ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και του χρόνου!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! Σας εύχομαι ο νέος χρόνος να είναι γεμάτος από υγεία, αγάπη, χαρά, ζεστά χαμόγελα, δημιουργικότητα και να φέρει σε όλους ευημερία. 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στις Βασιλικές και τους Βασίληδες! Και του χρόνου!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην πολυαγαπημένη μου μικρή ανιψιά Βασιλικούλα. Της εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είναι πάντα γερή, δυνατή και τυχερή κι όλοι όσοι την λατρεύουμε, με πρώτους τους γονείς της, να είμαστε καλά να την καμαρώνουμε!!!
Και φυσικά, σας κερνάω από τις φωλιές μαρέγκας με γέμιση κάστανο και επικάλυψη σοκολάτας που έφτιαξα για σήμερα. Κι όσο για τη συνταγούλα... στις επόμενες αναρτήσεις οι ...λεπτομέρειες!!! -:))
Η Βασιλικούλα κι εγώ σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για τις ευχές, την αγάπη και τη θετική σας ενέργεια!! -:))))

52 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΨΙΑ ΣΟΥ!
    ΤΖΙΝΑ Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κι εσύ με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!!! Ό,τι επιθυμείς!!! :-)))

      Διαγραφή
  2. Yγεία και Αγάπη,
    Πρόοδο και Δημιουργικότητα ,
    Χαρά κι Αισιοδοξία
    365 μέρες του 2013
    γεμάτες ευτυχισμένες στιγμές, ελπίδες και όνειρα!!!!!
    Καλή Χρονιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου και ανταποδίδω τις ευχές!!!
      Καλή Χρονιά να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά! Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου! Θα περάσω αργότερα για κέρασμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Princess μου!!! Κι εσύ να έχεις μιαν υπέροχη χρονιά με όλα τα καλά του κόσμου!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Xρόνια πολλά για το νέο έτος και για τη γιορτή σου.
    Η βασιλόπιτά σου Υ Π Ε Ρ Π Α Ρ Α Γ Ω Γ Η

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φλώρα μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!!
      Η νέα χρονιά να σου φέρει υγεία, αγάπη, ευημερία και ό,τι άλλο επιθυμείς.
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τη βασιλόπιτα! :-)))

      Διαγραφή
  5. καλη χρονια κικη μου!!!!παντα δημιουργικη και γεματη αγαπη!!!να χαιρεσαι την ανιψουλα σου!!!φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φιλλίτσα μου!!! Κι εσύ να είσαι καλά, με υγεία, αγάπη κι αισιοδοξία!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Κική μου
    Καλή χρονιά και χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή!!
    Εύχομαι ολόψυχα η χαρά να είναι μόνιμος κάτοικος στην καρδιά σου γαλήνη στο σπιτικό σου και η αγάπη να ζεσταίνει την ψυχούλα σου!Υγεία,δύναμη και υπομονή αλλά και πολλές ευχάριστες στιγμές να ομορφαίνουν καθημερινά τις μέρες σου!!Περιμένω το κέρασμα...Ευχές πολλές και εγκάρδιες για την Βασιλικούλα που γιορτάζει και αυτή σήμερα αλλά και για όλη την οικογένειά σου.Φιλιά πολλά.πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου για όλες τις υπέροχες ευχές και καλή χρονιά και στο δικό σου σπιτικό με υγεία, αγάπη, ευτυχία, ευημερία και πολύ όμορφη καθημερινότητα! Έλα να κεραστείς κι ελπίζω να σου αρέσει η μαρέγκα.
      Ευχαριστώ και για τις ευχές σου για τη Βασιλικούλα μας!!!
      Φιλάκια καλή μου Φωτεινή!

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Κικίτσα μου!
    Υγεία, χαμόγελο, ευτυχία εύχομαι να σου φέρει η νέα χρονιά!
    Ευχές πολλές και για την ανηψούλα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου καλό ευχαριστώ πολύ και επίσης καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, χαρά κι ευημερία!!! Να έχετε πολλές πολλές όμορφες στιγμές μέσα στο 2013!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Κική μου, και σε σένα και στη μικρούλα Βασιλικούλα, να είστε γερές και δυνατές και όμορφες και πάντα λαμπερές από υγεία και ζωντάνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μάρθα μου κι εσύ με υγεία, ευτυχία, ευημερία και δύναμη το 2013. Η νέα χρονιά να πραγματοποιήσει όλα σου τα όνειρα!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και καλά. Εύχομαι αυτή η ξεχωριστή μέρα να σου χαρίσει ό,τι επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορδονέτο μου!
      Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία, χαρά, δύναμη και δημιουργικότητα!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά,καλή χρονιά με υγεία και δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ρούλα μου καλή χρονιά με υγεία και ευημερία!

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά Κικίτσα μου γλυκιά!!!Υγεία , χαρά, ευτυχία!!! Για άλλη μια φορά, λυπάμαι που δεν είμαι γειτόνισσά σου!!! Τέλεια Βασιλόπιτα!!! Και οι φωλιές μαρέγκας τέλειες!!Τυχεροί όσοι είναι κοντά σου!!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου πρέπει να σας κεράσω... πρέπει να κανονίσουμε να βρεθούμε!!! Να είσαι καλά, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και η νέα χρονιά να σου χαρίσει ό,τι επιθυμείς καλή μου!!! Πάντα γερή και δημιουργική!

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..Κική μου και χρονια πολλα γαι την γιορτή σου και της ανηψουλας σου.. να σας φέρει ο νέος χρόνος υγεια αγαπη..και ελπίδα για ενα καλήτερο αυριο...με αισιοδοξια... και δημιουργικότητα..ωραια η βασιλόπιτα...η χαρά να ειανι παντα στο σπίτι σας.. φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου και σε σένα εύχομαι μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά, ευημερία, δημιουργικότητα και δύναμη!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η βασιλόπιτά μου!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σου εύχομαι, καλό και ακόμα περισσότερο δημιουργικό το 2013, να μας μαγεύεις με τις νοστιμιές σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λεβίνα μου και χαίρομαι όταν ακούω ότι σας αρέσουν οι συνταγές μου!!!
      Σου εύχομαι και σένα καλή Χρονιά με υγεία, χαρά, ευημερία και δημιουργικότητα!!!:-))

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!! Πάντα με υγεία, χαρά και δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μάνια μου, ανταποδίδω τις ευχές. Η νέα χρονιά να πραγματοποιήσει όλα σου τα όνειρα!!

      Διαγραφή
  15. Μια φωλίτσα θα την κεραστώ, για να ευχηθώ -σε θεία και σε ανιψιά-να είσαστε πολύχρονες, με υγεία.
    Όσο για τις λεπτομέρειες της συνταγής, περιμένω με το ....μολύβι στο χέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σωσώ μου και να κεραστείς όχι μία αλλά πολλές φωλίτσες... Η συνταγή είναι στα προσεχώς...χαχαχα
      Και σε σένα εύχομαι μια καλή χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία, αγάπη, ευημερία και όοοο,τι άλλο επιθυμεί η καρδούλα σου!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και στις δυο σας !!!
    ΄Οτι κάνεις είναι υπέροχο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Σοφία μου!!!
      Σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλή δημιουργικότητα!!! Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μιαν όμορφη καθημερινότητα!!! :-)))
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για όσα μαγειρεύω!!!

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά με υγεία εύχομαι!! πάντα να δημιουργείς τόσο όμορφα πιάτα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εβονίτα μου, κι εσύ ό,τι επιθυμείς να το έχεις το 2013!

      Διαγραφή
  18. Καλη χρονια και να χαιρεσαι την ανηψια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ Εύη μου!
      Σου εύχομαι καλή χρονιά με αγάπη, ευτυχία και χαρά!

      Διαγραφή
  19. Καλή χρονιά Κική μου, με υγεία πάνω απ'όλα !!
    Να χαίρεσαι την εορτή σου και την ανηψούλα σου !
    Ευχαριστούμε για το υπέροχο κέρασμά σου !
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή χρονιά Marie-Anne μου με υγεία και ό,τι άλλο επιθυμεί η ψυχούλα σου!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και σε επόμενη ανάρτηση και η συνταγή!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Να χαίρεσαι το όνομά σου και την ανιψούλα σου! Να είστε πάντα χαρούμενες και ευτυχισμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Έφη μου! Και σε σας καλή χρονιά με υγεία, χαρά κι αγάπη! Το 2013 να σας φέρει ό,τι επιθυμείτε!

      Διαγραφή
  21. Καλή χρονιά, όμορφη και δημιουργική, γεμάτη υγεία και αγάπη να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλή χρονιά Δημιουργία μου, με υγεία, ευτυχία και αγάπη. Πολλές πολλές όμορφες και δημιουργικές στιγμές και μιαν όμορφη καθημερινότητα!

      Διαγραφή
  22. Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπίσης Λαμπρινή μου, καλή χρονιά και ό,τι επιθυμείς να σου το φέρει το 2013!

      Διαγραφή
  23. Κική μου πολλές ευχές για υγεία και οικογενειακή ευτυχία!Τέλεια η βασιλόπιτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!Κι εσείς να έχετε μια χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία, αγάπη και πολλή δημιουργικότητα αλλά κι ευημερία.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η βασιλόπιτα.

      Διαγραφή
  24. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά! Να είστε πολύχρονες, Κική και Βασιλικούλα! Τις καλύτερες ευχές μου, για σένα Κική και για την οικογένειά σου! Το 2013 να σας φέρει ότι επιθυμείτε! Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά Κική μου! Εύχομαι το σπίτι σου να είναι πάντα γεμάτο από χαμόγελα και ξεγνοιασιά! Υγεία και γαλήνη για το 2013!
    Πολλά φιλιά1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά!!! Καλή χρονιά, ευτυχισμένο το 2013, με υγεία αγάπη όνειρα δημιουγίες γεύσεις και ό,τι καλύτερο!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολλες ευχες και στις δυο σας!
    επαθα πλακα με τη βασιλοπιτα, ειναι πραγματικα ενα εργο τεχνης!!!!!
    καλη χρονια με υγεια, ομορφες μαγειρικες και αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλη Χρονιά με υγεία και αγάπη! Υπέροχες οι δημιουργίες σου. Να είσαι πάντα γερή να μας δίνεις ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή χρονιά! Πότε αλμυρή και πότε γλυκιά! Χρόνια πολλά και για τη Βασιλικούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!