Μηλότουρτα

Μια μηλόπιτα για σήμερα αλλά μια μηλόπιτα λίγο διαφορετική! Περισσότερο τούρτα παρά μηλόπιτα... που όμως αξίζει!!! Τέτοιο νόστιμο συνδυασμό δεν έχω ξαναδοκιμάσει!!! Πριν μερικές μέρες... όταν ακόμη είχα το γαστρεντερολογικό πρόβλημα, είχα τα γενέθλιά μου αλλά πού όρεξη για τέτοια όταν πονάς! Έτσι, τώρα, την Κυριακή που μας πέρασε είπα να κεράσω κι εγώ με μια τούρτα λίγο διαφορετική, μια τούρτα εποχής... με μήλα που τα λατρεύω!
Παρά το γεγονός ότι κάποιοι σοκολατομανείς στο τριώροφο... αντέδρασαν αρνητικά (ονόματα δεν λέω ...υπολήψεις δεν θίγω!!!! χαχαχαχα) όταν την δοκίμασαν εντυπωσιάστηκαν. Δεν αναφέρω τους υπόλοιπους γιατί ήξερα ότι θα τους αρέσει και είχα δίκιο!!
Μοναδική τούρτα σας λέω και βέβαια, η συνταγή είναι παραλλαγή κάποιας συνταγής που είχα βρει σε κάποιο Gourmet και την είχα σε φωτοτυπία!!!! Είναι από 'κείνες τις συνταγές που μου έκαναν "κλικ" από την πρώτη στιγμή και την πραγματοποίησα 2-3 χρόνια μετά!!!!!!!!!!! Κάλλιο αργά παρά ποτέ, λέει ο λαός μας και δεν έχει άδικο γιατί δεν το μετάνιωσα ή μάλλον όχι  μόνον δεν το μετάνιωσα αλλά έγινε και μια από τις αγαπημένες μου τούρτες!
Θέλετε να μάθετε πώς γίνεται;;; Ακολουθήστε με!!!
ΥΛΙΚΑ
Για τη βάση
300 γρ. μπισκότα κανέλας speculoo, κονιορτοποιημένα στο multi
110 γρ. μαργαρίνη λιωμένη
Για τη γέμιση
1.100 γρ. κόκκινα μήλα
Χυμό από 1 πορτοκάλι
190 γρ. ζάχαρη (καστανή ή άσπρη)
70 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κ.γλ. κανέλα 
1/2 κ.γλ. τζίντζερ
1 πρέζα γαρίφαλο 
1 πρέζα μοσχοκάρυδο
Για την κρέμα γιαουρτιού
2 γιαούρτια - επιδόρπιο με μήλο και κανέλα (2 x 200 γρ)*
300 ml κρέμα γάλακτος
3 κ.σ. ζάχαρη άχνη
Για την επικάλυψη
120 γρ. αμύγδαλο φιλέ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Καλύπτουμε μια φόρμα με φόρμα με ελατήριο με αντικολλητικό χαρτί.
Για τη βάση
Ετοιμάζουμε πρώτα τη βάση, ζυμώνοντας τα τριμμένα μπισκότα με την μαργαρίνη.
Ύστερα, τα στρώνουμε στη φόρμα και τα πιέζουμε με την ανάποδη πλευρά ενός κουταλιού.
Για τη γέμιση
Σε ένα μπολ, βάζουμε τη ζάχαρη, το αλεύρι, την κανέλα, το τζίντζερ, το μοσχοκάρυδο και το γαρίφαλο και τα ανακατεύουμε καλά.
Ύστερα, καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε σε πολύ λεπτές φέτες.
Για να μην αλλάξει το χρώμα τους τα περιχύνουμε με χυμό από 1 πορτοκάλι.

Για την κρέμα γιαουρτιού
Αναμιγνύουμε τα γιαούρτια με την κρέμα γάλακτος και την άχνη με το μίξερ σε χαμηλή ταχύτητα έτσι ώστε να έχουμε μια κρέμα με την υφή της σαντιγύ.
Σύνθεση της τούρτας
Επάνω στη βάση που ήδη έχουμε στρώσει στη φόρμα, στρώνουμε μια σειρά με φέτες μήλου.
Πασπαλίζουμε τα μήλα με το μείγμα της ζάχαρης (άλευρου - μπαχαρικών).
Στρώνουμε άλλη μια σειρά μήλα και πασπαλίζουμε πάλι με το ίδιο μείγμα.
Συνολικά στρώνουμε 4 ή 5 σειρές με μήλα και ανάμεσα το μείγμα της ζάχαρης.
Μετά την τελευταία στρώση μήλων και μείγμα ζάχαρης, καλύπτουμε με την κρέμα   γιαουρτιού και τέλος πασπαλίζουμε την επιφάνεια με τα αμυγδαλάκια φιλέ.
Βάζουμε στο φούρνο και ψήνουμε για 40-45 λεπτά ή έως ότου τα αμυγδαλάκια χρυσίσουν.
Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε για 15 λεπτά, περίπου, να κρυώσει έτσι ώστε να στερεοποιηθεί και να μπορέσει να σερβιριστεί σε ωραία κομμάτια.
Χλιαρή ή κρύα από το ψυγείο... είναι καταπληκτική!
TIPS
* Mπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και απλό στραγγιστό γιαούρτι στο οποίο θα προσθέσουμε 1 κ.γλ. κανέλα και λίγο τζίντζερ.
Καλή σας συνέχεια!!! -:)))

49 σχόλια:

  1. Και έλεγα τι γλυκό να κάνω φέτος για τα γεννέθλια του μεγάλου αγοριού που να είναι τούρτα!!
    Βάζει άμεση υποψηφιότητα τούτη η τούρτα σου Κική μου μαζί με μια σοκολατένια με ταχίνι που έχω κατά νου.
    Καλημέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Πηνελόπη μου και για γενέθλια είναι μια πρωτότυπη φρουτοτούρτα.
      Αλλά φιλενάδα... ελπίζω να μας δείξεις κι αυτή με το ταχίνι γιατί τρελλαίνομαι για ταχίνι...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Καλημερα!
    Φαινεται πολυ νοστιμη! Δοκιμασα προσφατα μια μηλοπιτα με κρεμα απο ανθος αραβοσιτου αλλα η κρεμα γιαουρτιου ακουγεται πολυ πιο δροσερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ νόστιμη Εύη μου! Δοκίμασέ την και θα καταλάβεις τί εννοώ...δεν είναι απλά δροσερή...είναι τέλειος συνδυασμός!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αξίζει να τη δοκιμάσεις γιατί είναι κι εύκολη!!

      Διαγραφή
  4. Κική, πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη!! Ευχαριστούμε για το ωραίο σου κέρασμα. Η μηλότουρτα, έγινε μια λαχταριστή τούρτα γενεθλίων!! Και του χρόνου με υγεία.
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου κι εσύ ό,τι ποθείς.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η μηλότουρτα γιατί το αξίζει...είναι πεντανόστιμη!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη.

    Μα πόσο λαχταριστό είναι το κέρασμά σου !!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κωνσταντίνα μου, ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε η μηλότουρτα... Εγώ πάντως την κατατάσσω πια στις λατρεμένες μου τούρτες!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Πρώτα απ' όλα να σου ευχηθώ κι εγώ για τα γενέθλιά σου Κικίτσα μου, να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη, να χαίρεσαι τους δικούς σου ανθρώπους και να σε χαίρονται και αυτοί!
    Το γλυκάκι σου του ονείρου, μπορώ να φανταστώ τα αρώματα που θα αναδύονται σε κάθε λαχταριστή μπουκιά!
    Σε φιλώ

    ΥΓ Τσέκαρε το facebook σου κάποια στιγμή;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελενάκι μου κι ευχαριστώ πολύ. Κι εσύ ό,τι ποθείς!
      Είναι πολύ ωραία η τούρτα με μήλο...αξίζει να την δοκιμάσεις!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Κική μου, έγραψες πάλι!!!!!!!!!!
    Καλό απόγευμα, θα έχεις και την τούρτα με τον καφέ; Έρχομαι!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έφη μου και χαίρομαι που σου άρεσε!
      Έλα, έλα και καφέ έχω και ό,τι θέλεις! -:)))

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά! Να τα εκατοστήσεις!
    Μυρωδάτο γλυκάκι θα είναι! Έχω συνταγές κι εγώ καταχωνιασμένες ένα σωρό, νομίζω αυτό είναι σύνδρομο όλων των food bloggers .
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νοτούλα μου να είσαι καλά! Είναι πεντανόστιμη τούρτα! Όσο για τις συνταγές...μάλλον είναι κάποιο σύνδρομο που μας διακατέχει γιατί και σε άλλες φίλες foodbloggers συμβαίνει!! χαχαχαχα
      Δεν πειράζει, δεν ενοχλούμε και κανέναν μαζεύοντας συνταγές!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Μμμμμ... Πολύ θα ήθελα ένα κομμάτι τώρα! Δείχνει υπέροχη! Και το αμυγδαλάκι από πάνω είναι σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω;;; Αξίζει, είναι υπέροχη τούρτα!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Δροσερή και αρωματική! Πολύ καλή πρόταση!
    Χρόνια πολλά (καθυστερημένα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ νόστιμη Αγγελική μου τούρτα... εγώ την λάτρεψα!!!
      Αξίζει να την δοκιμάσεις!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και συ ό,τι ποθείς... να είστε πάντα όλοι καλά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  11. Φαινετε πολυ ωραια !!!!Χρονια ΠΟλλα γερη και δυνατη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νόστιμη και διαφορετική Μαργαρίτα μου! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!

      Διαγραφή
  12. Αμάν, αμάν Κική μου τι μας κάνεις πάλι πρωινιάτικα!!
    Θεσπέσια πραγματικά η μηλόπιτά σου! Κάθε στρώση της είναι υπέροχη από μόνη της!
    Είχα δει μια παρόμοια συνταγή και την είχα στα υπόψη να την κάνω! Τώρα που είδα και τη δική σου και πήρε ψήφο εμπιστοσύνης θα δοκιμαστεί πάραυτα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμη πράγματι και μάλιστα δεν έχει και τις υπερβολικές θερμίδες... που σημαίνει ότι...κρίμα που δεν είσαι κοντά να σου στείλω 2-3 κομμάτια!!
      Δοκίμασέ την ...αξίζει ο συνδυασμός!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και καλά Κική μου! Με υγεία, αγάπη και χρήμα! Εύχομαι όλα τα δυσάρεστα να ήταν περαστικά κι αγύριστα!
    Αν και 'γω σοκολατομανής είμαι, δεν θα πω όχι για ένα -μεγάλο- κομμάτι απ΄αυτή τη μηλότουρτα!
    Καλό απόγευμα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Sel μου αν και την άλλη εβδομάδα θα ξέρω! Θα σου στείλω μέιλ... καλέ άσε για λίγο τη σοκολάτα (σαν την αδερφούλα μου κι εσύ!!-:))) και δοκίμασε κι ένα μηλογλυκό πολύ νόστιμο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μηλόπιτα υπερπαραγωγή δηλαδή! τέλεια φαίνεται Κική.
    Όσο για τα γενεθλιάκια σου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σου με υγεία και θετικές σκέψεις. Εύχομαι να σου συμβαίνουν καθημερινά τα πιό όμορφα πράγματα που θα σε κάνουν να χαμογελάς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμη Δήμητρά μου!
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου κι εσύ ό,τι ποθείς, πάντα με υγεία και χαρά!
      Καλή σου μέρα! -:))

      Διαγραφή
  15. Μπορεί τα γενέθλια να πέρασαν και να δέχεσαι ετεροχρονισμένα τις ευχές, πρέπει όμως να κρατήσεις μέσα σου την ακαπήλευτη αγάπη,το γνήσιο ενδιαφέρον,την αδιαπραγμάτευτη αλληλεγγύη,τον αμέριστο σεβασμό και την έντιμη συναδελφικότητα.Διότι εγώ αυτό διαπίστωσα τις τελευταίες μέρες..Και μπορεί και εγώ ετεροχρονισμένα να σου στείλω τις ολόθερμες ευχές μου για τα γενέθλιά σου-με την αγάπη,την φαντασία,την υγεία,τη χαρά και το κέφι να σε συντροφεύουν πάντα-,ετεροχρονισμένα θα πω,-και ταυτόχρονα θα σιωπήσω- ότι τα άδικα σκαμπίλια[αυτά τα κόκκινα σημάδια στην καρδιά μας] που μας δίνει η ζωή-συνήθως οι κακόβουλοι άνθρωποι-,καλύτερα είναι να τα αφήνουμε να ατονούν πρώτα ..λίγο..η ευφλογιστία των κακόβουλων σχολίων, μας οδηγεί σε μονοπάτια που σίγουρα δεν επιλέξαμε εμείς!
    Προσωπικά έχω επιλέξει κάποια blogs και χαίρομαι όταν γράφω σ΄αυτά για αυτά ακριβώς που μας προσφέρουν..το μεράκι,την συνέπεια,την ευσχημοσύνη,τον διάφανο γραπτό λόγο και..φυσικά τις θαυμάσιες μαγειρικές προτάσεις!Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο.Το ένστικτο των φίλων των food bloggersε,είναι αλάνθαστο.Από τις πρώτες φίλες που ξεχώρισα ήσουν και εσύ.Διέκρινα την σοβαρότητα,την ευπρέπεια ,το απαραίτητο χιούμορ που διανθίζει τις συνταγές σου,το κέφι και προπαντός την δοτικότητα.
    Και επιτέλους-για εσένα-φτάνοντας στο τέλος και να μη κουράζω άλλο,η σημερινή πρότασή σου ,ήταν αντάξια των περιστάσεων.. για να τιμήσεις τα γενέθλιά σου και να μας τρατάρεις, όλες εμάς τις φίλες σου,με τούτο το υπέροχο,κανελοαρωματισμένο τουρτογλυκό,με τις απίθανες στρώσεις των φρουτένιων απολαύσεων και την δροσάτη λευκή επίστρωση,το μοιραίο για την τελική νοστιμιά αμύγδαλο και το απαραίτητο πασπάλισμα της δικής σου αγάπης!Φιλιά πραγματικά,πολλά,αληθινά και άφθονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί Φωτεινή μου κάθε φορά που διαβάζω τα μηνύματά σου συγκινούμε;;;; Καλά το σημερινό σου μήνυμα, η κάθε του λέξη και το κάθε του νόημα...είναι πραγματικά δώρο γενεθλίων!!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για όσα λες και όσα πιστεύεις για μένα... και να ξέρεις ότι πάντα θα διατηρώ αυτές τις αρχές που νομίζω ότι είναι από τα λίγα που έχουν απομείνει πια στην κοινωνία μας για να λέγεται ανθρώπινη!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η μηλότουρτά μου!!!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  16. Δείχνει τέλεια η μηλοτουρτίτσα σου!!!!
    Θα κεραστώ ένα κομμάτάκι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κεραστείς όσα θέλεις καλή μου Ρούλα!
      Καλή σου μέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Τελικά μόνο χορτάτος πρέπει να μπαίνω στο Blog σου!! Διότι μας έχεις ξελιγώσει ως το κόκαλο .......... Τα σέβη μου και πάλι!
    3 κομματάκια χαλαρά τα εισέπνεα με έναν ελληνικό δίπλα μου!
    Δεν είναι καθόλου πολλά παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... αν ήσουν κοντά θα σου έστελνα μερικά κομμάτια!!
      Φυσικά και τα 3 κομματάκια δεν είναι πολλά ...μάλλον λίγα θα έλεγα!!-:))

      Διαγραφή
  18. Πολύχρονη, χαμογελαστή και αισιόδοξη!

    Μας πρόσφερες μια μοναδικής ομορφιάς και νοστιμιάς τούρτα!
    Αυτή η κρούστα/κρέμα από πάνω με το κροκάν αμυγδαλάκι είναι όλα τα λεφτά!

    Εύγε σου ταλαντούχα Βασιλική μας!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα αυτή Ζαμπία μου γιατί το αξίζει!!! Ο συνδυασμός της είναι νοστιμότατος και μιας και είναι κι εύκολη αξίζει να την φτιάξουμε!
      Φιλιά κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Κική μου, με όλα τα θέματα υγείας και διαταραχών περασμένα, να'σαι πάντα δυνατή και ευτυχισμένη και να μάς κερνάς τέτοιες φοβερές λιχουδιές εμάς τους λιχούδηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Μάρθα μου κι εσύ ό,τι ποθείς σου εύχομαι και καλές πωλήσεις στο ημερολόγιό σου!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά Κικίτσα, να τα 100στήσεις!!Διάλεξες καταπληκτικό κέρασμα,δεν υπάρχουν αρκετά λόγια να εκφράσω το πόσο αγαπώ τα μήλα και τα μηλογλυκάκια..Η τούρτα δείχνει απίθανη! Και του χρόνου,φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου κι εσύ ό,τι ποθείς! Είναι πεντανόστιμη αυτή η μηλότουρτα και υπέρπλήρης για κέρασμα.
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  21. Χρονια σου πολλα! Οι μυρωδιες εχουν κατακυριεύσει τον χωρο μου!! Νασαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι αν οι μυρωδιές έφτασαν ως εκεί...πρέπει οπωσδήποτε να σας στείλω μερικά κομμάτια!!

      Διαγραφή
  22. πρωτότυπη μηλότουρτα!!!! ωραία πρόταση! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ νόστιμη Εβονίτα μου...αξίζει να την δοκιμάσεις!!!
      Φιλάκια -:))

      Διαγραφή
  23. Αχουουουουου...... Τι ωραία που θα είναι!!!!!!
    Χρόνια πολλά και καλά Κική μου
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία Φιλία μου!!! Ευχαριστώ για τις ευχές!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  24. Λίγο καθυστερημένα... Χρόνια πολλά και καλά Κική, και προπάντων γλυκά!

    Πολύ ωραίο γλυκό. Είχα βρει σε ένα ένθετο περιοδικού μια παρόμοια που την έλεγε Γερμανική μηλόπιτα... Την είχε με απλό γιαούρτι.
    Πάντως φαίνεται λαχταριστή. Με ζεστο καφέ τέλεια

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστώ πολύ Μάριον και πράγματι είναι παραλλαγή της Γερμανικής μηλόπιτας από το περιοδικό Gourmet με λίγες δικές μου παρεμβάσεις!
    Είναι εξαίρετη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ωραία ιδέα για αξιοποίηση μπισκότων που ξέμειναν ακόμη και σπιτικών που όλο και θα περισσέψουν τις μέρες που έρχονται! Καταγράφεται! Και σε μένα έκανε κλικ...
    Χρόνια Πολλά για τα γενέθλιά σου έστω και ετεροχρονισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!