Τηγανιτές πατάτες με σάλτσα φέτας...

Το junk food πάντα ασκεί μια γοητεία... σε μικρά και μεγάλα παιδιά! 'Αραγε το σπιτικό junk food με όσα πλεονεκτήματα έχει αυτό... μπορεί να ασκήσει την ίδια γοητεία;;; Γνωστή η ποιότητά του, η φρεσκάδα του, ο τρόπος και τα υλικά της παρασκευής του... και σαφώς ...οικονομικότερο!
Μερικά χρόνια πριν... στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για βόλτα, εκεί γωνία Αριστοτέλους με Τσιμισκή... αγοράζαμε υπέροχες τηγανιτές πατάτες με σάλτσα φέτας από γνωστό μαγαζί. Συνδυασμός...μοναδικός, πεντανόστιμος! Η τελειότητα της απλότητας ή η απλότητα της τελειότητας!
Εχθές, λοιπόν, σκέφτηκα να κάνω για τη μικρή Βασιλικούλα αυτό τον συνδυασμό, μιας και λατρεύει τις πατάτες σε κάθε τους μορφή αλλά ιδιαίτερα τις τηγανιτές. Πρόβλημα βάρους δεν έχει και πώς να έχει αφού για να πειστεί να φάει πρέπει να το δοκιμάσει και να της αρέσει ιδιαίτερα... άρα μπορεί να κάνει ακόμα ...παρασπονδίες (έτσι κι αλλιώς σ' αυτή την ηλικία επιβάλλεται κι ένα ποσοστό λίπους).
Τηγάνισα, λοιπόν, τις πατάτες (όχι ιδιαίτερα λεπτές γιατί δεν θέλω να γίνονται σκληρές όπως τα τσιπς αν και θα τις πρότεινα λεπτές για τσιπς ή ελάχιστα πιο "χοντρές") και ετοίμασα μια πανεύκολη σάλτσα φέτας. Ελαφρύ δείπνο ή σνακ με σπιτικό junk food δεν είπαμε;;;
Μια σάλτσα φέτας, που ουσιαστικά είναι μια ελληνική εκδοχή του φοντύ, αλλά πιο πηχτή. Είναι πολύ απλή και μπορούμε να την κάνουμε περισσότερο ή λιγότερο ρευστή.
Με μπρόκολο και κουνουπίδι, με πατάτες ή ακόμα και με ζυμαρικά, πάνω σε ψητές μελιτζάνες ή κολοκυθάκια... δεν αφήνει ποτέ, μα ποτέ κανένα παραπονεμένο. Αν, λοιπόν, θέλετε να τη δοκιμάσετε... ελάτε να την ετοιμάσουμε μαζί...
ΥΛΙΚΑ
4-5 πατάτες όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφες σε μέγεθος και σχήμα, κομμένες σε λεπτές ροδέλες
Ελαιόλαδο για το τηγάνισμα
Αλάτι
Ρίγανη (προαιρετικά)
Για τη σάλτσα φέτας
250 γρ. τυρί φέτα, θρυμματισμένη
1/2 φλ.τσ. γάλα
15 γρ. μαργαρίνη
Λίγο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Τηγανίζουμε τις πατάτες και εν τω μεταξύ, βάζουμε τη θρυμματισμένη φέτα με το γάλα σε μια κατσαρολίτσα ή ένα βαθύ αντικολλητικό τηγάνι.
Προσθέτουμε και το βούτυρο και βάζουμε σε μέτρια φωτιά να βράσει έως ότου αποκτήσει την πυκνότητα που θέλουμε.
Εάν την θέλουμε πιο αραιή για να την χρησιμοποιήσουμε σαν φοντύ την βράζουμε 2-3 λεπτά λιγότερο.
Εάν, πάλι, την θέλουμε πιο "δεμένη" για να την κάνουμε σάλτσα για πατάτες την αφήνουμε να βράσει λίγο περισσότερο, έτσι ώστε να "στέκεται" πάνω στις πατάτες όταν τις βουτάμε σ΄αυτήν ή τις περιχύνουμε μ' αυτήν.
TIPS
* Μπορούμε, αν θέλουμε, να κάνουμε τις πατάτες τηγανιτές στο φούρνο όπως αναφέρεται ΕΔΩ, έτσι ώστε να αποφύγουμε το τηγάνισμα.
* Επίσης, μπορούμε να αντικαταστήσουμε το γάλα με νερό και λίγο λευκό κρασί για να έχουμε μια ακόμα πιο δυνατή γεύση και επίγευση.
Βουτήξτε τις πατάτες στη σάλτσα φέτας ή...
...απλώς περιχύστε τις μ' αυτήν!!!
Καλή σας συνέχεια!!!

39 σχόλια:

  1. Αν και πρωί μου τρέχουν τα σάλια Κική.

    Τρελλαίνομαι για πατάκες ΚΑΙ φέτα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  2. Ο συνδυασμός είναι ωραιότατος Κωνσταντίνα μου κι αυτή τη σάλτσα μας την έφτιαχνε και τη φτιάχνει η μαμά μου σαν ...φοντύ για βραδινό!!! Το τσακίζουμε σαν τρελλοί!!! -:)))
    Φιλιά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό φαίνεται... Εχω μια αδυναμία στα ντιπ οπότε θα το κάνω σίγουρα την επόμενη φορα που θα μαζευτούμε φίλοι στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!

      Διαγραφή
  4. Αχ Κική τι μου κάνεις πρωί πρωί να είχα τώρα λίγες πατατούλες να έκανα τις βούτες μου χαχαχα!!!
    Να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρήγορες και νόστιμες βουτιές και όχι μόνον με πατάτες Ροδάνθη μου!!!-:)))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Δεν θα σε πειράξει να τις κάνω "τηγανιτές" στον φούρνο αντί για τηγάνι Κική μου;
    Καλά με πέθανες πρωί-πρωί!! Την θέλω τώρα την σάλτσα φέτας λέμεεεεεε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ γιατί να με πειράξει;;; Άσε που ταιριάζουν πολύ ωραία και οι "τηγανιτές" φούρνου!!! Είναι ωραία σάλτσα κι ελπίζω οι άντρες σου να ξετρελλαθούν!!! -:))

      Διαγραφή
    2. Την έκανα χθες βράδι καθώς είχαμε και ένα φίλο παρέα μας!
      Με μικρή προσθήκη. Παρέα με το πιπεράκι και λίγο μοσχοκάρυδο...Εξαιρετική.
      Πατάτες στο φούρνο. Λουκάνικα χωριάτικα στον φούρνο και μια σαλάτα ανάμεικτή πολίτικη και φρέσκο ψωμάκια. Κάναμε τον άνθρωπο να ξεχάσει την "προσεκτική" διατροφή που κάνει 3 μήνες τώρα :-))))

      Διαγραφή
  6. Κική, τι πατατούλες-πειρασμός είναι αυτές;;!! Ντιπ με την αγαπημένη μας φετούλα, απίθανο!! Αποκλείεται η Βασιλικούλα να χρειάστηκε ιδιαίτερη προσπάθεια για να πεισθεί να δοκιμάσει τις πατατούλες αυτές!! Εμένα πάντως, θα έκανες μεγάλη προσπάθεια για να με πείσεις να μείνω......μακριά από αυτήν την λιχουδιά!! Χαχαχά!!!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι η Βασιλικούλα έφαγε αλλά και η θεία της δεν πήγε παρά κάτω, Ειρήνη μου...-:)))
      Πίστεψέ με δεν θα έκανα προσπάθεια να σε πείσω γιατί είναι νοστιμότατη αφού εμένα δεν μπορώ να συμμαζέψω και την "τσακίζω" χαχαχαχα
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Καλημερα!
    Τελεια ιδεα πανευκολη!
    Ευχαριστουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρήγορη και νόστιμη Εύη μου!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Ακριβώς! Τί καλύτερο από σπιτικό junk food!!!!
    Τέλειο είναι Κική!!!
    Συνέχισε...:) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Πέπη μου!!! Νόστιμο, απλό και υγιεινό! :)))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. τηγανιτές πατάτες μου αρέσουν πολύ, είναι απο τα αγαγαπημενα μου φαγητα. σάλτσα φέτας πρώτη φορά ακούω, θα το δοκιμάσω όμως, μου φαίνεται νοστιμότατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mmmm!!! μπήκε στο μενού του Σαββάτου!
    Όλα καλά, λοιπόν...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χμμμ αγωνιώ να δοκιμάσω τη σαλτσούλα Κική μου!! Γρήγορη και με απλά υλικά, ότι πρέπει! Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαι η μικρή Λίλα αγαπάει τις πατατούλες πολύ....και με σος μπόλικη από πάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική να γίνω ανιψιούλα σου;;είμαι λίγο μεγάλη βέβαια αλλά θα τρώω τις νοστιμιές σου.
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεύω τη σάλτσα φέτας Κική μου! Είναι πολύ πλούσια σε γεύση, ενώ μπορεί να σερβιριστεί τόσο ζεστή όσο και κρύα, ανάλογα με το πιάτο!
    Η εκδοχή της ψητής «τηγανητής» πατάτας μου αρέσει ακόμα περισσότερο και σε συνδυασμό με την ωραία σαλτσούλα είναι ένα υπέροχο βραδινό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι λες ρε παιδί μου τώρα; Τι λες;;;Παναγίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ, θέλω κι εγώ να μου φτιάξει κάποιος αυτό το βραδυνό φαγητό...
    Βρε τη Βασιλικούλα... ποιος στη χάρη της. Όταν μεγαλώσει θα εκτιμήσει την τόσο προκομένη θεία που της έφτιαχνε και του πουλιού το γάλα, μεχρι και σπιτικό junk food.

    Εγραψες Κική μου με τη σάλτσα και τις χοντουλές τηγανιτές σου πατατούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
    Εχω ιδιαίτερη αδυναμία στις πατάτες, όπως όλοι μάλλον, αλλα αυτή η σαλτσούλα που έκανες μου εχει ανοίξει την όρεξη. Τυχερή η μικρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αμάν βρε Κικίτσα μου με σκότωσες!!
    Τηγανιτές πατατούλες που τις βουτάς απολαυστικά σ' αυτήν την υπέροχη σαλτσούλα.... γιάμι γιάμι!Απλά τέλειο!!
    Φιλιά, καλό απογευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι χτύπημα είναι τούτο? Διάβαζα και ξερογλειφόμουν σα γατί.... Και αν είναι και λίγο πικάντικη η φέτα, ε? Πωπω!!!!! Θα τις κάνω και εγώ στο φούρνο σαν την Πηνελόπη, για λιγότερη "αμαρτία"!
    Φιλιά! Καλό απόγευμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτή η σάλτσα φέτας με τρέλανε! Μπήκε στο μενού όταν θα φτιάξω τηγανιτές πατάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μμμμ πατάτες!!Αγαπημένες τηγανητές πατάτες,αμαρτωλές,προκλητικά νόστιμες,εθιστικές,τραγανές από έξω βουτυράτες από μέσα,λουσμένες στη τυρένια σάλτσα,απογειωτικές..στις πατάτες κανένας δεν λέει όχι!Είναι η πρώτη πηρουνιά στο καθημερινό τραπέζι και είναι ίσως το πρώτο πιάτο που αδειάζει,πριν η νοικοκυρά το ακουμπίσει στο τραπέζι!
    Τις πατάτες τις αγαπούν πολλοί!!Τις τηγανητές όλοι!!!Και όταν συναδελφώνονται με την κάτασπρη σάλτσα του τυριού,τότε Κική μου εξουδετερώνονται όλες οι αντιστάσεις..χωρίς πολλά φτιασίδια,απλές αλλά τόσο νόστιμες,ειδικά όταν τηγανίζονται στο αγνό ελαιόλαδο,οι πατατούλες σου Κική μου, τραβούν τη προσοχή,ανοίγουν την όρεξη και σε κάνουν να εύχεσαι να είσαι για πάντα παιδί..μια μικρή Βασιλικούλα που ακόμα της επιτρέπονται όλα..που ακόμα την παρακαλάς..που αρέσκεσαι να σε κανακεύουν όλοι!Φιλιά πολλά,πολλά σε όλη την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κική μου έχω πάθει πλάκα με αυτή τη σάλτσα!Και να θέλεις δε μπορείς να κρατηθείς με τίποτε!Μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ λιποθυμιά μου έρχεται βρε Κική, το τέλειο ορεκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα πόσο νόστιμο και εύκολο!!!!
    Το αγαπώ. :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μας έχεις ξετρελάνει με τις συνταγές σου ώρες ώρες!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτή τη σάλτσα δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ! Φαντάζομαι πόσο θα ταιριάζει με τις τραγανές πατατούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πανω που ειπα να γινω φιτ ηρθε η φετ-α!σλουρπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αχ μου τρεξανε τα σαλια..φαινονται πεντανοστιμες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πω πω τι μου θυμισες... η μαμα μου εκοβε ετσι τις πατατες οταν ημουν μικρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πατατοκόλαση!!! υπέροχο το βρίσκω! έχω και μια αδυναμία στις πατάτες βέβαια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!