ΛΥΠΑΜΑΙ ...


Η σημερινή ανάρτησή μου είναι έκτακτη και προέκυψε από την ανάγκη μου να σας ενημερώσω για κάτι που με στενοχώρησε ιδιαίτερα!!! Είμαι σχεδόν 2 χρόνια στην μπλογκογειτονιά και νομίζω ότι δεν έχω ενοχλήσει κανέναν... μαγειρεύω, πειραματίζομαι, χαλαρώνω, δείχνω συνταγές δικές μου ή όχι αλλά πάντα βάζοντας την πηγή και αυτό το τηρώ με ...θρησκευτική ευλάβεια για πολλούς λόγους. Πρώτα πρώτα γιατί σαν "συγγραφέας" ενός βιβλίου σχετικά με την Γαλλική γραμματική ξέρω τί θα πει πνευματικά δικαιώματα και πολύ περισσότερο πνευματικός κόπος. Δεύτερον γιατί θεωρώ ότι όσον αφορά τις συνταγές... αυτές είναι τόσο πολλές που δεν αξίζει κανείς να κλέβει τον κόπο ή την ιδέα του άλλου αφού μπορεί να βρει πολλές καινούριες ιδέες ή παλιές, διαχρονικές και παραδοσιακές που θα τους προσθέσει την πινελιά του με κάποια ή κάποιες παραλλαγές. Μέχρι τώρα, λοιπόν, πέρα από το γεγονός ότι κάποιες φορές αγαπημένες φίλες μπλογκερ πρόσεξαν συνταγές και φωτό μου κάπου αλλού δεν υπήρξε απολύτως κανένα πρόβλημα.
Προχθές το βράδυ όμως, έγινε κάτι που με ενόχλησε αφάνταστα, όπως θα ενοχλούσε κάθε αξιοπρεπή άνθρωπο... κάποια μπλόγκερ, που δεν την έχω ενοχλήσει ποτέ ούτε καν με σχόλιο... με κατηγόρησε ...με ερώτησή της "πού βρήκα αυτή τη συνταγή" υπονοώντας ότι της έκλεψα τη συνταγή. Σαν φυσιολογικός άνθρωπος και χωρίς να μπω στο μπλογκ της να δω αντέδρασα, λέγοντας ότι η συνταγή αυτή μου ήτανε γνωστή από παλιά και απλά το καλοκαίρι που πειραματιζόμουν την δοκίμασα! Πρόκειται για τη συνταγή ΜΟΥ για παγωτό "παρφέ" σε βανίλια και σοκολάτα και μάλιστα αν θυμάμαι καλά ήταν από τις πρώτες συνταγές που χρησιμοποίησα τα φακελάκια κρέμας Γιώτη σε σκόνη κι έλεγα ότι μου έκανε εντύπωση η υφή του παγωτού. Κι αυτό μου το επιβεβαίωσαν και άλλες αναγνώστριες,  μπλόγκερς ή μη! Η συνταγή αυτή ξεκίνησε από τη βασική συνταγή που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και είναι της κρέμας MORFAT! Η συνταγή ΜΟΥ βρίσκεται ΕΔΩ και μπορείτε να διαβάσετε τα ...απαράδεκτα σχόλια!!!

Η απάντηση που ήρθε ήταν αναπάντεχη αλλά η σημερινή ακόμη πιο αναπάντεχη γιατί ΘΕΩΡΩ ότι υβρίζει όλους εσάς τους αναγνώστες του Tante Kiki αλλά και τους φίλους μπλόγκερ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ!!!! 
Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο γίνεται όλο αυτό, τη στιγμή που ΔΕΝ έχω οικειοποιηθεί ξένη συνταγή αν και ...φαντάζομαι πολλούς προφανείς λόγους!!!! 

Ένα έχω να πω... ΛΥΠΑΜΑΙ για το ήθος και το ύφος!!!!!
Και θα ξαναπώ αν μπορεί κάποιος να βγει να πεί ότι τον καιρό που το Τante Kiki είναι στον αέρα ενόχλησα κανέναν... περιμένω το σχόλιό του. 
Έχω μάθει να σέβομαι τους άλλους και τον κόπο τους γιατί έτσι μεγάλωσα, μ' αυτές τις αρχές και όσοι με γνωρίζουν μπορούν να το διαβεβαιώσουν και ξαφνικά βρέθηκα κατηγορούμενη για κάτι που δεν έχω κάνει από κάποιο άτομο που ούτε γνωρίζω ούτε θέλω να γνωρίσω!!!
ΛΥΠΑΜΑΙ για τον ξεπεσμό αλλά δεν θα ακολουθήσω!!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ γιατί γνωρίζω ότι αγαπάτε το Tante Kiki και ότι ξέρετε ότι σέβομαι αναγνώστες και μπλόγκερς γιατί σέβομαι τον εαυτό μου!!!!
Καλό βράδυ!
Υ.Γ. Μάλλον επιβεβαιώνονται οι σκέψεις μου ότι αυτή η επίθεση είναι εκ του πονηρού γιατί μόλις πριν λίγα δευτερόλεπτα μπήκα στο συγκεκριμένο μπλογκ και η δική μου συνταγή δεν ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με καμία συνταγή του συγκεκριμένου μπλογκ!!!!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Η ΕΠΙΘΕΣΗ;;;  Τα συμπεράσματα δικά σας!!!! Για μένα το θέμα τελείωσε εκεί και δεν θα ξανασχοληθώ!!!!
Tante Kiki
59 Comments
No