Πουρές λαχανικών... γεμάτος βιταμίνες και νοστιμιά

Σας αρέσουν τα λαχανικά; Αν ναι, γιατί όχι και σαν πουρές; Φυσικά και ο κλασσικός πουρές πατάτας είναι πουρές ενός λαχανικού αλλά εγώ αναφέρομαι σε έναν πουρέ που ...κρύβει πολλά λαχανικά μέσα του κι όχι μόνον ένα!
Έναν πουρέ που ταιριάζει με κοτόπουλο, ψάρι αλλά και μπέργκερ ή μικρά, μικρούλικα κεφτεδάκια! Κι όσο για βιταμίνες... μια πληθώρα!! Αλλά κι από χρώμα ...σκίζει!!! Με τέτοιο χρώμα με τέτοια νοστιμιά ένα είναι σίγουρο... είναι ένα ...στολίδι για όποιο πιάτο τον ...προσκαλέσει! -:)) 
Πάμε να δούμε πώς γίνεται;;; Σας υπόσχομαι ότι δεν θα χρειαστεί πάνω από ένα τέταρτο για να ετοιμαστεί...
ΥΛΙΚΑ
1 συσκευασία σαλάτα καλαμποκιού (καλαμπόκι, αρακά, καρότο και κόκκινη πιπεριά ή άλλα ανάμεικτα λαχανικά της αρεσκείας μας), βρασμένα
5 μέτριες πατάτες ξεφλουδισμένες και βρασμένες
1/2 φλ.τσ. κρέμα γάλακτος (ή γάλα)
100 γρ. βούτυρο (ή μαργαρίνη)130 γρ. πεκορίνο Αμφιλοχίας (ή παρμεζάνα), ψιλοτριμμένο
Αλάτι
Πιπέρι
2/3 κ.γλ. κύμινο
1/2 κ.γλ. μοσχοκάρυδο (προαιρετικά)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Αφού βράσουμε τα λαχανικά που διαλέξαμε ή τη σαλάτα καλαμποκιού (όπως αυτή που έβαλα εγώ) τα βάζουμε  στο multi και τα πολτοποιούμε πάρα πολύ καλά.
Ύστερα τα βάζουμε σε βαθύ και μεγάλο μπολ.
Κόβουμε σε μικρά κομμάτια τις βρασμένες πατάτες και τις πολτοποιούμε καλά, με το εργαλείο του πουρέ, προσέχοντας να μην αφήσουμε κομματάκια*.
Ύστερα, αναμιγνύουμε τον πουρέ των ανάμεικτων λαχανικών με το πουρέ πατάτας.
Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος (ή το γάλα), το αλάτι και το πιπέρι, το κύμινο, το μοσχοκάρυδο και το βούτυρο και ανακατεύουμε.
Τέλος, προσθέτουμε το τριμμένο πεκορίνο (ή την παρμεζάνα), ανακατεύουμε καλά
και ο πουρές μας είναι έτοιμος να ανταμώσει όποιο πιάτο θέλουμε.
TIPS
Δεν πολτοποιούμε τις πατάτες στο multi γιατί ο πουρές γίνεται κολλώδης.
Εάν θέλουμε πιο αραιό τον πουρέ, προσθέτουμε λίγη ακόμα κρέμα γάλακτος.
Φυσικά, μπορούμε να αντικαταστήσουμε με απλό γάλα την κρέμα γάλακτος που χρησιμοποιούμε στον πουρέ λαχανικών.
Και βέβαια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όποια λαχανικά θέλουμε.

Εδώ κάνει παρέα το κοτόπουλο που θα δείτε αύριο. Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!

34 σχόλια:

  1. Πανεύκολο!Σου υπόσχομαι θα το κάνω σίγουρα γιατί η μαμά μου θα ξετρελαθεί!(Ναι, είμαι μαμάκιας)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Πινελιά μου και που θα ξετρελαθεί η μαμά σου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Σήμερα μας βάζεις σε τάξη μετά από την χθεσινή ατασθαλία-πόσο νόστιμη όμως!-και επανερχόμαστε σε πολύ πιο υγιεινά μονοπάτια!Εξαιρετικά ελκυστικός στην εμφάνιση,άλλωστε είπαμε..το μάτι πρώτα χορταίνει,με χρώματα που θα παρασύρουν κάθε ..κακότροπο παιδάκι και με γεύση αναμφίβολα αποθεωτική!Τα ανάμεικτα λαχανικά από μόνα τους έχουν την ιδιότητα της εμπλούτησης της γεύσης,αφού τα χρησιμοποιούμε και σαν ενισχυτικό στα φαγητά μας,πόσο περισσότερο όταν αυτά υπάρχουν αυτούσια στο πιάτο μας με καμουφλαρισμένη για τους αμετάπιστους όψη..Υπέροχη η πρόταση Κική και περιμένω με ανυπομονησία το κοτόπουλο που προκλητικά ξεπροβάλλει στη γωνία!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να ...επανέλθω στον σωστό δρόμο με ...υγιεινό φαγητό!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Φωτεινή μου γιατί, εδώ που τα λέμε αξίζει, είναι πεντανόστιμη παρέα για κρέας αλλά και για ψάρι!
      Φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Έχω κάνει με σκέτο αρακά με καρότα, καλαμπόκι δεν έτυχε.
    Μπορώ να σου πω ότι περισσότερο μου αρέσει χωρίς την προσθήκη πατάτας.
    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε και καλαμπόκι Ξανθή για να δεις τη νοστιμιά που έχει!
      Εγώ πάλι την πατάτα την θέλω γιατί χωρίς αυτή η μικρή μας δεν τρώει! Φυσικά άνετα γίνεται και σκέτος.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει η ιδέα της χρήσης διαφόρων λαχανικών για τον πουρέ! Θα συνοδεύει εξαιρετικά πάσης φύσης κρεατικό! Και φυσικά είναι μια καλή λύση για να φάνε λαχανικά και τα μικρά παιδάκια!
    Φιλιά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμος πουρές Ερμιόνη! Και πράγματι συνοδεύει κρεατικά αλλά και ψάρια!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Ωραία ιδέα τα ανάμεικτα λαχανικαά Κική.Δεν το είχα σκεφτεί.
    Κάτι διαφορετικό ως συνοδευτικό.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία ιδέα Μαριόν μου και διαφορετικός πουρές αλλά νοστιμότατος!
      Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Πολύ νόστιμος και γεμάτος βιταμίνες ο πουρές σου ειδικά για τα παιδάκια. Μου αρέσει η ιδέα των ανάμεικτων λαχανικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Βάσω και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  7. Αψογος ο πουρές σου Κική μου, όλο νοστιμιά, χρώμα όμορφο, βιταμίνες και γεύσεις!!!
    Ανετα συνοδεύει τόσο κρεατικά όσο και ψαρικά!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έλενά μου, είναι πολύ νόστιμος και συνοδεύει τα πάντα!
      Φιλάκια και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα ο πουρές σου Κική μου! Ειδικά για τα παιδιά που δεν θέλουν να βλέπουν τα λαχανικά...
    Τα ξεγελάς άνετα, χαχα

    Καλό απόγευμα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω ναι... τα ξεγελάς κι αυτόν το ρόλο τον αναλαμβάνει η πατάτα...
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  9. ΤΕΛΕΙΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΡΕ ΜΕ ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Πώ!πώ!...Τέλειος μου φαίνεται!!!δεν τόχω κάνει ποτέ!...είμαι σίγουρη ότι θάναι πεντανόστιμος!....σίγουρα θα τον δοκιμάσω....
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον δοκιμάσεις Χρυσούλα μου. Είναι μια πρόταση υγιεινή και πολύ νόστιμη με περιορισμένες θερμίδες.
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Aααα νόστιμος φαίνεται! Τα υλικά μου αρέσουν, δεν έχει δυσκολία, άρα μπαίνει στα αγαπημένα!
    Πολλά φιλιά Κική μου! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι καλή μου Selcouth που σου άρεσε! Δοκίμασέ τον και ...πες μου-:)))
      Φιλάκια και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  12. Πολύ πρωτότυπος ο πουρές σου Κική μου! Και τι ωραίο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου! Και το χρώμα του είναι ωραίο αλλά και η γεύση του είναι εξαιρετική!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Πολύ καλό Κική μου, κάνω κ εγώ πολλούς πουρέδες λαχανικών αλλά δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτ΄ατα λαχανικούλια της σακούλας, θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε και μ' αυτά Έρη, γίνεται τέλειος και πολύ εύκολα! Άσε που τα κατεψυγμένα λαχανικά "κρατούν" τις βιταμίνες του, αποδεδειγμένα πια. Άρα, γιατί όχι;;;
      Φιλάκια και περαστικά στον μικρούλη σου κι από δω!

      Διαγραφή
  14. Τέλειο θα το κάνω σίγουρα... φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Ελένη μου και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!
      Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετικός είναι Κική μου, εύκολος, με λαχταριστό χρώμα και φαντάζομαι υπέροχη γεύση!
    Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ πουρέ λαχανικών και νομίζω ότι ήρθε η ώρα του!
    Φιλά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε τον πουρέ Ελένη μου και θα δείς ότι είναι πεντανόστιμος!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΤΕΛΕΙΟΣ, ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!
    ΑΝΤΕ , ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ρένα μου και ναι να βρεθούμε Σαββατοκύριακο!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Ο πουρές σου φαίνεται εύκολος και νόστιμος!! Μου αρέσει η ιδέα με την έτοιμη συσκευασία λαχανικών! χιχι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!