Αυγά για πρωινό στο πεντάλεπτο!


Καλημέρα σας! Πρωί Σαββάτου και ο καιρός εδώ πάνω είναι μάλλον μουντός. Γιατί μάλλον;; Γιατί εκεί που είναι μουντός και νομίζεις ότι ο γκρίζος ουρανός αγγίζει τη γη, εκεί μετά από λίγο ο ήλιος κάνει φιλότιμες προσπάθειες να εμφανιστεί και να στεγνώσει τα πάντα που είναι γεμάτα με ...πανέμορφες σταγόνες υγρασίας! Ακόμη κι έτσι, με τόσες δυσκολίες,  όταν συνειδητοποιείς την ομορφιά της ζωής και της καθημερινότητας βρίσκεις τη φύση πανέμορφη και γεμίζεις θετική ενέργεια. Θετική ενέργεια, σκέψη αλλά και νοστιμιές απλές για το Σαββατοκύριακο που ήδη ξεπρόβαλε μπροστά μας... ας το χαρούμε απλά, δημιουργικά, όπως το ονειρεύεται ο καθένας ...είναι τόσο μικρό και πολύτιμο!
Μέσα σ' αυτό το πνεύμα της υπέροχης απλότητας... ετοίμασα σήμερα, στα γρήγορα αβγά για πρωινό... Όχι, κάτι το παράξενο, πρωτότυπο ή ακραίο... απλά καθημερινά αβγά που όμως έχουν μια μικρή διαφορά... ένα υλικό που τα βοηθάει να μην στεγνώσουν αν και θα ψηθούν καλά.
Το θεματάκι που έχω με τη μυρωδιά του αυγού αλλά και με το να είναι καλά ψημένα για να μην έχουν φόβο σαλμονέλας το γνωρίζετε καλά. Όταν, λοιπόν, ετοιμάζω αυγά "ανακατεμένα" ή αλλιώς στραπατσάδα τα θέλω καλά ψημένα.  Όμως, πολλές φορές δεν μου αρέσει το γεγονός ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ "σφιχτό" και χωρίς υγρασία. Τώρα πια... νομίζω ότι βρήκα τη λύση ...θέλετε να δείτε τί έκανα;
Ετοιμαστείτε... έχετε 2 αυγά, λίγο τυρί, 2 φέτες ψωμί και λίγο γιαούρτι;;; Φτιάχνετε ένα πρωινό θαύμα σε 5-6 λεπτά.
ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
60-70 γρ. τυρί φέτα θρυμματισμένο με το πηρούνι
2 αυγά
1 1/2 κ.σ. γιαούρτι στραγγιστό
Λίγο πιπέρι
1 κ.σ. ελαιόλαδο
2 φέτες ψωμί 
Λίγη ρίγανη
Λίγο αλάτι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι το ελαιόλαδο με το τυρί και τα αφήνουμε να ζεσταθούν σε μέτρια φωτιά.
Βάζουμε τις φέτες ψωμιού να φρυγανισθούν στην τοστιέρα (ή να ψηθούν σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λιπαρή ουσία).
Χτυπάμε τα αβγά με το γιαούρτι για λίγα δευτερόλεπτα και τα ρίχνουμε στο τηγάνι, προσθέτοντας και λίγο πιπέρι (αν θέλουμε και ρίγανη).
Με μια ξύλινη σπάτουλα ανακατεύουμε συνεχώς τα αβγά μας για να μην γίνουν ομελέτα μέχρι να ψηθούν (δεν χρειάζονται πάνω από 4-5 λεπτά).
Βάζουμε τις φρυγανισμένες φέτες του ψωμιού σε πιάτο, τις περιχύνουμε με λίγο ελαιόλαδο και τις πασπαλίζουμε με αλάτι και ρίγανη.
Σερβίρουμε τα αυγά επάνω στις φέτες μαζί με λίγη ντομάτα, αν θέλουμε για χρώμα και νοστιμιά.
Το πρωινό μας είναι έτοιμο, είναι μεσογειακό και πολύ χορταστικό.
Καλό σας Σαββατοκύριακο κι αύριο με ένα ακόμα μενού για την ερχόμενη εβδομάδα!!!
Tante Kiki
25 Comments

25 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Συμφωνώ με τα αυγά! Μόλις πριν 15 λεπτά ανήρτησα αλλιώτικη συνταγή αλλά με αυγουλάκι για πρωϊνό.Σε γεμίζει και σε κρατάει χορτάτο μέχρι το μεσημέρι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί σύμπτωση!!! Είναι πολύ ωραία η συνταγή σου Λουλού. Πράγματι ένα καλό πρωινό είναι ό,τι πρέπει!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα ...πολύ καλή για την ημέρα μας....να σαικαλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νόστιμο και χορταστικό πρωινό!
    Και το τυράκι θα δίνει έξτρα νοστιμιά!
    Καλό Σαββατοκύριακο Κική μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέεεελειο, θα το φτιάξω αύριο πρωί στο αγόρι μου και θα το παίξω και μαγείρισσα χαχαχαχαχαχα! Ευχαριστώ, να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθελα να μοιραστω μαζι σου οτι μολις φαγαμε το πρωινο που προτεινεις παραπανω, σκασαμε και με γεματες κοιλιτσες και χαμογελα σε ευχαριστουμε πολυ για την ιδεα! :-)

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πολύ Μαριάννα μου που σας άρεσε και το ευχαριστηθήκατε!!!
      Φιλιά και να περνάτε καλά!

      Διαγραφή
  5. Στα υπ' όψιν για αύριο!!!
    ;-)
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλό, νόστιμο και χορταστικό!
    Το γιαουρτάκι το κάνει ζουμερό και η φέτα πεντανόστιμο!

    Βασιλική ένα φιλί για σένα, από μια Αθήνα βροχερή και καθόλου ευχάριστη...
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ζαμπία μου...είναι νόστιμο κι εύκολο!
      Φιλάκια και πού θα πάει...θα φτιάξει ο καιρός!

      Διαγραφή
  7. Τα αυγά με φρυγανισμένο ψωμί, ελληνικό καφέ και φρέσκο χυμό πορτοκάλι είναι το αγαπημένο μας πρωινό!
    Πολλά φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ αυτή τη συνταγή την κάνω με γάλα, αλλά και η ιδέα του γιαουρτιού μού φαίνεται πολύ καλή! Θα τη δοκιμάσω την επόμενη φορά!
    Φιλάκια Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το και με γιαούρτι...κρατάει την υγρασία του και δεν φαίνεται!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Αχ τι ωραία ιδέα για οικογενειακό πρωινό Κυριακής!
    Θυμάσαι την κουβέντα μας για τον βυσσινόκηπο? Από τότε το ψάχνει το βιβλιοπωλείο μου να μου το φέρει. Είναι σε έλλειψη.Μόλις καταφέρω να το βρω και το διαβάσω θα σου πω τα νέα μου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ωραία ιδέα κι εύκολη Νοτούλα μου!
      Δεν το πιστεύω για το βιβλίο... άκου είναι σε έλλειψη!!!
      Ελπίζω να το βρεις γιατί αξίζει να το διαβάσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Θα το βρω, δεν τα παρατάω. Θα το διαβάσω το βιβλιό, δεν μου ξεφεύγει.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. πολύ μου αρέσει!!! :) να έχεις μαι όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πράγματι στο 5λεπτο!!! Τι τέλεια συνταγή, Κική!!!
    Μου φαίνεται περίεργο το γιαούρτι αλλά θέλω να το δοκιμάσω! Ό,τι έχω φτιάξει από τις συνταγές σου είχε επιτυχία!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο Τίνα μου... το γιαούρτι δεν φαίνεται απλά κρατάει την υγρασία των αυγών όσο κι αν ψηθούν...
      Δοκίμασε τα και θα καταλάβεις τί εννοώ... χαίρομαι που σου αρέσουν οι συνταγές...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστούμε Κική μου!! Ο άνδρας μου θα το εκτιμήσει το μυστικό σου, γιατί έχει τρέλα με τα αυγά!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No