Τούρτα Nutella με καραμελωμένα φουντούκια


Καλημέρα, καλημέρα!!! Πρώτη μέρα του μήνα σήμερα κι ας την ξεκινήσουμε γλυκά... όσο πιο γλυκά μπορούμε. Ας καλοπιάσουμε την άνοιξη γιατί εχθές , εδώ στην Θεσσαλονίκη είχε έναν απίστευτο αέρα και αρκετό κρύο!!!!

Και τώρα θα σου εξομολογηθώ κάτι αγαπημένη μου μπλογκογειτονιά... πριν μερικές μέρες ...αμάρτησα!!!! Ναι, ναι αμάρτησα για τα καλά!!! Και, αν και είμαι επιρρεπής στις ...αμαρτίες, τον τελευταίο καιρό το αποφεύγω λόγω διατροφής. Ευτυχώς που η αμαρτία περιορίστηκε σε 2 κουταλίτσες, τόσο δα μικρούλες, Nutella και λίγα καραμελωμένα φουντούκια!!! Το ορκίζομαι δεν πείραξα τίποτε άλλο!!!! Αλλά, έπρεπε να ...δοκιμάσω εάν... ήταν καλή η Nutella, όπως και αν καραμέλωσα καλά τα φουντούκια!!! Κάθε καλή νοικοκυρά, που σέβεται τον εαυτό της και τους  καλεσμένους της ... το κάνει αυτό, έτσι δεν είναι;;;; Βέβαια η συνταγή ήταν της αδερφούλας μου που έχει ξαναφτιάξει την συγκεκριμένη τούρτα αλλά, να... ήθελα να δω εάν την πέτυχα κι εγώ!!!! -:))))))
Γέμισε το στόμα μου Nutella και καραμελωμένο φουντούκι!!!! Άλλο πράγμα σας λέω!!!! Όσο για την επικάλυψη της πικρής σοκολάτας... έρχεται και εξισορροπεί τη γλυκιά γεύση της Nutella!!! Τώρα σκέφτομαι ...ίσως είναι λίγο βαριά, μπορεί και λίγο πιο χειμωνιάτικη αλλά δεν γίνεται, δεν μπορώ να αντισταθώ σε τόση σοκολάτα!!!!! Αφήστε που είχα κουραστεί για να την φτιάξω και πώς αλλιώς να ξεκουραστώ;;;;; Εεεε, λοιπόν, με μια τοσοδούλα κουταλίτσα...πάει η κούραση, εξαφανίστηκε κι έκανε χώρο για τη νοστιμιά και την σοκολατένια έκρηξη στον εγκέφαλο!!!! Τί σου είναι η σοκολάτα!!!! Όσο για το σοκολατένιο παντεσπάνι είναι το παντεσπάνι του Στ.Παρλιάρου, ξέρετε, διαχρονική αξία!!!!
Διαβάστε τί έκανα και μετά αποφασίστε εάν... φταίω τόσο πολύ...-:))))))
ΥΛΙΚΑ
Για το παντεσπάνι σοκολάτας
125 γρ. Zάχαρη
125 γρ. Aλεύρι, κοσκινισμένο
5 Aυγά
30 γρ. Kακάο

 Για το σιρόπι
150 γρ. Zάχαρη
150 γρ. Nερό
120 γρ. κονιάκ ή ρούμι

Για τη γέμιση
1 βάζο Nutella 750 γρ.
250 γρ. κρέμα γάλακτος χτυπημένη σε σαντιγύ
Για τη ganache πικρής σοκολάτας
450 γρ. κουβερτούρα με 70% κακάο, σε κομμάτια
560 ml (2 1/3 φλ.τσ.) κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά
60 ml (1/4 φλ.τσ.) μέλι 
80 γρ. βούτυρο
Για τη διακόσμηση
150 γρ. φουντούκια
120 γρ. ζάχαρη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Για το παντεσπάνι σοκολάτας
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου στον αέρα.
Χτυπάμε τα αβγά με τη ζάχαρη έως ότου το μείγμα ασπρίσει και αφρατέψει.
Προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι, το κακάο χτυπώντας το μείγμα στη χαμηλή ταχύτητα.
Αλείφουμε με μαργαρίνη και αλευρώνουμε ένα ταψάκι διαμέτρου 25-26 εκατοστών.
Μόλις το μείγμα ομογενοποιηθεί το βάζουμε στο ταψάκι και το ψήνουμε για 20 λεπτά.
Βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε το παντεσπάνι να κρυώσει καλά.
Ύστερα, το κόβουμε σε 3 οριζόντιες φέτες.
Για το σιρόπι
Σε μια μικρή κατσαρόλα, βάζουμε τη ζάχαρη και το νερό και τα αφήνουμε να βράσουν για 5-6 λεπτά από τη στιγμή που θα αρχίσουν να κοχλάζουν.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε το σιρόπι να κρυώσει.
Μόλις κρυώσει, προσθέτουμε και το κονιάκ.
Για τη γέμιση
Ανακατεύουμε προσεκτικά με μια σπάτουλα τη Nutella με την χτυπημένη κρέμα γάλακτος, μέχρι να ομογενοποιηθούν.
Για τη ganache πικρής σοκολάτας
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα την κρέμα γάλακτος με το βούτυρο και το μέλι να ζεσταθούν.
Μόλις ζεσταθούν ρίχνουμε μέσα τα κομμάτια της κουβερτούρας και ανακατεύουμε λίγο για να λιώσουν.
Το γλάσο μας γίνεται παχύρρευστο, γυαλιστερό και ομοιογενές με λίγο ανακάτεμα.
Αφήνουμε να κρυώσει για λίγο και καλύπτουμε την τούρτα, στο επάνω μέρος της και γύρω γύρω.
Για τη διακόσμηση
Βάζουμε σε βαθύ αντικολλητικό τηγάνι τη ζάχαρη και τα φουντούκια.
Αφήνουμε σε σιγανή προς μέτρια φωτιά, ανακατεύοντας με ξύλινη κουτάλα, μέχρι να καραμελώσει η ζάχαρη και  τα φουντούκια.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει.
Κόβουμε μερικά κομμάτια για να στολίσουμε την τούρτα και την υπόλοιπη πραλίνα την θρυμματίζουμε στο multi, για την επικάλυψη της τούρτας.
Σύνθεση της τούρτας
Όταν όλα τα παραπάνω είναι έτοιμα, ξεκινούμε να συνθέτουμε την τούρτα.
Σε μια πιατέλα, βάζουμε τον ένα δίσκο παντεσπανιού και με ένα πινέλο τον βρέχουμε με το σιρόπι.
Τον καλύπτουμε με την μισή σοκολατένια κρέμα μας.
Βάζουμε τον άλλο δίσκο, τον σιροπιάζουμε και τον καλύπτουμε πάλι με την υπόλοιπη κρέμα.
Τέλος, τοποθετούμε και τον τρίτο δίσκο και αφού τον σιροπιάσουμε, καλύπτουμε με την ganache όλη την τούρτα, επάνω και γύρω γύρω.
Πασπαλίζουμε με τα θρυμματισμένα καραμελωμένα φουντούκια και βάζουμε στο ψυγείο.
Την ώρα που θα την σερβίρουμε την στολίζουμε με το κομμάτι ή τα κομμάτια των καραμελωμένων φουντουκιών.
Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς την Γλυκοπαραμυθένια για το πανέμορφο και λαχταριστό βραβείο που μου χάρισε... Να ξέρετε ότι μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν μου κάνετε την τιμή να με σκέφτεστε για τα βραβεία, κυρίως γιατί νιώθω ότι σας αρέσουν οι συνταγές μου κι έτσι θέλω ακόμη περισσότερο να συνεχίσω τις αναρτήσεις. Σε μια εποχή όπου όλα είναι τόσο ρευστά και τόσο προβληματικά... θεωρώ πώς είναι πολύ σημαντικό να νιώθεις ότι σε τιμούν και σε εκτιμούν. Και πάλι ευχαριστώ πολύ.
Κι εγώ με τη σειρά μου το χαρίζω στα παρακάτω καταπληκτικά blogs και τις κατόχους τους φυσικά:
2- Στέλλα του http://stellamark.blogspot.com/
3- Ελπινίκη του http://elpinikicook.blogspot.com/
5- Ελένη του http://eleniscooking.blogspot.com
6- cook, Mπέττυ, navarino-s του http://cookthebook.blogspot.com/
7- Μάνια του http://smart-0-mania.blogspot.com/
8- Μισιρλού του http://misirlouhandmade.blogspot.com
Φυσικά όλα τα blogs αξίζουν το βραβείο αυτό και όχι μόνον γι αυτό, όποια μπλογκοφίλη θέλει να το πάρει για να στολίσει το σπιτάκι της, της το χαρίζω με όλη μου την αγάπη. Να είστε καλά!!!
Καληνύχτα, γιατί αύριο δεν θα ξυπνάω!!!
Tante Kiki
70 Comments

70 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
    ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΣΗ ΠΙΚΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ... ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ Κ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ ΤΟΥΡΤΑ ΣΟΥ...ΜΜΜΜΜΜΜ!!!

    ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΥ Κ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ.....ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ...

    ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ Η ΣΥΝΤΑΓΗ Κ ΟΤΙ ΨΑΧΝΩ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ...ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!!

    ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΡΙΑΝΑ...ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ....ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ!!

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελέ μου, καλημέρα να το πάρεις το βραβείο γιατί όλες μας το αξίζουμε... Όσο για τούρτα γενεθλίων είναι πολύ ωραία!!! Καλό και γλυκό μήνα να έχεις κι ελπίζω να μην πάρεις άλλες πίκρες (κάτι που λίγο πολύ όλοι το παθαίνουμε τα τελευταία χρόνια)...

      Διαγραφή
  2. ΑΧ ΒΡΕ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ!!!!Η ΤΟΥΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΞ...ΚΑΙ...ΚΑΙ...ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ..ΑΝ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΝΙΩΘΩ!ΧΑΧΑΧΑ
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ..ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να την προσπαθήσεις και θα την φτιάξεις σίγουρα! Έχει την διαδικασία της αλλά δεν είναι δύσκολη!!! Καλό σου μήνα και φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Αν εσυ ανατριχιασες με την μηλοταρτα μου, εγω τι νομιζεις επαθα μ αυτη της νουτελο-σοκολατενιο-φουντουκο πανδαισια που μολις ειδα?
    Εχω αποθηκυσει ηδη τη συνταγη και θα τη φτιαξω με την πρωτη ευκαιρια, με το που θα περασει το Πασχα ειναι πρωτη στη λιστα! Μη σου πω για το Πασχα! Οποτε οπως καταλαβαινεις πιστευω ακραδαντα οτι ΔΕΝ φταις ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
    Συγχαρητηρια και γαι το βραβείο σου και σ ευχαριστω πολυ που το προσφερεις και σε μενα!!!!
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου Ελπινίκη!!! Δοκίμασέ την, αξίζει τον κόπο!!!! Όσο για το βραβείο, το αξίζεις!!! Καλή σου μέρα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κική που με σκέφτηκες. Τιμή μου.
    Όσο για το γλυκό σου πως να μην ενδώσεις η γυναίκα σε τέτοιο πειρασμό;
    Εγώ μια φορά θα είχα τσακίσει όλη την επιφάνεια του γλυκού με τα καραμελωένα φουντούκια.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχήν καλημέρα!! Το βραβείο σου αξίζει!Όσο για το γλυκό είναι πειρασμός ...πώς να το κάνουμε;;;;; Εγώ πάντως άνετα το τσακίζω όλο μαζί χαχαχα!!!

      Διαγραφή
  5. Όχι Κική όχι!!! Πρωί-πρωί με ισοπέδωσες! Τι είναι αυτά βρε καλό μου κορίτσι; Και κρέμα nutella και γκανάς και καραμελωμένα φουντούκια!!
    Τη σημείωσα για να τη δοκιμάσω, τέτοια γλυκά τρώγονται κάθε ώρα, ανεξαρτήτως εποχής!! Ευχαριστώ πάρα πολύ και για το βραβείο! Τιμή μου που με σκέφτηκες! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ερμιόνη, το βραβείο σου αξίζει!! Αλλά το γλυκό είναι ό,τι πρέπει για να ξεκινήσουμε την εβδομάδα μας! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική η τούρτα σου, Κική, ποιος να μην ενδώσει σε τέτοιες υπέροχες και λαχταριστές γεύσεις - πειρασμούς (;). Θα την έχω υπόψη μου, πλησιάζουν και τα γενέθλια του άντρα μου. Απλά να σου κάνω μια ερώτηση, το αλεύρι που χρησιμοποίησες στο παντεσπάνι είναι αλεύρι για όλες τις χρήσεις. Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έλενά μου!! Ναι το αλεύρι είναι για όλες τις χρήσεις γιατί δεν θέλουμε να φουσκώσει το παντεσπάνι. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Ο Χριστός και η Παναγία και οι 12 Απόστολοι μαζί!!!
    Τι λες βρε φιλενάδα πρωί-πρωί;
    Εξαιρετική και καθώς παθιάζομαι για τα φουντούκια, δεν έχω λόγια για να σου πω...
    Κομματάκι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να πω φιλενάδα μου;;;; Τον πόνο μου λέω...κι όχι μόνον ένα κομματάκι αλλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Ουάου! Κατ' αρχήν, καλό μήνα!
    Και μεθυσμένη και φουλ στη νουτέλα - σοκολάτα η τούρτα, όνειρο!
    Το ένα κομμάτι που μας δείχνεις φαντάζομαι είναι και το μόνο που έμεινε, ε? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά όχι και μεθυσμένη, μην υπερβάλλεις... αν και λίγο μεθύσι χρειάζεται στις μέρες μας!!! Ναι, ναι αν και δεν την έφαγα όλη εγώ !!! χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Θέλω να σου πω ότι αμαρτία εξομολογουμένη δεν είναι αμαρτία, σωστά??
    Και σιγά την αμαρτία, 2 κουταλίτσες, εγώ θα αμάρτανα με ολόκληρη την τούρτα χα χα χαα, απορώ πως συγκρατήθηκες με τέτοιον πειρασμό!
    Φιλιά Κικίτσα μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό σας την εξομολογήθηκα!!!! Τί να κάνω... δεν μπορώ αλλιώς!!! Φιλιά Ελενάκι μου και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  10. Πω, πω πώς μας ξεμυαλίζεις κάθε φορά! Τέλεια φαίνεται!!! Λαχταριστή, λαχταριστή...σλουρπ...Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να σας ξεμυαλίζω!!! Είναι πεντανόστιμη η άτιμη για τούρτα!!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Αμάν τι πειρασμός είναι αυτός είναι δυνατόν να μην αμαρτήσεις αυτό ακόμα και άγιο κολάζει!!!!!!Ορίστε ξέχασα να σου πω καλό μήνα,καλό μήνα Κική μου και πάντα τέτοια,φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ροδάνθη εξ άλλου "αν θες ν' αγιάσεις πρέπει ν' αμαρτήσεις" ...λες ν' αγιάσωωωω;;;;; χαχαχαχα Καλό μήνα Ροδάνθη μου!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Κική μου!!!
    Τι σοκόλαση είναι αυτή;;;;;;;;Πωπω απίθανη....... εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου!Με ισωπέδωσες!!!!!!Σλουρπ!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο με τιμά ιδιαίτερα η κίνησή σου να μου το χαρίσεις!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σοκόλαση και γεμίζει το στόμα σου Νutella και πικρή ganache και φουντούκια, και.... όχι αρνούμαι να το ξανασκεφτώ!!!! Ελένη μου το βραβείο σου αξίζει!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Φαίνεται υπέροχη!!! Νομίζω πως θα την δοκιμάσω και εγώ για τούρτα γενεθλίων της μικρής μου αλλά επειδή θα την στολίσω θα πρέπει να σκεφτώ που να βάλω τα καραμελωμένα φουντούκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να βάλεις γύρω γύρω φουντούκια Εβίτα μου ή στο κέντρο μόνον!!! Πάντως δεν θα το μετανιώσεις!!!! Στείλε μας φωτό όταν την φτιάξεις στολισμένη!!!!

      Διαγραφή
  14. Πωπω!!!Τέλειο!!!Και μόνο από τις φωτογραφίες είναι πειρασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν σου είπα καλημέρα Κική μου γιατί προσπαθούσα να μη δω τον πειρασμό που ανάρτησες! Έπρεπε να έχω φάει τις σαλάτες μου θα να αντέξω! Έτσι ήρθα τώρα...
    Είναι τόσο υπέροχη! Μιαμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ μιαμμμμμμ αλλά κι εγώ με σαλάτες είμαι!!! Είναι όμως ό,τι πρέπει για να την φας με το κουτάλι... ολόκληρη την τούρτα εννοώωωωω!!! Φιλιά Αγγελική μου!!! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Πως να κρατηθείς με τέτοια νοστιμιά!!!Είναι σκέτος πειρασμός!!!Συγχαρητήρια για τη συνταγή και για το βραβείο σου και εύχομαι πολλά βραβεία ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα και χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα!!!

      Διαγραφή
  17. Φταίτε κυρία μου φταίτε!! Τι πράγμα ειναι αυτο που έφτιαξαν τα χεράκια σου βρε Κική μου, δεν είναι μονο κολασμένο γλυκό είναι και τρομερά εμφανίσημο! Χειμωνιάτικο ξε χειμωνιάτικο εγώ το τρώω και με 40 βαθμούς!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Έρη μου...δεν κολλάω στην θερμοκρασία αλλά πάνω που συγχωρέθηκε η αμαρτία μου εσύ με ξανακαταδικάζεις;;; Μήπως με μερικά κομματάκια τούρτα ...αλλάξεις γνώμη;;; χαχαχαχα (Στην Ελλάδα ζω μην το ξεχνάμε το ...ελαιόλαδο φοριέται πολύ!!!!) χαχαχα

      Διαγραφή
  18. Τι συνταγή είναι αυτή Κική μου, σκέτη αμαρτία!!! Και μόνο που τη βλέπω τρελαίνομαι κυριολεκτικά. Την κρατώ και θα προσπαθήσω να τη φτιάξω για τις μέρες του Πάσχα!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για γλυκό του Πάσχα είναι ό,τι πρέπει αν και προσπαθώντας να σκεφτώ πιο...λογικά, έλεγα στον εαυτό μου ότι χρειάζεται κάτι πιο ελαφρύ για την Κυριακή του Πάσχα!!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. λυποθυμωωω μπορω να τη φαω ολη μονη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ όχι...μην λιποθυμάς, δεν το αντέχω, σου την δίνω όληηηη!!!

      Διαγραφή
  20. Αυτή ήταν και η χαριστική βολή!!!! Πέθανα όταν είδα αυτό το γλυκό!!! Σίγουρα μπαίνει στη λίστα για να γίνει άμεσα! Η συνταγή του Παρλιάρου είναι επιτυχία. Κι εγώ αυτή φτιάχνω πάντα και πετυχαίνει όλες τις φορές! Αχ, μια λιγούρα μου ήρθε τώρα! Φιλιά!
    Ααα, συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι! Έλα κερνάω και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  21. Καλά αυτό δεν είναι τούρτα είναι κάτι που τα λόγια δε μπορούν να περιγράψουν...θέλω να μπω μέσα στην οθόνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα σε περιμένω, μ' ένα μεγάλο κομμάτι τούρτας ή μήπως να σου το στείλω στο Λονδίνο;;;;;

      Διαγραφή
  22. Πω πω πω Κική μου το έβγαλε το μάτι...σκέτη αμαρτία ..πως να αντισταθείς...καλησπέρα...
    ΥΓ..Αχ τι με κάμνεις βρε Κική....τι με κάμνεις...χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχχχ γιατί φαίνεται τόσο άγρια η τουρτίτσα μου;;; Δεν θέλει να κάνει κακό... είναι μικρή κι αθώα! χαχαχαχα
      ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και μην αντισταθείς, δεν χρειάζεται!!!

      Διαγραφή
  23. Πως να μην μπεις στον πειρασμό με τέτοια τούρτα Κική μου, εγώ πάντως δεν θα έμενα μόνο σε δύο κουταλίτσες. Θα έτρωγα πολλές πολλές κουταλίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αλλά μετά θα ξαναεμφανιστούν στον ορίζοντα τα κιλά που έχασα κι αυτό δεν το θέλω, οπότε... αν μπορείς κάνε κι αλλιώς!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  24. Δε φταις καθόλου! Μόνο δυο κουταλίτσες; Αχ γιατί να μη σε είχα γειτόνισσα;-)
    Υπέροχη η τούρτα σου Κικίτσα, γεια στα χέρια σου!
    Καλό ανοιξιάτικο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!!! Επίσης καλό μήνα!!! Κι από δω που είμαι σου ...στέλνω τούρτα!!!

      Διαγραφή
  25. Κική μου, πάλι μας κολάζεις!!!Ακριβώς όπως με τρελαίνει!!Μερέντα, φουντούκια και μάλιστα καραμέλωμένα...κ.λ.π...κ.λ.π.!!!!!!Δεν θα μου ξεφύγει τώρα στις γιορτές!!!σίγουρααααααααα!!!φιλάκια γλυκούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λαχταριστό γλυκό , με αγαπημένα υλικά,γεμάτο αμαρτία.Όπως ήδη κατάλαβες μας....σκότωσες όλες.Φιλιά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κικίτσα μου καλησπέρα!! Θεικό το γλυκό σου!! Σε ευχαριστώ για το βραβείο σου!! Ηρθε αυτές τις μέρες που ειλικρινά δεν είμαι και πολύ καλά ψυχολογικά.Σε φιλώ γλυκά!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάνια μου, το βραβείο σου αξίζει κι όσο για το γλυκό είναι αμαρτία!!! Ελπίζω να σου φτιάξει το κέφι γλυκιά μου κι εξάλλου είναι για να θυμίζει ότι είμαστε μια όμορφη παρέα που μπορούμε να στηρίζουμε η μία την άλλη στα δύσκολα!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  28. Κική...με τέτοιο αποτέλεσμα συγχωρεμένη είσαι! τέλειο το γλυκό σου! Θα το φτιάξω σίγουρα! μετά το Πάσχα όμως... Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θα τη φτιαξω, ομως αντι για nutella θα βαλω μια ελληνικη σοκοπαστα.
    Αρκετα με τη διαφημηση γερμανοελβετικψν προιοντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο είναι κι έχεις απόλυτο δίκιο!!! Εξ άλλου, μπορούμε να φτιάξουμε και μόνοι μας σοκοπάστα!!!

      Διαγραφή
  30. Τις τελευταίες δύο βδομάδες αρνούμαι πεισματικά έστω και ν'αγγίξω κάτι γλυκό!Στοίχημα με τον εαυτό μου!Αλλά φίλη το παραπάνω κομμάτι νομίζω πως θ'αργήσω να το ξεχάσω!Να είσαι καλά!Καλό Σαββατοκύριακο!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα σε κερνάω από δω... κι έτσι ούτε γάτα ούτε ζημιά Βάλια μου!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  31. συγχαρητηριαααααααα!!!! ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑ συνταγη!!!
    την εχω αποθηκευσει να την φτιαξω στα 1α γενεθλια του γιου μου αλλα φλας για ΠΟΣΑΑΑΑΑΑ ατομα ειναι η συγκεκριμενες ποσοτητες???
    θα ειμαστε περιπου 20. heeeeeeeelpppppppppp

    Βικυ...Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη ποσότητα είναι για 10-12 μερίδες ή το πολύ για 14 εάν κόψεις πολύ μικρά κομμάτια. Κάνε 1,5 ή 2 δόσεις και για μεγαλύτερη ευκολία μοίρασε το παντεσπάνι σε 3 ταψάκια μιας χρήσεως έτσι ώστε να το έχεις έτοιμο αντί να το κόβεις.

      Διαγραφή
  32. ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΦΟΒΕΡΗ ΓΕΥΣΗ! ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΣΕ 3 ΔΙΣΚΟΥΣ. ΗΤΑΝ ΛΕΠΤΟ. ΕΤΣΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται σε τί ταψί θα το βάλεις. Αυτό ήταν για ταψί Νο 22-25. Εάν θέλεις για μεγαλύτερο ταψί μπορείς να αυξήσεις τα υλικά!

      Διαγραφή
  33. Στο αλευρι μπεκιν δεν βαζούμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν βάζουμε για να μην φουσκώσει. Η συνταγή είναι του Στ. Παρλιάρου.
      Καλή σου επιτυχία!!-:)))

      Διαγραφή
  34. Καλησπερα!!Η τουρτα φαίνεται υπέροχη!!!Θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις...μπορώ να αντικαταστήσω με κατι το ρούμι? Επισης θα ταιριαζε να διακοσμήσω με γλάσο λευκής σοκολάτας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No