Μενού εβδομάδας Νο 1

Καλή σας μέρα! Καλή Κυριακή να περάσετε! 
Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμην γιατί τις τελευταίες μέρες αργώ να απαντήσω στα σχόλια... όχι δεν είναι εξ αιτίας έλλειψης χρόνου (αυτό είναι μόνιμο πια κι από ένα σημείο και μετά το συνηθίζεις και το γνωρίζετε καλά κι εσείς) αλλά είναι γιατί έχω μια μικρή (ελπίζω!!!) περιπέτεια υγείας που με αποσυντονίζει (αν και προσπαθώ να ξανασυντονιστώ). Θέλω να ζητήσω την κατανόησή σας μέχρι τέλος του μήνα, οπότε και θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση (ελπίζοντας να τελειώσει καλά αυτή η ιστορία!). Πάντως, θα προσπαθήσω να συνεχίσω τις καθημερινές μου αναρτήσεις ...ίσως με μικρές εξαιρέσεις.-:)))
Και τώρα που σας εξομολογήθηκα τον ..."πόνο" μου, θα σας θυμήσω μερικά πιάτα, από τις αρχές που το Tante Kiki κι εγώ μπήκαμε σ' αυτή την υπέροχη μπλογκογειτονίτσα, που λατρεύω!
Πιάτα διαφορετικά μεταξύ τους, ένα για κάθε μέρα αλλά και ένα γλυκάκι για να σας ...γλυκάνω λίγο...
Ίσως, κάποιες από τις επιλογές αυτές φανούν χρήσιμες σαν κατευθυντήρια γραμμή για το μενού της εβδομάδας που μας έρχεται.
ΔΕΥΤΕΡΑ
ΤΡΙΤΗ
ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΕΜΠΤΗ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ
ΚΙ ΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ όμως...είναι απαραίτητο!
Καλή σας εβδομάδα με υγεία!!!

35 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κική μου
    Ευχόμενη όλα να είναι περαστικά στη ζωή σου και να μένουν μόνο τα ευχάριστα,όσο και αυτό είναι δύσκολο και ακατόρθωτο,θα σταθώ και πάλι στην ανάρτηση σου.Για τις πιο παλιές φίλες του blog-που είναι σίγουρα πάρα πολλές -είναι μια ευχάριστη υπενθύμιση των πάντα υπέροχων προτάσεων σου!Για τις πιο νέες όμως -και εδώ ανήκω και εγώ-είναι μία ευχάριστη επιβεβαίωση για τις μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές δεινότητες της ιδιοκτήτριας του συγκεκριμένου blog!
    Ο χρόνος είναι κλέφτης..το ξέρεις.Μας παίρνει καθημερινά ,μικρά αποστάγματα ενέργειας,δύναμης,χαράς και αισιοδοξίας.Όσες φορές επισκέφτηκα το φιλόξενο σπίτι σου ,ξεχώρισα την γλυκύτητα των λόγων σου,το μεράκι και την αγάπη σου για την μαγειρική,κεράστηκα περίφημα και αξεπέραστα γλυκά και φαγητά και έφυγα με ένα χαμόγελο στα χείλη και με ζεστή καρδιά!
    Ελπίζω και εύχομαι η Κυριακή σου να είναι υπέροχη,όσο αυτά τα θαυμάσια πιάτα που μας θύμισες-πρότεινες,σε γλυκοφιλώ με φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και τα υπέροχα σχόλια Φωτεινή μου αλλά και για τις ευχές και τη θετική σου αύρα!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Κική, σου εύχομαι να ξεπεράσεις γρήγορα το όποιο πρόβλημα υγείας έχει παρουσιαστεί. Θετική σκέψη και όλα θα πάνε καλά.
    Εξαιρετικές οι προτάσεις σου για το μενού της εβδομάδας. Μας δίνουν την απάντηση στο τι θα μαγειρέψουμε σήμερα. Πόσες φορές δεν το έχουν αναρωτηθεί αυτό οι νοικοκυρές;; Ιδού λοιπόν ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα, που μας λύνει τα χέρια.
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη μου κι ευχαριστώ για τις ευχές.
      Χαίρομαι που σου άρεσε το μενού της εβδομάδας!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Περαστικά σου! Κι όλα να πάνε καλά! Υπέροχο το μενού σου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και χαίρομαι που σου άρεσε το μενού!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Κική μου και περαστικά σου όλα να πάνε καλά.Πολύ καλό το μενού σου βοηθάει πολύ.Να είσαι καλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ροδάνθη μου κι ευχαριστώ για τις ευχές.
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Για μένα οι μαγειρικές σου προτάσεις μαγευτικές.
    Το κακό είναι ότι τα παιδιά μου δεν θα έτρωγαν τίποτε από όλα αυτά.
    Είναι κλασσικά στις γεύσεις τους και τα φαγητά αυτά πολύ προχωρημένα.
    Περαστικά σου για ότι κι αν σου παρουσιάστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πυ σου άρεσαν οι προτάσεις αυτές ...όσο για τα παιδιά έτσι είναι και οι δικές μας γι αυτό πολλές φορές, καταφεύγω σε συνταγές με κρυμμένα υλικά!!!! -:)))
      Φιλιά και ευχαριστώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Περαστικα και συντομα δυνατη!Τα αγαπημενα μου πιατα το κοτοπουλο και το ψαρι. Αχ και να ετρωγαν τη γλωσσα ετσι τα μικρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ... έτσι είναι τα παιδιά, κάποτε θα φάνε και ψάρι!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Κική μου κράτα γερά και μην ανησυχείς όλα θα περάσουν και όλα θα καθαρίσουν! Το μενού χρησιμότατο και γευστικότατο !Πολλές καλημέρες και αγάπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Μάρθα μου και μακάρι να περάσουν όλα και να ξεκαθαρίσουν! Χαίρομαι που σου άρεσε το μενού!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Όλο το μενού μου άρεσε εκτός από τα ρεβίθια....
    Περαστικούλια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί καλή μου ...τί έχεις με τα ρεβίθια;;;; Αστειεύομαι... μπορείς να τα αντικαταστήσεις με κάποιο άλλο όσπριο εάν θέλεις!
      Ευχαριστώ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. γαργαλιστικά όλα...σουπερ η μεσογειακή πιτα,και το ροκφορ πιατο,αλλα αυτό που θελω να δοκιμασω όπωσδήποτε είναι τα ρεβύθια!περαστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τα και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσουν!
      Ευχαριστώ για την ευχή...
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Καλή μου Κική, εύχομαι ότι σε ταλαιπωρεί να είναι περαστικό! Να είσαι αισιόδοξη και να κάνεις θετικές σκέψεις και όλα θα πάνε καλά!
    Ωραία ιδέα το εβδομαδιαίο μενού! Είδα πιάτα που δεν είχα προσέξει και θα χαρώ να δοκιμάσω!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου, να είσαι καλά!! Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα καλή μου!

      Διαγραφή

  11. Εύχομαι να είναι όλα περαστικά, κική μου, και πάλι ήρεμη και δυνατή να ασχοληθείς με όμορφα πράγματα και σκεψεις.
    Πολύ ωραίες και γευστικότατες οι προτάσεις σου!
    Μου έδωσες την ευκαιρία να ξαναδώ τα υπέροχα πιάτα σου.
    πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου κι ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Κικίτσα ΄μου ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό και όλα τα άσχημα να είναι περαστικά!
    Οι προτάσεις σου είναι η μία πιο νόστιμη από την άλλη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ελπίζω Έλενά μου!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα πιάτα!
      Καλή εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Όποιο κι αν είναι το θέμα υγείας που σε απασχολεί, εύχομαι να ξεπεραστεί και να μην είναι τίποτα σοβαρό. Να σκέφτεσαι θετικά και να δεις που όλα θα πάνε καλά.
    Εξαιρετικό μου φαίνεται το μενού που μας προτείνεις και σίγουρα δίνει πολλές ωραίες ιδέες για μαγειρέματα μέσα στην εβδομάδα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και, η αλήθεια είναι, ότι προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά... θα δούμε!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το μενού και ...ααααα ξέχασα να σου πώ... έφαγα ένα κομμάτι από το καταπληκτικό σου γλυκό!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. περαστικά εύχομαι, να πάνε όλα καλά!! όσον αφορά το μενού, η Κυριακή μου αρέσει πολύ!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά μου... Χαίρομαι που σου αρέσει η Κυριακή είναι πολύ πολύ νόστιμη!!! -:))))
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Να πάνε όλα καλά!
    Αν και είμαι σίγουρη, ότι με τόση θετική ενέργεια που ξεχειλίζεις, όλα θα πάνε κατ΄ευχή.

    Το πιάτο της Κυριακής, μα και "ο σαπουνέ", τα καλύτερα μου! :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά και για τις ευχές σου, γλυκύτατη Ζαμπία μου με τις υπέροχες μαγειρικές αλλά και φωτογραφικές δημιουργίες!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν αυτά τα πιάτα!!
      Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Ευχομαι να ειναι περαστικο αυτο που σε ταλαιπωρει Κικη μου. Θετικη ενεργεια και ολα θα πανε καλα!
    Οι συνταγες που μας προτεινεις ειναι η μια καλυτερη απο την αλλη, αλλα εγω σκαλωσα στο κτοπουλο με το ροκφορ!
    Πολλα φιλια!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σας ευχόμαστε περαστικά και γρήγορη επιστροφή στο υπέροχο blog και στις μαγειρικές σας επιτυχίες !!!
    Εχουμε κι εμείς το δικό μας blog Γεύσεις της Εύβοιας που ξεκινήσαμε σαν παρέα στο facebook για να αναδείξουμε τις ωραίες παραδοσιακές γλυκές και αλμυρές γεύσεις της Εύβοιας, τα βότανα, το μέλι και ότι άλλο θαυμάσιο έχει η γη μας.
    Σας έχουμε στα αγαπημένα ιστολόγια και σας παρακολουθούν τα μέλη μας που δεν είναι και λίγα (627 μέχρι ώρας δόξα τω Θεώ)!!!
    Σαν διαχειρίστρια των Γεύσεων βρίσκω υπέροχο το στήσιμο του Tante Kiki και ζηλεύω όλα αυτά τα λαμπερά πραγματάκια που δίνουν τόση γλύκα και θαλπωρή.
    Σαν καθηγήτρια κι εγώ καταλαβαίνω ότι όταν αγαπάς τα παιδιά θέλεις και να τα ταϊσεις πράγματα υγιεινά και ελκυστικά !!!
    Με αγάπη
    Σοφία Μούτσου
    τ. Δήμαρχος Στυρέων Εύβοιας
    http://gefseis-evias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κική μου εύχομαι να είναι κάτι περαστικό, κανε συνεχώς θετικές σκέψεις!Είμαι σίγουρη πως θα πάνε όλα καλά!!!
    Οι προτάσεις σου είναι όλες υπέροχες!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!