Μενού Εβδομάδας Νο 3

Καλή σας μέρα και καλή Κυριακή να έχετε! Εχθές μου λείψατε αλλά έτρεχα από το πρωί ως το βράδυ κυριολεκτικά. Ήταν μια από 'κείνες τις κουραστικές μέρες που ξυπνάς το πρωί και το παίρνεις απόφαση ότι θα τρέχεις ως το βράδυ! Βέβαια, δεν μπορώ να παραπονεθώ γιατί όταν κάτι επιλέγουμε να το κάνουμε δεν πρέπει να παραπονιόμαστε ...έστω κι αν κάποιες φορές κουραζόμαστε! Το πρωί, λοιπόν, στο σεμινάριο που παρακολουθώ ως τις 1.30, μετά κάποια μαθήματα αναπληρώσεις άλλων που χάθηκαν... τελειώσα γύρω στις 7.15 και το μόνο που ήθελα ήταν να ξεκουραστώ!!!
Έτσι, πάει η Σαββατιάτικη ανάρτηση! Τώρα, αφού ξαπόστασα λίγο, θα σας δώσω ακόμα ένα εβδομαδιαίο μενού που, ελπίζω, να σας βοηθήσει και να σας "λύσει" λίγο τα χέρια από το καθημερινό πρόβλημα της μαγειρικής φροντίδας!
Για πάμε να δούμε μερικές προτάσεις...

ΔΕΥΤΕΡΑ: Ριζότο με αγκινάρες
ΤΡΙΤΗ: Τάρτα με κιμά
ΤΕΤΑΡΤΗ: Κρασάτες σουπιές
ΠΕΜΠΤΗ: Ομελέτα - κλόουν
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Φακές σούπα του Δρ. Λίντμπεργκ
ΣΑΒΒΑΤΟ: Αβγά Benedictine
ΚΥΡΙΑΚΗ: Kοτόπουλο μπυράτο
Το γλυκό της εβδομάδας: Κρέμα μόκα-σοκολάτα
Μπισκοτάκια αλμυρά για τον καφέ: Κουλουράκια με καρότο
Καλή εβδομάδα με υγεία, ηρεμία, χαμόγελο και καλά μαγειρέματα!

15 σχόλια:

  1. Τετάρτη και Κυριακή παρακαλώ καλέστε με για φαγητό όσες ακολουθήσετε το πρόγραμμα!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις να έχω τύψεις που δεν σου έστειλα ακόμη μερικές μερίδες απ' όλα!!!! -:)))
      Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Τρίτη, Τετάρτη και Κυριακή είμαι ελεύθερη όλες οι προτάσεις δεκτές χιχιχι!!!Πολύ ωραία όλα Κική μου,να είσαι καλά καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσουν σε "κλείνω" για δοκιμάστρια αυτές τις μέρες... χαχαχα
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. ♡¸.•°
    Olá, amiga!
    Esse cardápio é tudo de bom.

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil

    ✿ °•.¸♡¸.•°✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την τάρτα έβαλα στο μάτι, κική μου, και λέω να τη δοκιμάσω, όχι ότι τα άλλα δεν μου άρεσαν!
    Ευχαριστούμε για τις προτάσεις σου.
    Φιλάκια, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει η τάρτα Ελένη μου!!!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα, Κική. Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες μαγειρικές προτάσεις σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη μου!!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Κική μου καλή εβδομάδα με τις όμορφες συνταγές σου!!!!!!!!
    Το κοτόπουλο μπυράτο πολύ μου αρέσει, τα αλμυρά μπισκοτάκια επίσις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έφη μου... δοκίμασέ τα και τα δύο είναι εύκολα και νόστιμα!!!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Ολες οι προτάσεις νόστιμες, η μια καλύτερη από την άλλη!
    Και το γλυκάκι, πειρασμός!!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλενάκι μου! Κι από δω σου εύχομαι χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτάκι σας και να είστε πάντα καλά να μας δίνετε νοστιμιές!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις και το εύκολο αλλά νοστιμότατο γλυκάκι!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Κική μου υπέροχες και πολύ νόστιμες οι προτάσεις σου.Η ομελέτα κλόουν φοβερή θα αρέσει πολύ στη κόρη μου!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!