Εβδομαδιαίο μενού Νο 6

Πωπώωω! Πώς περνούν οι μέρες και οι εβδομάδες!!! Πότε ήταν Δευτέρα και να που ξαναέφτασε η Κυριακή! Κι όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό... ειδικά όταν οι μέρες κυλούν ήρεμα και με ήσυχη καθημερινότητα... είναι καλό! Αν είμαστε κι απ' αυτούς που εκτιμούμε τις απλές και μικρές χαρές που μας "συναντούν" μόνες τους και αναπάντεχα στο διάβα των ημερών, τότε, παρά τα γνωστά προβλήματα... η καθημερινότητα μπορούμε να πούμε ότι γίνεται ...σχεδόν ...όμορφη! Το χαμόγελο κάποιου αγαπημένου, μια βόλτα, ένα έργο στον κινηματογράφο, ένα τηλεφώνημα και μια κουβέντα με κάποιους φίλους, μια γλυκολιχουδιά κι ένα νόστιμο, καλομαγειρεμένο φαγητό μας γεμίζει με ...χαρά και τρυφερότητα!!!
Ας δούμε όμως τις καθιερωμένες προτάσεις για την ερχόμενη εβδομάδα...
Δευτέρα:  Σπανακόρυζο με μπισκότα γραβιέρας
Τρίτη:  Μανιτάρια φούρνου με μαρέγκα
Τετάρτη:  Φάβα με καραμελωμένα κρεμμύδια
Πέμπτη:  Καλτσόνε εξοχικό
Παρασκευή: Σούπα με κολοκύθα
Σάββατο: Φλωμάρια με σάλτσα τόνου
Κυριακή:  Κοτόπουλο κοκκινιστό με φασολάκια και πατάτες
Το γλυκό της εβδομάδας: Γλυκό ψυγείου με μπισκότα speculoos
Το ψωμί της εβδομάδας: Ψωμί στη γάστρα
Καλή σας εβδομάδα και αύριο σας έχω μια έκπληξη!!! :-)))

25 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα Tante Kiki με τις νόστιμες προτάσεις σου!
    Εγώ πάντως πολύ πρόσφατα υλοποίησα μία από τις τελευταίες συνταγές σου με άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα! Οι αποδείξεις αναρτήθηκαν και στη σκοτεινή μου κουζίνα! :)
    Περιμένω και την έκπληξη που μας λες, καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Dark μου με τις ωραίες και πρωτότυπες συνταγές!! Χαίρομαι που σου άρεσε και ήδη σε επισκέφθηκα και θα διάβασες το σχόλιο και τις ευχαριστίες μου!
      Καλή εβδομάδα κι αύριο σε περιμένω!!

      Διαγραφή
  2. Μας παρουσιάζεις τέτοιες νοστιμιές, μας κρατάς κ' σε αγωνία μέχρι αύριο???!!!
    Οκ, υπομονή, λοιπόν!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε, ας σας κάνω κι εγώ μια μικρή έκπληξη!!! Υπομονή μέχρι αύριο!!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Καλή Κυριακή Κικίτσα μου, οι προτάσεις σου πάντα γευστικές και υπέροχες!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ καλή εβδομάδα Ελενάκι μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  4. Εκείνο το εξωχικό καλτσόνε, Κική μου, πάλι μου έκενε κλικ! Δεν θα μου ξεφύγει τελικά!
    Ευχαριστούμε για όλες τις υπέροχες προτάσεις.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού κάθε φορά που...συναντιέστε με το καλτσόνε Ελένη μου σε...φλερτάρει γιατί δεν υποκύπτεις;;;; χαχαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλή εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  5. αντε την βγάλαμε και αυτην την εβδομάδα τι θα φάμε..να σαι καλά ....το καλτσόνε και σούπα κολοκύθας....όλα τα λεφτά....πολυ ωραία όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Φάβα και πάλι φάβα,αλλά και κολοκυθόσουπα βελουτέ,ίσως και καλτσόνε,το γλυκό ψυγείου σίγουρα!!!
    Με την έκπληξη να με ταλαιπωρεί-κάνω όπως τα μικρά παιδάκια που στην υπόσχεση μιας μικροχαράς δεν κοιμούνται-,θα περιμένω υπομονετικά και πειθαρχημένα.Το αύριο δεν είναι μακριά...Προς το παρόν σου στέλνω πολλά πολλά φιλάκια με την ευχή να περάσεις ένα όμορφο και ήρεμο κυριακάτικο βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει η φάβα αλλά και η κολοκυθόσουπα ...κι εγώ τα λατρεύω!!
      Όσο για την έκπληξη... αύριο πρωί πρωί θα τη δείτε!!
      Επίσης φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Τέλειο το μενού! Τα μανιτάρια μου έκλεισαν το μάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε τα μανιτάρια είναι πολύ νόστιμα Sunday!!
      Καλή σου εβδομάδα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Κική και το έκτο σου μενού, είναι εξαιρετικό όπως και τα προηγούμενα πέντε.
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε Ειρήνη μου!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Κόλλησα στα μανιτάρια φούρνου με μαρέγκα και στο καλτσόνε εξοχικό! Ειδικά το πρώτο φαίνεται πολύ ιδιαίτερο και με έβαλε στην περιέργεια να το φτιάξω κάποια στιγμή!
    Ωραίο το μενού Κική μου! Πολλά φιλιά! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τα Sel μου...αξίζουν... είναι νοστιμότατα!!!
      Ελπίζω να βοηθάω λίγο με τα μενού...
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Κική μου πολύ ωραίες όλες σου οι προτάσεις.Αυτό το γλυκό ψυγείου το βαλα στο μάτι!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξαίρετη γεύση Ελένη μου... αν σου αρέσει η κανέλα!! Σου εγγυώμαι ότι θα το λατρέψεις... άκουσέ με και δοκίμασέ το!!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. ευχαριστούμε πολύ!!!!! καλή εβδομάδα!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή σου εβδομάδα μου αρέσουν πολύ οι προτάσεις σου,με ξετρέλανε και το ψωμάκι σου πολύ να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να εισαι καλα Κική μας που φρονυ΄τιζει και για το βδομαδιατικο μενού.. ολο και καποιοες ιδέες σου θα υλοποιήσουμε.... σπανσκόριζο και φάβα προηγούνται...το γλυκό σίγουρα... ευχαριστουμε... φιλακια... πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μανιτάρια και σπανακόρυζο παρακαλώ και γρήγορα γιατί μου στέγνωσε το στόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. beautiful blog > saluti da MILANO-ITALY

    > http://cucinadriano.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!