πρωί μέχρι να ξυπνήσουν τα μικρά άλλη μία η αδερφή μου το απόγευμα που γύρισε από την εφημερία της και να... 40 χαρούμενα σπιτάκια που περίμεναν να "καλλωπισθούν" για να βρούν τους λιλιπούτειους ιδιοκτήτες τους (λέτε να πληρώσουν και χαράτσι;;; χαχαχα). Μια διαδικασία όμορφη, χαλαρωτική και ξεκούραστη ο στολισμός τους που την απόλαυσα από την αρχή ως το τέλος!!! Όσες έχετε δοκιμάσει να στολίσετε τούρτες, μπισκότα και cupcakes είμαι σίγουρη ότι συμφωνείτε μαζί μου... κι όσο για τις ατέλειες που πολλές φορές υπάρχουν... αυτές είναι που ξεχωρίζουν το χειροποίητο από το τυποποιημένο, έτσι δεν είναι;;; Κι αν δεν είναι... τότε ας το σκεφτούμε έτσι για να μην αγχωνόμαστε και μ' αυτό... αρκετά άλλα έχουμε!!!
Και θα συνεχίσω με μερικές προτάσεις για την εβδομάδα που μας έρχεται...για να οργανωθούμε και να μειώσουμε το άγχος της καθημερινότητας... :-)))
Τετάρτη:            Ρεβίθια σούπα
Πέμπτη:             Κοτόπιτα έκπληξη
Σάββατο:           Ατομικά ψωμάκια
Κυριακή:           Μοσχάρι ραγού
Το γλυκό της εβδομάδος:  Πουτίγκα χειμωνιάτικη
Το μπισκότο της εβδομάδος: Μπισκότα σαμπλέ με φιστίκια Αιγίνης
Καλή σας εβδομάδα!!

38 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες προτάσεις Κική μου!!! Αλλά τα μπισκοτοσπιτάκια είναι σκέτη τρέλλα! Αν ήμουν παιδάκι θα το σκεφτόμουν να τα φάω και να τα χαλάσω. Πραγματικά πανέρμορφα!!!

    Καλή σου εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και τα δύο Χρυσαυγή μου γλυκιά! Μην ανησυχείς τα παιδάκια δεν τα λυπήθηκαν καθόλου αν και τους άρεσαν πολύ... μέχρι που μερικά ρώτησαν την Ιωάννα αν έχω ζαχαροπλαστείο!!! χαχαχαχα (Αρχίζω να το σκέφτομαι...:-))
      Επίσης καλή εβδομάδα
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Κική να τη χαίρεστε την Ιωάννα και πάντα γλυκαμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ξανθή μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς! -:))

      Διαγραφή
  3. Τέλεια τα μπισκότα,πανέμορφα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν marileni μου!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Μπορώ να έχω 1-2 σπιτάκια μπισκοτένια???
    Δηλαδή, όχι 1-2... Ολόκληρο χωριό, παρακαλώ!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα θέλεις ...να σου στείλω;;;; :-)))
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!!! Τα Μπισκοτάκια σπιτάκια είναι πανέμορφα!!! Εξαιρετική δουλειά! Μπράβο! Και οι προτάσεις σου είναι πολύ ωραίες!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν...να και μ' όλα αυτά δεν μπόρεσα να δω το Hobbit!!! Αλήθεια εσύ την είδες;;;
      Καλή σου εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
    2. Καλή εβδομάδα! Ναι την είδα! Τεχνικά ήταν πολύ καλή! Ελπίζω να καταφέρεις να τη δεις! Αν θέλεις μπορείς να δεις και την σχετική ανάρτηση-αφιέρωση!χαχα!:)

      Διαγραφή
    3. Τρέχωωωω! Να είσαι καλά και μπράβο για τη δουλειά που κάνεις!!! Καλό βράδυ! :-))))

      Διαγραφή
  6. Πολύ θα ήθελα να σεργιανίσω στις γειτονιές των ζαχαρόσπιτών σου Κική μου!Να σταθώ με θαυμασμό στα ανθισμένα παρτέρια και στις φροντισμένες αυλές,να κλέψω λίγο χιόνι για το απαραίτητο χιονομπουγέλωμα,να κυττάξω διακριτικά μέσα από τα θαμπά τζάμια ...να κτυπήσω διστακτικά την γαλάζια πόρτα μήπως και η καλονοικοκυρά με προσκαλέσει για ένα ζεστό τσάι,να ψάξω στον ουρανό τον γκριζωπό καπνό που ζωηρά ταξιδεύει από την καμινάδα.
    Όμορφες,ρομαντικές εικόνες που μόνο σε κοριτσίστικα όνειρα παραπέμπουν.Τόσο όμορφες, που δεν θέλεις τα δόντια σου να κρατσανίσουν την ωραιότητα της αρχιτεκτονικής των σπιτιών!Να χαλάσουν τη ζωντάνια των παστέλ χρωμάτων.
    Καταπληκτική χειροτεχνία Κική μου αντάξια της εορταζόμενης!!!Συγχαρητήρια στις δύο άξιες αδελφές για τα αριστοτεχνήματα!!!Φιλιά πολλά,πολλά σε όλη την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν να ταξιδεύεις σε όνειρο είναι Φωτεινή μου, έχεις δίκιο αλλά τα πιτσιρίκια τα έφαγαν χωρίς δεύτερη σκέψη και τα ευχαριστήθηκαν!
      Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!
      Φιλάκια!!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. αυτό είναι που λέμε μια γεμάτη υπέροχη εβδομάδα.....να σαι καλά πολύ όμορφη πρόταση...για όλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν homemade!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. πανεμορφα και λαχταριστα,χορτενει το ματι,χορτενει και το στομαχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Βασιλικούλα και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Τα σπιτάκια πολύ πολύ γλυκούλικα, είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελάθηκαν οι λιλιπούτειοι παραλήπτες τους!
    Και οι νοστιμιές της εβδομάδας, η μια καλύτερη από την άλλη!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους άρεσαν πολύ Έλενά μου... να είσαι καλά!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Το μενού τέλειο, αλλά τα σπιτάκια είναι άπαιχτα, φαντάζομαι τη χαρά της πιτσιρικαρίας. Χρόνια πολλά και καλά στην Ιωάννα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έγινε πανικός και για τα σπιτάκια και για τα άλλα που είχε μέσα το σακουλάκι!
      Να είσαι καλά Μάρθα μου!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά, ευτυχισμένη Κική μου!!Με υγεία, χαρά και νόστιμες δημιουργίες!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Φανή μου... με όλα τα καλά και πολλή δημιουργικότητα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Να τη χαίρεσαι την κόρη!! Πάλι μεγαλουργησατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ανιψιά μου εννοείς Ευγενία μου!! Χαίρομαι που σου άρεσαν ...για μένα είναι σαν παιχνίδι!

      Διαγραφή
  13. Χα χα χα, χαράτσι στα μπισκοτοσπιτάκια! Μην βάζεις ιδέες στην εφορία Κική!!!
    Οι συμμαθητές της Ιωάννας θα ξετρελλάθηκαν είμαι σίγουρη! Είναι απίστευτα και τόσο χαριτωμένα! Είναι για να τα κοιτάς και λυπάσαι να τα φας!
    Το μενού θα μελετηθεί κυρία μου!! Σε ευχαριστούμε πολύ. Καλή σου εβδομάδα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω κι εγώ Δήμητρά μου...όλα τα περιμένω πια!!! χαχαχαχα
      Τους άρεσαν φυσικά ...ξέρεις πώς είναι τα παιδιά ...εδώ αρέσουν σε μένα... πόσο μάλλον σ' αυτά! Πάντως δεν λυπήθηκαν να τα φάνε...πίστεψέ με...χαχαχα
      Καλή σου εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Το μενού εξαιρετικό! Όσο για τα σπιτάκια, δεν έχω λόγια! Είναι τόσο γλυκούλια! Πολύ χαριτωμένα! Αυτό θα πει δημιουργική διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά sunday! Χαίρομαι που σου άρεσε και να σου πω ...για "παιχνίδι" με ζαχαρόπαστα πάντα έχω διάθεση!
      Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Όλα τέλεια αλλά τα μπισκοτάκια πολύ εντυπωσιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Νίκη μου!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Καλή και όμορφη εβδομάδα να έχεις Κική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα. Τι ωραία που είναι τα ζαχαρόσπιτα σου!!! Και το πρόγραμμα της εβδομάδας, ξέρεις όταν ήμουν πιτσιρίκι κάθε βράδυ η μαμά μου έλεγε: πωπω τι μαγειρεύω πάλι αύριο? Τώρα πια την καταλαβαίνω απόλυτα!! Είναι πολύ βολικό και βοηθάει στο να οργανώσεις και σωστά τα ψώνια, αλλά να σου πω την αμαρτία μου, δεν έχω καταφέρει να το κάνω...:)Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν... και πράγματι και η δική μου μαμά το ίδιο έλεγε...χαχαχα μάλλον είναι φράση all time classic! χαχαχα
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Κική μου και πολλές ευχές....Τα σπιτάκια με αφησαν άφωνη!!! Μα τι φτιάχνεις..είσαι η χαρά του παιδιου!Θέλω κι εγώ μια θεία Κική κοντά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Κατερίνα και καλή εβδομάδα! Τί κάνεις;;; Να βρω μια θεία Κική να σου στείλω;;;;; :-)))
    Χαίρομαι που σου άρεσαν... είδες τί κάνουν οι ανιψιές;; Με βοηθούν να ...προοδεύσω!!! χαχαχα
    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!