Σοκολατένια τριλογία


Καλή σας μέρα!!! Μια γλυκιά τριλογία θα σας φτιάξει τη μέρα;;; Κι αν αυτή η γλυκιά τριλογία είναι σοκολατένια με μια ελαφριά υπόξινη γεύση;;;; 
Για τους οπαδούς της σοκολάτας και του γιαουρτιού, το συγκεκριμένο γλυκό έχει μια ιδιαίτερη νοστιμιά αλλά και μια ιδιαίτερη αξία.
Η ιδιαίτερη νοστιμιά είναι εκείνη η σοκαλατένια γεύση πραλίνας φουντουκιού με την ελαφρώς υπόξινη επίγευση που την ακολουθεί... όσο για την αξία... μπορεί να είναι ένα σοκολατένιο γλυκό που, όμως, δεν χάνει την θρεπτική αξία του γιαουρτιού.
Ένα γλυκοπότηρο που μπορεί να μας κάνει παρέα από το γεύμα μέχρι το δείπνο και που είναι δροσερό, εύκολο και, χωρίς τυμπανοκρουσίες, μας χορταίνει σοκολάτα μ' έναν λίγο πιο υγιεινό τρόπο!
Αρκεί να αγαπάμε τον συνδυασμό σοκολάτας με γιαούρτι που, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για έναν αντιφατικό συνδυασμό. 
Θυμάμαι ακόμα, την πρώτη φορά που γεύτηκα ένα σοκολατένιο γιαούρτι, απ' αυτά του εμπορίου... για μερικά λεπτά, δεν μπορούσα να αποφασίσω αν μου άρεσε ή όχι, αν θα το έτρωγα όλο για να δώσω την ευκαιρία και τον χρόνο στους γευστικούς μου κάλυκες να ανακαλύψουν ακόμα μια νοστιμιά ή για να πεισθούν και να απορρίψουν το συνδυασμό των δύο αυτών, κατά τα άλλα, αγαπημένων υλικών.
Τελικά, χρειάστηκα τον χρόνο μου... για κάποιο ανεξήγητο λόγο, ο συνδυασμός σοκολάτας και γιαουρτιού με ζόρισε και, ίσως ίσως, με ζορίζει ακόμα. Κι αυτός είναι ο λόγος που προσπάθησα να φτιάξω κάτι αντίστοιχο, προσθέτοντας όμως και την κρέμα γάλακτος, έτσι, για να το φέρω πιο ...κοντά μου
Οι δοκιμές μου ξεκίνησαν με ίση ποσότητα γιαουρτιού και κρέμας γάλακτος αλλά έτσι, σκέφτηκα, δεν είναι σοκολατένιο γιαούρτι!!!
Ύστερα, υποχώρησα και μείωσα στο μισό την σαντιγύ... για να μην κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της!
Το επόμενο βήμα ήταν ότι δεν της πρόσθεσα ζάχαρη γιατί τότε άγγιζε τα όρια της mousse και τέλος έβαλα μπόλικη σοκολάτα πικρή αλλά και πραλίνα για να κάνει μεγαλόπρεπα την εμφάνισή της η φουντουκογεύση.
Αφού τα έκανα όλα, όπως καταλάβατε, στο τέλος της έβαλα κι ένα βυσσινάκι γλυκό με λίγο σιρόπι ...έτσι για να συμπληρωθεί το ...υποτιθέμενο γιαούρτι σοκολάτας... χαχαχα
Πάντως, έγινε νόστιμο... δεν έχω παράπονο και το ευχαριστήθηκαν οι οπαδοί του γιαουρτιού που κυκλοφορούν ευρέως στο τριώροφο εν αντιθέσει με έναν πολέμιό του που ...αρνήθηκε ακόμη και τη δοκιμή παρά τις ...βασανιστικές πιέσεις του κοινού!!!!!!!!!! χαχαχα
Αν και σε σας αρέσει ο συνδυασμός αυτό... βουτήξτε μέσα του με πάθος και θα ξετρελλαθείτε! Αν τον μισείτε... φτιάξτε άλλο γλυκό!!! Αν, πάλι, θέλετε περισσότερη γλύκα προσθέστε λίγη άχνη στη σαντιγύ (αν και η κουβερτούρα πραλίνας είναι αρκετά γλυκιά) κι αν πάλι είστε απ΄αυτούς που λατρεύουν το γιαούρτι με σοκολάτα, δοκιμάστε να προσθέσετε ελάχιστη σαντιγύ...αρκεί να φτιάξετε την παραλλαγή που σας αρέσει.
Εξ άλλου, η γεύση είναι κάτι πολύ πολύ προσωπικό πέρα από τα όρια της αντικειμενικότητας. 
Κάθε πείραμα και κάθε σχόλιο σχετικά με το αν και πώς σας αρέσει το σοκολατένιο γιαούρτι θα γίνει δεκτό με πολλή χαρά.
ΥΛΙΚΑ για 6 μερίδες
200 γρ. κουβερτούρα πικρή
200 γρ. κουβερτούρα γάλακτος, με γεύση πραλίνα
3 κ.σ. πραλίνα φουντουκιού 
250 ml φυτική κρέμα γάλακτος, χτυπημένη σε σφιχτή σαντιγύ*
500 γρ.  στραγγιστό γιαούρτι 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνουμε το 1/3 της κρέμας γάλακτος, ρίχνουμε μέσα τις σοκολάτες και τις αφήνουμε μέχρι να λιώσουν.
Την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος την χτυπάμε σε σφιχτή σαντιγύ.
Μετά από 4-5 λεπτά, ανακατεύουμε με μια σπάτουλα σιλικόνης και εφόσον οι σοκολάτες έχουν λιώσει (αλλιώς τις περιμένουμε να λιώσουν) βάζουμε και την πραλίνα φουντουκιού.
Τέλος, προσθέτουμε το γιαούρτι και τη σαντιγύ.
Ανακατεύουμε καλά με τη σπάτουλα έως ότου το μείγμα ομογενοποιηθεί.
Το μείγμα μας είναι ελαφρώς αραιό*.
Το ισομοιράζουμε σε μπολ ή ποτήρια.
Τα καλύπτουμε με διαφανή μεμβράνη (για να μην πάρουν μυρωδιές από άλλα τρόφιμα) και τα βάζουμε στο ψυγείο για 1-2 ώρες.
Φυσικά, είμαστε τόσο ανυπόμονοι γευόμαστε αμέσως το γλυκό.
Σερβίρουμε με φρέσκα φρούτα, γλυκό βύσσινο ή απλά με λίγο ξύσμα σοκολάτας.
TIPS
* Eάν θέλουμε το γιαουρτογλυκό μας πιο γλυκό μπορούμε να προσθέσουμε 3 κ.σ. άχνη κοσκινισμένη στη σαντιγύ.
Eάν θέλουμε να πήξει το γλυκό μας περισσότερο προσθέτουμε 1 φακελάκι ζελατίνης σε σκόνη, ακολουθώντας τις οδηγίες της συσκευασίας.
Tante Kiki
32 Comments

32 σχόλια:

  1. Φαίνεται εύκολο και πολύ... γιαμ!!! Θα το δοκιμάσω κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το και πες μου εντυπώσεις... είναι εύκολο να γίνει!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Έχω ένα θέμα με το γιαούρτι και τη σοκολάτα, όπως και εσύ! Αλλά εσύ τα κατάφερες και το έκανες τόσο λαχταριστό που να θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό έβαλα τη σαντιγύ Μαρία μου γιατί σκέτο γιαούρτι με σοκολάτα δεν μπόρεσα ακόμη να το ευχαριστηθώ!!!-:)))

      Διαγραφή
  3. Έτσι μου έρχεται το πρώτο μπολάκι να το βάλω φόντο στον υπολογιστήηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλτο αν σου αρέσει Πινελιά μου αν και νομίζω ότι θα σε ...προκαλεί συνέχεια!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Όλα τα σοκολατένια μας αρέσουν Κική μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Λίλα μου, αν και το συγκεκριμένο με ...ζόρισε λίγο!

      Διαγραφή
  5. Κική μου κι εγώ όταν δοκίμασα σοκολατένιο γιαούρτι για πρώτη φορά, δεν μπορούσα να αποφασίσω αν μου αρέσει ή όχι! Έχει ιδιαίτερη γεύση αναμφίβολα, αλλά τελικά αυτή η διαφορετικότητα με ενθουσιάζει! Νομίζω ότι με τα υλικά που έχει χρησιμοποιήσει το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό!
    Μήπως να έβαζες λίγη ζελατίνη για να γίνει πιο σφιχτή η κρέμα;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ιδιαίτερη και ελαφρώς δύσκολη γεύση Ερμιόνη μου! Βέβαια, το συγκεκριμένο επειδή έχει σαντιγύ γίνεται λιγότερο... γιαουρτένιο (γι αυτό, εξ άλλου την έβαλα-:)))
      Όσο για τη ζελατίνη, χρειαζόταν, εδώ που τα λέμε αλλά ...έχω ένα θέμα (ακατανόητο) με τη ζελατίνη και την βάζω μόνον στα απολύτως απαραίτητα. Δηλαδή, επειδή με ενοχλεί η ιδέα ότι έχει ζελατίνη (αν και δεν με ενοχλεί αν έχει ζελέ!!!! τί να πω!!!!) την βάζω μόνον όταν έχω κάποιο τραπέζι και θέλω να σερβίρω το γλυκό σε πιάτο ή πιατέλα αντί για μπολ ή ποτήρι! Τί να πώ!!! Μικρή είμαι...θα το ξεπεράσω κι αυτό!!!!! χαχαχα
      Φιλιά και καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι τέτοιο....έτσι όπως το βλέπω όμως
    μου αρέσει!...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το σιγά σιγά Χρυσούλα μου γιατί είναι ...ιδιαίτερη γεύση!!! Ελπίζω να σου αρέσει!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Κική μου εδώ στην ΑΡΩΓΗ υπάρχει από ότι έμαθα κέτερινγκ. Τα φαγητά τους είναι από το 1 - 10...1!!! Η κρέμες τους δεν τρώγονται με τίποτε.Σήμερα είχα φασολάκια με 1 πατάτα και τυρί, 1 γιαούρτι, 1 φετούλα ψωμί, 1 αχλάδι.Έφαγα λίγα από τα φασολάκια ,το τυρί και το αχλάδι..έχω χάσει σε 10 μέρες 2 κιλά και είμαι και ..ξάπλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αχτίδα μου... τί να πω τώρα ...πάντως αυτό είναι συχνό φαινόμενο. Απαγορεύεται να έρχεται ...μπολάκι απ' έξω;;; Εγώ στη μαμά μου στο Διαβαλκανικό, αν και γενικά το φαγητό είναι καλό... πήγαινα κάτι γλυκά και κεκάκια από το σπίτι!! Κανείς δεν έλεγε τίποτε γιατί η επέμβαση ήταν αρθροπλαστική και δεν υπήρχε θέμα δίαιτας!
      Κάνε, πάντως, υπομονή! Μέρες είναι και περνούν κι εσύ είσαι δυνατή!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Φαίνετε πολύ ωραίο!Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καλό φθινόπωρο από τη βροχερή Θεσσαλονίκη και αν σου αρέσει το σοκολατένιο γιαούρτι, δοκίμασε το συγκεκριμένο γλυκό! Είναι ελαφρώς ιδιαίτερη γεύση!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Κική μου εμένα προσωπικά αυτός ο συνδυασμός της σοκολάτας με το γιαούρτι μου αρέσει πολύ!
    Εχω μάλιστα ανεβάσει και συνταγή στο blog μας για ζελέ σοκολάτα-γιαούρτι.
    Οπωσδήποτε είναι αρκετά ιδιαίτερη γεύση και ίσως κάποιοι που δεν την έχουν συνηθίσει να μην την προτιμούν!
    Εγώ πάντως βρίσκω το γλυκάκι σου απολύτως του γούστου μου!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει αυτός ο ιδιαίτερος συνδυασμός Έλενά μου!
      Την συγκεκριμένη ανάρτηση δεν την είδα αλλά εγώ έβαλα σαντιγύ για να σπάσει η έντονη γεύση του γιαουρτιού γιατί η αλήθεια είναι ότι με ...δυσκόλεψε!!! χαχαχαχα
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι τέτοιο, αλλά έτσι που το περιγράφεις με έπεισες να το δοκιμάσω.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε μια μικρή ποσότητα και δοκίμασέ το Ελένη μου... είναι ιδιαίτερο γλυκό!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Φαίνετε πολυ νόστιμο!!Θά τό δοκιμάσω!!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περίεργο γλυκό!!!! Θα πρέπει να μου αρέσει γιατί μ' αρέσουν και τα δύο υλικά!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας ιδιαίτερος συνδυασμός Φιλία μου... δοκίμασέ το για να πεισθείς αν σου αρέσει ή όχι!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Όπως μία τριλογία βιβλίων είναι χορταστική και απολαυστική,έτσι κάπως φαντάζομαι και την δική σου γλυκειά τριλογία Κική μου!!Περιγραφικά τουλάχιστον με κέρδισε,η εικόνα της άκρως δελεαστική,ο συνδυασμός των συστατικών απόλυτα ικανοποιητικός,απομένει να αποφασίσει κάποιος αν είναι σύμφωνος με τον τολμηρό συνδυασμό σοκολάτας-γιαουρτιού..Εμένα μου αρέσει πολύ,βρίσκω ότι το γιαούρτι ΄΄κλέβει΄΄την υπερβολική γλυκύτητα της σοκολάτας,αφήνοντας χώρο όμως στην νοστιμιά της και αντίστοιχα η σοκολάτα αφαιρεί την αρκετά υπόξινη γεύση του γιαουρτιού χωρις να του στερεί την δροσιά του.Ένα υπέροχο,ελαφρύ επιδόρπιο,άξιο να σερβιριστεί μετά από ένα χορταστικό γεύμα ή να καταναλωθεί στις συχνές κρίσεις υπογλυκαιμίας που μας ταλαιπωρούν κατά διαστήματα..Φιλιά πολλά,πολλά Κική μου,μεγαλούργησες πάλι!!
    ΥΓ.Φαντάζομαι ότι την κτυπημένη σαντιγύ την προσθέτεις στο τέλος μαζί με το γιαούρτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συνδυασμός είναι ιδιαίτερος και δίνει μια ιδιαίτερη γεύση Φωτεινή που όμως γίνεται πιο ...προσιτός με την προσθήκη της σαντιγύ που διώχνει ελαφρώς την υπόξινη γεύση του γιαουρτιού χωρίς όμως να του αφαιρεί την προσωπικότητα!
      ΥΓ. Ναι, την προσθέτω μαζί με το γιαούρτι κι ευχαριστώ για την παρατήρηση γιατί μου "ξέφυγε"!!! Θα το διορθώσω αμέσως!!!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Φαίνεται πολύ εύκολο!! Οτιδήποτε έχει σοκολάτα το τιμάω!! Τα σοκολατένια γιαούρτια του εμπορίου μου αρέσουν, οπότε πιστεύω θα το λατρέψω!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πανεύκολο αρκεί να σου αρέσει ο συνδυασμός! Αν όμως σου αρέσουν τα σοκολατένια γιαούρτια του εμπορίου θα το λατρέψεις σίγουρα Χριστίνα μου!
      Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Κ μένα μου φάνηκε περίεργο ότνα πρωτοδοκίμασα σοκολατένιο παγωτό γιαούρτι αλλά τελικά ψηφίζω ναι! υπέροχη η τριλογία σου Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι, Έρη, μου ότι εμένα με ...δυσκόλεψε γιατί είναι για ...λίγους!! Ας πούμε χειμώνα αυτόν τον συνδυασμό δεν θα τον διάλεγα!
      Χαίρομαι όμως που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  16. Εμένα μ' αρέσει πολύ ο συνδυασμός γιαουρτιού σοκολάτας, οπότε φαντάζομαι αυτό το γλυκό θα είναι νοστιμότατο! Το γλυκό και το ξινούτσικο δίνουν τέλεια ισορροπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε είναι σίγουρο ότι θα σου αρέσει κι αυτό το γλυκό! Είναι νόστιμο, δροσερό κι έχει την υπόξινη επίγευση του γιαουρτιού απλά μειωμένη λόγω της σαντιγύ!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No