Εβδομαδιαίο Μενού Νο 7

Καλημέρα σας... τί κάνετε;; Ελπίζω να είστε καλά και να απολαμβάνετε το Κυριακάτικο πρωινό με τους αγαπημένους σας! 
Ας χαρούμε ένα "τεμπέλικο" πρωινό παρά τον μουντό καιρό κι ας κάνουμε θετικές σκέψεις γιατί η ποιότητα της ζωής μας εξαρτάται από την ποιότητα της σκέψης μας...-:))
Για σήμερα, λοιπόν, τίποτε περισσότερο από ...ένα ακόμα εβδομαδιαίο μενού "à la Tante Kiki" για να προγραμματίσουμε την εβδομάδα που έρχεται και να μη μας αγχώνει το καθημερινό φαγητό...
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΜΕΝΟΥ Νο 7
Τρίτη:                  Μανιταρόπιτα με ζύμη κουρού
Τετάρτη:              Λαχανοντολμάδες λαδεροί
Πέμπτη:               Ζυμαρικά ογκρατέν 
Παρασκευή:         Σούπα με φακές και ρεβίθια
Σάββατο:             Γρήγορο σουφλέ με ψωμί
Το γλυκό της εβδομάδας:   Γαλατόπιτα της στιγμής
Η δημιουργία της εβδομάδα:  Μαρμελάδα μήλου
Σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε μιαν όμορφη Κυριακή ...έστω κι αν ο καιρός δεν βοηθάει και τόσο!!!

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κική μου!
    Πολυποίκιλες προτάσεις που καλύπτουν και το πιο απαιτητικό γούστο!Δεν θα μπορούσα να επιλέξω ποια να πρωτοκάνω!Ας αρκεστώ στη σειρά που εσύ έδωσες και ας απολαύσω τη νοστιμιά τους.
    Όσο για τη μουντάδα του καιρού..έχει πολλές ομορφιές κρυμμένες αυτή η όψη του καιρού.Ας τις ανακαλύψουμε ,γιατί ακόμα και η πιο σκοτεινή πλευρά έχει θετικά σημεία.
    Πολλά,πολλά κυριακάτικα φιλιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Φωτεινή μου...κι έχεις δίκιο για τον καιρό ... πάντα υπάρχει κρυμμένη ομορφιά!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία πρόταση γαι το μενου της εβδομάδας.....την τεταρτη και πέμπτη μάλιστα ....σλουρππππ..που λένε...και η γαλατόπιτα αμάν...
    να σαι καλά καλη σου εβδομαδα για αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις...
      Να είσαι καλά κι επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Α καλά! Πολύ ωραίο μενού! Μιαμ όλα! Λαχανοντολμάδες έχω χρόνια να φτιάξω, τους είχα ξεχάσει! Κάποια από αυτά τα έχω ήδη φτιάξει, η πατατοσαλάτα πώς μου ξέφυγε;
    Καλή κι όμορφη Κυριακή να έχεις Κική μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το μενού και οι λαχανοντολμάδες είναι ό,τι καλύτερο!
      Δοκίμασέ την τη πατατοσαλάτα, είναι γρήγορη και νόστιμη!
      Καλή εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Δε μου λες, επίτηδες το κάνεις???
    Τόσες νοστιμιές μαζεμένες...
    Γιατί μας βασανίζεις συνέχεια, καλή μου???
    Τί σου κάναμε???!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!
    ヽ(•‿•)ノ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ να βοηθήσω θέλω... δεν θέλω να σας βασανίσω!!!!
      Εγώ να σας γεμίσω νοστιμιές προσπαθώ... χαχαχα
      Ελάτε να σας φιλέψω για να μην έχω τύψεις!!!!
      :-)))
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Καλή Κυριακή Κικίτσα μου!
    Λαχανοντολμάδες έχω προγραμματίσει κι εγώ για την επόμενη εβδομάδα!
    Κρυουλάκι θα έχει όλη την εβδομάδα, οπότε οι προτάσεις σου είναι ότι πρέπει, όλες διαλεχτές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αλλά θα τους κάνω λίγο διαφορετικούς για να δοκιμάσω κι αν μου βγεί κάτι καλό...
      Ελενάκι μου χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. γαλατόπιτα στιγμής?!μμμ...θα γίνει μες στη βδομάδα!καλή βδομάδα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την Λίλα μου ...αξίζει!
      Επίσης καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίο menu ! Λαχανοντολμάδες και Μανιταρόπιτα είναι τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!