ΛΥΠΑΜΑΙ ...

Η σημερινή ανάρτησή μου είναι έκτακτη και προέκυψε από την ανάγκη μου να σας ενημερώσω για κάτι που με στενοχώρησε ιδιαίτερα!!! Είμαι σχεδόν 2 χρόνια στην μπλογκογειτονιά και νομίζω ότι δεν έχω ενοχλήσει κανέναν... μαγειρεύω, πειραματίζομαι, χαλαρώνω, δείχνω συνταγές δικές μου ή όχι αλλά πάντα βάζοντας την πηγή και αυτό το τηρώ με ...θρησκευτική ευλάβεια για πολλούς λόγους. Πρώτα πρώτα γιατί σαν "συγγραφέας" ενός βιβλίου σχετικά με την Γαλλική γραμματική ξέρω τί θα πει πνευματικά δικαιώματα και πολύ περισσότερο πνευματικός κόπος. Δεύτερον γιατί θεωρώ ότι όσον αφορά τις συνταγές... αυτές είναι τόσο πολλές που δεν αξίζει κανείς να κλέβει τον κόπο ή την ιδέα του άλλου αφού μπορεί να βρει πολλές καινούριες ιδέες ή παλιές, διαχρονικές και παραδοσιακές που θα τους προσθέσει την πινελιά του με κάποια ή κάποιες παραλλαγές. Μέχρι τώρα, λοιπόν, πέρα από το γεγονός ότι κάποιες φορές αγαπημένες φίλες μπλογκερ πρόσεξαν συνταγές και φωτό μου κάπου αλλού δεν υπήρξε απολύτως κανένα πρόβλημα.
Προχθές το βράδυ όμως, έγινε κάτι που με ενόχλησε αφάνταστα, όπως θα ενοχλούσε κάθε αξιοπρεπή άνθρωπο... κάποια μπλόγκερ, που δεν την έχω ενοχλήσει ποτέ ούτε καν με σχόλιο... με κατηγόρησε ...με ερώτησή της "πού βρήκα αυτή τη συνταγή" υπονοώντας ότι της έκλεψα τη συνταγή. Σαν φυσιολογικός άνθρωπος και χωρίς να μπω στο μπλογκ της να δω αντέδρασα, λέγοντας ότι η συνταγή αυτή μου ήτανε γνωστή από παλιά και απλά το καλοκαίρι που πειραματιζόμουν την δοκίμασα! Πρόκειται για τη συνταγή ΜΟΥ για παγωτό "παρφέ" σε βανίλια και σοκολάτα και μάλιστα αν θυμάμαι καλά ήταν από τις πρώτες συνταγές που χρησιμοποίησα τα φακελάκια κρέμας Γιώτη σε σκόνη κι έλεγα ότι μου έκανε εντύπωση η υφή του παγωτού. Κι αυτό μου το επιβεβαίωσαν και άλλες αναγνώστριες,  μπλόγκερς ή μη! Η συνταγή αυτή ξεκίνησε από τη βασική συνταγή που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και είναι της κρέμας MORFAT! Η συνταγή ΜΟΥ βρίσκεται ΕΔΩ και μπορείτε να διαβάσετε τα ...απαράδεκτα σχόλια!!!

Η απάντηση που ήρθε ήταν αναπάντεχη αλλά η σημερινή ακόμη πιο αναπάντεχη γιατί ΘΕΩΡΩ ότι υβρίζει όλους εσάς τους αναγνώστες του Tante Kiki αλλά και τους φίλους μπλόγκερ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ!!!! 
Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο γίνεται όλο αυτό, τη στιγμή που ΔΕΝ έχω οικειοποιηθεί ξένη συνταγή αν και ...φαντάζομαι πολλούς προφανείς λόγους!!!! 

Ένα έχω να πω... ΛΥΠΑΜΑΙ για το ήθος και το ύφος!!!!!
Και θα ξαναπώ αν μπορεί κάποιος να βγει να πεί ότι τον καιρό που το Τante Kiki είναι στον αέρα ενόχλησα κανέναν... περιμένω το σχόλιό του. 
Έχω μάθει να σέβομαι τους άλλους και τον κόπο τους γιατί έτσι μεγάλωσα, μ' αυτές τις αρχές και όσοι με γνωρίζουν μπορούν να το διαβεβαιώσουν και ξαφνικά βρέθηκα κατηγορούμενη για κάτι που δεν έχω κάνει από κάποιο άτομο που ούτε γνωρίζω ούτε θέλω να γνωρίσω!!!
ΛΥΠΑΜΑΙ για τον ξεπεσμό αλλά δεν θα ακολουθήσω!!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ γιατί γνωρίζω ότι αγαπάτε το Tante Kiki και ότι ξέρετε ότι σέβομαι αναγνώστες και μπλόγκερς γιατί σέβομαι τον εαυτό μου!!!!
Καλό βράδυ!
Υ.Γ. Μάλλον επιβεβαιώνονται οι σκέψεις μου ότι αυτή η επίθεση είναι εκ του πονηρού γιατί μόλις πριν λίγα δευτερόλεπτα μπήκα στο συγκεκριμένο μπλογκ και η δική μου συνταγή δεν ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με καμία συνταγή του συγκεκριμένου μπλογκ!!!!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ Η ΕΠΙΘΕΣΗ;;;  Τα συμπεράσματα δικά σας!!!! Για μένα το θέμα τελείωσε εκεί και δεν θα ξανασχοληθώ!!!!

59 σχόλια:

  1. Βρε Κική μου, μην στεναχωριεσαι γινόνται αυτές οι παρεξηγήσεις στον χώρο που είμαστε, αφου είναι φως φαναρι ότι προκειται γαι παρεξήγηση, μην δίνεις σημασία. Εγώ και σιγουρα πολύς πολύς κόσμος που έρχεται και βλέπει τις συνταγές σου ξερει τι άνθρωπος είσαι, σε αγαπάμε και σε σεβόμαστε, είσαι πάντα με μι ακαλη κουβεντα στο στομα και κάνεις υπέροχη δουλειά στο blog σου, Μην ασχολείσαι με τίποτε αλλο, αστους να λένε Κική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έρη μου αλλά στενοχωρήθηκα γιατί δεν υπάρχει όμοια συνταγή!!!! Τί να πω;;; Δεν μου έχει ξανασυμβεί!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ Κική μπορώ να φανταστώ πως είσαι τώρα. Μες τα νεύρα και τη σύγχιση. Όπως λέει και η Έρη, γίνονται δυστυχώς παρεξηγήσεις, άλλες από λάθος, άλλες επίτηδες. Ισως κάποιοι θέλουν διαφήμιση... Ποιός ξέρει? Αny publicity is good publicity!
    Να σε ενδιαφέρουν μόνο οι ΔΙΚΟΙ σου, ΠΙΣΤΟΙ αναγνώστες και άσε τους υπόλοιπους να γράφουν. Εμείς ξέρουμε τι πάστα ανθρώπου είσαι, φαίνεται ο χαρακτήρας και η ποιότητά σου. Να έχεις μια ήρεμη νύχτα και άφησέ τα πίσω όλα αυτά τα σημερινά. Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Δήμητρα είμαι πολύ στενοχωρημένη γιατί δεν υπάρχει ίδια συνταγή και δεν θα το έκανα ποτέ!! Τί να πω... έπεσα από τα σύννεφα!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ! -:))

      Διαγραφή
  3. Κική η κυρία είναι γνωστή σε αρκετούς bloggers για ανάλογη συμπεριφορά. Έχει περάσει και από μένα και μάλιστα με πιο υβριστικά σχόλια...
    Ας μην αρχίσουμε να μεγαλοποιούμε όσα κακοπροαίρετα σχόλια μας αφήνουν. Ξέρεις , πολλοί το κάνουν αυτό γιατί είναι μια μέθοδος αύξησης της επισκεψιμότητας.
    Η ποιότητα και η εντιμότητα και αξιοπιστία, φαίνονται, πίστεψέ με, από τις πρώτες επισκέψεις σε κάθε blog, και σίγουρα στο δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Vita μου ίσως ήταν η πρώτη άσχημη προσγείωσή μου από τότε που μπήκα στη μπλογκογειτονιά μας... Με βρήκε απροετοίμαστη και γιατί δεν υπάρχει κοινή συνταγή!!!!! Τί να πω... μάλλον είναι μέθοδος!!!!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και άλλη φορά θα είμαι πιο έτοιμη σε τέτοιες καταστάσεις!

      Διαγραφή
  4. Κική ... αργά ή γρήγορα θα ερχόταν και αυτό.
    Μην εκπλήσσεσαι. Και καλά κάνεις που τα γράφεις, για έναν και μόνον λόγο, γιατί τελικά πρέπει να μάθουν όλοι όσοι βρίσκονται και κινούνται στην "σφαίρα" των μαγείρων, πως τα όρια υπάρχουν όχι μόνον για να τα υπερβαίνουμε αλλά και να τα σεβόμαστε!!!
    Καλό βράδυ σου εύχομαι ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχχ Πηνελόπη μου... πραγματικά ήταν μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη γιατί, το ξέρετε τουλάχιστον, δεν ασχολούμαι με τέτοια πράγματα και καταστάσεις!!! Τα έγραψα γιατί δεν ήξερα τί άλλο να κάνω και γιατί τσατίστηκα από το επίπεδο της ερώτησης και των σχολίων που από την αρχή φάνηκαν κακοπροαίρετα!! Αν με ρωτούσες εσύ για κάποια συνταγή θα ήταν διαφορετικά γιατί δεν έχω δώσει αφορμή!! Τέλος πάντων... καλά έκανα δεν έκανα τί να σου πω... εσείς έχετε περισσότερη πείρα από μένα...
      Ευχαριστώ και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Κικίτσα μου παρεξηγήσεις δυστυχώς γίνονται όπως είπε και η Ερη, και είναι πάντα άσχημο όταν συμβαίνουν.
    Είσαι μια από τις πιο αγαπητές και αξιοπρεπείς παρουσίες στην μπλογκογειτονιά μας και προσωπικά εγώ ξέρεις πόσο σε αγαπώ και πόσο εκτιμώ την δουλειά σου!!
    Καταλαβαίνω πόσο έχεις ενοχληθεί, είναι απόλυτα φυσιολογικό, αλλά μην αφήνεις τέτοιες καταστάσεις να σε επηρεάζουν αρνητικά.
    Συνέχισε να κάνεις αυτό που τόσο όμορφα ξέρεις, και άφησε πίσω σου οτιδήποτε αρνητικό.
    Ο καλύτερος κριτης μας είναι ο κόσμος που μας εμπιστεύεται και η καλύτερη αμοιβή μας οι προσωπικές σχέσεις που έχουμε αναπτύξει μεταξύ μας! Και που είναι σχέσεις εμπιστοσύνης και εκτίμησης!
    Σε φιλώ, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα καλή μου Έλενα δεν είναι παρεξήγηση!!!!! Πήρα ένα σχόλιο με άσχημο υπονοούμενο και απλά αντέδρασα γιατί έχω αποδείξει αυτόν τον χρόνο ποιά είμαι (νομίζω)! Όταν όμως βλέπω τόσο κακόβουλα σχόλια στενοχωριέμαι γιατί δεν μου έχει ξανασυμβεί...
      Όχι να μου λένε ότι αντιγράφω δηλαδή κλέβω... συνταγές και φωτό!!!! Εξάλλου τα δύο μπλογκς ουδεμία σχέση έχουν!!!!

      Διαγραφή
  6. Κικίτσα Love you!!!!;Όσα δεν φτάνει η αλεπού.....
    Άστες να λένε!!!!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα με την Πηνελόπη ......Μη στεναχωριέσαι και συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις τόσο καλά και ακόμα καλύτερα. Εμείς σε έχουμε αγαπήσει ακριβώς για αυτό που είσαι και πίστεψέ με φαίνεται ο καθένας μας εδώ μέσα πως λειτουργεί. Δεν είμαστε δα και Αμερική, μια μικρή κοινότητα είμαστε! Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να μην στενοχωριέμαι όταν γίνονται τέτοια χωρίς λόγο!!!-:(((
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Έφη μου!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Κική μου δυστυχώς γίνονται πολλές παρεξηγήσεις στο χώρο που είμαστε, κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό!Μη στεναχωριέσαι για τίποτε, ο κόσμος που μπαίνει καθημερινά και μας διαβάζει είναι ο μεγαλύτερος κριτής μας!Σίγουρα ενοχλήθηκες και το καταλαβαίνω, άφησέ το όμως να περάσει.Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις με αγάπη και μεράκι!Νομίζω πως έχεις αποδείξει τι άνθρωπος είσαι!
    Φιλιά πολλά, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ελένη μου αυτό δεν είναι παρεξήγηση γιατί αν δεις ουδεμία σχέση έχουν οι δύο συνταγές (εκτός αν εννοούμε ότι έχουν και οι δύο γάλα) και πολύ περισσότερο οι φωτό!!!
      Πρόκειται για κακοπροαίρετο σχόλιο προφανώς για ...αρνητική διαφήμιση κι εγώ βρέθηκα στο επίκεντρο!!! Και πίστεψέ με... δεν μου αρέσει καθόλου!!!!!!!!!! Ελπίζω να μην το ζήσεις!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Δεν καταλαβαίνω γιατί σκας! Το ποια είσαι το ξέρουμε όλες εμείς που σε γνωρίζουμε και προσωπικά και σε ξεχωρίζουμε για το ΗΘΟΣ σου.Φίλη μου κριτικές θα δεις πολλές..χαρακτηρίζει τους ανθρώπους δυστυχώς.Σε νοιώθω πάντως απόλυτα και λυπάμαι που στεναχωρήθηκες γλυκιά μου.Δεν χρειάζεται να αποδείξεις οτιδήποτε, τα μπλοκ να πάρει η ευχή δεν είναι επαγγελματικός στίβος..δεν κάνουμε εμπόριο..καριέρα..το κέφι μας κάνουμε..με λυπεί αφάνταστα κάτι τέτοιες συζητήσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Αχτίδα, σκάω γιατί με ξέρεις... δεν μου φτάνουν τα προβλήματά μου κι εδώ που χαλαρώνω προσπαθούν να μου τα χαλάσουν. Αν κάνεις μια επίσκεψη στο συγκεκριμένο μπλογκ και βρείς ομοιότητα... τηλεφώνησέ μου!
      Εσύ, τουλάχιστον ελπίζω να είσαι καλά!! Κάθε μέρα λέω ότι θα σου τηλεφωνήσω και η κάθε μέρα είναι γεμάτη προβλήματα!!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Κικιτσα ... τώρα που το έβγαλες απο μέσα σου .. αστο να πάει.

    Δεν αξίζει τον κόπο και φυσικά δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα.

    Συνέχισε να κάνεις αυτό που εσύ αγαπάς και όσοι σε ακολουθήσουν και συμμετέχουν σε αυτό καλώς ... για τους άλλους μη σκας!

    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Κωνσταντίνα μου το αφήνω να πάει αλλά είναι απίστευτο γιατί ουδεμία σχέση έχουν τα δύο ποστ, οι δύο συνταγές και πολύ περισσότερο οι φωτό! Τί να πώ!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Λοιπόν Κική μου, το μόνο που κατάφεραν είναι να δω κι εγώ τη συνταγή του παγωτού που δεν την ήξερα και θα την φτιάξω οπωσδήποτε το Σάββατο που θα έχω φίλους μαζί με μήλα φιρίκια βρασμένα μέσα σε λικέρ τριαντάφυλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες τώρα και την άλλη Φλώρα μου και πες μου αν έχουν σχέση!!!!!
      Πωπωωωω, αυτό που λες πρέπει να σου γίνει πολύ ωραίο...μήλα μέσα σε λικέρ τριαντάφυλλο... θα μας δείξεις τη συνταγή;;;;
      Καλή σου επιτυχία και φιλιά

      Διαγραφή
  12. Από άλλο μπλογκ ήρθα εδώ επίσκεψη και διάβασα την συγκεκριμένη ανάρτηση. Έκανα κλικ στην παραπομπή σου και ειλικρινά διαπίστωσα πως μια απλή ερώτηση, κατέληξε να γίνει ολόκληρο θέμα. Η τρίχα έγινε τριχιά. Κική μου πίστεψέ με δεν έχεις δει τι θα πει "επίθεση" στο μπλογκ σου. Έχω δεχθεί ουκ ολίγες φορές κακόβουλα σχόλια στο μπλογκ μου μιας και έχει να κάνει με το βάρος μου και την προσπάθειά μου να το χάσω. Εκεί να δεις, να σου τρίβουν το πρόβλημα στην μούρη, να μην έχουν την συναίσθηση να σε βοηθήσουν και νομίζουν πως να σου ξερνάνε χολή, θα σε βοηθήσουν. Είμαι στην μπλογκόσφαιρα απ'το 2007 και έχω περάσει από 40 κύματα, προσπαθώντας να δείξω ψυχραμία και κυρίως να μην προσβάλω κανέναν από όσους-όσες με παρακολουθούν και σχολιάζω. Ψυχραιμία λοιπόν, γιατί ακόμη δεν έχεις δει την πραγματική κακία που υπάρχει στην κόσμο των μπλογκ!

    Πάντα φιλικά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον, λοιπόν, τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω τί συμβαίνει σ'έναν κόσμο που νόμιζα πολύ πιο απλό και ρομαντικό!!
      Τέλος πάντων!!! Ευχαριστώ γιατί μοιράστηκες την εμπειρία σου με μένα και μην σκας...εσύ να είσαι καλά!
      Φιλικά

      Διαγραφή
  13. Αχ, Κικη μου δεν αξιζει να ασχολεισαι αλλο... Το καταλαβαινω οτι ενιωσες πικρια και ενας λογος παραπανω, αφου ξερεις οτι σε κατηγορουν αδικα.. Τι να κανουμε, ολοι οι ανθρωποι δεν ειναι ιδιοι, τετοια φαινομενα στατιστικα ειναι αναμενομενα... Εμεις σε ξερουμε, σε εκτιμαμε και σε αγαπαμε και θα συμφωνησω με την Βαγγελιω και τους προλαλησαντες.
    Συνεχισε αυτο που κανεις, γιατι φαινεται οτι το κανεις με πολυ μερακι, εντιμοτητα και αγαπη και μην πικραινεσαι ...
    Μια μεγαλη αγκαλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ αλλά το άτομο συνεχίζει... τί να πω!!!!
      Φιλιά κι ευχαριστώ για την παρηγορητική αγκαλιά... είναιό,τι καλύτερο!-:)))

      Διαγραφή
  14. Κική μου λυπάμαι που σε αναστάτωσαν κακόβουλα σχόλια! Συμβαίνουν δυστυχώς πολλά στο ίντερνετ... Η αλήθεια είναι ότι με τόσα μπλογκ και τόσες συνταγές είναι αναπόφευκτο να υπάρχουν και συνταγές που μοιάζουν πολύ μεταξύ τους, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει κάτι το εσκεμμένο σ'αυτό... Μην αφήνεις κάτι τέτοια να σου χαλάνε τη διάθεση! Δεν αξίζει τον κόπο :) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν καταλαβαίνω γιατί να συμβαίνουν Ελεάννα... αν δεν βαριέσαι σύγκρινε τις δύο συνταγές με τις φωτό και θα καταλάβεις!!!!
      Δηλαδή το ότι και οι δύο συνταγές έχουν γάλα είναι αντιγραφή... παγωτό είναι δεν είναι γρανίτα!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Αγαπητή Γωγώ το σχόλιό σου το έσβησα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΛΕΞΕΙΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ!!! Το μπλογκ πιθανά να το διαβάσουν και μικρότερα άτομα και δεν επιτρέπω να διαβάζουν στο δικό μου ΣΠΙΤΙ τέτοιες λέξεις.
    Την επόμενη φορά να είσαι ΚΟΣΜΙΑ αλλιώς θα προβώ σε νομικές ενέργειες!!! ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΑΣΕΜΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!!!
    Η πόρτα μου είναι κλειστή για σένα!!! Είσαι ανεπιθύμητη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και πάντως... οι φωτό μου δεν αντιγράφουν τις δικές σου....!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις το διάβασα και πες μου σε τί είναι η ίδια συνταγή και οι φωτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Όταν τα μηνύματα είναι κόσμια τα αφήνω αλλιώς λυπάμαι!

      Διαγραφή
  18. Δεν ξέρω γιατί γίνονται όλα αυτά! Θα ήθελα να σου πω Κικίτσα να μη σε αναστατώνουν τέτοια κακόβουλα σχόλια! Κάνε τη δουλειά σου εσύ και μη δίνεις σημασία και μη στενοχωριέσαι. 'Οπως είπε και η Έφη φαίνεται ο καθένας μας εδώ μέσα πως λειτουργεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου αλλά συνεχίζει να αφήνει άσεμνα σχόλια και να λέει ότι είναι ίδιες οι συνταγές και οι φωτό!!! Εάν πάει κάποιος στο σύνδεσμο που δίνει οι δύο συνταγές ουδεμία σχέση έχουν!!!!!!!!! Τί να πω!!! Έχω μείνει άναυδη!!!!!

      Διαγραφή
  19. Βασιλική μου, τα διάβασα επί τροχάδην λόγω περασμένης ώρας και θα επανέλθω…

    Πέρα όμως από αυτή καθ΄αυτή την προσβολή/παρεξήγηση(?) θα ήθελα να πω ότι δεν είσαι υποχρεωμένη να απολογείσαι σε κανένα και στο παραμικρό, για ό,τι αναρτάς στο blog σου…
    Μοναδική υπόλογος είσαι εσύ και η συνείδησή σου.
    Ξέρω καλά ότι τη σέβεσαι και τη Βασιλική και την προσωπικότητά της.
    Όλοι όσοι καθημερινά επικοινωνούμε το έχουμε διαπιστώσει ιδίοις όμμασι.
    ΌΛΑ τα υπόλοιπα είναι περιττά και εκ του πονηρού. Έγιναν ακριβώς για να σε ταράξουν.

    * Και κάτι άλλο που ίσως σε ησυχάσει λιγάκι…
    Πιστεύω ότι παρά την άσκημη κατάσταση στην οποία βρέθηκες, είσαι τυχερή μέσα στην ατυχία σου.
    Βρίσκονται φίλοι/συν-bloggers να σου συμπαρασταθούν και να σου πουν δυο λόγια υποστήριξης, σε αντίθεση με εμένα, που όταν βρέθηκα σε μια παρόμοια περίπτωση πριν 2½ χρόνια από την "αρχηγό" των foodbloggers μάλιστα(!) -με επίσημη καταγγελία στη Google- οι φωνές συμπαράστασης ήταν ελάχιστες έως ανύπαρκτες…για να μην πω και κάποιες ενθουσιασμένες που θα με "κολλούσαν στον τοίχο" και θα ξεμπέρδευαν από μένα με συνοπτικές διαδικασίες!
    Αυτές οι ίδιες φωνές περιφέρονται, κατά το δοκούν, ανάλογα σε ποια κλίκα είναι ενταγμένες, ποια "αυλή" τις υποστηρίζει ή υποστηρίζουν και ποια πλέγματα κουβαλούν επάνω τους. Το πνεύμα της Αγάπης πάντως -μιας και πλησιάζουν Χριστούγεννα- ΌΧΙ!

    Γνωρίζοντας λοιπόν από πρώτο χέρι τι σημαίνει άδικη επίθεση και στο πως νιώθεις, να ξέρεις ότι είμαι μαζί σου!
    Στο blog μου υπάρχει ειδική σελίδα για το copyright, αν δεν την έχεις προσέξει, στη συνιστώ να τη διαβάσεις.

    Βασιλική μου καλώς ήρθες στον αγγελικό κόσμο των foodbloggers!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ Ζαμπία μου... δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται όλο αυτό!!! Πρώτον είναι άδικο... διάβασε το σύνδεσμο με τη συνταγή και θα καταλάβεις.
      Δεύτερον είναι για γέλια... οι φωτό μου (δεν λέω ότι είναι καλές αλλά αυτές που είναι) ουδεμία σχέση έχουν με το άλλο μπλογκ.
      Τρίτον, επειδή έχω βαρεθεί την πλάκα γιατί ό,τι κάνω το κάνω γιατί αγαπώ το αντικείμενο, θα φροντίσω να μάθω πώς μπορώ να προστατευτώ απ΄όλα αυτά!!!!
      Σε φιλώ και καταλαβαίνω απόλυτα πώς αισθάνθηκες κι εσύ!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. Με τα δεδομένα αυτά η τραχανόπιτά σου αγαπητή Γωγώ είναι αντιγραφή της δικής μου που την ανέβασα μερικούς μήνες πιο πριν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://syntagesapospiti.blogspot.gr/2012/07/oreo.html
    Βαζω αναρτηση και την δικη μου συνταγη και θα μπορουσα να βαλω αλλες 6-7 ακομη παρομοιες απο το διαδυκτιο, το μονο που θα πω ειναι και αυτο ισχυει και για μενα φυσικα οτι δεν ανακαλυψαμε την Αμερικη ολες οι συνταγες πανω κατω μοιαζουν.
    Με χαλαει ομως ολο αυτο που γινετε με εκλεψες και σε εκλεψα, Ξεκινησα κατι απο πλακα, απο χομπυ, θες να το πεις να περναω την ωρα μου, και διαβαζω καθε τρεις και λιγο για κλικες , για αρχηγους κτλ. εγω μεσα απο το food blooging γνωρισα ατομα που μας αρεσουν τα ιδια πραγματα, που θελω να μιλαω γιατι εχουμε κατι κοινο, δε εχει τυχει να μιλησω με καμια απο σας τις 2 απλα γιατι δεν ετυχε οτι γιατι ειμαι σε κλικα...... το να με παρει καποιος ας πουμε με το μερους του τι θα κερδισει????..... δεν εχω καταλαβει μεχρι τωρα, με το Food blogging εχω λυσει το βιοποριστικο μου προβλημα, μου κλεβει κανεις το ψωμι που τρωω?? η αυτο με ζει? εγω αυτο δε μπορω να καταλαβω σε ολο αυτο που γινετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... Μαργαρίτα με έκανες και γέλασα!!! Λες να αντιγράφουμε η μία την άλλη;;;; Κι εμένα με χαλάει γιατί δεν μου έχει ξανασυμβεί και δεν καταλαβαίνω γιατί μου συμβαίνει. Δεν είναι ωραίο όμως να σε κατηγορούν άδικα ενώ έχεις αποδείξει ότι σέβεσαι τον εαυτό σου και τους άλλους!!!!
      Γι αυτό μίλησα για την τραχανόπιτά!!!! Ακριβώς αυτό εννοούσα και το ότι το ανήρτησα έγινε γιατί δέχτηκα σχόλια δημόσια που με πρόσβαλλαν...πώς να το κάνουμε όταν στο μπλογκ μου μπαίνουν και μαθητές μου είναι κάτι που με ενδιαφέρει και δεν μπορώ να αφήσω την κάθε μια που ψάχνει να βρει τρόπο να κερδίσει την προσοχή εις βάρος μου.
      Όσο για το να πάρω κάποιον με το μέρος... πίστεψέ με μου είναι παντελώς αδιάφορο γιατί δεν ζω από αυτό αλλά και να ζούσα οι αρχές στη ζωή μου είναι εντελώς διαφορετικές!!!! Με δυο λέξεις ... είπα τον πόνο μου στο σπίτι μου και νομίζω ότι αυτό είναι και αποδεκτό και κατανοητό... προσωπικά χάνω από αυτή την ιστορία τώρα ποιός κερδίζει είναι ...ολοφάνερο!!!

      Διαγραφή
    2. δε προλαβα να διαβασω το σχολιο με την τραχανοπιτα

      Διαγραφή
  22. Εάν θέλεις διάβασε από το σύνδεσμο τη μία συνταγή και την άλλη να μου πεις αν έχουν κάποια σχέση ...όπως και οι φωτό!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα δεν εχουν σχεση, καποια υλικα μοιαζουν οπως και σε αλλες συνταγες παγωτου σε ολο το διαδυκτιο, καλα εκανες και τα ειπες απο εδω χθες εργαψα μυνημα αλλα κολλησε ο blogger και δε το εμφανισα, συνεχισε αυτο που κανεις και μην χαλιεσε ....

      Διαγραφή
  23. Λυπάμαι πολύ, Κικίτσα, για το τι συνέβηκε..Νομίζω ότι τώρα τελευταία έχουν πολλαπλασιαστεί τα "επεισόδια" αυτού του περιεχομένου στα ελληνικά blogs..Πιστεύω ότι κάθε ανάρτηση πρέπει να γίνεται με αξιοπρέπεια και σεβασμό προς τους αναγνώστες της κάθε φίλης-blogger.. Δεν πιστεύω ότι κερδίζει κανείς κάτι με το να κατηγορεί άδικα τον άλλο, θέλω να πιστεύω ότι όλες μας βρεθήκαμε σ'αυτό το κύκλωμα από κοινή αγάπη για τη μαγειρική και όχι για επίδειξη υπεροχής.. Ξέρω ότι είσαι κυρία, χαίρομαι όταν διαβάζω τις αναρτήσεις σου και όπως πολύ σωστά είπε μια φίλη προηγούμενα, αύριο ξημερώνει καινούρια μέρα! Στο μεταξύ, μια μεγάλη αγκαλίτσα από την αλλοδαπή,ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λυπάμαι Χαρά μου γιατί πάνω απ' όλα είναι άδικο!!! Δεν αντιγράφω ποτέ κι αυτό φαίνεται όταν μπει κάποιος στις δύο συνταγές όπου το μόνο κοινό που υπάρχει είναι γάλα!!! Δεν μιλάω για τις φωτό ...ουδεμία σχέση!!!!!
      Με αιφνιδίασε λοιπόν η επίθεση και μάλιστα αυτού του επιπέδου! Ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα Κική μου… Λυπάμαι κι εγώ με τη σειρά μου που έγινες αποδέκτρια τέτοιων σχολίων. Σε αδικούν και σίγουρα δεν σε αντιπροσωπεύουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί διογκώθηκε τόσο πολύ το θέμα, αλλά απ’ ότι φαίνεται μάλλον υπάρχουν πολλά που δεν καταλαβαίνουμε στο χώρο του food blogging. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι εκτός από τα κακώς κείμενα, υπάρχουν ευτυχώς και τα καλώς, οπότε εστίασε σε αυτά, πάρε τη δύναμη και την ενθάρρυνση ανθρώπων που σέβονται και εκτιμούν αυτό που κάνεις αλλά και εσένα την ίδια και άσε όλα τα υπόλοιπα να πάνε στο καλό!
    Παρεμπιπτόντως οι δύο συνταγές δεν έχουν απολύτως καμία σχέση… Αν εξαιρέσεις δηλαδή το γεγονός ότι και οι φωτογραφήθηκαν σε γυάλινα μπολάκια με κουτάλια βυθισμένα στο παγωτό, δεν μπόρεσα να βρω κάποια άλλη ομοιότητα. Μάλλον δεν είμαι και τόσο καλή στο παιχνίδι «βρες τις διαφορές»!
    Φιλιά πολλά και μη στενοχωριέσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λυπάμαι Ερμιόνη μου και δεν καταλαβαίνω τα κακοπροαίρετα αυτά σχόλια γιατί πράγματι οι δύο συνταγές είναι εντελώς διαφορετικές και οι φωτό το ίδιο... τώρα για το μπολάκι, το δικό μου είναι πλαστικό παρεπιπτόντως και εξ άλλου όλα μου τα παγωτά σε μπολάκι τα φωτογραφίζω... και νομίζω ότι όλοι ή σχεδόν όλοι σερβίρουμε το παγωτό σε μπολ με κουτάλι!!!!! Φαίνεται ότι για να μην αντιγράφουμε τη συγκεκριμένη (!!!!!!!! -:((() θα έπρεπε οι υπόλοιπες να φωτογραφίζουμε τα παγωτά σε πιάτα, ποτήρια, τραπέζια και με πηρούνια!!!!!!!! χαχαχα.
      Εκτός κι αν δεν πρέπει κανείς ποτέ να δημοσιεύσει συνταγές για παγωτό παρφέ βανίλια και κακάο!
      Μα ούτε τα υλικά ήταν ίδια το είδες!!!!!!!
      Τελικά, βέβαια, πιστεύω ότι όλα έγιναν για να κερδίσει αναγνώστες αλλιώς δεν μπορώ να το εξηγήσω!!!
      Καλή σου μέρα καλή μου Ερμιόνη αν και δεν μπορώ να μη στενοχωριέμαι και να μην τσατίζομαι με τέτοια ευτράπελα!!!

      Διαγραφή
  25. kalimera sas!!
    kyria mou oi simvoules sas kai oi syntagies sas emas pou menoume sto exoteriko poso xrisimes mas ine!!!sinexiste glykia mou to ektimame kai to sevomaste auto pou kanete!!!
    filia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασιλική μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... ναι ξέρω ότι καταλαβαίνετε ότι σας σέβομαι και κάνω το καλύτερο που μπορώ χωρίς να ευτελίζω το αντικείμενο και να βλάπτω άλλους μπλόγκερ!!! Τώρα πώς προέκυψε όλο αυτό δεν κατάλαβα!!!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  26. Κικίτσα, σου θυμίζω ότι είμαστε εδώ για να περνάμε καλά (κυρίως εσύ η οικοδέσποινα)... Δεν αξίζει να εστιάζεις σε τέτοια σχόλια: η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή, έλεγε κάποια ψυχή! Ανάκτησε το χιούμορ σου και μη δίνεις σημασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αγγελική μου αλλά όταν ξαφνικά βλέπεις τέτοια σχόλια και υπονομούμενα που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα σου δημιουργούν θέμα!!!
      Γνωριζόμαστε καιρό τώρα και ήσουν από τις πρώτες που στάθηκε δίπλα μου στο ξεκίνημά μου!!! Ξέρεις ότι εκτιμώ και σέβομαι τις δουλειές των άλλων αλλά και τους αναγνώστες μου και τον εαυτό μου γι αυτό δεν κάνω ...σαχλαμάρες... όπως λες...δεν αξίζει τον κόπο. Αλλά το μπλόγκ μου το διαβάζουν και μαθητές μου και είμαι υποχρεωμένη να υπερασπιστώ το προφανές γιατί αν δεις τις δύο συνταγές είναι κυριολεκτικά άσχετες!!!!!!!
      Τέλος πάντων, όλα γίνονται στα πλαίσια της γκρίζας διαφήμισης για να κερδίσουν αναγνώστες (λάθος τρόπος)!!!
      Προσπαθώ να μη δίνω σημασία αλλά όλα έχουν όρια!!!!
      Καλή σου μέρα και συγγνώμην αν σας αναστάτωσα!
      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
    2. Επειδή ακριβώς στο μπλογκ σου έρχονται και το διαβάζουν πολλοί μεταξύ των οποίων και παιδιά, μην ασχολείσαι! Σβήνε τα απαράδεκτα σχόλια ώστε το μπλογκ σου να διατηρεί το επίπεδό του, μην κάνεις διαφήμιση χωρίς να το θες και κυρίως μη χαλάς την μέρα σου! Αποστασιοποιήσου όσο περισσότερο γίνεται! Όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει!

      Διαγραφή
  27. kalimera sas!!
    kyria mou oi simvoules sas kai oi syntagies sas emas pou menoume sto exoteriko poso xrisimes mas ine!!!sinexiste glykia mou to ektimame kai to sevomaste auto pou kanete!!!
    filia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα Κική μου

    Διαβάζω από χθες το βράδυ όλο αυτό και πραγματικά λυπαμαι που στεναχωρήθηκες και εγινε αιτία να απολογείσαι για κάτι που αγαπάς να κάνεις.

    Ισως κάποιες παρατηρήσεις να γίνονται με πιο ωραίο τρόπο και όχι με υβριστικά σχόλια γιατί ετσι δεν ωφελείται αλλά δεν ταιριάζει και σε κανένα. Αν τυχόν υπήρχε ‘’αντιγραφή’’ σε κάποια υλικά μιας συνταγής ή το οτιδήποτε, μπορούσε να ειπωθεί πιο κοσμία και με διαφορετικό τρόπο. Αλλωστε όλες λίγο πολύ παίρνουμε σαν βάση μια συνταγή και μετά την προσαρμόζουμε στα μέτρα μας. Εγώ άνοιξα καιτις δυο συνταγές να βρω τις ομοιότητες αλλά δεν βρήκα απολύτως καμία. Μάλλον η ομοιότητα ήταν ότι ήταν και οι δύο παγωτό.

    Πάντως κι εμένα χθες κάποιος άγνωστος/άγνωστη μου έκανε σχόλιο σε μια συνταγή (συγκεριμένα στα Ζιμπίλια, μια παραδοσιακη συνταγή από την Κάρπαθο) ότι δεν είχα γράψει ότι την είχα ‘’αντιγράψει’’ από ένα τεύχος περιοδικού κυριακάτικης εφημερίδας. Και μάλιστα έλεγε πως ήταν ΚΡΙΜΑ! Ταράχτηκα και στεναχωρήθηκα γιατί ποτέ δεν παραλείπω να βάζω την πηγή μιας συνταγής. Το οποίο κι εδώ το είχα κάνει με αναφορά στο περιοδικό, τον μήνα, το τεύχος το έτος. Αλλά από την βιασύνη του ο ‘’καλοπροαίρετος’’ φίλος/φίλη δεν διάβασε προσεκτικά την ανάρτηση. Και μετά δεν έκανε πάλι σχόλιο να πει έστω μια συγνώμη. Δεν βαριέσαι.

    Μην συγχύζεσαι και μην στεναχωριέσαι για τέτοια πράγματα.

    Συνέχισε να κάνεις αυτό που αγαπάς

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Aν είναι δυνατόν να ασχολούνται κάποιοι άνθρωποι με τέτοια θέματα....εδώ ο κόσμος καίγεται....Αλλά έτσι είναι,αν δεν έχεις ζωή ασχολείσαι με τις ζωές των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπέστο Γεωργία!!! Και μάλιστα με υβριστικό τρόπο και όταν δεν υπάρχει κανένας λόγος και καμία ομοιότητα ούτε συνταγής ούτε φωτό...είναι προφανές ότι θέλουν να τραβήξουν την προσοχή!!!!!!!
      Τί να πω...μερικές φορές σκέφτομαι ότι ακόμη και παραδοσιακές αξίες όπως αυτοσεβασμού, σεβασμού, αξιοπρέπειας, ευγένειας και πολλές άλλες έχουν ξεπέσει στις μέρες μας κι αυτό είναι λυπηρό!!! Γι αυτό καταντήσαμε έτσι!

      Διαγραφή
  30. Κικίτσα,ξέχνα το περιστατικό όσο μπορείς πιό γρήγορα,προχώρα παρακάτω,μην ασχοληθείς περισσότερο,δεν αξίζει τον κόπο..δυστυχώς είναι και αυτά μεσ'το παιχνίδι..πολλά φιλιά eviv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα κάνω καλή μου eviv... έχεις απόλυτο δίκιο αν και ...δεν μου αρέσει έτσι το παιχνίδι γιατί είναι άδικο και μάλιστα άχρηστα κακοπροαίρετο.
      Με το μπλογκ δείχνουμε όχι μόνον τις συνταγές μας αλλά και τον χαρακτήρα μας κι εν πάσει περιπτώσει το γνωρίζετε καλά ότι δεν θα έκανα κάτι (αν έκανα κάποιο λάθος θα το αναγνώριζα και θα ζητούσα συγγνώμην) αλλά να με κατηγορούν για κάτι που δεν έκανα ποτέ και μάλιστα τη στιγμή που οι δύο συνταγές (υπάρχει ο σύνδεσμος της συνταγής της και γι αυτό τον άφησα όπως και τον δικό μου) είναι εντελώς διαφορετικές και το μόνο κοινό τους είναι ότι είναι παγωτό με... γάλα (τί περίεργη σύμπτωση) και ότι είναι σε μπολάκια (κι άλλη περίεργη σύμπτωση!) δεν το περίμενα!!!!!
      Αυτό είναι που με στενοχώρησε και τα υβριστικά της σχόλια προς εμένα και τους αναγνώστες μου!!
      Τέλος πάντων, μάλλον είμαι πολύ ρομαντική και νομίζω ότι όταν δεν ενοχλείς κανέναν κάνουν και οι άλλοι τα ίδια!!!
      Σε φιλώ πολύ κι ευχαριστώ για τα τόσο γλυκά σου λόγια!

      Διαγραφή
  31. Καλή μου Κική, στενοχωρήθηκα διαβάζοντας αυτή την ανάρτησή σου! Είναι τόσο άσχημο όλο αυτό που γίνεται!

    Δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα. Η εν λόγω κυρία ήξερε τις συνταγές της από την κοιλιά της μάνας της; Λογικά από κάπου τις ξεσήκωσε και τις προσάρμοσε στα μέτρα της ή μπορεί να είναι και αυτούσιες.

    Μου φαίνεται πως κάποιοι δεν βλέπουν τη δική τους καμπούρα, μόνο προσπαθούν να ρίξουν χολή στους συνανθρώπους τους.

    Και εν πάσει περιπτώσει εδώ βρισκόμαστε για να κάνουμε το κέφι μας και να χαλαρώσουμε, να γνωρίσουμε κανούριους ανθρώπους και να διδαχτούμε τα καλά από αυτούς.

    Ίσως όμως χρειαζόταν να γίνει και αυτό το περιστατικό για να φανεί η πραγματική αξία κάποιων ανθρώπων, και των καλοπροαίρετων και των κακοπροαίρετων.

    Σε φιλώ γλυκιά μου Κική και μην στενοχωριέσαι, εμείς είμαστε εδώ μαζί σου και σε αγαπάμε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου princess κι εγώ δεν ήξερα πώς να αντιδράσω και φυσικά όχι απλά στενοχωρήθηκα γιατί δεν έκανα τίποτε!
      Οι δύο συνταγές (υπάρχουν στην ανάρτηση και οι δύο σύνδεσμοι των συνταγών) είναι εντελώς άσχετες ...το μόνο το κοινό τους σημείο είναι ότι είναι παγωτά με γάλα (απίθανο εεεε;;;) και το ότι είναι φωτογραφημένα σε μπολάκι όπως εκατοντάδες άλλα παγωτά και κρέμες.
      Αν μπεις στη διαδικασία να δεις θα καταλάβεις τί εννοώ!!!
      Μου ήρθε, λοιπόν, πολύ ξαφνική η επίθεση και η υποχρέωση για απολογία!!!!
      Τέλος πάντων, ό,τι έγινε έγινε για καλό... για να μάθω να μην είμαι τόσο ρομαντική και να πιστεύω ότι όταν σέβομαι τους πάντες θα κάνουν και εκείνοι το ίδιο!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, τη συμπαράσταση αλλά και την αγάπη σας κι αυτό είναι το δεύτερο καλό που μου έκανε αυτή η περιπέτεια γιατί συνειδητοποίησα αυτή την αγάπη... κι αυτό είναι ανεκτίμητο!!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!