Γύρος κοτόπουλου σε τηγανόπιτες...όλα σπιτικά



Είστε για σπιτικό fast food; Βέβαια, η σημερινή πρόταση κάθε άλλο παρά γρήγορο φαγητό είναι... μιας και έχει μια μικρή διαδικασία αλλά αξίζει τον κόπο!!
Τα δύο τελευταία τεύχη του περιοδικού "Γαστρονόμος" μπορώ να πω ότι τα λάτρεψα και όχι μόνον... έχω "κολλήσει" πάνω τους γιατί έχουν τόσες συνταγές που μου αρέσουν!!!!
Γενικά, βέβαια είμαι υπέρ του σπιτικού fast food γιατί και το απολαμβάνουμε και ξέρουμε ότι τουλάχιστον είναι απολύτως καθαρό και υγιεινό (ειδικά τώρα με την οικονομική κρίση που περνάμε).
Χωρίς, λοιπόν, να κάνω κάτι πρωτότυπο... ακολούθησα με κάποιες παραλλαγές τη συνταγή του περιοδικού και να ο γύρος που έφτιαξα και που "έγινε" καπνός!!!!
Η πρώτη προσαρμογή που έκανα ήταν να πάρω έτοιμα σουβλάκια κοτόπουλου αντί για φιλέτο από μπούτι που, έτσι κι αλλιώς, πάλι πρέπει να γίνει σουβλάκι και να περαστεί σε καλαμάκι για να ψηθεί και να κοπεί.
Τα σουβλάκια κοτόπουλου στον κρεοπώλη μου, τουλάχιστον, έχουν ανάμεσα και πιπεριά πράσινη οπότε δεν χρειάστηκα περισσότερη για να έχει και λίγο άρωμα πιπεριάς. 
Επίσης, πρόσθεσα και λίγη σκόνη μουστάρδας αλλά και κόλιανδρου για να γίνουν ακόμη πιο αρωματικά.
Μερίδα γύρο ή πίτα με γύρο;
ΥΛΙΚΑ για 6 άτομα
  • 6-8 σουβλάκια κοτόπουλου (ή 1300 γρ. φιλέτο από μπούτι κοτόπουλου σε κομμάτια)
  • 1 1/2 κ.γλ. καπνιστή πάπρικα
  • 1 κ.γλ. ρίγανη, ξερή
  • 2/3 κ.γλ. θυμάρι, ξερό
  • 1/2 κ.γλ. κόλιανδρο σε σκόνη
  • 1/2 κ.γλ. μουστάρδα σε σκόνη
  • Αλάτι και πιπέρι
  • 1 ποτηράκι λευκό κρασί
  • 1 μεγάλο ποτήρι νερό
  • 4 κ.σ. ελαιόλαδο
  • Χυμό από 1 μικρό λεμόνι
Σπιτικές τηγανόπιτες
Διαβάζουμε τη συνταγή και τη διαδικασία ΕΔΩ.

Η προετοιμασία και το ψήσιμο
Πώς κόβουμε το σουβλάκι σε γύρο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
  1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς Κελσίου.
  2. Σε ένα ταψάκι βάζουμε το νερό, το κρασί, το χυμό λεμονιού και το ελαιόλαδο.
  3. Σε ένα μπολ, αναμιγνύουμε τα μπαχαρικά και τα αρωματικά δηλαδή τη ρίγανη, το θυμάρι, το κόλιανδρο, τη μουστάρδα, το αλάτι και το πιπέρι.
  4. Ακουμπάμε μέσα προσεκτικά τα σουβλάκια του κοτόπουλου και τα πασπαλίζουμε από τη μία πλευρά με το μισό από το μείγμα μπαρχαρικών και αρωματικών που ετοιμάσαμε.
  5. Καλύπτουμε το ταψί με ένα αλουμινόχαρτο και το βάζουμε στο φούρνο.
  6. Αφήνουμε τα σουβλάκια να ψηθούν σκεπασμένα για 30 λεπτά.
  7. Έπειτα, αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο και γυρίζουμε τα σουβλάκια από την άλλη πλευρά.
  8. Τα βγάζουμε από το φούρνο, τα πασπαλίζουμε και απ' αυτή την πλευρά με το υπόλοιπο μείγμα αρωματικών και μπαχαρικών. 
  9. Τα βάζουμε και πάλι στο φούρνο και αφήνουμε να ψηθούν έως ότου ροδοκοκκινήσουν. 
  10. Εάν τα σουβλάκια είναι μικρά, σχετικά, κομμάτια χρειάζονται άλλα 20-25 λεπτά. Εάν είναι μεγαλύτερα χρειάζονται περισσότερο χρόνο... οπότε ελέγχουμε συχνά για να δούμε πόσο ακριβώς χρόνο χρειάζονται έως ότου ροδοκοκκινήσουν.
  11. Τα βγάζουμε από το φούρνο και τα περιχύνουμε με το ζουμάκι που υπάρχει στο ταψί κι έχουν γλασαριστεί.
  12. Κόβουμε τα σουβλάκια σε γύρο...
  13. Τοποθετούμε το κάθε σουβλάκι σε μια επιφάνεια κοπής και κρατώντας το με το ένα χέρι από το ξυλάκι, κόβουμε με το άλλο σε μικρά κομμάτια, χρησιμοποιώντας ένα καλό μαχαίρι.
  14. Εάν, ο τρόπος αυτός μας δυσκολεύει, τότε βγάζουμε τα κομμάτια του κοτόπουλου από το ξυλάκι και τα κόβουμε με μαχαίρι και πηρούνι σε μικρά κομμάτια.
  15. Βάζουμε τον γύρο σε βαθιά πιατέλα ή πιάτο αν θέλουμε να τον σερβίρουμε σε πιτούλες και τον περιχύνουμε με τα υπόλοιπα υγρά του ταψιού.
  16. Αυτό το ζουμάκι τον κάνει ακόμα πιο υπέροχο.
  17. Αφού κόψουμε τον γύρο τον αφήνουμε στον φούρνο για να μην κρυώσει και ετοιμάζουμε τις σπιτικές τηγανόπιτες όπως θα δούμε ΕΔΩ.
  18. Ύστερα τηγανίζουμε και μερικές πατατούλες, κόβουμε ντομάτα και κρεμμύδι σε φέτες και σερβίρουμε το γύρο στις πιτούλες τυλιγμένες με αντικολλητικό χαρτί ή πολύ απλά σε πιατέλα με όλα τα υπόλοιπα να τον "περιτριγυρίζουν".
TIPS
Εάν φτιάξουμε σουβλάκια από μπούτι κοτόπουλου βάζουμε ανάμεσα και μερικά κομμάτια πράσινης πιπεριάς για περισσότερη γεύση.

Tante Kiki
34 Comments

34 σχόλια:

  1. Κική απορρώ πότε τα προλαβαίνεις όλα και φτιάχνεις και τόσο μπελαλίδικες συνταγές!!

    Αν και 10:13 το πρωί θα έτρωγα 2 γυρόπιτες πολύ χαλαρά!! Με ξελίγωσες πρωί πρωί!!

    Η καπνιστή πάπρικα που έβαλες καθώς και η σκόνη μουστάρδας πρέπει να έδωσαν πολύυυυυυυυυυυ γεύση!! Γενικά η καπνιστή πάπρικα είναι απίστευτο υλικό!

    Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή μου δεν είναι και τόσο μπελαλίδικη ή μάλλον θέλει το χρόνο της αλλά αξίζει η νοστιμιά της!!!!
      Εάν το φτιάξεις θα καταλάβεις τί εννοώ!!!
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την καπνιστή πάπρικα που λατρεύω!!
      Καλή Κυριακή και φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με την Χρυσαυγή! Μπορεί να μην έχει καλομεσημεριάσει ακόμα, αλλά κι εγώ θα τα καταβρόχθιζα τα σουβλάκια σου! Φαίνονται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλωωωωω;;;;; Είναι πολύ νόστιμα ... δοκίμασέ τα και δεν θα το μετανιώσεις!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο Κική!! Είναι τέλεια, καταπληκτικά, συμφωνώ απόλυτα με τις προλαλήσασες, θα κατέβαζα άνετα 2-3 άσχετα τι ώρα είναι! Γεια στα χέρια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάννα μου τί σχέση έχει η ώρα... οι λιχουδιές είναι λιχουδιές ...χαχαχαχα
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  4. Σουβλάκια;;;; Ήρθα! Έμεινε κάτι και για 'μένα; Μου αρέσουν πάρα πολύ σχεδόν όλες οι παραλλαγές του. Κι αυτή φαίνεται πάρα πολύ νόστιμη! Μου λείπουν κάνα δυό υλικά, αλλά μόλις πάω στο σούπερ θα τα εφοδιαστώ!
    Παίρνω τις λιγούρες μου και πάω να ετοιμαστώ για δουλειά.
    Φιλάκια Κική μου! Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σουβλάκια και γύρο από κοτόπουλο διαθέτει σήμερα το μαγαζί Sel μου!!! Παίρνεις ό,τι θέλεις, κάθεσαι μπροστά στην τηλεόραση και απολαμβάνεις το σπιτικό σου fast food χωρίς τύψεις και ενοχές αλλά και με τη σιγουριά της καθαριότητας και της ποιότητας!!!
      Καλή δουλειά (έστω και καθυστερημένα)!
      Φιλάκια!
      Καλή σου Κυριακή!

      Διαγραφή
  5. Αν αποφασίσεις να ανοίξεις μαγαζί ... εμένα να μ' έχεις στα υπόψη για delivery girl, Κική μου.
    Δεν μπορεί θα τα έχω και τα τυχερά μου κατά την παράδοση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ...θα σε έχω στα υπ'όψη μου αλλά σου λέω από τώρα ότι προσλαμβάνεσαι Πηνελόπη μου... τώρα τί τυχερά θα έχεις δεν ξέρω αλλά πάντως ...ελπίζω να μας πληρώνουν... χαχαχα
      Καλό βράδυ!!! -:)))

      Διαγραφή
  6. Απενοχοποιημένο ,ελαφρύ και φυσικά πεντανόστιμο πιτόγυρο,με φροντίδα σπιτική και νοστιμιά που όχι μόνο δεν υστερεί του πρωτότυπου,αλλά υπερέχει κατά πολλές βαθμίδες!!
    Με μπόλικα αρωματικά,το τόσο γευστικά ψημένο και τεχνηέντως τεμαχισμένο κοτόπουλο,το εμβαπτισμένο στο πιο νόστιμο ζουμί,το συναδελφωμένο με τις απαραίτητες αμαρτωλές-αλλά τόσο νόστιμες!!!-τηγανητές πατάτες,το παντρεμένο με την αψάδα του κρεμμυδιού και την ήπια γεύση της τομάτας,έρχεται και στριμώχνεται στις ροδοψημένες αγκάλες της πιτούλας,να τυλιχτεί προσεκτικά-μήπως και δραπετεύσουν τα αρώματα γρήγορα-,να σφραγιστούν οι γεύσεις και να προσφερθεί ως τρόπαιο,ως δώρο,ως απόκτημα ,χωρίς τύψεις..χωρίς κανένα έλεγχο συνείδησης!
    Κική μου πάρα πολύ ωραία πρόταση!Αρκετά χρονοβόρα,αλλά είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που αξίζει τον κόπο!Φιλιά πολλά,πολλά.Καλό Σαββατοκύριακο..προσπάθησε να ξεκουραστείς λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Φωτεινή μου είναι εύκολο,οικονομικό, υγιεινό και πεντανόστιμο! Αχ αυτά τα σχόλιά σου ...είναι ποίημα!!!
      Το λίγο χρόνο που αποζητάει η προετοιμασία του σου τον ανταποδίδει με τη νοστιμιά του!!!
      Φωτεινή μου με ξέρεις τώρα πια... η μαγειρική με χαλαρώνει!!
      Έτσι θα ασκήσω το ...σπορ!! -:))))
      Φιλιά και επίσης καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  7. Τι υπέροχο λαχταριστό πιτόγυρο είναι αυτό Κική μου!!
    Ολα σπιτικά και φτιαγμένα από τα χεράκια σου, και το αποτέλεσμα τόσο προκλητικά γευστικό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελενά μου ... είναι πράγματι πολύ νόστιμο και ασφαλές!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Κική, τελικά το πιο καλό φαστ φούντ είναι το σπιτικό, αναμφίβολα!!! Ελέγχουμε την ποιότητα του φαγητού, σε μεγάλο βαθμό. Σε τέτοια νοστιμιά, μπορεί να αντισταθεί κανείς;;!!!
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ειρήνη μου, είναι νόστιμο, ξέρεις τί τρως και δεν φοβάσαι δηλητηριάσεις (εγώ κάηκα στο χυλό... και τώρα φυσάω και το γιαούρτι!!). Είναι πεντανόστιμο...αξίζει να το φτιάξεις γιατί είναι και εύκολο!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Κική μου!
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, τα 2 τελευταία τεύχη του Γαστρονόμου ήταν πραγματικά φανταστικά!
    Μόλις χτες κατάφερα να πάρω το τεύχος του Νοέμβρη και όλως τυχαίως κόλλησα απίστευτα με τη συγκεκριμένη συνταγή!
    Πρέπει να είναι απίθανη!
    Και το σπιτικό fast food απλά δεν παίζεται!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ερμιόνη μου εγώ τα έχω καταντήσει παλιά γιατί συνέχεια φτιάχνω συνταγές από κεί...-:)))
      Είδες;;; Είναι καταπληκτική και όχι δύσκολη!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Τι γίνεται ρε Κική; Πώς αντέχεις να τα φτιάχνεις και να μην τα τσακίζεις και πώς αντέχεις να μας παιδεύεις πρωϊνιάτικο; Ακόμα δεν τέλειωσα τον καφέ μου; Με την τσίμπλα είμαι! Θεϊκά Κική μου, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσακίζω από λίγο Μάρθα μου γιατί ακόμη είμαι σε διατροφή ...μου έμειναν άλλα 4 κιλάκια να χάσω!!! Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  11. Δύο πιτόγυρα με απ' όλα παρακαλώ!!!!!!!!!!!!! Αααα! Και μια παγωμένη μπυρίτσα!!!!!!!! Τέλεια είναι Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασεεεεεε!!! Και μια μπύραααα.... άντε κι άλλη μία ...κερνάει το μαγαζί!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. επειδή είμαι μεγαλο αγοράκι εγώ θα ήθελα 3 από όλα παρακαλώ!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου στείλω 4 γι αυτό τα ντελίβερυ ...τηλεφωνικά παρακαλώ για να παίρνετε σειρά!!! χαχαχα
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Κική μου το σπιτικό fast food δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο.

    Να έρθω να το δοκιμάσω στο σπίτι σου γιατι μου φαίνεται ότι το έκανες εκπληκτικό ??? ιχιχιιχιχ

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχεις δίκιο Κωνσταντίνα μου! Να έρθεις σε περιμένω... έγινε πράγματι πολύ ωραίος ο γύρος!
      Φιλιά -:))

      Διαγραφή
  14. Αχ, και έχω μια πείνα τώρα!!!! Φαίνεται πεντανόστιμο!!! Χρυσοχέρα!!! Πολλά φιλιά!!! Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ζημιά μας κάνεις.Μας ξεσηκώνεις είτε μπαίνουμε πρωί είτε βράδυ στο μπλογκ σου.Και είσαι και κομματάκι μακρυά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ξέρω Σωσώ ότι μ' αγαπάτε γιατί σας ξεσηκώνω!!!! χαχαχα
      Τελείωσε πρέπει να έρθετε Θεσσαλονίκη!!!! Τ' ακούς;;;;;;
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. αχ τι το ήθελα τέτοια ώρα και μπήκα Κική μου, φοβερή η μέθοδος με τα καλαμάκια! adapted απο εδώ κ πέρα! Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ νόστιμος ο γύρος κι εύκολη η διαδικασία Έρη μου! Χαίρομαι που σου άρεσε αλλά γιατί μου ήρθες ...ανάποδα;;;; χαχαχαχα Στη φωτό σου εννοώωω!
      Πολλά φιλιά!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  17. Ειδα γυρο και μπηκα... τι μου κανεις βραδιατικα να ξερς φαινετε τελειος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πο!Πο!Και είναι μια ώρα δύσκολη...Φίλη φαίνεται κάτι παραπάνω από τέλειος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No