Εβδομαδιαίο μενού Νο 2

Κυριακή σήμερα! Χαλάρωση, ξεκούραση και δειλά δειλά τα πρώτα Χριστουγεννιάτικα κάνουν την εμφάνισή τους σε καταστήματα, στα σπίτια αλλά και στις καρδιές μας. Εδώ που τα λέμε, χρειαζόμαστε κάτι να μας κάνει να χαμογελάσουμε, να ονειρευτούμε αλλά και να απολαύσουμε ατμόσφαιρα και τα Χριστούγεννα είναι ... ό,τι καλύτερο!!! Σας το έχω ξαναπεί... κατά την απόψή μου τα Χριστούγεννα είναι η καλύτερη, η ομορφότερη και η πιο χαρούμενη γιορτή του χρόνου. Με κάνει να ξεχνάω πολλά και να ξαναγίνομαι παιδί! Ας απολαύσουμε κι εφέτος τις γιορτές... όπως μπορούμε! -:))) Βέβαια, εμείς δεν αρχίσαμε να στολίζουμε αλλά βλέπω ότι σιγά σιγά στη μπλογκογειτονίτσα μας πληθαίνουν οι Χριστουγεννιάτικες προτάσεις, κι αυτό το βρίσκω υπέροχο!  -:)))
Αλλά μια που καθιερώθηκε το μενού της εβδομάδας ...ας θυμηθούμε μερικά πιάτα που μπορούμε να μαγειρέψουμε μέσα στην εβδομάδα!
ΔΕΥΤΕΡΑ :  Σπαγγέτι με μεθυσμένα γαριδάκια
ΤΡΙΤΗ : Πίτσα με μαυρομάτικα φασόλια
ΤΕΤΑΡΤΗ : Κοτόσουπα βελουτέ
ΠΕΜΠΤΗ : Πολπέτες
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ : Κουνουπίδι γιαχνί
ΣΑββΑΤΟ : Μπάρες με κολοκύθα, σταφίδες, μήλο και βρώμη
ΚΥΡΙΑΚΗ : Μοσχάρι ψητό της κατσαρόλας με μανιτάρια πλευρώτους
Το γλυκό της εβδομάδας: Mousse σοκολάτας
Κι αν έχουμε διάθεση και χρόνο φτιάχνουμε και ένα κέικ: Κέικ με γιαούρτι
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

18 σχόλια:

  1. Όντως όσο αρχίζει να μυρίζει Χριστούγεννα γίνεται η ατμόσφαιρα γύρω μας πιο γλυκια.. Που να αρχίσουμε και τους στολισμους!! Πολύ ωραίες οι προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου και ναι τα Χριστούγεννα πάντα έχουν τη γλύκα τους και τα υπέροχα αρώματά τους που μας συνεπαίρνουν κι ανθίζει η ψυχή μας!
      Καλό σου βράδυ και χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!

      Διαγραφή
  2. Κική, τα καταστήματα έχουν αρχίσει να στολίζονται και εδώ σιγά σιγά. Αλλά η αγοραστική κίνηση, είναι μικρή. Για να δούμε τι θα γίνει μέχρι τις γιορτές, αν και οι προβλέψεις οι χειρότερες από κάθε άλλη χρονιά. Τουλάχιστον ας προσπαθήσουμε να έχουμε θετική σκέψη.
    Ωραίο το μενού για την εβδομάδας που έρχεται. Μας διευκολύνεις στο τι θα μεγειρέψουμε.
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι ότι αν αυξηθεί η αγοραστική κίνηση αυτό θα είναι τις τελευταίες μέρες Ειρήνη μου, για ευνόητους λόγους. Όσον αφορά στις προβλέψεις έχεις δίκιο αλλά τουλάχιστον ας έχουμε αγάπη κι έγνοια ο ένας για τον άλλο!
      Αν διευκολύνω με το μενού έστω και έναν αναγνώστη ...είναι χαρά μου... γι αυτό το κάνω άλλωστε!-:))
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Κική μου
    Πάντα η προσμονή των Χριστουγέννων μας γεμίζει χαρά,παιδιάστικη αναταραχή,ξεσηκωμό και διάθεση να τα υποδεχτούμε με όσο το δυνατόν πιο ωραία στολισμένο το σπιτικό μας,με μπόλικα,νόστιμα,μυρωδάτα εδέσματα,με δώρα και πολύτιμες προσφορές στα αγαπημένα μας πρόσωπα.
    Φέτος τα πράγματα ολοφάνερα άλλαξαν..ο άλλοτε πολυτελής στολισμός της πόλης μάλλον θα μείνει ως μακρινή ανάμνηση και όσο για τα σπίτια..πολλά από αυτά θα περιοριστούν στα απολύτως απαραίτητα,όχι μόνο λόγω οικονομικής κρίσης αλλά κυρίως λόγω μελαγχολικής διάθεσης!
    Ας προσπαθήσουμε φέτος να δούμε αυτή τη μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης με άλλο μάτι.Ας στολίσουμε την καρδιά μας πρώτα με αγάπη,αισιοδοξία ,φροντίδα για τον πλησίον,ας χαρίσουμε μικρά δώρα χειροποίητα,φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι,ας χαμογελάσουμε στη γιορτινή ατμόσφαιρα χωρίς τάσεις εντυπωσιασμού και κίβδηλης φιγούρας,ας εντοπίσουμε όλοι μαζί, και ο καθένας ξεχωριστά το αληθινό νόημα της γιορτής αυτής και όχι αυτό που χρόνια μας σερβίρουν οι καταναλωτικοί πίνακες,και οι αγοραστικές λίστες των πολυκαταστημάρων.Ας σταθούμε στη ζεστασιά της ταπεινής φάτνης και τη θαλπωρή που μόνο η αληθινή αγάπη προσφέρει και σαν αλυσίδα να μεταφέρουμε τα γνήσια συναισθήματα που φέρνει η Γέννηση του μικρού Σωτήρα!Αυτές είναι οι προεόρτιες χριστουγεννιάτικες σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου Κική μου..νομίζω ότι με καταλαβαίνεις,όπως και όλες οι υπόλοιπες φίλες.Όλοι και όλες,στο ίδιο μονοπάτι βαδίζουμε..ας είμαστε πιασμένοι χέρι-χέρι τουλάχιστον!
    Στο μενού μένω πάντα αρκετή ώρα..να το μελετήσω,να ξεχωρίσω τις αδιάβαστες συνταγές και ως άριστη μαθήτρια να εξεταστώ,πραγματοποιώντας κάποιες από αυτές!Για την καινούργια εβδομάδα επιλέγω την γαριδομακαρονάδα και το κουνουπίδι γιαχνί.Τα υπόλοιπα αργότερα..Σε φιλώ πολύ,πολύ Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις Φωτεινή μου. Αν και τα πράγματα άλλαξαν φέτος, καλό είναι να δούμε τη μεγάλη αυτή γιορτή όπως λες... με αγάπη, μικρά, πολύτιμα, χειροποίητα δώρα κι έγνοια ο ένας για τον άλλο! Σε καταλαβαίνω απόλυτα κι έχεις δίκιο... γιατί αν είμαστε κοντά ο ένας στον άλλο, οι δυσκολίες αντιμετωπίζονται πιο εύκολα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το μενού! Εγώ θα σου έλεγα, αν σου αρέσουν τα μαυρομάτικα ή γενικά τα φασόλια δοκίμασε την πίτσα!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Αυτό το εβδομαδιαίο μενού πολύ μου αρέσει Κική μου! Μ' αρέσει τόσο πολύ να βλέπω τα πιάτα σου και οι προτάσεις σου είναι απλά φανταστικές!
    Ξεχωρίζω την πίτσα με τα μαυρομάτικα φασόλια! Μου φαίνεται πάρα πολύ διαφορετική και πρωτότυπη πρόταση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει το μενού και η πίτσα την αξίζει τη δοκιμή της ...πίστεψέ με... ειδικά αν σου αρέσουν τα μαυρομάτικα φασόλια!!!
      Φιλάκια και να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες αυτού του είδους οι αναρτήσεις, Κικίτσα! Έτσι είχα την ευκαιρία να ξαναθυμηθώ προτάσεις σου που μου άρεσαν και να δω και κάποιες που έχασα-εδώ τα νέτια πάνε μετις καμήλες!
    Κι εμένα μου έκανε εντύπωση αυτή η πρωτότυπη πίτσα σου!

    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν Ελένη ...ίσως βοηθήσουν στο καθημερινό πρόβλημα του "τί να μαγειρέψω;".
      Το θέμα είναι ότι είναι νοστιμότατη πίτσα και άκρως Ελληνική!-:))
      Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία ιδέα το μενού για όλη τη βδομάδα... Με τις συνταγές του, με τα όλα του! Μπράβο Κική... Ευχαριστούμε
    Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φιλία μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε κι ελπίζω να έδωσα καμμιά ιδέα για την ερχόμενη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Καλή βδομάδα Κικίτσα μου με τις πάντα νόστιμες και λαχταριστές προτάσεις σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενά μου!
      Φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Κική μου καλησπέρα!
    Ωραία σκέψη το μενού της εβδομάδας!
    Μαζεμένες συνταγες που έχουμε ξεχάσει ή δεν έπεσαν στην αντίληψή μας όταν έπρεπε.

    Με τέτοια μακαρονάδα, πίτσα, φιλέτα, μους και γλυκά μάλλον δεν είναι μια εβδομάδα δίαιτας, ε??

    Τα ζυμαρικά με τις γαρίδες θα τα κατασπάραζα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Χρυσαυγή μου κι ελπίζω να φανεί χρήσιμο! Καλέ τί εβδομάδα δίαιτας;;;; Άσε για μετά τη δίαιτα!!!-:))
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Δεν θα είναι μόνο καλή η εβδομάδα μας, αλλά και ιδιαιτέρως γευστική απ΄αυτά που βλέπω! Δεν ξέρω πώς θα είναι τα φετεινά Χριστούγεννα, αλλά ας προσπαθήσουμε να τα περάσουμε όσο γίνεται καλύτερα σε πείσμα των καιρών!
    Καλή εβδομάδα Κική μου! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχεις δίκιο Sel μου, πρέπει να κάνουμε το καλύτερο!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!