Παγωτό με cornflakes!!!!!

To είδα κι αυτό!!!!!!! 'Αντε να δούμε τί άλλο θα δούμε!!!! Ξεφυλλίζοντας, προχθές ένα παλιό τεύχος της Αγγλικής έκδοσης του περιοδικού OLIVE το μάτι μου έπεσε πάνω σ' ένα παγωτό ...διακοσμημένο με cornflakes!!!!!!!
Άλλο κι αυτό, σκέφτηκα και κάθισα αμέσως να διαβάσω το σημείο εκείνο. Και δεν είχα κάνει λάθος!!!
Ναι, είναι παγωτό που το φτιάχνουν με γάλα και κορν φλέικς...δηλαδή ένα καθαρά παιδικό παγωτό. Όπως καταλαβαίνετε, δεν μου πήγε η καρδιά να μην το δοκιμάσω και το αποτέλεσμα με δικαίωσε για δύο λόγους. Πρώτον και το πιο σημαντικό οι μικρές ανιψιές (κόλλημα είναι αυτό δεν εξαφανίζεται!!-:)) το καταβρόχθισαν γιατί τους άρεσε η γεύση μιας και λατρεύουν τα κορν φλέικς (αν και τα τρώνε σαν ξηρούς καρπούς ...σκέτα!!!!!!) και δεύτερον γιατί ...άρεσε και στην αδερφούλα μου κι εμένα που ...τρελλαινόμαστε για κόρν φλέικς και μάλιστα τα συγκεκριμένα με καλαμπόκι και μέλι!!! χεχεχεχε
Βέβαια, η συνταγή είναι λίγο πειραγμένη... (πρωτότυπο για μένα εεεεε;;; χαχαχα) γιατί είναι 6 κρόκους κι εγώ το βρήκα υπερβολικό, πρόσθεσα λίγο κόρν φλάουρ και λίγο μέλι και γι αυτό έβαλα λιγότερη ζάχαρη (60 γρ. αντί για 80 γρ.). Πάντως, εάν αρέσουν τα κόρν φλέικς στα παιδιά σας, οποιαδήποτε κόρν φλέικς, είναι ό,τι καλύτερο, υγιεινό και γεμάτο θρεπτικά συστατικά... αν και έχει αρκετές θερμίδες, οπότε με μέτρο, εκτός κι αν, σαν τις δικές μας, ...ανήκουν στην κατηγορία "φτερού" ή "σαρδέλας" όπως τις λέει ο νονός της μεγάλης.-:)))
ΥΛΙΚΑ
250 ml γάλα πλήρες
170 γρ. κόρν φλέικς της αρεσκείας σας (εγώ χρησιμοποίησα αυτά με το καλαμπόκι και το μέλι)
250 ml κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά
4 κρόκους
60 γρ ζάχαρη
1 πρέζα αλάτι
2 κ.σ. μέλι
1 κ.σ. κόρν φλάουρ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε σε ένα μπολ το γάλα με τα κορν φλέικς και τα αφήνουμε για 4-5 ώρες ή και για μια νύχτα να μουσκέψουν και να μαλακώσουν.
Μετά, τα πολτοποιούμε καλά στο multi.
Ύστερα, βάζουμε το γάλα, τα 2/3 της κρέμας γάλακτος, το αλάτι, το μέλι και τη ζάχαρη σε μια κατσαρόλα και αφήνουμε σε σιγανή φωτιά να πάρουν μια βράση, ανακατεύοντας για να λιώσουν η ζάχαρη και το μέλι.
Στην υπόλοιπη κρέμα γάλακτος διαλύουμε το κόρν φλάουρ.
Σε ένα μπολ χτυπάμε ελαφρά τους κρόκους.
Μόλις το γάλα πάρει μια βράση ρίχνουμε το κόρν φλάουρ και ανακατεύουμε καλά για 1-2 λεπτά.
Αποσύρουμε από την εστία και αφήνουμε για 5 λεπτά έτσι ώστε να  "πέσει"  λίγο η θερμοκρασία του μείγματός μας.
Ρίχνουμε μέσα, πάντα ανακατεύοντας γρήγορα, τους κρόκους και ξαναβάζουμε στη φωτιά για 2-3 λεπτά.
Ύστερα, σβήνουμε την εστία και αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει για 5-6 λεπτά.
Το περνάμε από σουρωτήρι και το βάζουμε σε ένα μπολ για παγωτό.
Το βάζουμε πρώτα στο ψυγείο για 1-2 ώρες και μετά στην κατάψυξη έως ότου παγώσει εντελώς.
Το σερβίρουμε γαρνιρισμένο με κορν φλέικς και κάποιο σιρόπι (σοκολάτας, φράουλας, βύσσινου ή ό,τι άλλο θέλουμε).
TIPS
* Φυσικά, μπορεί να γίνει με ό,τι κορν φλέικς θέλουμε και βέβαια σοκολατένια αρκεί να μην έχουν μέσα ξηρούς καρπούς ή νιφάδες βρώμης που δεν λιώνουν. Βέβαια, στο multi πολτοποιούνται αλλά όχι εντελώς (τουλάχιστον στο δικό μου multi).

26 σχόλια:

  1. Ωχ! Πραγματικά φοβερό σαν ιδέα και η γεύση του φαντάζομαι πόσο μεστή και "χουχουλιάρικη" θα είναι! Μου αρέσουν πολύ τα ασυνήθιστα παγωτά, μου αρέσουν και τα κορνφλέικς, αυτό το παγωτό θέλω να το φτιάξω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αν σου αρέσουν τα cornflakes είναι τέλειο!
      Δοκίμασέ το και θα καταλάβεις!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Ιδανικό για παιδικά στόματα,με γεύσεις πολύ γνώριμες και αγαπημένες συνδυασμένες με την απόλυτη λιχουδιά..το παγωτό!!Μου άρεσε που οι κρόκοι δουλεύονται στη φωτιά και δεν προστίθενται ωμοί ,όπως συνηθίζεται σε άλλα παγωτά.Έτσι η κατανάλωση του παγωτού γίνεται χωρίς φόβο και..πάθος!Οι νεαρές μητέρες να σπεύσουν να το παρασκευάσουν πριν ακόμα κτυπήσουν δυνατά τα ξηροβόρια την πόρτα μας και γίνει απαγορευτικό για τους λιλιπούτειους φίλους μας.Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα μικρά θα το λατρέψουν. Όσο για τους κρόκους έχεις δίκιο αλλά εγώ μόνον έτσι βάζω αυγά στο παγωτό γιατί φοβάμαι τη σαλμονέλα και γιατί δεν έχω βρεί αυγά παστεριωμένα όπως κυκλοφορούν στο εξωτερικό!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου σαν παιδάκι κι εγω δεν θα με ξεχάσεις εεεε!!!! Πωπω θα πρέπει να είναι τέλειο και ειδικά αυτά με το μέλι...τρέλα!!!!Να είσαι καλά καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι φυσικά δεν θα σε ξεχάσω!!! Είναι υπέροχο, σου το λέω!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Φαίνονται τέλεια!!!!! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα συγκεκριμένα δημητριακά!! Κι αφού είναι δοκιμασμένο με αυτά.. σούπερ!!! χιχι!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσουν, δοκίμασε το παγωτό ...είναι τέλειο!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Σιγά μην άφηνες εσύ τις ανιψούλες με την απορία! :)
    Πολύ ωραία και δελεαστική ιδέα για παγωτάκι Κική, θα το δοκιμάσω καθότι μεγάλη φαν του είδους!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν θα μπορούσα να τις αφήσω έτσι... η αλήθεια να λέγεται, γιατί είναι νοστιμότατο παγωτό και χαίρομαι όταν το τρώνε γιατί είναι και θρεπτικό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Συνεχίζεις ακάθεκτη με τα παγωτάκια βλέπω Κική μου και πολύ καλά κάνεις, μιας και μας ξαναπιάσανε οι ζέστες, και ένα παγωτάκι τόσο λαχταριστό σαν το δικό σου, είναι καλοδεχούμενο!
    Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι είμαστε απ' αυτούς που τρώνε παγωτό ακόμη και τον χειμώνα!!!! Είναι πολύ νόστιμο παγωτό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία η ιδέα σου για παγωτό με δημητριακά!!! Νομίζω πως θα το δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου χαίρομαι που σου άρεσε αλλά δεν είναι δική μου ιδέα, δική μου είναι η παρασκευή και η επιλογή των συγκεκριμένων cornflakes!!!! Να το δοκιμάσετε γιατί είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει!

      Διαγραφή
  9. Εγώ προτιμώ τις κλασσικές γεύσεις. Ευχαριστώ δεν θα πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρέπει να είναι τέλειο!Αλλά έχω αρχίσει δίαιτα!(Οκ, θα την έχω σπάσει μέχρι την Τρίτη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική, νόστιμο παγωτάκι για τα πιτσιρίκια, που θα ενθουσιάσει όμως και τους μεγάλους!! Σαν γνήσια λάτρης που παγωτού λέω μπράβο, για την εκτέλεση της συνταγής!! Η μικρή Βασιλικούλα, τι είπε όταν το δοκίμασε;
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι για όσους λατρεύουν τα δημητριακά, πάσης φύσεως!Και οι δύο ξετρελλάθηκαν κι έφαγαν από ένα μπολ... και η αλήθεια είναι ότι εμείς το παγωτό το χρησιμοποιούμε για να τρώνε περισσότερα γαλακτοκομικά (είναι μια καλή λύση) ακόμη και τον χειμώνα.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  12. πολύ καλή πρόταση, διαφορετική θα έλεγα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαφορετική αλλά πολύ νόστιμη ειδικά αν αγαπάς τα δημητριακά!

      Διαγραφή
  13. Νόστιμη, διαφορετική και υγιεινή πρόταση, Κική μου!
    Τα παιδιά θα την λατρεύσουν αλλά και όσοι μεγάλη αραπούν τα κορν φλεικς.
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελένη μου, τα έχει όλα γαλακτοκομικά, αβγά και μάλιστα "βρασμένα" ώστε να μην φοβάμαι για σαλμονέλα, μέλι κι εμείς στα μικρά το δίνουμε ελαφρώς λιωμένο γαρνιρισμένο με δημητριακά και το εξαφανίζουν!!! Το κακό είναι ότι άρεσε και σε μένα και στην αδερφή μου που λατρεύουμε τα δημητριακά...χαχαχαχα
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φιλιά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!