Πολύχρωμη σαλάτα με ένα δροσερό dressing μαγιονέζας


Καλημέρα! Οι σαλάτες και μάλιστα οι φρέσκες είναι πάντα καλοδεχούμενες σ' ένα τραπέζι. Αποτελούν την ...βίβλο της υγείαςαλλά και της δίαιτας. Όταν, μάλιστα συνοδεύονται από ένα νοστιμότατο και δροσερό dressing μας "προκαλούν" αυθάδικα να τις γευθούμε και μάλιστα χωρίς ενοχές. 
Στη συγκεκριμένη σαλάτα η νοστιμιά βρίσκεται στο dressing... χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα λαχανικά δεν είναι από μόνα τους μια πολύχρωμη νοστιμιά αλλά η άσπρη και λαμπερή επικάλυψη γιαουρτομαγιονέζας με την ελαφρά γλύκα τους δίνει μιαν άλλη νότα. Η ίδια σαλάτα μπορεί να γίνει και μόνον με καρότο... η απόλυτη αρμονία του πορτοκαλί με το άσπρο αλλά και η απόλυτη πανδαισία της καροτένιας γλύκας με την ελαφρά πικάντικη γεύση της γιαουρτομαγιονέζας.
ΥΛΙΚΑ
Μερικά φύλλα σγουρού μαρουλιού
2 μεγάλα καρότα
1/2 λάχανο άσπρο
Για το dressing μαγιονέζας
4-5 κ.σ. μαγιονέζα
2 κ.σ. γιαούρτι στραγγιστό
2 κ.σ. κρέμα γάλακτος
1 1/2 κ.γλ. μέλι
αλάτι και λευκό πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πλένουμε και κόβουμε τα φύλλα του μαρουλιού και το λάχανο.
Εάν το λάχανο είναι σκληρό, το αλατίζουμε και το τρίβουμε με το χέρι μας για να μαλακώσει.
Τρίβουμε στον χοντρό τρίφτη το καρότο.
Για το dressing μαγιονέζας
Ζεσταίνουμε λίγο το μέλι για να γίνει πιο ρευστό και αναμιγνύουμε καλά όλα τα υλικά.
Περιχύνουμε τη σαλάτα και τη σερβίρουμε αμέσως.
Καλή σας όρεξη!
Tante Kiki
28 Comments

28 σχόλια:

  1. Επιτέλους μια σαλάτα.
    Να σου πω την αλήθεια μου Κική μου, λατρεύω την μαγιονέζα... κλαψ!
    Το dressing που έκανες μου άρεσε πολύ. Το γιαούρτι με τη μαγιονέζα δένουν άψογα και το μέλι απογειώνει τη γεύση.

    Λίγη έφτιαξες όμως βρε παιδί μου... ποιος να πρωτοφάει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώωωωω, γι αυτό παίρνω αυτή με τις λίγες θερμίδες!!!! (ό,τι γλυτώσουμε από θερμίδες χαχαχα)
      Χαίρομαι που σου άρεσε το dressing κι όσο για τη σαλάτα μην ανησυχείς μόνον ο εγώ, η αδερφή μου και η μαμά μας την τιμούμε!!!

      Διαγραφή
  2. Κικίτσα μου καλημέρα!! Μπορώ να βάλω αυτό το dressing και στην ντοματοσαλάτα!! Φαίνεται υπέροχο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ναι...με μια μικρή επιφύλαξη, αλλά δοκίμασέ το!
      Εκείνο που μπορώ να σου πω Μάνια μου είναι ότι με το καρότο ταιριάζει απίστευτα!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Mμμμ! Ωραίο dressing! Μ' αρέσει η μαγιονέζα και την χρησιμοποιώ αρκετά συχνά στο φαγητό. Και αν θέλεις το πιστεύεις, τώρα τελευταία χρησιμοποιώ και το γιαούρτι!
    Καλό μεσημέρι Κική μου! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί σύμπτωση!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το dressing και αξίζει να το δοκιμάσεις!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. To μάτι χόρτασε από χρώματα.
    Φαίνεται υπέροχη. Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαλατούλα δροσερή και ελαφριά! Εννοείται ότι δε λέμε όχι!
    Φιλιά Κική μου, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγιεινή και νόστιμη και χρωματιστή Ερμιόνη για όσους δεν αγαπούν τις σαλάτες με σκοπό να τις αγαπήσουν!
      Κι εγώ δεν λέω όχι στις σαλάτες. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Χμμμ και χθες αγόρασα το πρώτο μου φθινοπωρινό λάχανο!
    αυτη θα είναι η σαλατούλα μας σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να είναι καλό Έρη μου γιατί το δικό μου ήταν λίγο...ξυλοποιημένο!!! -:)))) Πάντως η σαλάτα είναι πεντανόστιμη!

      Διαγραφή
  7. It look delicious! :D
    Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back! I'm waiting ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η λαχταριστή σαλτσούλα κάνει ακόμα πιο νόστιμη την ήδη νόστιμη σαλατούλα σου Κική μου!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα μου Έλενά μου!
      Καλό βράδυ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Very rich!!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νόστιμη, όμορφη, πολύχρωμη και χορταστική. Πλήρης λοιπόν!

    Καλό ΣουΚού, Βασιλική μου.
    :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια η σαλάτα σου Κική μου και ειδικά η σαλτσα θα την κάνει ακόμα ωραιότερη,μου λείπει το λάχανο και το γιαούρτι αλλιώς θα την έφτιαχνα τώρα.Να είσαι καλά καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η σάλτσα της κάνει τέλεια παρέα αλλά μην ανησυχείς μπορείς να την κάνεις μόνον με καρότα... στο γιαούρτι κολλάμε (εκτός κι αν έχεις sour cream).-:)))
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Τι χρώματα, τι νοστιμιές!!! Τι μου κάνεις βρε Κική και δεν έφαγα για βράδυ!! Τα λάχανα στον κήπο έχουν μεγαλώσει αλλά δεν είναι για κόψιμο ακόμη! Που θα πάει, θα γίνουν!! χαχα!
    Φιλάκια!!
    Καλό σ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να σε φιλέψω...-:)) και τα δικά μου δεν είναι για κόψιμο! χαχαχαχα Μπορείς να την φτιάξεις μόνον με καρότα ...είναι υπέροχη, Χριστίνα μου!
      Καλό βράδυ και φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Kαλημέρα Κικίτσα, τι λαχταριστή σαλάτα είναι αυτή!!! Νομίζεις ότι μπορείς να τη γευτείς μέσα από την οθόνη...Ίσως θάπρεπε να ξανακάνω μια μικρή ανίχνευση στην κουζίνα..χιχι..Φιλιά, καλό Σ/κο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Χαρά μου... να σου στείλω;;;; χαχαχα
      Άντε, πάρε από την οθόνη...-:))))
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No